UAPAY
UAPAY- провайдер платежных услуг с широким портфелем инновационных продуктов на базе технологий P2P и eCom, единственный провайдер интегрируемого сервиса escrow-безопасная покупка в интернете. Представляет платежные решения и продукты как для бизнес-партнеров, так и для конечного пользователя.
Платежные системы
Не повертають помилково списані кошти - Отзывы о UAPAY
двічі списало кошти за доставку
OLX DOSTAVKA UAPAY 2022-11-19 23:08:04 -82 UAH
UAPAY 2022-11-19 23:02:51 -82 UAH
звернувся у підтримку OLX, довго вони копалися, але повідомили, що перший платіж не списався і тому автоматично списало другий, проте вони оформили заявку на повернення і він має бути повернений.
Надали мені документ про повернення коштів від 01.12.2022.
Коштів досі немає (на 29.12.2022), банк повідомляє що кошти не надходили і запитав АРН/РРН повернення.
Звернувся безпосередньо до UAPAY, так як пони обробляють поперацію, у відповідь мені доводять, що кошти не списували, а блокували, їх розблокували і тепер має банк роблокувати і прийняти.
Наголошую їм за те, що банк повідомив про відсутність надходження коштів, в їх документі (з реквізитами і на бланку UAPAY) вказано, що "ТОВ «ФК ЮАПЕЙ» «1» грудня 2022 р. зареєстровано операцію з повернення грошових коштів на користь Платника у сумі 82,00 грн", однак підтримка продовжує розказувати, що вони повернули кошти, а як тільки просиш надати підтвердження (квитанцію) з номером транзакції, то знову розказують про блокування і дають мені один й той самий документ, з яким я до них звернувся, рекомендуючи звернутись до банку.
Абсурд. Компанія швидко списує кошти допоки не зайде мова про повернення.
Якщо ви представник бізнесу, то раджу обрати іншого провайдера платіжних послуг, щоб не отримувати негатив від клієнтів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Шановний клієнт з нашої сторони ми виконали успішне повернення коштів на вашу карту та надали всі підтверджуючі документи про успішність даної операції. На ваш запит про квитанцію та АРН/РРН повернення вам було надано! В даному випадку просимо вас звернутися з АРН/РРН повернення до вашого Банку. Дякуємо за відгук!
Своїм коментарем ви підтверджуєте безвідповідальне ставлення до вирішення проблеми, створеної через неналежну роботу вашого платіжного сервісу.
Замість вибачень за створену проблему та пропозицію вирішити її напряму з банком, ви далі пишете, що ви нібито все повернули.
Але факти свідчать про зворотне:
1. говорячи про те, що "ви виконали успішне поверненгя коштів на мою карту", ви в черговий раз проігнорували той факт, що з 19.11 кошти досі не повернено на мою карту. Оперувати поняттям успішне повернення в даному випадку, як мінімум, безвідповідально.
2. заявляючи про надання "всіх підтверджуючих документів" по факту продубльовано лише один єдиний документ, який вже був мені наданий менеджером OLX і з яким, я по суті і звернувся до вашої підтримки через 2 тижні після відсутності коштів.
В документі зазначено лише про реєстрацію 01.12. повернення і ні слова, ні про дату повернення чи термінів виконання.
Квитанцій чи будь-яких інших документів, що підтверджують виконання повернення ви не надали, а почали плутатися чи ті кошти було розблоковано, чи вони були списані і поставлені на повернення.
Враження, що ваші співробітники самі не знають що відбувається у вашій системі.
На мій запит про АRN номер повернення, менеджер підтримки Тетяна спочатку казала, що він є у наявному документі (хоча це номер списання, а не повернення), і тільки з третього разу надала мені запитуваний ARN номер повернення (не документ, а номер в листі).
Чому ви вживаєте множину до одного документу мені абсолютно незрозуміло.
От тільки по цьому номеру банк відповів, що номер дійсно зареєстрований, але кошти по ньому не надходили. Вони мають надійти за регламентом платіжної системи, очікуйте або можемо звернутись до платіжного сервісу в претензійно-позовному порядку від вашого імені щоб оскаржити операцію, але це потребуватиме додаткової комісії за послугу.
Для вирішення данної ситуації ви могли направити запит до банку запит про статус виконання вашого документу, але ваш представник запропонував мені витратити ще мого особистого часу щоб підготувати вам виписки по моїй карті (що є банківською таємницею і немає жодного відношення до запиту) і тоді ви нібито звернетесь до банку за уточненнями.
Нагадую, мова про 82 гривні помилково повторно списаних коштів за OLX Доставку.
Я в десятеро більше часу вже витратив на комунікацію щодо вирішення цієї проблеми.
Якщо у вас операція повернення потребує таких надзусиль, то краще перерахуйте ці кошти на підтримку Збройних сил України і займіться покращенням роботи вашої системи щоб убезпечити себе, ваших партнерів і третіх осіб від наслідків програмних збоїв.