Роман Відгук додано 28 травня, 2025 год2 перегляда
З трьох, куплених в агромаркеті троянд, росте лише одна і та не відповідає замовленому сорту. Компанія зробить усе і навіть більше щоб виконати ваше замовлення по нижчому від потрійного дна розряду.
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте.
Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
За неякісні саджанці вам нарахують бонуси які не компенують втрачених коштів і часу. - Відгуки про Інтернет-магазин Agromarket
відгук
Коментарі до відгуку
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.