proStor відгуки

Відгуки покупців
1.5
426 відгуків / 37 859 переглядів
5
4
3
2
1
Написати відгук

Для майбутніх директорів

Гость
середа, 12 листопада
PROSTOR — одна з найбільших в Україні роздрібних мереж формату «дрогері». Основний асортимент магазинів PROSTOR — це товари краси.Так нас зустрічає приваблива реклама цієї мережі. Їдемо далі: в компанії понад 3500 співробітників, та більше 450 магазинів. Якщо полічити то майже 8 осіб працює на одній точці. Тільки с тих людей потрібно відняти співробітників офісу, складів, тощо. І що нам залишається... Читати відгук PROSTOR — одна з найбільших в Україні роздрібних мереж формату «дрогері». Основний асортимент магазинів PROSTOR — це товари краси.Так нас зустрічає приваблива реклама цієї мережі. Їдемо далі: в компанії понад 3500 співробітників, та більше 450 магазинів. Якщо полічити то майже 8 осіб працює на одній точці. Тільки с тих людей потрібно відняти співробітників офісу, складів, тощо. І що нам залишається — 3-4 особи на одному магазині. Такі реалії сучасного PROSTORу. На сайті Work.ua від цієї компанії майже 500 вакансій, і більшість з них буде на посаду адміністратора магазину. Така правда — дуже бракує директорів магазинів. А причини цього дуже банальні: • низька заробітна плата (вже не буду говорити що й не біла і приходить з затримками) • відсутність персоналу • застаріла програма навчання як продавців, так і директорів (якщо бути зовсім чесним навчання полягає на тому, щоб пройти тести, в яких немає взагалі ніякої необхідної інформації для виконання своїх обов’язків. А то що потрібно для роботи повинен сам десь і якось того дізнатись, а якщо не дізнаєшся — ще й по голові постукають, якщо говорити культурно) • відсутність поваги та банальної людяності зі сторони вищого керівництва • відсутність забезпечення самим необхідним в такі скрутні часи (зламані генератори, які повинен сам лагодити, везти бензин, заправляти і то все виконують в більшості жінки). І якщо магазин не знаходиться в сучасному торговельному центрі, а в старих приміщеннях, то можеш стикнутися з іншими проблемами, які повинен вирішувати сам і ніякою допомоги зі сторони керівників • приймання товару на осліп. А пізніше великі нестачі на магазинах. Й спробуй довести, що ти не ідіот, а взагалі невідомо, чи був товар вивантажений на складі, чи просто його приписали до магазину • так само й приймання магазинів. Тобі просто дають точку, а хто, як і коло проводив інвентаризацію — невідомо. І так само всі нестачі лягають на власну кишенюЦей список можна продовжувати і продовжувати. Але саме так виглядає PROSTOR з середини. І якщо хочете отримати дозу адреналіну, стресу, проблем зі здоров’ям та родиною, то в цій компанії ви можете це все знайти.

Некомпетентна служба підтримки

Гость
вівторок, 4 листопада
Зробила замовлення в інтернет магазині, проте вирішила скасувати, бо пізніше помітила, що був не такий спосіб оплати (звичайний, а не віза з 10% знижки). Упустимо момент, що сайт постійно зависав і мало не з 8-ї спроби товар потрапляв у корзину. Припустимо, що це я неуважна. Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не... Читати відгук Зробила замовлення в інтернет магазині, проте вирішила скасувати, бо пізніше помітила, що був не такий спосіб оплати (звичайний, а не віза з 10% знижки). Упустимо момент, що сайт постійно зависав і мало не з 8-ї спроби товар потрапляв у корзину. Припустимо, що це я неуважна. Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не можна, як в інших нормальних інтернет магазинах. Працівниця пробурмотіла, що передає замовлення на скасування, а також, що кошти повернуться або "сьогодні, або вже в понеділок". Проте через деякий час мені прилітає смс, що замовлення зібране і щоб я йшла його забирати. На цей раз я вже написала у підтримку, де мені повідомляють, що замовлення скасувати неможливо, і його скасують коли завершиться термін зберігання у точці видачі. Щось там пояснювали, що то не вони роблять, а склад їхні внутрішні порядки. Ніби для мене ця інформація щось змінює. В результаті, я вирішила піти забрати те замовлення, щоб не залишитися взагалі без нічого. Проте мені його не видали: сказали, що воно скасовано. На цей раз вже гроші мені мають повернутися за 5 днів. Складається враження, що техпідтримка вигадує все на ходу, поскаржитися на них неможливо. Дочекаюся своїх коштів і видалю свій акаунт. Сам магазин не може запропонувати нічого особливого: ні вибору товарів, ані привабливих цін. Проте можуть запропонувати недостовірну інформацію зі сторони своїх працівників. Товари, які замовляла, купила в іншому місці за дуже приємною акцією, що ніякі їхні 10% з віза і поряд не стояли. Цього магазину відтепер для мене не існує

Дополнение к отзыву от 30.10.25.

Гость
неділя, 2 листопада
После написания отзыва 30.10.25,деньги вернули -1.11.25.Уже что то в вашу сторону плюсом.Но покупки делать в вашем магазине не буду.Что онлайн,что в самом магазине.Оказывается есть магазины с лучшим обслуживанием,ассортиментом и ценами ниже. После написания отзыва 30.10.25,деньги вернули -1.11.25.Уже что то в вашу сторону плюсом.Но покупки делать в вашем магазине не буду.Что онлайн,что в самом магазине.Оказывается есть магазины с лучшим обслуживанием,ассортиментом и ценами ниже.

Чудовий магазин

Дарина
четвер, 30 жовтня
Буча, Буча Рітейл Парк - прекрасний магазин, чистота і порядок, привітний персоналНе розумію навіщо тут обмеження на 100 символів. Це для того, щоб гнівні коментарі були об'ємнішими? ))) Буча, Буча Рітейл Парк - прекрасний магазин, чистота і порядок, привітний персоналНе розумію навіщо тут обмеження на 100 символів. Це для того, щоб гнівні коментарі були об'ємнішими? )))

Не рекомендую

Гость
четвер, 30 жовтня
Сделав онлайн заказ 19.11.25 года и оплатив сразу.26.11.25года заказ не получила.Позвонив на горячую линию вежливый менеджер сказал,что разберётся...Обратной связи так и не было.27.11.25,позвонив на горячую линию,ответа по моему заказу так и не получила,сделала отказ.30.11.25 возврата денег нет.Не рекомендую.Это просто лохотрон. Сделав онлайн заказ 19.11.25 года и оплатив сразу.26.11.25года заказ не получила.Позвонив на горячую линию вежливый менеджер сказал,что разберётся...Обратной связи так и не было.27.11.25,позвонив на горячую линию,ответа по моему заказу так и не получила,сделала отказ.30.11.25 возврата денег нет.Не рекомендую.Это просто лохотрон.

Обкрадають

Гость
середа, 29 жовтня
Якщо працювати у цій компанії, потрібно бути готовому до того, що керівник та зам., будуть красти товар, переводити в недостачу і оплачуватиме усі працівники. Такого роботодавця ще не бачила. В них під камерами крадуть, вони не звертають увагу. Мабуть, це вигідно!Також, зверхнє ставлення керівника. Краще тут ніколи не працювати. Все це у Черкаській області. Конкретно магазин не хочу казати.... Читати відгук Якщо працювати у цій компанії, потрібно бути готовому до того, що керівник та зам., будуть красти товар, переводити в недостачу і оплачуватиме усі працівники. Такого роботодавця ще не бачила. В них під камерами крадуть, вони не звертають увагу. Мабуть, це вигідно!Також, зверхнє ставлення керівника. Краще тут ніколи не працювати. Все це у Черкаській області. Конкретно магазин не хочу казати. Містечко маленьке та й клієнтів там мало

Інтернет-магазин найгірший

Гость
субота, 25 жовтня
Тут плюс що можна отримати на магазині та не оплачувати за доставкуМінусів ніколи немає товару в наявності, на сайті завжди світиться в наявності навіть якщо його немає. Повернення коштів дуже довго навіть через платіжну систему. Жахливо, для чого інтернет магазин коли немає товару? Тут плюс що можна отримати на магазині та не оплачувати за доставкуМінусів ніколи немає товару в наявності, на сайті завжди світиться в наявності навіть якщо його немає. Повернення коштів дуже довго навіть через платіжну систему. Жахливо, для чого інтернет магазин коли немає товару?

Робота ужас

Гость
середа, 22 жовтня
Працюю тут кидають по магазинах обов'язків багато на касі несеш бред думаю звільнитися незнаю певне прийдеться ще відробляти Працюю тут кидають по магазинах обов'язків багато на касі несеш бред думаю звільнитися незнаю певне прийдеться ще відробляти

Не рекомендую

Олена
7 жовтня, 2025 год
Була ситуація, з якою я звернулася, мої повідомлення були прочитані, але зворотнього зв'язку не було. Хоча могли б якось або пояснити, або написати хоч щось. Я вже не кажу про вирішення. Тому, якщо виникне якась спірна ситуація, майте на увазі, скоріш за все буде ігнор. Із плюсів: є товари, яких немає в інших, розповсюджених магазинах, по факту, без замовлення по... Читати відгук Була ситуація, з якою я звернулася, мої повідомлення були прочитані, але зворотнього зв'язку не було. Хоча могли б якось або пояснити, або написати хоч щось. Я вже не кажу про вирішення. Тому, якщо виникне якась спірна ситуація, майте на увазі, скоріш за все буде ігнор. Із плюсів: є товари, яких немає в інших, розповсюджених магазинах, по факту, без замовлення по інтернету. Але це не перекриває бездіяльності, тому краще піду в ту ж саму Єву.

Нікому не раджу цей магазин

Гость
30 вересня, 2025 год
Замовив інтернет замовлення м.Київ вул.будівельників 40 продавець консультант Жанна 10 хв.видавала замовлення і сипала невдоволення в мою адресу Замовив інтернет замовлення м.Київ вул.будівельників 40 продавець консультант Жанна 10 хв.видавала замовлення і сипала невдоволення в мою адресу

Обманюють покупців

Гость
19 вересня, 2025 год
Магазин вводить в оману покупців. Не вперше на викладці одна ціна, а на касі інше. Продавці кажуть одну і ту ж відмовку, що не встигли змінити.Цього разу, вже сфотографувала фото з товаром на викладці і ціну яка на касі значно відрізнялася. Товар, 2=1, вартість духів 398 грн.На касі за кожні 260 грн., загалом 520 грн. Магазин вводить в оману покупців. Не вперше на викладці одна ціна, а на касі інше. Продавці кажуть одну і ту ж відмовку, що не встигли змінити.Цього разу, вже сфотографувала фото з товаром на викладці і ціну яка на касі значно відрізнялася. Товар, 2=1, вартість духів 398 грн.На касі за кожні 260 грн., загалом 520 грн.

Дурять клієнтів

Гость
18 вересня, 2025 год
Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає. Всі платіжи я скинула тоді... Читати відгук Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає. Всі платіжи я скинула тоді ще, коли сплатила. Тепер дай Бог ,щоб повернули гроші.Дуже неприємна ситуація, якась "гарашкіна контора".

Обдурюють клієнтів на гроші

Гость
11 вересня, 2025 год
Обміняла бьютіки на знижку і частина бьютіків сгоріла, повністю обміняти не вийшло, ну і це не все, те що зарахували знижку, вона зникла з мого бонусного рахунку беззворотньо, не встигла навіть скористатися у цей же день, техпідтримка у танку, ніхто не відповідає, ігнорують всі повідомлення, чи є взагалі служба підтримки в просторі? Це жах не рекомендую зв'язуватися взагалі з простором... Обміняла бьютіки на знижку і частина бьютіків сгоріла, повністю обміняти не вийшло, ну і це не все, те що зарахували знижку, вона зникла з мого бонусного рахунку беззворотньо, не встигла навіть скористатися у цей же день, техпідтримка у танку, ніхто не відповідає, ігнорують всі повідомлення, чи є взагалі служба підтримки в просторі? Це жах не рекомендую зв'язуватися взагалі з простором...

як Простор дурить клієнтів

Валерія
9 вересня, 2025 год
компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це... Читати відгук компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це просто дно!

Не рекомендую…!

Dayana
27 серпня, 2025 год
В травні місяці натрясла 50 000 бютиків, відразу обміняла їх на подарунок. На сьогоднішній день 27.08.25 ніякого подарунку не отримала. У чат боті Viber сказали, що моє питання вирішать протягом тижня. Тобто за майже три місяці нічого не було відправлено, а 7 днів їм вистачить, щоб все вирішити!((( не рекомендую магазин Prostor для покупок((( В травні місяці натрясла 50 000 бютиків, відразу обміняла їх на подарунок. На сьогоднішній день 27.08.25 ніякого подарунку не отримала. У чат боті Viber сказали, що моє питання вирішать протягом тижня. Тобто за майже три місяці нічого не було відправлено, а 7 днів їм вистачить, щоб все вирішити!((( не рекомендую магазин Prostor для покупок(((

Просто жах!

Гість
23 серпня, 2025 год
Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і... Читати відгук Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і так собі, все залежить від зміни . Ціни в просторі набагато дорожчі ніж у Еві та Аврорі . На останній покупці ледь не зіпсувала собі лице матуючим кремом від мейбелін ( пішло почервоніння, як алергічна реакція, хоча її не маю)крем не мав терміну придатності на пакуванні , мав не приємний запах та текстуру. Будьте обережні і не економте на своєму здоровʼю.
Переваги:
  1. Плюсів жодних .
Недоліки:
  1. Немає термінів придатності ,невдоволення при поверненні , хоча це і зрозуміло.

Жахливе обслуговування

Гость
9 серпня, 2025 год
Найжахливіше обслуговуванняОператори незадоволені життям , на задньому фоні кричать діти. Добре що собаки не гавкаютьЗлі неприємні Обслуговування на найнижчому рівні Найжахливіше обслуговуванняОператори незадоволені життям , на задньому фоні кричать діти. Добре що собаки не гавкаютьЗлі неприємні Обслуговування на найнижчому рівні

Негативний ввдгук

Гость
8 серпня, 2025 год
Я працювала. Багато сил нервів витрачаєш. Працюєш майже без вихідних. Персоналу немає. Зарплату в повному обсязі не виплачують,та й ще вираховують (причини надходять).Не компанія а суцільний жах. Не рекомендую працювати в цих магазинах. Я працювала. Багато сил нервів витрачаєш. Працюєш майже без вихідних. Персоналу немає. Зарплату в повному обсязі не виплачують,та й ще вираховують (причини надходять).Не компанія а суцільний жах. Не рекомендую працювати в цих магазинах.

найгірша робота (магазин у Києві на пр-ті Відрадний)

Гость
5 серпня, 2025 год
Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має... Читати відгук Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має обслуговувати всі зали, рівняти під лінійку товари, працювати на касі, консультувати клієнтів (плюс цінники, плюс викладка товару за планограмою, яку продавець не бачить) - одночасно. За невиконання одночасно усіх вимог - штрафи - це улюблене слово керуючої. Про керуючу і її заступницю - окрема розмова - маєте їй сподобатися, інакше будете винні за все, що відбувалося не у Вашу зміну. (Пока вона з подружками обговорює покупців на складі, при цьому покупці все це чують). При звільненні отримаєте менше, ніж мінімальна ЗП, лист-розрахунок (який обов'язково має надати роботодавець при звільненні), Ви не отримаєте, як і компенсацію за невикористану відпустку. Можна ще багато надати аргументів проти роботи у цій мережі. Але йти у конюшню на відрадному до Марії - точно не варто, навіть якщо дуже потрібні гроші!!!
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. Один суцільний "мінус!

Я только оформилась

Настя
4 серпня, 2025 год
Добрый вечер нужен совет я только устроилась в Прастор и завтра мой первый день стажировки но при устройстве было очень много минусов меня тупа устраивали 4 дни вечно не договорили что нужно и потом надписывали и не давали выдохнуть то то принеси то то забыли , вообщем то что то меня отталкивает , можно честные отзыв стоит ли мне там... Читати відгук Добрый вечер нужен совет я только устроилась в Прастор и завтра мой первый день стажировки но при устройстве было очень много минусов меня тупа устраивали 4 дни вечно не договорили что нужно и потом надписывали и не давали выдохнуть то то принеси то то забыли , вообщем то что то меня отталкивает , можно честные отзыв стоит ли мне там работать , не хочу ошибиться и потратить время зря , спасибо
Переваги:
  1. Хороший график
Недоліки:
  1. Что то отталкивает

Треш Компанія!!!

Жора
1 серпня, 2025 год
Робота повний треш !!!! Обовʼязків більше ніж зарплата усього колективу !!! Директор просто , я вибачаюсь трохи з привітом !!! Зарплатню не підіймають !! А вимог просто дофіга !!! Якщо ви молода амбіційна людина людина то не йдіть ніколи туди працювати !!! Це шл*к !!! Робота повний треш !!!! Обовʼязків більше ніж зарплата усього колективу !!! Директор просто , я вибачаюсь трохи з привітом !!! Зарплатню не підіймають !! А вимог просто дофіга !!! Якщо ви молода амбіційна людина людина то не йдіть ніколи туди працювати !!! Це шл*к !!!
Переваги:
  1. Нееет
Недоліки:
  1. 1000%

Поганий Відгук

Михайлина Торонто
31 липня, 2025 год
Токсичний магазин, працівники но френдлі , вас можуть знімати на відео , а потім пездіти гарного дня , плюс збирають дані тел. фіо , інше.Будьте обережні , укр дно . Токсичний магазин, працівники но френдлі , вас можуть знімати на відео , а потім пездіти гарного дня , плюс збирають дані тел. фіо , інше.Будьте обережні , укр дно .

Жахливе обслуговування

Гость
28 липня, 2025 год
Був мій улюблений магазин на Січових стрільців у Івано-Франківську.Але коли завітала останній раз, то дуже розчарувалась..Хотіла придбати помаду. Ціни на неї не було. Підійшов хлопчина..спитав що шукаю..сказав, що ще не встигли всі ціни викласти. Мого номеру не було, то запропонував якусь з розпродажу...я передивитись.. вона з терміном до травня..жах..прострочені... ну і для чого мені така помада... Був мій улюблений магазин на Січових стрільців у Івано-Франківську.Але коли завітала останній раз, то дуже розчарувалась..Хотіла придбати помаду. Ціни на неї не було. Підійшов хлопчина..спитав що шукаю..сказав, що ще не встигли всі ціни викласти. Мого номеру не було, то запропонував якусь з розпродажу...я передивитись.. вона з терміном до травня..жах..прострочені... ну і для чого мені така помада...
Переваги:
  1. Близько від дому
Недоліки:
  1. Обслуговування ніяке
  2. Багато простроченого
  3. Немає ціни на всі товари

Задоволений покупками у proStor

Олена
20 липня, 2025 год
Великий вибір косметики та парфумерії за цілком прийнятними цінами. Обслуговування на високому рівні, персонал завжди готовий допомогти у виборі продукції. Магазин чистий і добре організований, що значно полегшує процес покупок. Великий вибір косметики та парфумерії за цілком прийнятними цінами. Обслуговування на високому рівні, персонал завжди готовий допомогти у виборі продукції. Магазин чистий і добре організований, що значно полегшує процес покупок.

Хороший вибір та обслуговування

Олексій
12 липня, 2025 год
Завітав до магазину proStor, щоб підібрати подарунок. Здивований великим асортиментом косметики та парфумерії. Персонал був ввічливий і готовий допомогти з вибором. Ціни здаються розумними, знайшов чудові варіанти для подарунка. Завітав до магазину proStor, щоб підібрати подарунок. Здивований великим асортиментом косметики та парфумерії. Персонал був ввічливий і готовий допомогти з вибором. Ціни здаються розумними, знайшов чудові варіанти для подарунка.

Програма не подобається

Юля
7 липня, 2025 год
Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж.А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково... Читати відгук Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж.А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково буде відправка...Чекаю 3-тій місяць наголошую, або не робіть цих програм з такими призами, або відправляйте клієнтам вчасно.... результату 0 а час мій витрачений....
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Нема

Акція шалена тряска

Гость
7 липня, 2025 год
По приколу трусив телефон в застосунку Простор. Вже майже назбирав бютиків на другий подарунок, а першого ще навіть не отримав. Лохотрон!!! По приколу трусив телефон в застосунку Простор. Вже майже назбирав бютиків на другий подарунок, а першого ще навіть не отримав. Лохотрон!!!

Подарунок за бьютики

Анонім
3 липня, 2025 год
23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на... Читати відгук 23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на зразок списку з базових товарів, з яких люди могли б самі створити свій бокс і швидко його отримати, або заздалегідь підготувати набори. Ми живемо в країні, де війна, де люди звісно захочуть отримати щось безкоштовно, напевно про це ви не думали. Чи взагалі зробили б подарункову карту чи сертифікат, який можна отримати, але обмежену кількість раз за одним номером. Якщо ця якція була створена для залучення клієнтів, то вона точно провалилася.

Лохотрон, а не подарунок за бʼютики

Гость
3 липня, 2025 год
Вже як 2 місяці чекаю на подарунок, у підтримці пишуть, що багато замовлень і вони не мають часу відправити. Як на мене розводняк. Навіщо обманювати людей? Вже як 2 місяці чекаю на подарунок, у підтримці пишуть, що багато замовлень і вони не мають часу відправити. Як на мене розводняк. Навіщо обманювати людей?

Аферисти! Повний лохотрон! Не ведеться!

Юлія
30 червня, 2025 год
Обміняла б'ютики 20 травня, вже 1 липня! Подарунку так і немає! Заманюють людей, а що маємо? А нічого! Повний пи####ць! Простор - це повне дно! Обміняла б'ютики 20 травня, вже 1 липня! Подарунку так і немає! Заманюють людей, а що маємо? А нічого! Повний пи####ць! Простор - це повне дно!
Читати всі відгуки