Автомобіль був придбаний та постійно обслуговувався на протязі 12-ти років в цього ділера. В черговий раз, при необхідності проходження регламенту вирішив записатись для ТО. При розмові із менеджером обговорив перелік необхідних робіт та запросив рахунок на оплату, і тут почались цікаві речі... Рахунок скинули не на озвучену суму, не врахували всі необхідні роботи по історії автомобіля, врахували вартість робіт без врахування матеріалів... Далі - цікавіше: протягом дня, намагаючись з'ясувати зазначені вище питання та коригуючи перелік робіт, отримував тричі рахунки на різні суми, що пропорційно збільшувались. І на фінал, як то кажуть результат: рахунок збільшився в 6-ть!!! разів. Додались роботи, про які навіть не обговорювалось... На питанння чому так, отримав відповідь, що менеджер тільки наприкінці дня вирішив заглянути в історію автомобіля та не повідомивши долучив додаткові роботи. Тобто виходить так, що клієнт краще орієнтується в регламенті, переліку та періодичності необхідних робіт, має контролювати, що потрібно замінити і т.і.? Запросивши історію по автомобілю зіштовхнувся із шаленою бюрократією, безліччю перепонів та нових запитів, що приводило до сказу. Невже це така таємниця, отримати історію по авто, яке постійно обслуговується в одному місці? Раніше нарікань на роботу ніяких не було, все чітко та злагоджено. Питання, що виникали вирішувались оперативно та полюбовно. Моя думка, що з таким підходом до клієнта - це початок кінця. Девіз "платіть гроші та не задавайте лишніх запитань" наврядчи буде працювати.
Шановний Романе, нам дуже прикро щодо вражень, які виникли у Вас під час звернення до нашого дилерського центру. Дійсно, під час підготовки рахунку на оплату сервісний консультант взяв до уваги Ваш початковий запит, подальші корегування здійснювалися з урахуванням Ваших додаткових побажань. Щодо отримання історії обслуговування автомобіля зазначимо, що ми дотримуємося впровадженої у нас на підприємстві процедури надання такої інформації. Ми вдячні за Ваше звернення та завжди будемо раді зустрітися з Вами у нашому дилерському центрі.
Официальный дилерский центр «Тойота Сити Плаза» является компанией со 100% японскими инвестициями и управляется менеджером из Японии, что помогает внедрять и поддерживать международные стандарты предоставления услуг. Мы предоставляем полный спектр услуг: продажу официальных моделей Toyota, сервисное обслуживание, продажу и установку запчастей, аксессуаров и дополнительного оборудования, а также программа Трейд-ин. Наш... подробнее
Повна некомпетентність та бюрократія - Отзывы о Тойота Сити Плаза
В черговий раз, при необхідності проходження регламенту вирішив записатись для ТО. При розмові із менеджером обговорив перелік необхідних робіт та запросив рахунок на оплату, і тут почались цікаві речі...
Рахунок скинули не на озвучену суму, не врахували всі необхідні роботи по історії автомобіля, врахували вартість робіт без врахування матеріалів... Далі - цікавіше: протягом дня, намагаючись з'ясувати зазначені вище питання та коригуючи перелік робіт, отримував тричі рахунки на різні суми, що пропорційно збільшувались. І на фінал, як то кажуть результат: рахунок збільшився в 6-ть!!! разів. Додались роботи, про які навіть не обговорювалось... На питанння чому так, отримав відповідь, що менеджер тільки наприкінці дня вирішив заглянути в історію автомобіля та не повідомивши долучив додаткові роботи. Тобто виходить так, що клієнт краще орієнтується в регламенті, переліку та періодичності необхідних робіт, має контролювати, що потрібно замінити і т.і.?
Запросивши історію по автомобілю зіштовхнувся із шаленою бюрократією, безліччю перепонів та нових запитів, що приводило до сказу. Невже це така таємниця, отримати історію по авто, яке постійно обслуговується в одному місці? Раніше нарікань на роботу ніяких не було, все чітко та злагоджено. Питання, що виникали вирішувались оперативно та полюбовно.
Моя думка, що з таким підходом до клієнта - це початок кінця. Девіз "платіть гроші та не задавайте лишніх запитань" наврядчи буде працювати.
отзыв
Комментарии к отзыву