Продають мертві рослини, які просто засохли.Нагло брешуть про вік рослин, інформація на сайті не відповідає реальності; видаляють обурені відгуки на сторінці в фейсбуці. Блокують онлайн чат ,як завершений.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Мінуси від інформації та до отримання рослин. Все неправда.
Це трьохрічна гортензія, отримана від Агро-маркета, за 600 грн, рослина майже мертва, до речі ,нав"язав її сам магазин, сказали, що є в наявності, дуже гарна, а виявилось, що її не було, далі довге очікування, без попередження ,а потім прийшло ,ось це...Потім була череда листів від мене, з претензією і бажанням її повернути, до речі, повернення в Агро-... Читати відгук Це трьохрічна гортензія, отримана від Агро-маркета, за 600 грн, рослина майже мертва, до речі ,нав"язав її сам магазин, сказали, що є в наявності, дуже гарна, а виявилось, що її не було, далі довге очікування, без попередження ,а потім прийшло ,ось це...Потім була череда листів від мене, з претензією і бажанням її повернути, до речі, повернення в Агро- маркеті- нереальні, відповіді я не дочекалася, тобто повний розвод... Одним словом- однозначно не рекомендую, сотому закажу не зв" язуватися з ними. До речі- це вже не перша проблема у мене з якістю їхнього товару. Жахливий сервіс і якість товару !!! Ганьба!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Нам прикро, що так сталося, але ми раді що отримали від Вас зворотній зв’язок і маємо можливість у всьому розібратися. У нас працює Відділ Турботи Про клієнтів, який вирішує кожну конфліктну ситуацію на користь клієнта. Підкажіть Ваш номер замовлення для уточнення інформації.
Жахливе обслуговування. Нікому не рекомендую. Місяць потрачений на переговори. 6 березня зробила замовлення (170975385701) майже на 2000 грн. Мені через кілька днів перетелефонували і повідомили, що зараз не все є у наявності (на сайті воно все відображалось як наявне), але через тиждень-два все буде. Думаєте, через два тижня вони надіслали замовлення? Ні! Перетелефонували і сказали, що все є, крім горщиків... Читати відгук Жахливе обслуговування. Нікому не рекомендую. Місяць потрачений на переговори. 6 березня зробила замовлення (170975385701) майже на 2000 грн. Мені через кілька днів перетелефонували і повідомили, що зараз не все є у наявності (на сайті воно все відображалось як наявне), але через тиждень-два все буде. Думаєте, через два тижня вони надіслали замовлення? Ні! Перетелефонували і сказали, що все є, крім горщиків для розсади, які через пару днів будуть. Пройшло пару днів, а потім ще більше тижня і нічого так і не з'явилось. Сьогодні (30 березня) вони зателефонували і повідомили, що з замовлення немає великої кількості товарів (тобто не лише розсадні горщики, а і саджанці, тримач для рослин та багато іншого). Тобто, або вони брехали про наявність раніше, або нагло розпродали товари з мого замовлення іншим. Це вкрай обурливо! Я майже місяць чекала і в результаті нічого не одержала! Якби зразу сказали, що крім насіння нічого немає, то я би в іншому місці вже давно все замовила! Замовлення відмінила, більше замовляти там нічого не буду і іншим рекомендую не замовляти. Ця шарашкіна контора буде вас місяцями годувати обіцянками та видаляти ваші обурені коментарі на фейсбуці.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Нагло брешуть при спілкуванні по телефону; інформація на сайті не відповідає реальності; видаляють обурені відгуки на сторінці в фейсбуці
В замовленні були сезонні рослини, які будуть в квітні, також Вам пропонували надіслати окремо товари по наявності. Про всі нюанси замовлення Вас було попереджено оператором впродовж телефонної розмови.
Не вздумайте там ничего НИКОГДА покупать, они будут менять номера и звонить вам со всякими акциями на то что вам абсолютно не нужно. Я когда-то работал на предприятии и заказал у них что-то для предприятия, я уволился и кучу раз их попросил не звонить мне. Они соглашаются и через время опять звонят, я просил уже раза 4 и каждый раз... Читати відгук Не вздумайте там ничего НИКОГДА покупать, они будут менять номера и звонить вам со всякими акциями на то что вам абсолютно не нужно. Я когда-то работал на предприятии и заказал у них что-то для предприятия, я уволился и кучу раз их попросил не звонить мне. Они соглашаются и через время опять звонят, я просил уже раза 4 и каждый раз по адекватному, мое терпение лопнуло. НЕ ВЗДУМАЙТЕ у них ничего покупать или купите и выкиньте сим-карту сразу
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Прикро, що викликаємо дискомфорт. Це точно не те, чого ми хочемо. Тому цю інформацію враховуємо та підкоригуємо наші автоматичні дзвінки. Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати питання що до якості обслуговування. Це наше першочергове завдання. Дякуємо за чесний відгук.
Зробив замовлення в перші дні грудня. Відразу оплатив. Передзонили, сказали що 5-7 днів сформують замовлення і відправлять. Через 10 днів не дочекався і передзонив, отримав відповідь чекайте на весну. Що?! І ніхто навіть не додумався попередити! При відміні ще потрібно форми заповняти, чекати тиждень на повернення коштів. Оператор перепитав, а може на ці кошти щещ щось купите. Ні! Я вже... Читати відгук Зробив замовлення в перші дні грудня. Відразу оплатив. Передзонили, сказали що 5-7 днів сформують замовлення і відправлять. Через 10 днів не дочекався і передзонив, отримав відповідь чекайте на весну. Що?! І ніхто навіть не додумався попередити! При відміні ще потрібно форми заповняти, чекати тиждень на повернення коштів. Оператор перепитав, а може на ці кошти щещ щось купите. Ні! Я вже накупувався у вас. А ще перепитали, а як же ви зимою будете садити. Та щоб вас не чекав і відразу сказали що весною, то нормально б і посадив, купивши в адекватного продавця
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантії та публічної оферти. Пункт: 5.9. Продавець здійснює повернення онлайн-передоплати грошових коштів виключно на поточний рахунок (IBAN) Покупця з якого було здійснено оплату Товару після заповнення Покупцем Заяви на повернення грошових коштів. З формою Заяви можна ознайомитися за нижчезазначеним посиланням: https://agro-market.net/ua/zayavka_na_vozvrat_sredstv/.
13.2. Розгляд претензій здійснюється Продавцем та/або AGROMARKET за наявності документального підтвердження факту купівлі Товару передбаченого цим Договором згідно чинного законодавства України.
13.5. За фактом повернення Товару Продавець повертає Покупцю сплачену за Товар грошову суму протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Товару Продавцем
Справжня робота магазину проявляється тоді, коли виникують якісь проблеми з замовленням. Ось так в мене і трапилося. Менеджери балакучі, розсилка чудово працює, але поернути кошти за не відвантажений товар проблема. Заповнив форму повернення і на цьому все і закінчилося. Кажуть що все повернули, по факту ні. По якості продукції: Буряків не зійшло приблизно 10%, редис так само. Морква... Читати відгук Справжня робота магазину проявляється тоді, коли виникують якісь проблеми з замовленням. Ось так в мене і трапилося. Менеджери балакучі, розсилка чудово працює, але поернути кошти за не відвантажений товар проблема. Заповнив форму повернення і на цьому все і закінчилося. Кажуть що все повернули, по факту ні.
По якості продукції: Буряків не зійшло приблизно 10%, редис так само. Морква Артек не зійшла взагалі. Двічі пересівав, все марно. Можна грішити на суху погоду та інші умови, але поруч було висіяно трохи моркви купленої в звичайному супермаркеті і все зійшло і виросло. Порадували тільки Ніженські огірки - зійшли всі.
Як висновок для себе, на слідуючий сезон знайшов вже інший магазин.
Доброго дня! Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтеренет магазин. Вкажіть, будь-ласка, номер замовлення або телефону за яким фіксували замовлення, для перевірки інформації про повернення коштів. З повагою Агро-Маркет! Показати 1 відповідь
Шановні люди не купуйте в Агромаркеті нічого, це шахраї, під видом сортових садженців продають сміття та непотріб, ви заплатите бешені гроші за сортову рослину, а виросте нікому непотрібне нещастя, або зовсім пропаде. Я витратила 2 тис.грн. ще у 2019 та 2020р. накупила 3 троянди плетисті, 3 клематіси, 2 лілейники, 2 півонії деревовидних махрових. А через 2 роки виявилося замість плетистих... Читати відгук Шановні люди не купуйте в Агромаркеті нічого, це шахраї, під видом сортових садженців продають сміття та непотріб, ви заплатите бешені гроші за сортову рослину, а виросте нікому непотрібне нещастя, або зовсім пропаде. Я витратила 2 тис.грн. ще у 2019 та 2020р. накупила 3 троянди плетисті, 3 клематіси, 2 лілейники, 2 півонії деревовидних махрових. А через 2 роки виявилося замість плетистих троянд розквітли тільки 2 звичайні кущові, низенькі по 20см висотою, а третя троянда навіть не заквітла. Клематіси до сих пір не заквітли, прийнялися тільки 2, а третій пропав. Замість сортових лілейників, розквітли звичайні оранжевого кольору, ті що по селах біля кожного двору ростуть. А головний сюрприз півонії деревовидні, замість махрових також розквітли прості малесенькі білого кольору. На моє звернення з фотодоказами, що замовлялося а що по факту виросло, мені відповіли що це пересорт, і вони зроблять мені знижку 50% при наступному замовленні. Падлюки кляті, щоб вас закрили назавжди!!! Ви все отримаєте назад, бумеранг ніхто не відміняв, розрахуєтесь за брехню та обман!!! Вся Україна знає які ви сволочі!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин .Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Оформлюючи замовлення в нашому магазині ,Ви погоджуєтесь з нашими умовами . З данними умовами можливо ознайомитись у публічній оферті : Пункт 8.1.4. Здійснити повну або часткову компенсацію бонусними гривнями вартість рослини згідно з п. 8.4.2. та п. 8.4.3. у разі належного доказу Покупцем пересорту, невідповідності Товару сорту та/або виду, а також після цвітіння або плодоношення. Показати 1 відповідь
Два рази писала відгуки, і на сайті, і на ФБ, всюди їх видаляють. Це ще більш подло. Купувала 4 лаванди білих і рожевих. Лаванда розквітла, фіолетовими квітками. Проста сама дешева лаванда коштувала як за сортову. Троянду білу купила, поки бутон розквітає та вже видно що світло рожева. Після відгуків хо б спробували б виправити, хоч чимось, хоч щось. Ні.... Читати відгук Два рази писала відгуки, і на сайті, і на ФБ, всюди їх видаляють. Це ще більш подло. Купувала 4 лаванди білих і рожевих. Лаванда розквітла, фіолетовими квітками. Проста сама дешева лаванда коштувала як за сортову. Троянду білу купила, поки бутон розквітає та вже видно що світло рожева. Після відгуків хо б спробували б виправити, хоч чимось, хоч щось. Ні. Краще наплювати з гори і зробить вигляд що все ок. Більше ніколи не буду з вами зв'язуватися.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Замовив в цьому магазині клематис "Blue Angel". І ось через три роки дбайливого вирощування саджанець нарешті розквітнув. Виявилося, що це зовсім інший простенький клематис. Знову Агро-маркет мене надурив. Ганьба шахраям!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Если в двух словах.. Приехал сажанец хризантемы, слабенький, стрес не пережил, и погиб, но вот беда, обращение я сделала на 16 день, а срок гарантии 14 дней.. и на семена тоже кстати, не взошли за 14 дней, всё агромаркет не несёт ответственности за их качество) магазин большой но очень жадный по отношению к своим покупателям. И цены... Читати відгук Если в двух словах.. Приехал сажанец хризантемы, слабенький, стрес не пережил, и погиб, но вот беда, обращение я сделала на 16 день, а срок гарантии 14 дней.. и на семена тоже кстати, не взошли за 14 дней, всё агромаркет не несёт ответственности за их качество) магазин большой но очень жадный по отношению к своим покупателям. И цены завышенные, можно найти намного дешевле и качестенее.!! Качество отвратительное. Деньги на ветер (((( Лучше бы шоколад купила бы ребёнку
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. Ми надаємо гарантію на весь посадковий матеріал протягом 45 днів після покупки (претензію за якістю приймаємо протягом 15 днів). Тому, якщо у Вас виникла складність із замовленням – обов'язково повідомте нам про це і ми докладемо всіх зусиль для розв'язання питання.
Я вже прокляла цей день, коли зробила останне замовлення. Два дні знущань. Дзвонять і відразу скидують дзвінок. Шлють повідомлення, що дзвонили, коли дзвінка не було. Оператори чата звичайно боти, але й відповіді одне слово в час для бота це дещо. При цьому повідомляють, що вони дуже "загружені". Знущатися й п'яику чухати час, мабудь, є. Дозвонитися теж неможливо. Після довгої заставки... Читати відгук Я вже прокляла цей день, коли зробила останне замовлення. Два дні знущань. Дзвонять і відразу скидують дзвінок. Шлють повідомлення, що дзвонили, коли дзвінка не було. Оператори чата звичайно боти, але й відповіді одне слово в час для бота це дещо. При цьому повідомляють, що вони дуже "загружені". Знущатися й п'яику чухати час, мабудь, є. Дозвонитися теж неможливо. Після довгої заставки - зкидують. Бажання мати справу з цією шарашкіною конторою більше не маю.
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Просимо вибачення за затримку у зв'язку із сезонною завантаженістю та ситуацією в країні. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Для підтвердження Вам зателефонує оператор, усі звернення та замовлення обробляються у порядку черги.
Купив цей товар за 3300 грн, через 2 місяці товар вийшов з ладу, магазин відмовляється ремонтувати або повертати кошти, не рекомендую купувати у цьому магазині
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш магазин. У нашому магазині діє гарантійна система за законодавством України 14 днів з моменту отримання замовлення. Компанія приймає повернення від клієнтів відповідно до "Закону України про захист прав споживачів" Відповідно до цього закону, поверненню або заміні в 14-денний термін підлягають не експлуатовані товари, товарний вигляд та упаковка товару, його комплектність, маркування та ярлики не порушені.
В минулому році замовляла на сайті близько 5 сортів картоплі. Вся прийшла одного сорту та кольору, хоча повинна була бути різною. Малина придбана у них також не прижилась
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею . Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Мав необережність купити тут в 2017 році весною шовковицю Чорний принц, про що дуже жалію. Надіслали замість сортової шовковиці дичку, та ще й шовкуна. Після довгих перемовин на заміну надісланої шовковиці, восени 2021 року надіслали такуж саму дичку. Подальші перемовини - надіслані фото не допомогли- Агромаркет порекомендував чекати врожаю від цієї дички ще 5 років. Керівництво Агромаркету не має ні... Читати відгук Мав необережність купити тут в 2017 році весною шовковицю Чорний принц, про що дуже жалію. Надіслали замість сортової шовковиці дичку, та ще й шовкуна. Після довгих перемовин на заміну надісланої шовковиці, восени 2021 року надіслали такуж саму дичку. Подальші перемовини - надіслані фото не допомогли- Агромаркет порекомендував чекати врожаю від цієї дички ще 5 років. Керівництво Агромаркету не має ні честі ні моралі - головне отримати гроші.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Будь ласка , уточніть номер Вашого замовлення або електронну пошту з якою Ви зверталися для розгляду ситуації .
Дуже не задоволена роботою вашої команди. 1) Якщо я роблю замовлення, я ВЖЕ вибрала Вас і Ви телефонуєте щоб підтвердити його - то я НЕ буду слухати вашого робота "залишайтесь на лінії". Сайтів з продажу рослин БАГАТО і виходить так, що я чекаю на лінії бо мені то більше треба. Я можу замовити в іншому місці. Якщо Ви вже телефонуєте,... Читати відгук Дуже не задоволена роботою вашої команди. 1) Якщо я роблю замовлення, я ВЖЕ вибрала Вас і Ви телефонуєте щоб підтвердити його - то я НЕ буду слухати вашого робота "залишайтесь на лінії". Сайтів з продажу рослин БАГАТО і виходить так, що я чекаю на лінії бо мені то більше треба. Я можу замовити в іншому місці. Якщо Ви вже телефонуєте, то будь-ласка зразу підключайте оператора. 2) Не потрібно телефонувати о 8, 9, 18....люди або поспішають на роботу або з роботи і в цей час, велика вірогідність що Вас пошлють в дупу. А мені Ви звонили саме в такий час. 3) Коли Ви питаєте "через скільки Вам перетелефонувати?" - або не питайте або телефонуйте! 4) Є інші засоби комунікації, напишіть на додаток. Так легше. І людей не напрягаєте 5) Дуже тихо розмовляють менеджери, майже не чути. З телефоном у мене все ок. 6) Може у Вас і хороші ціни, але бажання замовляти і рекомендувати Вас не має.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш магазин. Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Дякуємо за чесний відгук! Обов'язково врахуємо Ваші зауваження. Ми завжди намагаємось максимально лояльно вирішувати питання щодо якості обслуговування. Це наше першочергове завдання.
Некомпетентна і не надійна компанія. Не відповідають за те, що продають. Мама 2 роки намагалася оживити саджанці які прийшли з вже ледь живою кореневою системою, удобрювала, очікувала на омріяний сорт (Нектарин Донат). І коли на другий рік виявилось, що той багатостраждальний саджанець зовсім не того сорту, не смачний і ще к тому ж дуже швидко псується, то в магазині... Читати відгук Некомпетентна і не надійна компанія. Не відповідають за те, що продають. Мама 2 роки намагалася оживити саджанці які прийшли з вже ледь живою кореневою системою, удобрювала, очікувала на омріяний сорт (Нектарин Донат). І коли на другий рік виявилось, що той багатостраждальний саджанець зовсім не того сорту, не смачний і ще к тому ж дуже швидко псується, то в магазині мені запропонували повернути бонусами частину суми сплачену за саджанець. Невже 90 грн за 2 роки кропіткої роботи то є адекватно? В магазині підтвердили, що сталася помилка, але посилаючись на правила компанії відмовили мені в проханні надіслати саме той сорт, що мама замовляла. В підсумку - мінус 2 роки марного очікування, кропіткої обробки, а магазин навіть не спромігся відправити те, що було замовлено. Висновки робіть самі. Замовляючи в цьому магазині - ви купляєте кота у мішку.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Наш магазин працює чесно, практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію та встановити відповідну компенсацію. Показати 1 відповідь
Два роки тому купив саджанці винограду, деякі з них прийшли в жахливому стані ( за них повернули кошти), решта цього сезону проявилась. Виноград зовсім не відповідає замовленню. Потрачений час, гроші та зусилля:(. В сайт гроші вкладають а з товаром кидають. Відгуки пропускають лише позитивні. Хто має сумніви почитайте відгуки в різних садових групах. Не тратьте час і не розчаровуйтесь!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати усі питання, це наше першочергове завдання. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Восени купила гортензіі в горщикахпо 300 грн, троянди плетисті по 99 грн та кущові більше 100 грн саджанець та ще багато насіння в пакетиках, нічого не прийнялось і не зійшло, гортензіі засохлі , троянди теж ніякі.. як я не намагалася їх врятувати, але все марно… дурно витрачені кошти та час..
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми працюємо згідно нашої гарантійної системи. Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію.
Хочу написати свої враження від покупки в цьому магазині і застерегти інших людей. Погані відгуки вони не пропускають, а в фейсбуці взагалі видаляють. Весною я купила 2 саджанці махрового гібіскуса "Freedom". Один з них був мертвий. При зверненні в магазин працівниця відповіла, що на усі саджанці діє гарантія 45 днів і я можу до кінця місяця спокійно за ним спостерігати.... Читати відгук Хочу написати свої враження від покупки в цьому магазині і застерегти інших людей. Погані відгуки вони не пропускають, а в фейсбуці взагалі видаляють. Весною я купила 2 саджанці махрового гібіскуса "Freedom". Один з них був мертвий. При зверненні в магазин працівниця відповіла, що на усі саджанці діє гарантія 45 днів і я можу до кінця місяця спокійно за ним спостерігати. Коли я подала заявку в кінці місяця- мені її не прийняли у зв'язку з перевищенням терміну і сказали, що я розмовляла зі стажером, який не володів інформацією. Після довгих дзвінків- листів та скарг, мені все ж таки запропонували відшкодувати вартість , але бонусами на рахунок магазину. Але "вишенькою на торті" виявився сюрприз, коли живий саджанець розпустив першу квітку і виявився звичайнісіньким, а не махровим. Замовлення зовсім не відповідає дійсності. Додаю фото : реальність/замовлення
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Нарахування бонусів Ви можете використовувати як знижку на слідуюче замовлення.
Осенью в очередной раз купил саженцы со всеми средствами для посадки. Весною один саженец начал расти от корня, а не от привитой части. Общатся отказывались, фото не принимали. После отзыва на хотлайн предложили какие то бонусы вместо того, что бы выслать саженец. Крайне не рекомендую. Если нет гарантии, то не надо о ней и упоминать, а упоминание, что гарантия в... Читати відгук Осенью в очередной раз купил саженцы со всеми средствами для посадки. Весною один саженец начал расти от корня, а не от привитой части. Общатся отказывались, фото не принимали. После отзыва на хотлайн предложили какие то бонусы вместо того, что бы выслать саженец. Крайне не рекомендую. Если нет гарантии, то не надо о ней и упоминать, а упоминание, что гарантия в течении 14и дней -это просто издевательство.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Нарахування Ви зможете використовувати як знижку для наступних покупок у нас на сайті. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Магазин продаёт сплошной пересорт. Покупая синий базилик, он растёт зелёный, красный салат-зелёный, есть семена которые вообше не всходят. Черенки без корней.
Недоліки:
магазин не пропускает негативные отзывы.
и проблемы магазин не решает, которые сами создают.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкою постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці то такі коментарі можуть бути видалені. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Не советую покупать в данном магазине. Сделал заказ 20400277767391 пришли саженцы,посадил два из них оказались сухими. Просил их сделать обмен или вернуть деньги но они отказались типа сказали что недостаточно доказательств хотя на фото прекрасно видно что оба саженца сухие. Сервис ужасный с клиентами общаться не хотят. Общаются только тогда когда им деньги перечисляют.
Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати питання що до якості обслуговування. Це наше першочергове завдання.Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію. Компанія не несе відповідальність за приживлюваність посадкового матеріалу в разі недотримання норм агротехніки.
Доброго времени суток. 3 года назад в интернете увидели сайт агромаркета, от увиденного были в восторге. Столько разновидностей сортов росстеней с прекрасными фотографиями, что мы не смогли устоять, и купили 9 саженцев +5 кустиков клубники, и карта (Vipклиента), на сумму 3000 грн. После заказа, сразу был звонок от оператора, на подтверждения заказа. Оператор (девушка) была очень вежлива, было приятно... Читати відгук Доброго времени суток. 3 года назад в интернете увидели сайт агромаркета, от увиденного были в восторге. Столько разновидностей сортов росстеней с прекрасными фотографиями, что мы не смогли устоять, и купили 9 саженцев +5 кустиков клубники, и карта (Vipклиента), на сумму 3000 грн. После заказа, сразу был звонок от оператора, на подтверждения заказа. Оператор (девушка) была очень вежлива, было приятно с ней общаться. Нам сказали что из заказа нехватает 2 позиции, и что нам прийдётся подождать 1 неделю. Ок, без проблем! Но ждали мы больше месяца, каждый раз нам говорили что чего-то не хватает. Ладно был сезон, заказов было много, можно понять. Перед отправкой нам снова позвонил оператор и сказала что клубники которую мы выбрали нет в наличии, будем ли мы ждать еще недельку или же можно её заменить на... предложили нам вариант другой, Мы согласились на тот что уже был сорт. Когда пришла посылка были рады... словами не передать! Осмотрели все растюшки и немного были огорчены, 3 дерева были с очень маленькими корнями, и в посылке мы ненашли карту випклиента. Связались с оператором, приятная девушка сказала что мы в их базе внесены как випклиенты и карта не нужна, а за крупный заказ нам начислены 100 гривен бонусов и безплатная пересылка. Наш заказ был розделен на 2 посылки, одну посылку мы оплатили, на почте сказали что только одна посылка безплатна! Хотя можно было все упаковать в одну упаковку, размер саженцов позволял ето сделать! А поповоду корней сказали что ето все нормально, они прижевутся. 2 дерева Не прижелось а 3-е пришлось вокруг него побегать! Еще мы обнаружили несоответствия растений с заказаными сортами! Спустя месяц когда на саженцах начали разпускатся листья, Мы заказали райку с красными листьями, дерево оказалось обычной яблоней. Вообщем, из 9 растений: 2 пропало в первый год, 2 соответствуют своему сорту, осталиные: что попало но не то что мы заказивали. Все ето время мы писали в агромаркет и описовали нашу проблему, но нас игнорят! Так что НЕ СОВЕТУЮ СДЕСЬ ПОКУПАТЬ. ДЕНЬГИ НА ВЕТЕР!
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкою постачальника. Підкажіть номер замовлення ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію, або зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів.
Моє перше і останнє замовлення в цьому магазині. 30 травня отримала замовлення, висадила. Дуже чекала на ці рослини. Рослини були для мене нові, та як вони повинні були виглядати не знала. Тому дуже сподівалася що мені прислали рослини які підуть в ріст після посадки. На жаль я не зробила фото при отриманні!... Читати відгук Моє перше і останнє замовлення в цьому магазині. 30 травня отримала замовлення, висадила. Дуже чекала на ці рослини. Рослини були для мене нові, та як вони повинні були виглядати не знала. Тому дуже сподівалася що мені прислали рослини які підуть в ріст після посадки. На жаль я не зробила фото при отриманні! Пройшло 17 днів, як я вирішила написати про проблему. Із 7 рослин,проблема була у 3 !!! 17.06.2022 я написала і відправила фото. 17.07.2022 мені подзвонили і запропонували бонуси на 2 замовлення. Друге замовлення?! Та в мене перше замовлення проблемне!!! Мені пояснили що я повинна була знати як виглядають здорові рослини і поскаржитися в 15 днів. Не рекомендую магазин ні в якому разі !!! Проблема за свої гроші. Магазин не несе відповідальності за то що кладе вам у замовлення! Все контролюйте самі,якщо все ж замовили у Агромаркет. 1. Фото замовлення при отриманні.2.Скарга в 15 днів. 376,41 грн. я витратила на рослини які були нежеві.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Шкода що у Вас виникло негативне враження про наш магазин. Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію. В разі виключення, ми запропонували Вам знижку на наступне замоволення. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Моє перше і останнє замовлення в цьому магазині. 30 травня отримала замовлення, висадила. Дуже чекала на ці рослини. Рослини були для мене нові, та як вони повинні були виглядати не знала. Тому дуже сподівалася що мені прислали рослини які підуть в ріст після посадки. На жаль я не зробила фото при отриманні! Пройшло 22 дня, як я вирішила написати про... Читати відгук Моє перше і останнє замовлення в цьому магазині. 30 травня отримала замовлення, висадила. Дуже чекала на ці рослини. Рослини були для мене нові, та як вони повинні були виглядати не знала. Тому дуже сподівалася що мені прислали рослини які підуть в ріст після посадки. На жаль я не зробила фото при отриманні! Пройшло 22 дня, як я вирішила написати про проблему. Із 7 рослин,проблема була у 3 !!! 22.06.2022 я написала і відправила фото. 17.07.2022 мені подзвонили і запропонували бонуси на 2 замовлення. Друге замовлення?! Та в мене перше замовлення проблемне!!! Мені пояснили що я повинна була знати як виглядають здорові рослини і поскаржитися в 14 днів. Не рекомендую магазин ні в якому разі !!! Проблема за свої гроші. Магазин не несе відповідальності за то що кладе вам у замовлення! Все контролюйте самі,якщо все ж замовили у Агромаркет. 1. Фото замовлення при отриманні.2.Скарга в 14 днів. 376,41 грн. я витратила на рослини які були нежеві.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Шкода що у Вас виникло негативне враження про наш магазин. Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію. В разі виключення, ми запропонували Вам знижку на наступне замоволення. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта,
Заказывала в том году персик Ред хевен и абрикос Черный принц тут. Посадила, долго не принимался. Но потом прижился. В этом году цвёли и дали по паре завязей. По итогу это не тот персик что я заказывала. А инжирный плоский, а абрикос вовсе не черный, а обычный желиый. Такое чувство что тут вообще ничего нельзя заказывать. Сплошной пересорт! Клубнику брала... Читати відгук Заказывала в том году персик Ред хевен и абрикос Черный принц тут. Посадила, долго не принимался. Но потом прижился. В этом году цвёли и дали по паре завязей. По итогу это не тот персик что я заказывала. А инжирный плоский, а абрикос вовсе не черный, а обычный желиый. Такое чувство что тут вообще ничего нельзя заказывать. Сплошной пересорт! Клубнику брала 7 разных сортов ремонтантные. Ни один из них не ремонтантные и второй урожай не давал за два года. Также брала тут купчиху земклубнику, которая оказалась обычной клубникой ещё и супер кислой! А саженцы голубики 2 шт которые мне приехали так вообще засохшие были! Крайне не рекомендую тут заказывать что либо!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Будь ласка, зверніться до нас на пошту [email protected] це наш офіційний канал зв'язку.
Прошлой осенью сделала заказ: 2 сливы, груша, черешня, яблоня, 4 куста малинового дерева - принялась только одна яблоня. Также заказала розу плетистую "черный принц" - прижилась ,но цвет розовый и похожа на кустовую ( со временем будет виднее). Отзывы на своем сайте публикуют только положительные. Советую хорошо подумать если захотите что либо у этой компании заказать
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Сделала два заказа.весной ранней и по позже.Так ни один из заказав не пришёл нормально.В первом розы .Одна из них еле выжила.Зато вторая расцвела совсем не тем цветом что в заказе.Вторая пока ещё не знаю вообще каким цветом.Написала на почту им и отправила фото и тишина.Второй заказ пришел с деревьями.Абрикос черешня вишня груша и малиновые деревья.Мало того что прислали не... Читати відгук Сделала два заказа.весной ранней и по позже.Так ни один из заказав не пришёл нормально.В первом розы .Одна из них еле выжила.Зато вторая расцвела совсем не тем цветом что в заказе.Вторая пока ещё не знаю вообще каким цветом.Написала на почту им и отправила фото и тишина.Второй заказ пришел с деревьями.Абрикос черешня вишня груша и малиновые деревья.Мало того что прислали не то что надо .Пришлось отсылать им абрикос назад.малиновые деревья засохли и вишня уже тоже.Деньги возвращают не все.И плохие отзывы не публикуют.
Переваги:
Нет
Недоліки:
Присылают не то что заказываешь.И деньги возвращают не все
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці то такі коментарі можуть бути видалені. Також, кожна публікація має свою тему і якщо коментар буде на іншу тему, то він може бути видалений. Стосовно того, що при будь-яких проблемах із замовленням - підкажіть номер замовлення ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
В жовтні місяці зробили перше замовлення на Агро-Маркет на різні культури. З 5 гортензій прижилася лише одна. На той момент вирішили, що це може бути проблема з нашої сторони. Але якщо майже половина з висадженого не прийнялася, а те що прийнялося і розквітло не схоже на те, що замовляли, то швидше за все, проблема не в нас. Але це відео... Читати відгук В жовтні місяці зробили перше замовлення на Агро-Маркет на різні культури. З 5 гортензій прижилася лише одна. На той момент вирішили, що це може бути проблема з нашої сторони. Але якщо майже половина з висадженого не прийнялася, а те що прийнялося і розквітло не схоже на те, що замовляли, то швидше за все, проблема не в нас. Але це відео про інше Сьогодні питання до троянд, які замовляли в жовтні 2021року №163395081729. З 4 троянд прижилося 3. Ось троянди почали квітнути і ми побачили, що рожева троянда на вигляд не того сорту, який був у замовленні. З останнього замовлення, де нам прислали неякісну гортензію, ми зрозуміли, що представники Агро-Маркету неохоче йдуть на контакт, коли виникають проблеми з їх товаром і максимально відтягують час з вирішенням подібних питань, тому вирішили писати не особисті повідомлення, а винести проблему на загал. І швидше за все, це не остання проблема, яку нам створив Агро-маркет. Витративши час на пошуки і вибір, планування висадки, витративши кошти на рослини, добрива, змарнувавши час на догляд, в підсумку отримали не те на, що розраховували. І цієї осені доведеться шукати порядного і чесного продавця (на жаль, Агро-Маркет ці якості не притаманні), щоб розпочати все спочатку для того, щоб отримати результат, який був запланований. @Agro-Market чекаємо на вашу реакцію
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. За гортензії ми повернути Вам кошти, на рахунок троянди будь ласка, зверніться на пошту [email protected] - всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкапостачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Дуже багато замовляли і не один раз. Дерева прийнялися не всі, десь тільки 60%. Троянди кольори можна не обирати, прийдуть не ті, які замовляли. Насіння взагалі не якісне, нічого не сходить. Голубика взагалі окрема історія😅 дві виросли деревами, буду цю горе голубику спалювати. Не розумію, як ви можете так працювати...
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електрону адресу [email protected]- це наш офіційний канал звязку.
Дуже незадоволена.
Повне розчарування
Нам прикро, що так сталося, але ми раді що отримали від Вас зворотній зв’язок і маємо можливість у всьому розібратися. У нас працює Відділ Турботи Про клієнтів, який вирішує кожну конфліктну ситуацію на користь клієнта.
Підкажіть Ваш номер замовлення для уточнення інформації.
Майже місяць нагло брехали
Сьогодні (30 березня) вони зателефонували і повідомили, що з замовлення немає великої кількості товарів (тобто не лише розсадні горщики, а і саджанці, тримач для рослин та багато іншого). Тобто, або вони брехали про наявність раніше, або нагло розпродали товари з мого замовлення іншим. Це вкрай обурливо! Я майже місяць чекала і в результаті нічого не одержала! Якби зразу сказали, що крім насіння нічого немає, то я би в іншому місці вже давно все замовила!
Замовлення відмінила, більше замовляти там нічого не буду і іншим рекомендую не замовляти. Ця шарашкіна контора буде вас місяцями годувати обіцянками та видаляти ваші обурені коментарі на фейсбуці.
В замовленні були сезонні рослини, які будуть в квітні, також Вам пропонували надіслати окремо товари по наявності. Про всі нюанси замовлення Вас було попереджено оператором впродовж телефонної розмови.
СПАМ АТАКА
Ніколи більше не гляну в сторону цього магазина
При відміні ще потрібно форми заповняти, чекати тиждень на повернення коштів. Оператор перепитав, а може на ці кошти щещ щось купите. Ні! Я вже... Читати відгук Зробив замовлення в перші дні грудня. Відразу оплатив. Передзонили, сказали що 5-7 днів сформують замовлення і відправлять. Через 10 днів не дочекався і передзонив, отримав відповідь чекайте на весну. Що?! І ніхто навіть не додумався попередити!
При відміні ще потрібно форми заповняти, чекати тиждень на повернення коштів. Оператор перепитав, а може на ці кошти щещ щось купите. Ні! Я вже накупувався у вас. А ще перепитали, а як же ви зимою будете садити. Та щоб вас не чекав і відразу сказали що весною, то нормально б і посадив, купивши в адекватного продавця
5.9. Продавець здійснює повернення онлайн-передоплати грошових коштів виключно на поточний рахунок (IBAN) Покупця з якого було здійснено оплату Товару після заповнення Покупцем Заяви на повернення грошових коштів. З формою Заяви можна ознайомитися за нижчезазначеним посиланням: https://agro-market.net/ua/zayavka_na_vozvrat_sredstv/.
13.2. Розгляд претензій здійснюється Продавцем та/або AGROMARKET за наявності документального підтвердження факту купівлі Товару передбаченого цим Договором згідно чинного законодавства України.
13.5. За фактом повернення Товару Продавець повертає Покупцю сплачену за Товар грошову суму протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Товару Продавцем
Відгук про магазин
Ось так в мене і трапилося. Менеджери балакучі, розсилка чудово працює, але поернути кошти за не відвантажений товар проблема. Заповнив форму повернення і на цьому все і закінчилося. Кажуть що все повернули, по факту ні.
По якості продукції: Буряків не зійшло приблизно 10%, редис так само. Морква... Читати відгук Справжня робота магазину проявляється тоді, коли виникують якісь проблеми з замовленням.
Ось так в мене і трапилося. Менеджери балакучі, розсилка чудово працює, але поернути кошти за не відвантажений товар проблема. Заповнив форму повернення і на цьому все і закінчилося. Кажуть що все повернули, по факту ні.
По якості продукції: Буряків не зійшло приблизно 10%, редис так само. Морква Артек не зійшла взагалі. Двічі пересівав, все марно. Можна грішити на суху погоду та інші умови, але поруч було висіяно трохи моркви купленої в звичайному супермаркеті і все зійшло і виросло.
Порадували тільки Ніженські огірки - зійшли всі.
Як висновок для себе, на слідуючий сезон знайшов вже інший магазин.
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтеренет магазин. Вкажіть, будь-ласка, номер замовлення або телефону за яким фіксували замовлення, для перевірки інформації про повернення коштів.
З повагою Агро-Маркет! Показати 1 відповідь
Агромаркет шахраї!!!
Дуже шкода що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин .Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти.
Оформлюючи замовлення в нашому магазині ,Ви погоджуєтесь з нашими умовами .
З данними умовами можливо ознайомитись у публічній оферті :
Пункт 8.1.4. Здійснити повну або часткову компенсацію бонусними гривнями вартість рослини згідно з п. 8.4.2. та п. 8.4.3. у разі належного доказу Покупцем пересорту, невідповідності Товару сорту та/або виду, а також після цвітіння або плодоношення. Показати 1 відповідь
Як вам не соромно???
Купувала 4 лаванди білих і рожевих. Лаванда розквітла, фіолетовими квітками. Проста сама дешева лаванда коштувала як за сортову. Троянду білу купила, поки бутон розквітає та вже видно що світло рожева. Після відгуків хо б спробували б виправити, хоч чимось, хоч щось. Ні.... Читати відгук Два рази писала відгуки, і на сайті, і на ФБ, всюди їх видаляють. Це ще більш подло.
Купувала 4 лаванди білих і рожевих. Лаванда розквітла, фіолетовими квітками. Проста сама дешева лаванда коштувала як за сортову. Троянду білу купила, поки бутон розквітає та вже видно що світло рожева. Після відгуків хо б спробували б виправити, хоч чимось, хоч щось. Ні. Краще наплювати з гори і зробить вигляд що все ок.
Більше ніколи не буду з вами зв'язуватися.
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Шахрайство з сортами
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Магазин не для людей.
Приехал сажанец хризантемы, слабенький, стрес не пережил, и погиб, но вот беда, обращение я сделала на 16 день, а срок гарантии 14 дней.. и на семена тоже кстати, не взошли за 14 дней, всё агромаркет не несёт ответственности за их качество) магазин большой но очень жадный по отношению к своим покупателям. И цены... Читати відгук Если в двух словах..
Приехал сажанец хризантемы, слабенький, стрес не пережил, и погиб, но вот беда, обращение я сделала на 16 день, а срок гарантии 14 дней.. и на семена тоже кстати, не взошли за 14 дней, всё агромаркет не несёт ответственности за их качество) магазин большой но очень жадный по отношению к своим покупателям. И цены завышенные, можно найти намного дешевле и качестенее.!! Качество отвратительное.
Деньги на ветер ((((
Лучше бы шоколад купила бы ребёнку
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Ми надаємо гарантію на весь посадковий матеріал протягом 45 днів після покупки (претензію за якістю приймаємо протягом 15 днів). Тому, якщо у Вас виникла складність із замовленням – обов'язково повідомте нам про це і ми докладемо всіх зусиль для розв'язання питання.
Зкурвилися
Просимо вибачення за затримку у зв'язку із сезонною завантаженістю та ситуацією в країні.
Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Для підтвердження Вам зателефонує оператор, усі звернення та замовлення обробляються у порядку черги.
Перетворювач напруги Power Inverter Eryuan 12V-220V DC/AC
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш магазин. У нашому магазині діє гарантійна система за законодавством України 14 днів з моменту отримання замовлення.
Компанія приймає повернення від клієнтів відповідно до "Закону України про захист прав споживачів" Відповідно до цього закону, поверненню або заміні в 14-денний термін підлягають не експлуатовані товари, товарний вигляд та упаковка товару, його комплектність, маркування та ярлики не порушені.
Магазин не турбується про свою репутацію.
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею . Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Не купуйте нічого в цьому інтернет магазині, не рекомендую.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка , уточніть номер Вашого замовлення або електронну пошту з якою Ви зверталися для розгляду ситуації .
Є кращі, не вийшла співпраця
1) Якщо я роблю замовлення, я ВЖЕ вибрала Вас і Ви телефонуєте щоб підтвердити його - то я НЕ буду слухати вашого робота "залишайтесь на лінії". Сайтів з продажу рослин БАГАТО і виходить так, що я чекаю на лінії бо мені то більше треба. Я можу замовити в іншому місці. Якщо Ви вже телефонуєте,... Читати відгук Дуже не задоволена роботою вашої команди.
1) Якщо я роблю замовлення, я ВЖЕ вибрала Вас і Ви телефонуєте щоб підтвердити його - то я НЕ буду слухати вашого робота "залишайтесь на лінії". Сайтів з продажу рослин БАГАТО і виходить так, що я чекаю на лінії бо мені то більше треба. Я можу замовити в іншому місці. Якщо Ви вже телефонуєте, то будь-ласка зразу підключайте оператора.
2) Не потрібно телефонувати о 8, 9, 18....люди або поспішають на роботу або з роботи і в цей час, велика вірогідність що Вас пошлють в дупу. А мені Ви звонили саме в такий час.
3) Коли Ви питаєте "через скільки Вам перетелефонувати?" - або не питайте або телефонуйте!
4) Є інші засоби комунікації, напишіть на додаток. Так легше. І людей не напрягаєте
5) Дуже тихо розмовляють менеджери, майже не чути. З телефоном у мене все ок.
6) Може у Вас і хороші ціни, але бажання замовляти і рекомендувати Вас не має.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш магазин. Приносимо свої вибачення за цю ситуацію.
Дякуємо за чесний відгук! Обов'язково врахуємо Ваші зауваження.
Ми завжди намагаємось максимально лояльно вирішувати питання щодо якості обслуговування. Це наше першочергове завдання.
Пересортиця
Мама 2 роки намагалася оживити саджанці які прийшли з вже ледь живою кореневою системою, удобрювала, очікувала на омріяний сорт (Нектарин Донат). І коли на другий рік виявилось, що той багатостраждальний саджанець зовсім не того сорту, не смачний і ще к тому ж дуже швидко псується, то в магазині... Читати відгук Некомпетентна і не надійна компанія. Не відповідають за те, що продають.
Мама 2 роки намагалася оживити саджанці які прийшли з вже ледь живою кореневою системою, удобрювала, очікувала на омріяний сорт (Нектарин Донат). І коли на другий рік виявилось, що той багатостраждальний саджанець зовсім не того сорту, не смачний і ще к тому ж дуже швидко псується, то в магазині мені запропонували повернути бонусами частину суми сплачену за саджанець. Невже 90 грн за 2 роки кропіткої роботи то є адекватно? В магазині підтвердили, що сталася помилка, але посилаючись на правила компанії відмовили мені в проханні надіслати саме той сорт, що мама замовляла. В підсумку - мінус 2 роки марного очікування, кропіткої обробки, а магазин навіть не спромігся відправити те, що було замовлено. Висновки робіть самі. Замовляючи в цьому магазині - ви купляєте кота у мішку.
Наш магазин працює чесно, практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію та встановити відповідну компенсацію. Показати 1 відповідь
Не рекомендую навіть відкривати сайт
В сайт гроші вкладають а з товаром кидають. Відгуки пропускають лише позитивні. Хто має сумніви почитайте відгуки в різних садових групах. Не тратьте час і не розчаровуйтесь!
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника.
Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати усі питання, це наше першочергове завдання. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Жахливий сервіс та товар!
Увага шахраї !
Нарахування бонусів Ви можете використовувати як знижку на слідуюче замовлення.
Очень плохое впечатление
Крайне не рекомендую. Если нет гарантии, то не надо о ней и упоминать, а упоминание, что гарантия в... Читати відгук Осенью в очередной раз купил саженцы со всеми средствами для посадки. Весною один саженец начал расти от корня, а не от привитой части. Общатся отказывались, фото не принимали. После отзыва на хотлайн предложили какие то бонусы вместо того, что бы выслать саженец.
Крайне не рекомендую. Если нет гарантии, то не надо о ней и упоминать, а упоминание, что гарантия в течении 14и дней -это просто издевательство.
Нарахування Ви зможете використовувати як знижку для наступних покупок у нас на сайті. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Пересорт, нет качества
Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці то такі коментарі можуть бути видалені.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Ужасный сервис
Компанія не несе відповідальність за приживлюваність посадкового матеріалу в разі недотримання норм агротехніки.
не советую
3 года назад в интернете увидели сайт агромаркета, от увиденного были в восторге. Столько разновидностей сортов росстеней с прекрасными фотографиями, что мы не смогли устоять, и купили 9 саженцев +5 кустиков клубники, и карта (Vipклиента), на сумму 3000 грн. После заказа, сразу был звонок от оператора, на подтверждения заказа. Оператор (девушка) была очень вежлива, было приятно... Читати відгук Доброго времени суток.
3 года назад в интернете увидели сайт агромаркета, от увиденного были в восторге. Столько разновидностей сортов росстеней с прекрасными фотографиями, что мы не смогли устоять, и купили 9 саженцев +5 кустиков клубники, и карта (Vipклиента), на сумму 3000 грн. После заказа, сразу был звонок от оператора, на подтверждения заказа. Оператор (девушка) была очень вежлива, было приятно с ней общаться. Нам сказали что из заказа нехватает 2 позиции, и что нам прийдётся подождать 1 неделю. Ок, без проблем! Но ждали мы больше месяца, каждый раз нам говорили что чего-то не хватает. Ладно был сезон, заказов было много, можно понять. Перед отправкой нам снова позвонил оператор и сказала что клубники которую мы выбрали нет в наличии, будем ли мы ждать еще недельку или же можно её заменить на... предложили нам вариант другой, Мы согласились на тот что уже был сорт. Когда пришла посылка были рады... словами не передать! Осмотрели все растюшки и немного были огорчены, 3 дерева были с очень маленькими корнями, и в посылке мы ненашли карту випклиента. Связались с оператором, приятная девушка сказала что мы в их базе внесены как випклиенты и карта не нужна, а за крупный заказ нам начислены 100 гривен бонусов и безплатная пересылка. Наш заказ был розделен на 2 посылки, одну посылку мы оплатили, на почте сказали что только одна посылка безплатна! Хотя можно было все упаковать в одну упаковку, размер саженцов позволял ето сделать! А поповоду корней сказали что ето все нормально, они прижевутся. 2 дерева Не прижелось а 3-е пришлось вокруг него побегать! Еще мы обнаружили несоответствия растений с заказаными сортами! Спустя месяц когда на саженцах начали разпускатся листья, Мы заказали райку с красными листьями, дерево оказалось обычной яблоней. Вообщем, из 9 растений: 2 пропало в первый год, 2 соответствуют своему сорту, осталиные: что попало но не то что мы заказивали. Все ето время мы писали в агромаркет и описовали нашу проблему, но нас игнорят! Так что НЕ СОВЕТУЮ СДЕСЬ ПОКУПАТЬ. ДЕНЬГИ НА ВЕТЕР!
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкою постачальника. Підкажіть номер замовлення ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію, або зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів.
Агромаркет не возвращает деньги
Моє перше і останнє замовлення в цьому магазині. 30 травня отримала замовлення, висадила. Дуже чекала на ці рослини. Рослини були для мене нові, та як вони повинні були виглядати не знала. Тому дуже сподівалася що мені прислали рослини які підуть в ріст після посадки. На жаль я не зробила фото при отриманні!... Читати відгук
Моє перше і останнє замовлення в цьому магазині. 30 травня отримала замовлення, висадила. Дуже чекала на ці рослини. Рослини були для мене нові, та як вони повинні були виглядати не знала. Тому дуже сподівалася що мені прислали рослини які підуть в ріст після посадки. На жаль я не зробила фото при отриманні! Пройшло 17 днів, як я вирішила написати про проблему. Із 7 рослин,проблема була у 3 !!! 17.06.2022 я написала і відправила фото. 17.07.2022 мені подзвонили і запропонували бонуси на 2 замовлення. Друге замовлення?! Та в мене перше замовлення проблемне!!! Мені пояснили що я повинна була знати як виглядають здорові рослини і поскаржитися в 15 днів. Не рекомендую магазин ні в якому разі !!! Проблема за свої гроші. Магазин не несе відповідальності за то що кладе вам у замовлення! Все контролюйте самі,якщо все ж замовили у Агромаркет. 1. Фото замовлення при отриманні.2.Скарга в 15 днів. 376,41 грн. я витратила на рослини які були нежеві.
Шкода що у Вас виникло негативне враження про наш магазин.
Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію. В разі виключення, ми запропонували Вам знижку на наступне замоволення.
Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Не понравились
Шкода що у Вас виникло негативне враження про наш магазин.
Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію. В разі виключення, ми запропонували Вам знижку на наступне замоволення.
Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта,
Пересорт, не тратьте свои деньги и время
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться до нас на пошту [email protected] це наш офіційний канал зв'язку.
Очень плохая работа компании
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Не берите у них ни чего.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію.
Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці то такі коментарі можуть бути видалені. Також, кожна публікація має свою тему і якщо коментар буде на іншу тему, то він може бути видалений. Стосовно того, що при будь-яких проблемах із замовленням - підкажіть номер замовлення ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Очікування - реальність від @Agro-Market
Сьогодні питання до троянд, які замовляли в жовтні 2021року №163395081729. З 4 троянд прижилося 3. Ось троянди почали квітнути і ми побачили, що рожева троянда на вигляд не того сорту, який був у замовленні.
З останнього замовлення, де нам прислали неякісну гортензію, ми зрозуміли, що представники Агро-Маркету неохоче йдуть на контакт, коли виникають проблеми з їх товаром і максимально відтягують час з вирішенням подібних питань, тому вирішили писати не особисті повідомлення, а винести проблему на загал. І швидше за все, це не остання проблема, яку нам створив Агро-маркет.
Витративши час на пошуки і вибір, планування висадки, витративши кошти на рослини, добрива, змарнувавши час на догляд, в підсумку отримали не те на, що розраховували. І цієї осені доведеться шукати порядного і чесного продавця (на жаль, Агро-Маркет ці якості не притаманні), щоб розпочати все спочатку для того, щоб отримати результат, який був запланований.
@Agro-Market чекаємо на вашу реакцію
За гортензії ми повернути Вам кошти, на рахунок троянди будь ласка, зверніться на пошту [email protected] - всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкапостачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Не рекомендую!!!
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Зверніться будь ласка на електрону адресу [email protected]- це наш офіційний канал звязку.