Flixbus відгуки

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
1.8
1 097 відгуків / 65 239 переглядів
5
4
3
2
1
Написати відгук

Більше ні коли не буду користуватися

Світлана
четвер, 13 листопада
Шахраї, не повернули гроші за невикористану поїздку. Раніше користувалися даним перевізником, в цьому році привласнили мої кошти з посиланням на те що вони прийняли нові правила в односторонньому порядку. Я згоди не давала. Онлайн система не досконала, виправити в ній не можливо) треба відміняти білет і на туж дату бронювати новий білет, при цьому кошти вони не повертають, а заморожують... Читати відгук Шахраї, не повернули гроші за невикористану поїздку. Раніше користувалися даним перевізником, в цьому році привласнили мої кошти з посиланням на те що вони прийняли нові правила в односторонньому порядку. Я згоди не давала. Онлайн система не досконала, виправити в ній не можливо) треба відміняти білет і на туж дату бронювати новий білет, при цьому кошти вони не повертають, а заморожують для наступних поїздок. І незаконне привласнення моїх коштів відбувається без моєї згоди))) не буду користуватись даним перевізником. По маршруту Кишинів Київ, раніше за графік було пройдено кордон, відповідно їхали раніше графіка. По Могильову і Вінниці пасажирів не дочекалися і навіть їх про це водії не попереджали. Таке бачу вперше, щоб автобус не зайшов до автостанції за пасажирами один о—))) таке відношення не припустиме))) в службі підтримки формальне відношення, повага відсутня))) відписки на звернення по типу, ми дуже стурбовані) дуже і дуже готові вам допомогти, але не допоможем)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) хочу звернутися до їх юридичної особи і подивлюсь на скільки стурбовані будуть вони
Переваги:
  1. Раніше користувалися даним перевізником, в цьому році привласнили мої кошти з посиланням на те що вони прийняли нові правила в односторонньому порядку. Я згоди не давала. Онлайн система не досконала, виправити в ній не можливо) треба відміняти білет і на туж дату бронювати новий білет, при цьому кошти вони не...
Недоліки:
  1. Шахраї

затримка на кордоні

Anna
понеділок, 3 листопада
рейс 3205 Київ-Штутгарт виїзд зі Львова з залізничного вокзалу 26.10.25 мав бути у 18.05,але прибув у 19.26 про що на сайті кампанії нічого не повідомлялось про затримку.На запитання в пасажирів,які їхали з Київа,де загубили більше години у дорозі,відповідь,ніде не зупинявся.По прибуттю на пропускний пункт Краковець простояли на нашій стороні 4 години і ще на польській теж трохи більше... Читати відгук рейс 3205 Київ-Штутгарт виїзд зі Львова з залізничного вокзалу 26.10.25 мав бути у 18.05,але прибув у 19.26 про що на сайті кампанії нічого не повідомлялось про затримку.На запитання в пасажирів,які їхали з Київа,де загубили більше години у дорозі,відповідь,ніде не зупинявся.По прибуттю на пропускний пункт Краковець простояли на нашій стороні 4 години і ще на польській теж трохи більше 4 годин,додати ту годину втрачену у дорозі з Київа до Львова,то приїхала я до Дрездена із запізненням більше 9 годин.Якщо чесно,претензій до Флікса в мене немає,вважаю винною польську сторону,автобус був чистий,справний,все працювало,був чистий туалет.Сайт кампанії чудово працює за кордоном,робе всі розсилки,показує де твій автобус в реальному часі,але тільки перетинається наш кордон,все обслуговування пропадає.Більшість людей в автобусі їхали або відвідувати родичів,або повертались до свого місця захисту і їм було байдуже на затримку,я їхала на 2 дні на екскурсію один з яких просиділа в автобусі на кордонах,прикро.Назад така сама пісня,прийшлось кинути свій автобус і з речами бігти у перший в черзі автобус,проситись там у водіїв,щоб встигнути на потяг зі Львова,взяли,такса 1000 грн з особи.В тих чергах стоять не лише автобуси Флікс,а всі без виключення.

Кошти не повернуті досі

Світлана
неділя, 2 листопада
Так сталося,що прийшлось 2 рази скасовувати подорож,вірніше, міняти дату,але кошти знімали і обіцяли повернути на карту на протязі 2 тижнів. Пройшло вже 1,5 місяця,але кошти не повернули. И писати їм не має сенсу, треба стопітсот доказів, але ж це їх робота,чи не так?Світлана Коновалова Так сталося,що прийшлось 2 рази скасовувати подорож,вірніше, міняти дату,але кошти знімали і обіцяли повернути на карту на протязі 2 тижнів. Пройшло вже 1,5 місяця,але кошти не повернули. И писати їм не має сенсу, треба стопітсот доказів, але ж це їх робота,чи не так?Світлана Коновалова
Переваги:
  1. Доїхали
Недоліки:
  1. Не можу дочекатися повернення грошей

Доньку не пустили в автобус, кошти не повернули

Олексій
середа, 29 жовтня
Доньку не пустили в автобус (в грубій формі), ще й сміялись , кошти не повернули. Сервіс тільки відписки пишуть. Ніколи не обирайте цих перевізхників. Лайно Доньку не пустили в автобус (в грубій формі), ще й сміялись , кошти не повернули. Сервіс тільки відписки пишуть. Ніколи не обирайте цих перевізхників. Лайно

Кричущі порушення безпеки

Юлія
вівторок, 28 жовтня
Рейс 3206 від 30.08.2025 року. Спочатку було встановлено поліцією на кордоні, що водіі намагались провезти пасажирів без документів. В результаті понад дві години стояння автобуса для оформлення. Після того, на ходу розірвало колесо. Мало не вбивши автобус людей. В лісосмузі люди стояли і чекали на заміну запаски. В підтримці ж заявляли, що точно була заміна автобуса, що не відповідало... Читати відгук Рейс 3206 від 30.08.2025 року. Спочатку було встановлено поліцією на кордоні, що водіі намагались провезти пасажирів без документів. В результаті понад дві години стояння автобуса для оформлення. Після того, на ходу розірвало колесо. Мало не вбивши автобус людей. В лісосмузі люди стояли і чекали на заміну запаски. В підтримці ж заявляли, що точно була заміна автобуса, що не відповідало дійсності. Після чого аварійний автобус продовжив рух. Частина деталей була затягнута просто пластиковими затяжками, оскільки також поплавилась і коробка передач. Це Німецька компанія з перевезення, з коштами від нас, що йдуть до Німеччини, яка чомусь вирішила, що можна нехтувати саме безпекою пасажирів в Украіні. Винні покарані не були. То ж готую також заяву в Укртрасбезпеку та поліцію. З фото та відео Підтвердженням , офіційними зверненнями та відповідями перевізника.Кому буде потрібен зразок , надам безкоштовно. Не мовчіть. Украінці варті безпечного перевезення та гідного відношення. З Європейцями вони такого собі відношення не дозволяють. Ми Люди. А з Людьми так не можна.
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Виключно мінуси. При першому перевезенні мало не вбили мене, при другому перевезенні вкрали валізу.

Це був просто жах хто ще думає обрати їх подумайте добре

Оксана
вівторок, 28 жовтня
Їхала із даним перевізником із Львова в Оломоуц ( Чехія), почалось усе нормально приїхав чітко по розкладу , туалет робочий вайфай робочий, усе цікаве почалось коли підʼїхали до кордону а їздять Фелікс баси через кордон із Шегині , як виявилось там черга величезна, сказали усім пасажирам які зранку на 9 годин мали сісти на літак виходити та шукати чим добратись... Читати відгук Їхала із даним перевізником із Львова в Оломоуц ( Чехія), почалось усе нормально приїхав чітко по розкладу , туалет робочий вайфай робочий, усе цікаве почалось коли підʼїхали до кордону а їздять Фелікс баси через кордон із Шегині , як виявилось там черга величезна, сказали усім пасажирам які зранку на 9 годин мали сісти на літак виходити та шукати чим добратись бо вони не встигнуть, доречі пасажири були і з малими дітьми. Пізніше я підійшла до водія і запитала скільки ми будемо стояти, на що почула хамовитим тоном ЗВІДКИ Я МОЖУ ЗНАТИ, я кажу так ви постійно їздите тож орієнтуйтеся 3-4 години чи більше, на що він відповів що не знає .Доречі водії Фелікс басів це окрема каста , мало того що хамовиті так ще й з багажем вам ніхто не допоможе, чула як одна жінка попросила після перетину кордону поставити їй багаж на що водій сказав хай сама ставить , мені пощастило більше з моєї сторони був інший водій який поставив валізу.Але це тільки початок , коли ми підїжджали водії попросили мене висадити десь біля якоїсь заправки у Оломоуц хоча автобус має їхати на автобусну зупинку, я відмовилась і пояснила що я не знаю міста , врешті щось там побуркавши мене привезли на автобусну зупинку ІЗ ЗАТРИМКОЮ У 14 годин в загальному дорога тривала із Львова до Оломоуц 23 години . Так сталось що повертатись у Львів я мала із тим же перевізником білет куплявся із зворотнім квитком , проте за 5 годин до відправлення мені прийшло сповіщення що рейс затримується на 5 годин , чекати можливості у мене не було тому я скасувала білет із замовила в іншого перевізника. Але на цьому не закінчилось , я очікувала на повернення коштів 2 тижні як вказано , коли мені їх не повернули я подзвонила на гарячу лінію де мені сказали що мені повернули кошти ваучерами тобто протягом місяця я можу ними розрахуватись за квиток у Флікс Бас , я сказала що мені не потрібні ваучери я нікуди не їду та хай мені повернуть гроші, наша суперечка з оператором тривала довго , потім оператор перервала розмову і так було 2 рази підряд, але я не здавалась це було принципово і на 3 дзвінку коли я вже була ну дуже роздратована мені попався нормальний оператор яка поглянула на замовлення , та повідомила що це дійсно їх вина і автобус затримався з їх вини і зробила заяву на повернення коштів, гроші мені прийшли звісно але це був важкий шлях і дуже неприємні спогади , тому хто думає чи скористатись даним перевізником категоричне ні ні ні
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Суцільний мінус

Крадіжка багажу. Підозрюю водіів.

Юлія
вівторок, 28 жовтня
Якщо в вас зник багаж, згадайте будь ласка: хто був вашими водіями. Це важливо. В мене також вкрали валізу і я підозрюю саме водіів. Рейс 3206, виізд був 26.10.2025. Чому такі підозри: спочатку водій намагався струсити по 10 євро готівкою йому особисто з пасажира за валізи, бігаючи з незрозумілим кантером, який казна як вимірює. Повідомляючи про надмірний багаж. Я... Читати відгук Якщо в вас зник багаж, згадайте будь ласка: хто був вашими водіями. Це важливо. В мене також вкрали валізу і я підозрюю саме водіів. Рейс 3206, виізд був 26.10.2025. Чому такі підозри: спочатку водій намагався струсити по 10 євро готівкою йому особисто з пасажира за валізи, бігаючи з незрозумілим кантером, який казна як вимірює. Повідомляючи про надмірний багаж. Я відмовилась виконувати незаконні вимоги та сплатила офіційно на сайті додатковий багаж 110 гривень, показавши квитанцію. Тим самим перешкодивши витрушувати по 10 євро з бідних бабусь і так постраждалих від війни. Після чого по прибуттю було виявлено крадіжку саме моєі валізи. Я викликала поліцію та подала офіційно заяву. Це крадіжка в умовах війни, з невідворотністю покарання до 8 років. І цю справу маю намір довести до кінця. То ж прошу звʼязатись зі мною тих, в кого так само вкрали валізу і є підозра на водіів. Мій телефон: 0671247733. Щоб ідентифікувати таких водіів. Заяви допоможу скласти безкоштовно і підкажу всі юридичні аспекти. Ми Люди. І без того постраждалі від війни. А так з людьми не можна вчиняти.
Переваги:
  1. Виключно мінуси. Відсутність безпеки при перевезенні пасажирів та багажу.
Недоліки:
  1. Виключно мінуси. Повна відсутність безпеки при перевезенні пасажирів та багажу.

Відмінне обслуговування пасажирів

Ірина
п'ятниця, 24 жовтня
Таке враження, що почали кампанію проти Фліксбас, збирають відгуки незадоволених, підключили ТСН!! Я користуюсь автобусами Фліксбас 3 роки, їзжу з Києва до Осло .Завжди є проблемні пасажири- весь час кудись бігають замість того аби слідкувати за своїми речами. Готуйтесь до поїздки- беріть собі їжу,воду! Це вам не автобусний тур, а поїздка! І все буде добре... Читати відгук Таке враження, що почали кампанію проти Фліксбас, збирають відгуки незадоволених, підключили ТСН!! Я користуюсь автобусами Фліксбас 3 роки, їзжу з Києва до Осло .Завжди є проблемні пасажири- весь час кудись бігають замість того аби слідкувати за своїми речами. Готуйтесь до поїздки- беріть собі їжу,воду! Це вам не автобусний тур, а поїздка! І все буде добре для усіх нас! Головне-безпека на дорозі і професійність водіїв! Я задоволена Flixbus! Дякую! Коли ми не встигли на пересадку, нам надійшли інші квитки безкоштовно!

Відношення водіїв - це дно. Навчіть бляха муха вже бути їх нормальними. Будапешт- Нови Сад.21.10.202

Єлизавета
вівторок, 21 жовтня
Тобто своє місце по квитку я не отримала, при тому що я бляха доплачувала за це кошти, нікого не хвилювало, на прохання сісти на своє місце я була проігнорувана. ТАКОЖ ВІЛЬНОЇ РОЗЕТКИ НЕ БУЛО НА МІСЦІ, БО ВОДІЙ ВИРІШИВ, ЩО ЙОГО ТЕЛЕФОН БУДЕ ТАМ. Супер дякую флікс бас за настрій. Ви пробиваете дно, навчиться вже працювати якісно. Тобто своє місце по квитку я не отримала, при тому що я бляха доплачувала за це кошти, нікого не хвилювало, на прохання сісти на своє місце я була проігнорувана. ТАКОЖ ВІЛЬНОЇ РОЗЕТКИ НЕ БУЛО НА МІСЦІ, БО ВОДІЙ ВИРІШИВ, ЩО ЙОГО ТЕЛЕФОН БУДЕ ТАМ. Супер дякую флікс бас за настрій. Ви пробиваете дно, навчиться вже працювати якісно.

Рейс 3280 Київ Будапешт

Віра В.
понеділок, 20 жовтня
Після стількох негативних відгуків трохи переживала за поїздку. Але була приємно здивована ввічливістю водіїв, пунктуальності, чистотою салона автобуса. Автобус приїхав вчасно, виїхав вчасно. На обидвох кордонах перевірялись 1,5 години завдяки тому, що наші співвітчизники перестали тягати сигарети і сало через кордон. Тому перевірка пройшла швидко, без штрафів. Водії культурні і уважні, перевіряли чи всі на місцях, рахували пасажирів, давали корисні... Читати відгук Після стількох негативних відгуків трохи переживала за поїздку. Але була приємно здивована ввічливістю водіїв, пунктуальності, чистотою салона автобуса. Автобус приїхав вчасно, виїхав вчасно. На обидвох кордонах перевірялись 1,5 години завдяки тому, що наші співвітчизники перестали тягати сигарети і сало через кордон. Тому перевірка пройшла швидко, без штрафів. Водії культурні і уважні, перевіряли чи всі на місцях, рахували пасажирів, давали корисні поради. В Будапешт приїхали на 40 хвилин раніше. Дякую за поїздку.
Переваги:
  1. Пунктуальність, ввічливість водіїв
Недоліки:
  1. Вже коли сиділа в автобусі і рушала в подорож, прийшла дивна смс від фліксбас, що мій рейс затримується на 109 хвилин....якийсь збій.

Приїхали вчасно.

Віра
понеділок, 20 жовтня
Ввічливі водії, салон автобуса чистий, туалет працює. Кордон пройшли швидко, тому що пасажири не везли нічого забороненого. В Будапешт приїхали раніше запланованого. Ввічливі водії, салон автобуса чистий, туалет працює. Кордон пройшли швидко, тому що пасажири не везли нічого забороненого. В Будапешт приїхали раніше запланованого.
Переваги:
  1. Привітливі водії.
Недоліки:
  1. Вже сидячи в автобусі і вирушаючи в подорож, отримала смс від компанії Фліксбас, що мій рейс затримується на 109 хвилин...

Зручно та доступно подорожувати з Flixbus

Олег Петренко
16 жовтня, 2025 год
Скористався послугами Flixbus для поїздки з Києва до Львова. Автобус був сучасним і чистим, водій виявився ввічливим та професійним. Ціни на квитки були прийнятними, і поїздка пройшла без затримок. Загалом задоволений сервісом і можу рекомендувати цю компанію для подорожей. Скористався послугами Flixbus для поїздки з Києва до Львова. Автобус був сучасним і чистим, водій виявився ввічливим та професійним. Ціни на квитки були прийнятними, і поїздка пройшла без затримок. Загалом задоволений сервісом і можу рекомендувати цю компанію для подорожей.

Просто чудом остались живы.

Nina Samsonova
11 жовтня, 2025 год
Рейс Краков - Киев 04.10.25.Ещё на территории Польши я увидела в новостях, что Львов под обстрелом. Сказала об этом водителю, но он ведь самый умный. Короче говоря, попали мы под этот самый обстрел. Взрывы со всех сторон, люди кричат чтобы водитель остановился на что водитель сказал, что сейчас найдет какую - нибудь заправку,заедет туда и остановится. Во время обстрела... Читати відгук Рейс Краков - Киев 04.10.25.Ещё на территории Польши я увидела в новостях, что Львов под обстрелом. Сказала об этом водителю, но он ведь самый умный. Короче говоря, попали мы под этот самый обстрел. Взрывы со всех сторон, люди кричат чтобы водитель остановился на что водитель сказал, что сейчас найдет какую - нибудь заправку,заедет туда и остановится. Во время обстрела на заправке!!! Увидел Socar, не дали пассажиры подъехать совсем близко и слава Богу потому, что взрывы были вокруг автобуса. Осколками разбило люк и стекла посыпались на людей. Только после этого водитель сказал, что нужно быстро уезжать из Львова. Гнал он очень быстро,но при этом постоянно (!) разговаривал по телефону. У меня есть фото и видео этой гонки с телефоном возле уха. К сожалению, формат файлов не подходит,но, если руководство компании заинтересует эта информация, я предоставляю их. В разговоре водителя периодически проскакивает мат.Интернет в автобусе отсутствует. Wi-Fi " без доступа к интернету.Я не знаю как мы остались живы после взрывов вокруг автобуса и после гонки с телефоном у уха.Кто собирается воспользоваться услугами этой компании, очень хорошо подумайте перед тем, как доверить им свою жизнь!

Дві останні поїздки...

Андрій Іванович Пастушенко. Військовий пенсіонер, Командир добровольчого батальйону ОУН з 2014-го року. Звільнений по досягненні граничного віку з ЗСУ.
10 жовтня, 2025 год
Хотів чесно і тактовно поділитися своїми відчуттями та зауваженнями відносно роботи "Фліксбуса", але прочитавши відгуки та коментарі інших пасажирів та не знайшовши жодної !!!реакції відповідальних менеджерів компанії на критику, зрозумів що це марна справа. Тому, моя порада всім хто подорожує: Добавте до вартості квитка ще 50євро і скористайтесь послугами маленького та комфортабельного бусика на 8 посадкових місць і тікайте від... Читати відгук Хотів чесно і тактовно поділитися своїми відчуттями та зауваженнями відносно роботи "Фліксбуса", але прочитавши відгуки та коментарі інших пасажирів та не знайшовши жодної !!!реакції відповідальних менеджерів компанії на критику, зрозумів що це марна справа. Тому, моя порада всім хто подорожує: Добавте до вартості квитка ще 50євро і скористайтесь послугами маленького та комфортабельного бусика на 8 посадкових місць і тікайте від компанії "Фліксбус" куди очі дивляться. Повірте: збереження Ваших нервів та чуйне і уважне ставлення водіїв маленьких маршруток до Ваших насушних чи навіть, придуманих проблем, вартують на багато більше ніж 50 євро. Я вже не кажу, що Ваша поїздка з перевізником "Фліксбус", дуже рідко вартує іменно ті гроші, які Ви заплатили за квиток. Вона може збільшитись кратно. Як в тієї жіночки, в якої пропав багаж...
Переваги:
  1. Гарно працює служба підтримки. Мені, та ще чотирьом пасажирам, без проблем, перебили квитки з Катовіце до Цюриха без доплат
Недоліки:
  1. Не працює кадровий менеджмент - підбір кадрів та їх профпідготовка, явно бажає кращого...
  2. Жаль, колись був один з найкращих перевізників, а потім зажерлись видно.
  3. Думаю , якщо не перегляне компанія своє відношення до роботи, банкрутство і втрата ринку їй забезпечена.

Подорож з Фліксбус Україна

Оксана
6 жовтня, 2025 год
Рейс Харків - Катовіце.Фліксбус позиціонує себе як комфортного перевізника - це суцільна БРЕХНЯ!!!!1) те що місце посадки виявилось метрів за 500 від зазначеного у квитку - це виявилися квіточки.2) у Києві перевізник робе заміну автобусу, яка ніяк не анонсована у квитку. Автобус старий, тісний, місце для ног взагалі відсутнє. WiFi та зарядки працюють з перебоями. У квитку... Читати відгук Рейс Харків - Катовіце.Фліксбус позиціонує себе як комфортного перевізника - це суцільна БРЕХНЯ!!!!1) те що місце посадки виявилось метрів за 500 від зазначеного у квитку - це виявилися квіточки.2) у Києві перевізник робе заміну автобусу, яка ніяк не анонсована у квитку. Автобус старий, тісний, місце для ног взагалі відсутнє. WiFi та зарядки працюють з перебоями. У квитку наявний працюючий туалет - по факту туалет відсутній, сказали, що будуть якісь зупинки. Автобус ніяк не відповідає класу міжнародних перевезень!

Загублений багаж

Лілія
6 жовтня, 2025 год
04.10.2025 їхала рейсом Київ Мюнхен N3209. Хтось випадково забрав мій багаж. Це була темно-синя ребриста валіза. В середині були усі мої речі і ліки. А також червона коробка з взуттям і велика синя сумка. Будь ласка, напишіть мені на емаль lilia27121993@gmail.com 04.10.2025 їхала рейсом Київ Мюнхен N3209. Хтось випадково забрав мій багаж. Це була темно-синя ребриста валіза. В середині були усі мої речі і ліки. А також червона коробка з взуттям і велика синя сумка. Будь ласка, напишіть мені на емаль lilia27121993@gmail.com
Переваги:
  1. Приємні водії
Недоліки:
  1. Люди не уважно забирають речі

Найгірше, що може з вами статися

Саша
4 жовтня, 2025 год
Поїздка із Києва в Варшаву на рейсі N3227 — це суцільний ад. Постійне хамство на будь-яку спробу комунікації з водієм, суцільний негатив, водії не знають маршруту — заїхавши в Польщу ми проїхали не в ту сторону більше 20 кілометрів, потім розвертались, водій за кермом кричав матом на весь автобус, потім заблукали в Любліні, бо вони не мають жодного... Читати відгук Поїздка із Києва в Варшаву на рейсі N3227 — це суцільний ад. Постійне хамство на будь-яку спробу комунікації з водієм, суцільний негатив, водії не знають маршруту — заїхавши в Польщу ми проїхали не в ту сторону більше 20 кілометрів, потім розвертались, водій за кермом кричав матом на весь автобус, потім заблукали в Любліні, бо вони не мають жодного уявлення про місцерозташування вокзалу, пасажирка вимушена була сидіти з водіями і вказувати дорогу за навігатором.На підʼїзді до Варшави ми пропустили всі повороти в місто і стали у величезний затор, при цьому голосні крики матом не зупинялися

Жахливий перевізник

Svitlana Hrebeniuk
3 жовтня, 2025 год
Рейс Київ (17.25) - Варшава (06.35) ніколи не прибуває вчасно. Мені гарантували вчасне прибуття або із затримкою до 3-х годин (телефонувала попередньо протягом двох тижнів з приводу уточнення інформації про прибуття). Мене це влаштовувало т.я. у мене був квиток на літак о 12.05. З'ясувалося що час прибуття і близько не дотриманий і це не є провиною прикордонних служб (митниць обох... Читати відгук Рейс Київ (17.25) - Варшава (06.35) ніколи не прибуває вчасно. Мені гарантували вчасне прибуття або із затримкою до 3-х годин (телефонувала попередньо протягом двох тижнів з приводу уточнення інформації про прибуття). Мене це влаштовувало т.я. у мене був квиток на літак о 12.05. З'ясувалося що час прибуття і близько не дотриманий і це не є провиною прикордонних служб (митниць обох сторін). Водїї зовсім не дотримуються розкладу руху, посилаючись на те що час перетину кордону запланований електронною чергою з 03.00 до 04.00 годин. А тепер поясніть, як можна, даже якщо все буде ідеально, доїхати з кордону до Варшави за 2 години? Багато пасажирів вже майже запізнювалися на літаки і потяги (Люблін і Варшава). У водіїв відповідь була одна:" Все одно ви в цьому автобусі вже не встигаєте". Була лише одна "порада" від водія:"Коли під'їдемо до польського кордону, біжіть до самого першого автобусу і просіться з ними до Варшави". Доречі це небезкоштовно, звісно. І це за умови якщо дозволять польськи митники і є вільні місця в автобусі. Дякувати богу і водіям самого першого на перевірці у поляків автобусу що вони умовили прикордонників взяти 5 людей бо більше небуло місць в автобусі, бажаючих було набагато більше. Але автобус не йшов до аеропорту і прийшлося ще в аварійному часі їхати за дуже велику вартість на таксі. Я користувалася автобусами цієї фірми і раніше, але такого небуло. І зовнішній вигляд водіїв, і їх зневага до проблем пасажирів. Цю інформацію я буду розповсюджувати по всіх можливих інформаційних блоках щоб люди не опинилися в такій самій ситуації як і я .
Переваги:
  1. в цьому рейсі позитиву не знайшла.
Недоліки:
  1. Автобус старий, зарядка тільки через блок при вході в автобус на 4 ячекі.
  2. Абсолютне недотримання розкладу руху, зрив подальших планів з додатковими фінансовими витратами.
  3. Поведінка водіїв тільки для власного комфорту.
  4. Зовнішній вигляд (відсутність уніформи) як у перевізників районного маршруту а не міжнародного перевізника.
  5. В офісі перевізника ніякої реакції на інформацію про неможливість дотримання часу прибуття (це слова водія щодо цього рейсу завжди), а саме зміну часу на основному сайті.

повернення коштів

Коновал Любов
1 жовтня, 2025 год
Спізнилась на пересадку (тримали довго на кордоні) і я спізнилася на пересадку на другий автобус,звернула сь до служби підтримки фліксбасу і вони мені повернули кошти за другу частину білету на який я спвзнилась(хоча затримка була не по вині флікбасу).Дуже вдячна за повернення! Спізнилась на пересадку (тримали довго на кордоні) і я спізнилася на пересадку на другий автобус,звернула сь до служби підтримки фліксбасу і вони мені повернули кошти за другу частину білету на який я спвзнилась(хоча затримка була не по вині флікбасу).Дуже вдячна за повернення!

Сервіс 0/10

Юлія
30 вересня, 2025 год
Прибула потягом в Перемишль і хотіла доїхати автобусом до пішого переходу в Медиці. Зайшла на сайт купувати квиток, відправлення повинно було бути за 15 хвилин. Купила квиток (одразу цікаво те, що ціна 259 грн, але потрібно ще заплатити 50 грн за обслуговування…., тому вартість фактично 309 грн). За 5 хвилин після покупки квитка (та за 10 хвилин до відправлення автобуса)... Читати відгук Прибула потягом в Перемишль і хотіла доїхати автобусом до пішого переходу в Медиці. Зайшла на сайт купувати квиток, відправлення повинно було бути за 15 хвилин. Купила квиток (одразу цікаво те, що ціна 259 грн, але потрібно ще заплатити 50 грн за обслуговування…., тому вартість фактично 309 грн). За 5 хвилин після покупки квитка (та за 10 хвилин до відправлення автобуса) мені приходить лист з інформацією, що автобус затримається на 92 хвилини. Гроші повернути вже не можна, бо надто мало часу до відправлення та не достатня затримка (повернення можливе, якщо затримка понад 120 хвилин). Тому по факту я втратила 309 гривень та поїхала на таксі за 600. Якби про затримку було повідомлено раніше, я звісно б не купувала квиток. В підтримці не допомогли, адже згідно з їх правилами кошти повернути мені не можуть… тому будьте готові до таких казусів)

Комфортна поїздка до Молдови

Александр
28 вересня, 2025 год
Відправка з центрального автовокзалу Київ була в 17-00, автобус був на посадці в 16-40. Водії були нормальні, туалет працював, температура в салоні була норм. Дві зупинки по 10 хвилин - Умань та Одеса. Кордон пройшли за годину і за розкладом в 3-20 були вже в аеропорту Кишинів. Не очікував,але поїздка відбулася дуже комфортною. Відправка з центрального автовокзалу Київ була в 17-00, автобус був на посадці в 16-40. Водії були нормальні, туалет працював, температура в салоні була норм. Дві зупинки по 10 хвилин - Умань та Одеса. Кордон пройшли за годину і за розкладом в 3-20 були вже в аеропорту Кишинів. Не очікував,але поїздка відбулася дуже комфортною.
Переваги:
  1. Комфорт, працював туалет, все за графіком

опоздали на пересадку

Коновал Любов
27 вересня, 2025 год
автобус опоздал на пересадку и пришлось самой покупать новый билет,обратилась в службу поддержки-отказываются возвращать деньги за часть билета на который опоздали!!!! автобус опоздал на пересадку и пришлось самой покупать новый билет,обратилась в службу поддержки-отказываются возвращать деньги за часть билета на который опоздали!!!!

Злодї водії

Ольга
22 вересня, 2025 год
Я вже свою валізу другий рік чекаю яку вкрали водї Флікс басу і не повертають.Їхала автобусом Київ -Мюнхен так .Не валізи ,не телефона .Вийшла з автобуса .Водії не чекали поїхали без мене .Вертати речі не збираються Я вже свою валізу другий рік чекаю яку вкрали водї Флікс басу і не повертають.Їхала автобусом Київ -Мюнхен так .Не валізи ,не телефона .Вийшла з автобуса .Водії не чекали поїхали без мене .Вертати речі не збираються

Категорично не рекомендую

Светлана Дидусенко
19 вересня, 2025 год
Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а... Читати відгук Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а у разі повернення квитка гроші зараховуються тільки на ваучер. Якщо виїхати за кордон протягом року змоги немає, то гроші на ваучері фактично згорають.

Категорично не рекомендую

Светлана Дидусенко
19 вересня, 2025 год
Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови,... Читати відгук Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а у разі повернення квитка гроші разаховуються тільки на ваучер. Якщо виїхати за кордон протягом року змоги немає, то гроші на ваучері фактично згорають.

Компанія, що ошукує свої клієнтів

Анастасія
19 вересня, 2025 год
Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків.При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про... Читати відгук Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків.При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про захист прав споживачів.Валізи ніяк не маркуються, будь хто на будь-які зупинці може забрати вашу валізу, і це будуть ваші проблеми.Автобус Київ-Будапешт не був призначений до тривалої подорожі, крісла жорсткі, маленькі та не зручні, відстань для ніг мінімальна, розетки не працювали, кондиціонер працював погано. Водії зайняті розмовами між собою та по телефону і не вимикали світло в салоні вночі, що взагалі унеможливлювало намагання хоч якось поспати.Кордон проходили 7 годин, бо хтось не став в онлайн чергу, багато людей не встигли на свої рейси та пересадки. Затримка від графіку була 4 години, компанія ніяк на це не реагувала. Квитки не компенсують, проблеми ваші.Служба підтримки на сайті просто виходить з чату,

Берлін-Київ 11.09.25

Соня
12 вересня, 2025 год
Я подорожувала 11 вересня з Центрального автовокзалу Берліна до Києва з FlixBus (плановий виїзд о 13:40, фактичний — о 15:20). Незважаючи на затримку, як громадянці України мені абсолютно зрозуміло, що час проходження українсько-європейського кордону не є фіксованим, тому це не проблема для мене.Мене справді вразив професіоналізм та терпіння водіїв. Під час технічної зупинки у Львові для заправки автобусу вони... Читати відгук Я подорожувала 11 вересня з Центрального автовокзалу Берліна до Києва з FlixBus (плановий виїзд о 13:40, фактичний — о 15:20). Незважаючи на затримку, як громадянці України мені абсолютно зрозуміло, що час проходження українсько-європейського кордону не є фіксованим, тому це не проблема для мене.Мене справді вразив професіоналізм та терпіння водіїв. Під час технічної зупинки у Львові для заправки автобусу вони чітко оголосили, що пасажирам виходити не можна. Проте одна дівчина проігнорувала це правило й залишила автобус. Її відсутність помітила лише її родичка через кілька годин. Хоча водії не мали жодного обов’язку займатися цією ситуацією (тим більше, що це вже була територія України, де людина може самостійно дістатися куди завгодно), вони зупинили автобус на трасі та чекали на зниклу пасажирку. Більше того, вони витримали шквал образливих слів від родички цієї дівчини — чесно кажучи, на їхньому місці я б просто відмовилася нести відповідальність далі. Їхнє терпіння та професійність у такій стресовій ситуації заслуговують на повагу.Цей позитивний досвід різко контрастує з моєю попередньою поїздкою з іншою автобусною компанією: тоді водій без попередження змінив час зупинки й залишив мене в чужій країні та невідомому місті. У мене був лише телефон із зарядом 13%, закордонний паспорт і жодних грошей. Навіть після того, як я звернулася в підтримку через 10 хвилин, автобус так і не повернувся за мною. Це був жахливий і небезпечний досвід.З FlixBus я почувалася у безпеці й мала повагу як пасажир. Водії проявили відповідальність, яка виходить далеко за рамки обов’язків, і я щиро вдячна. Дуже рекомендую.

Втрачений багаж

Ольга
12 вересня, 2025 год
Рейс 3241 варшава -івано-франківськ. В франківську Хтось забрав мою велику валізу теракотового кольору.прошу повернути.водії флікс не реагують,і допомагати відмовились Рейс 3241 варшава -івано-франківськ. В франківську Хтось забрав мою велику валізу теракотового кольору.прошу повернути.водії флікс не реагують,і допомагати відмовились

Втрачена валіза на рейсі 3241 флікс бас

Ольга
12 вересня, 2025 год
Хтось помилково забрав мою валізу теракотового кольору в Івано франківську .рейс 3241 Варшава-Івано франківськПрошу повернути тел.0660525203 Хтось помилково забрав мою валізу теракотового кольору в Івано франківську .рейс 3241 Варшава-Івано франківськПрошу повернути тел.0660525203
Переваги:
  1. Неуважність людей

Жахливий перевізник

Валерія
6 вересня, 2025 год
Автобус, яким мали їхати до Варшави, відбув із пункту відправлення на 2 години пізніше. При цьому не було ніяких завчасних попереджень і повідомлень. У результаті не встигли на єдиний рейс того дня. Між обіцяним прибуттям автобуса і відльотом було 5 годи, чого вистачало для проходження кордону. Якби автобус відправився вчасно, ми б встигли, а так додатково -1000 доларів. У службі... Читати відгук Автобус, яким мали їхати до Варшави, відбув із пункту відправлення на 2 години пізніше. При цьому не було ніяких завчасних попереджень і повідомлень. У результаті не встигли на єдиний рейс того дня. Між обіцяним прибуттям автобуса і відльотом було 5 годи, чого вистачало для проходження кордону. Якби автобус відправився вчасно, ми б встигли, а так додатково -1000 доларів. У службі підтримки сказали «ви сіли в автобус і поїхали, тому повернення не буде». При цьому коли я запитувала чи встигнемо ми тепер надолужити затримку, казали «у нас експертні водії, вони надолужать час».Самі автобуси теж погані, коштують своїх грошей. Павлюк Транс Рулить.
Читати всі відгуки