Тойота Сити Плаза отзывы
с оценкой «Ужасно»

Київ, пр. С. Бандеры, д.24Б.
Отзывы владельцев, клиентов и автолюбителей
Тойота Сити Плаза
2.3 5
27 отзывов / 11996 просмотров
Результаты отзывов

Не рекомендую даний сервіс.

Євгеній Євгеній 25 апреля, 2025 год
Я недавно писав негативний відгук на цей сервіс. Після цього мені зателефонували і я навіть подумав що відгук зарано написав, начебто вміняємі... А ні.
Мені зателефонували в той самий день, що залишив негативний відгук. Сказали що по скарзі скрип дійсно є але наразі немає часу - всі зайняті. Запропонували записатись на інший день, коли буде вільний необхідний фахівець (... Читать отзыв
Я недавно писав негативний відгук на цей сервіс. Після цього мені зателефонували і я навіть подумав що відгук зарано написав, начебто вміняємі... А ні.
Мені зателефонували в той самий день, що залишив негативний відгук. Сказали що по скарзі скрип дійсно є але наразі немає часу - всі зайняті. Запропонували записатись на інший день, коли буде вільний необхідний фахівець ( менеджер з яким я спілкувався сказав що вони провели тест драйв, зафіксували скрип і готові прийняти мене з цим питанням у інший день). Записався.
Цей день був сьогодні. І от я приїжджаю на станцію в визначений час ( як назло скрепіти перестало, зранку скрепіло а в обід ні...). Мене зустрів інший менеджер.... І сказав - якщо зараз не скрипить, ми вам не допоможемо. Приїжджайте іншим разом, коли буде скрепіти.....
Шановний пане Євгене!

Ще раз дякуємо за Ваш зворотний зв’язок та за те, що знайшли час описати ситуацію з повторним візитом 25 квітня.
Нам прикро, що скрип не проявився під час Вашого перебування на сервісі.
Запевняємо Вас, що ми серйозно ставимося до цієї ситуації.

Незважаючи на те, що скрип не було зафіксовано 25 квітня, ми прагнемо допомогти Вам.
Будь ласка, зверніться до нас одразу, щойно скрип знову з’явиться, зателефонувавши до нашого дилерського центру Тойота Сіті Плаза за тел.: (044) 492 7000.

Поплюжить ім'я бренду.

Євгеній Євгеній 16 апреля, 2025 год
В ході висить вивіска:
Точність + турбота = довіра.
Немає ні точності ні турботи. Відповідно немає і довіри.
ТО займає 6- ть годин. Прошу подивитись задню карту - скрипить - ні. Записуйтесь додатково на сервіс.... Це єдина станція де за 6-ть годин навіть подивитись відмова...
(Робив розвал за гроші бо не вписався в 1000 після того як забрав нове авто... Читать отзыв
В ході висить вивіска:
Точність + турбота = довіра.
Немає ні точності ні турботи. Відповідно немає і довіри.
ТО займає 6- ть годин. Прошу подивитись задню карту - скрипить - ні. Записуйтесь додатково на сервіс.... Це єдина станція де за 6-ть годин навіть подивитись відмова...
(Робив розвал за гроші бо не вписався в 1000 після того як забрав нове авто - руль стояв криво та тягнуло вправо. Через тиждень поїхав на окружну перероблювати...)
Записався на візит, приїхав - зробили дурнем, сказали записаний на інший день, я переплутав... Переслухав запис розмови - розводять я нічого не путав
Достоинства:
  1. Місце (суб'єктивно).
Недостатки:
  1. Не точні.
  2. Роблять не відомо що.
  3. Обманюють і намагаються перекласти відповідальність)
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 22 апреля, 2025 год
Шановний пане Євгене!

Дякуємо за зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що співпраця з нашим сервісом залишила у Вас негативні враження. Ми високо цінуємо кожного клієнта, тому Ваш відгук не залишився без уваги.
Ми детально розглянули Ваш останній візит. Автомобіль був прийнятий згідно з записом на перше технічне обслуговування та виконання сервісної кампанії ССК. Тривалість робіт було погоджено з Вами заздалегідь, і Ви підтвердили можливість залишити авто на необхідний час.
Щодо звернення про скрип у задній частині авто — ми пояснили, що для якісної перевірки необхідне залучення спеціаліста вищої кваліфікації, і запропонували окрему діагностику, від якої Ви тоді відмовились. Ваш автомобіль вже записано на діагностику по салонному шуму, і ми готові приділити цьому максимум уваги.

Під час телефонної розмови з представником клієнтської служби "Тойота Сіті Плаза" 16.04.2024 Ви отримали додаткові роз’яснення. У ході спілкування Ви зазначили, що негативне враження сформувалося в результаті всіх попередніх візитів, та висловили намір надалі обслуговувати автомобіль в іншому сервісному центрі. Нам прикро, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань. Ми поважаємо Ваш вибір і щиро дякуємо за довіру, яку Ви виявляли, обираючи нас.
Зі свого боку залишаємося відкритими до подальшого діалогу та будемо вдячні за можливість змінити Ваше враження в майбутньому.

Отвратительный отзыв

Водитель с 35-летним стажем Водитель с 35-летним стажем 27 января, 2025 год
Советую вам подальше держаться от этого автосалона Тойота Сити плаза консультанты некудышные полные делетанты особенно Алексей клиентов обманывают я летом хотел записаться на тест драйв по телефону мне сказали что машина в журналистов потом еду на фуре по проспекту Степана Бандеры и с дороги хорошо видно что машины все стоят но я заявилса в наглую и прошёл тест драйв и... Читать отзыв Советую вам подальше держаться от этого автосалона Тойота Сити плаза консультанты некудышные полные делетанты особенно Алексей клиентов обманывают я летом хотел записаться на тест драйв по телефону мне сказали что машина в журналистов потом еду на фуре по проспекту Степана Бандеры и с дороги хорошо видно что машины все стоят но я заявилса в наглую и прошёл тест драйв и оставил жалобу что мне галя ответила больше не будем вас допускать к тест драйву так как вы опасно ездите да её мама ещё в колясочке катала она ещё пиленки мочила как я уже за рулём сидел
Недостатки:
  1. Советую подальше держаться от этого автосалона Тойота Сити плаза консультанты некудышные полные делетанты особенно Алексей клиентов обманывают
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 5 февраля, 2025 год
Шановний Клієнте, Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ваш досвід у нашому автосалоні не відповідав вашим очікуванням. Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам комфортне та безпечне обслуговування. Тест-драйви проводяться згідно з внутрішніми стандартами, що включають увагу до безпеки на дорозі. Ваші рекомендації будуть враховані нами для подальшого вдосконалення сервісу. Бажаємо вам всього найкращого.

Жахливе обслуговування і відношення до клієнтів

Михайло Михайло 27 декабря, 2024 год
Оскільки купляв в авто у цього дилера та його місцезнаходження мені було зручно, був клієнтом цього сервісу близько 5 років. Кожного разу, коли була необхідність звернутись, відчував мʼяко кажучи дискомфорт, бо жодного разу не обходилось без факапів. То на ТО намагалися залити взагалі не те мастило, яке мало бути залито, аргументуючи це тим, що "а в нас іншого зараз нема",... Читать отзыв Оскільки купляв в авто у цього дилера та його місцезнаходження мені було зручно, був клієнтом цього сервісу близько 5 років. Кожного разу, коли була необхідність звернутись, відчував мʼяко кажучи дискомфорт, бо жодного разу не обходилось без факапів. То на ТО намагалися залити взагалі не те мастило, яке мало бути залито, аргументуючи це тим, що "а в нас іншого зараз нема", то після звернення по страховому випадку не вірно порахували, що треба робити(хоча обсяг робіт було повністю зрозуміло), по ітогу я був вимушений просити страхову доплатити, то намагалися значно завищити ціну робіт, але після моїх переконливих доводів, погодились, що це абсурд, то менеджер робив свої шахер-махери і дзвонив мені, щоб я про них не повідомляв начальству. Останнє відвідування взагалі вилелось в квест просто зробити ЗАПИС на діагностику проблеми
Нікому не рекомендую цього дилера, краще оберіть іншого, бо за свої кошлти будете відчувати себе гірше, ніж відвідування сервісу в сусідньому гаражі!
Достоинства:
  1. Місцезнаходження, але це ж субʼєктивно)
Недостатки:
  1. Жахливий підхід менеджерів, котрі намагаються намагаються максимально завищити вартічть робіт.
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 21 февраля, 2025 год
Шановний Михайло, нам дуже прикро щодо вражень, які виникли у Вас під час звернення до нашого дилерського центру. Ми раді, що Ви прийняли нашу пропозицію у вигляді виконання діагностики Вашого автомобіля по питанню затікання води на стелі над передніми стійками. Озвучена нами пропозиція щодо виконання ремонту лишається в силі. Тому, у разі прийняття Вами рішення щодо виконання рекомендованого нами ремонту, прохання повідомити нам для того, щоб ми могли спланувати даний Ваш візит до нас на сервіс. Ми вдячні за Ваше звернення та завжди будемо раді зустрітися з Вами у нашому дилерському центрі Тойота Сіті Плаза.

Гарантії немає

Гость Гость 20 января, 2024 год
Придбав Тойота Кемрі, через 1,5 місяці настав гарантійний випадок, звернувся в сервіс при проходженні ТО з скаргою. Володимир Юрчук +380 (95) 706 16 73 пообіцяв записати на тестування авто на протязі 3-4 х днів, але вже пройшло більше місяця як ніхто не дає інформації. Дав повторну заявку в знов тиша!!! ГАРАНТІЇ НЕМАЄ!
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 22 января, 2024 год
Шановний Клієнте, вказаний Вами фахівець не є співробітником нашого ДЦ, але ми будемо раді допомогти Вам у вирішенні Ваших питань. Просимо Вас звернутися в Клієнтську службу Тойота Сіті Плаза за номером телефону: 0952680732.

16.08.23г Прадо 150 Сергей

Гость Гость 6 сентября, 2023 год
Всем мира!Хочу предостеречь всех от официального сервиса Тойота Сити Плаза,напишу почему:
То что люди пишут про сервис(кроме хороших заказных отзывов)совершенная правда!В прошлом году я приобрёл на Тойота автомобиль,и заказал ещё дополнительные аксессуары,в числе которых были резиновые коврики в салон,получив счёт-наряд увидел в графе наряда «установка ковриков в салон и сумму»,но максимум на что хватило сервиса Тойота,так это кинуть их... Читать отзыв
Всем мира!Хочу предостеречь всех от официального сервиса Тойота Сити Плаза,напишу почему:
То что люди пишут про сервис(кроме хороших заказных отзывов)совершенная правда!В прошлом году я приобрёл на Тойота автомобиль,и заказал ещё дополнительные аксессуары,в числе которых были резиновые коврики в салон,получив счёт-наряд увидел в графе наряда «установка ковриков в салон и сумму»,но максимум на что хватило сервиса Тойота,так это кинуть их прям в упаковке в багажник,наверное с мыслью,не пан,сам положишь,деньги мы уже взяли!Следующий раз пришлось обратиться к ним по поводу установки фаркопа(к сожалению машина на гарантии и в сторонних мастерских устанавливать типа нельзя,гарантии лишишься),но менеджер меня уверил,что у нас лучшие мастера,мы ж Тойота с Большой буквы,и тут началось,работу выполнили паршиво,но правда работа и фаркоп стояли на 10 000 дороже чем точно такой же,только в другом месте!На мой возмущённый вопрос:"что это за работа за немалые деньги?",мне сказали что доложат начальству и всё порешаем!Эпопея заняла 2 недели,сначала мне сказали,что я сам виноват,не сказал менеджеру,что хочу чтоб сделали аккуратно,потом после кучи телефонных переговоров,меня пригласили на сервис,с уверением,что всё исправят!Когда я приехал,собрался консилиум из 3 человек,и стали уверять меня,что технически фаркоп стоит правильно,правда исполнение паршивое,и предложили на выбор 3 решения проблемы:
1-это внизу его почти не видно и так сойдёт!
2-я «лох» за свои деньги 4000грн покупаю крышку и мы попытаемся исправить свой косяк(не факт что получится)
3-давайте мы со всех сторон ещё больше вырежем отверстия,типа подравняем и сделаем симметрично(я конечно отказался,5-6 попыток и бампер кончится,какой бы он большой на Прадо не был)
В итоге я уехал ни с чем,вернее с мыслью,сам дурак,зачем ты туда поехал!В отзывах пишут всё верно,с какой проблемой бы ты к ним не обратился,тебя будут уверять,что ты сам виноват!
Упаси Вас бог обращается на этот сервис,жаль что позорят имя именитого Бренда!
Достоинства:
  1. Гарантия всего 3 года и скоро закончится.
Недостатки:
  1. Позорят имя именитого бренда
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 6 октября, 2023 год
Шановний Сергію, нам дуже прикро щодо вражень, які виникли у Вас під час звернення до нашого дилерського центру. Ми виконали роботи згідно із Вашим запитом, від встановлення штатної декоративної кришки, яка закриває технологічні прорізи в бампері при встановленні фаркопа, Ви відмовилися. Під час Вашого візиту та огляду автомобіля 05.09.2023 ми запропонували Вам шляхи вирішення питання, при цьому акцентуючи увагу на варіанті, який регламентований заводом-виробником. Сподіваємося, що результатом візиту до нас на сервіс від 03.10.2023 Ви залишилися задоволені. Ми вдячні за Ваше звернення та завжди будемо раді зустрітися з Вами у нашому дилерському центрі.

Відношення до клієнта - цирк

Гость Гость 23 августа, 2023 год
Замовив дзвінок в менеджера перед проходженням ТО в назначений день, що б обговорити деталі. Був здивований, що забули і не набрали. Ну ок, я не гордий, почекав до вечора пʼятниці - записався через їх сайт . (При цьому вирішив купити вже свічі сам, бо з менеджером це не зміг проговорити). Дзвонить менеджер після мого запиту на їх сайті Лексус сіті... Читать отзыв Замовив дзвінок в менеджера перед проходженням ТО в назначений день, що б обговорити деталі. Був здивований, що забули і не набрали. Ну ок, я не гордий, почекав до вечора пʼятниці - записався через їх сайт . (При цьому вирішив купити вже свічі сам, бо з менеджером це не зміг проговорити). Дзвонить менеджер після мого запиту на їх сайті Лексус сіті плаза - ой так і так, пройдіть в нас повне ТО з нашими свічками - ми вам продовжимо гарантію)) Цирк. Робота з клієнтами помножена на 0. Більше не приїду з таким відношенням
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 1 сентября, 2023 год
«Шановний Клієнт, під час телефонної розмови Вам були надані всі необхідні пояснення.
Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нас за номером телефону: 095-268-07-39 ».

спустились до ганебного рівня

Роман Роман 17 июля, 2023 год
Підтримую попереднього коментуючого.
Повна непрофесійність та звинувачування в своїх невдачах клієнта...
Дивлюсь навіть кудись подівся мій попередній пост.... Невже так правда муляє очі, що вирішили все видалити. Особисто для мене це питанння закрито назавжди.

Ти вже не потрібен їм.

Гость Гость 13 июля, 2023 год
Ця Контора вже не потребує клієнтів. Окрім кави та зручного розташування нічого не залишилось. ТО роблять погано. Краще поїхати на Окружну вже. Раджу бути біля авто коли вам шось роблять. Потім у вас шансів шось довести- коли зіпсують машину - у вас не буде. Раджу не встановлювати доп обладнання тут. Тонування роблять непогано , але все що стосується електрики -... Читать отзыв Ця Контора вже не потребує клієнтів. Окрім кави та зручного розташування нічого не залишилось. ТО роблять погано. Краще поїхати на Окружну вже. Раджу бути біля авто коли вам шось роблять. Потім у вас шансів шось довести- коли зіпсують машину - у вас не буде. Раджу не встановлювати доп обладнання тут. Тонування роблять непогано , але все що стосується електрики - то ЖАХ. Гарантія на 10 років яку вони вигадали - це фікція. Уважно вивчайте умови. Також подивіться відповіди тут ))) Жодного разу не вибачились. Завжди винний клієнт. ТОЕТА- керуй мрією ))) Але не з Сіті Плаза
Шановний Клієнте, нам дуже прикро щодо вражень, які виникли у Вас під час візиту до нашого дилерського центру. Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні Ваших питань, Ви завжди можете звернутися до Клієнтської служби Тойота Сіті Плаза.

Повна некомпетентність та бюрократія

Роман Роман 5 июля, 2023 год
Автомобіль був придбаний та постійно обслуговувався на протязі 12-ти років в цього ділера.
В черговий раз, при необхідності проходження регламенту вирішив записатись для ТО. При розмові із менеджером обговорив перелік необхідних робіт та запросив рахунок на оплату, і тут почались цікаві речі...
Рахунок скинули не на озвучену суму, не врахували всі необхідні роботи по історії автомобіля, врахували вартість робіт без... Читать отзыв
Автомобіль був придбаний та постійно обслуговувався на протязі 12-ти років в цього ділера.
В черговий раз, при необхідності проходження регламенту вирішив записатись для ТО. При розмові із менеджером обговорив перелік необхідних робіт та запросив рахунок на оплату, і тут почались цікаві речі...
Рахунок скинули не на озвучену суму, не врахували всі необхідні роботи по історії автомобіля, врахували вартість робіт без врахування матеріалів... Далі - цікавіше: протягом дня, намагаючись з'ясувати зазначені вище питання та коригуючи перелік робіт, отримував тричі рахунки на різні суми, що пропорційно збільшувались. І на фінал, як то кажуть результат: рахунок збільшився в 6-ть!!! разів. Додались роботи, про які навіть не обговорювалось... На питанння чому так, отримав відповідь, що менеджер тільки наприкінці дня вирішив заглянути в історію автомобіля та не повідомивши долучив додаткові роботи. Тобто виходить так, що клієнт краще орієнтується в регламенті, переліку та періодичності необхідних робіт, має контролювати, що потрібно замінити і т.і.?
Запросивши історію по автомобілю зіштовхнувся із шаленою бюрократією, безліччю перепонів та нових запитів, що приводило до сказу. Невже це така таємниця, отримати історію по авто, яке постійно обслуговується в одному місці? Раніше нарікань на роботу ніяких не було, все чітко та злагоджено. Питання, що виникали вирішувались оперативно та полюбовно.
Моя думка, що з таким підходом до клієнта - це початок кінця. Девіз "платіть гроші та не задавайте лишніх запитань" наврядчи буде працювати.
Шановний Романе, нам дуже прикро щодо вражень, які виникли у Вас під час звернення до нашого дилерського центру. Дійсно, під час підготовки рахунку на оплату сервісний консультант взяв до уваги Ваш початковий запит, подальші корегування здійснювалися з урахуванням Ваших додаткових побажань. Щодо отримання історії обслуговування автомобіля зазначимо, що ми дотримуємося впровадженої у нас на підприємстві процедури надання такої інформації. Ми вдячні за Ваше звернення та завжди будемо раді зустрітися з Вами у нашому дилерському центрі.

Дуже двоякі відчуття

Влад Влад 6 апреля, 2023 год
1* для привернення уваги до питання, тому що відчуття у мене особисто від Сіті Плаза двоякі. Коли три роки тому шукали, де придбати авто, то цей автосалон був одним із тих, де я не відчув жодної зацікавленості у продажі авто. Нема і все, чекайте...потім у порядку живої черги. Замовити неможна, зробити якусь передоплату і забронювати авто - неможна. А у... Читать отзыв 1* для привернення уваги до питання, тому що відчуття у мене особисто від Сіті Плаза двоякі. Коли три роки тому шукали, де придбати авто, то цей автосалон був одним із тих, де я не відчув жодної зацікавленості у продажі авто. Нема і все, чекайте...потім у порядку живої черги. Замовити неможна, зробити якусь передоплату і забронювати авто - неможна. А у декількох інших дилерів виявилось усе можна, що і було зроблено. Так, чекати довелось довго, проте ти уже знаєш, чого ти чекаєшь. Твоє авто за тобою заброньовано. З другої сторони у них виявилася найбільш приваблива ціна по трейд іну, це плюс. Ще відстані плюсів, це виявився єдиний офіціал у Києві, у якого без питань та лякань...та і за смішні гроші провели мийку підкапотного простору мого гібрида, інші офіціали декілька років мені розказували, що це робити неможна, бо призведе до поломки і тд і тп. Тут спокійно зробили і все нормально працює.
Але що мене дійсно здивувало і у поганому сенсі...коли я звернувся із питаннями по авто, яке все ще на гарантії...так мене записали, все ввічливо і гарно, я приїхав у визначений час, ми почали заповнювати документацію, мої скарги. І чомусь я вирішив спитати, а це буде щось коштувати чи ні? Тут почалось найцікавіше: перші відповіді були на кшталт...нам спочатку треба оформити ваше звернення, зафіксувати його у системі, а потім уже зможемо сказати. Перепитую, то мовляв це може щось коштувати? Позвали ще одного фахівця, відповідь така сама, мовляв у нас такий алгоритм роботи: спочатку відкриваємо наряд на ваші питання, а потім фахівці оглядають авто, а потім приймається рішення про оплату. Здивувало, чесно кажучи. Ціна одного питання 360 грн, я приїхав із 5 питаннями...тобто мав усі шанси оплатити 1800 грн і поїхати ні з чим. Чому ніхто не попереджає про ймовірну платність послуги? Погодились, що той хто відповідає за гарантію хоча б подивиться швидко авто на парковці і скаже є сенс рухатись далі чи ні. Є питання по рульовому - треба дивитись не тут і не мені, є питання по пружинам заднім - треба дивитись не тут і не мені, є питання по сидінню водія - не я і не тут, гумовий ущільнювач багажного відділення протирає фарбу до грунту на ляді...а ви мастили його силіконом...ні, от тому і протирає, треба було змащувати, скрип при закритті багажного відділення (при чому скрип, який чутно далеко від авто), а ви змащували петлі...ні, от тому і так, треба було змащувати. На моє запитання, чи то є нормально, що при купівлі авто за 40 з гаком тис $ його власник ще має бігати по колу і все змащувати, спеціаліст не відповів, лише сказав, що то не є гарантійним випадком і скоріш за все на всі свої питання я отримую відмову і прийдеться оплатити за кожне 360 грн.
Вирішив я тоді поїхати до іншого дилера, просто щоб вже впевнитись, що сервіс Тойоти пішов хибним шляхом еволюції. І яке було моє здивування, коли інший дилер не узяв із мене ні копійки, при цьому проглянувши все що мене турбувало, змастивши що треба (і зовсім не там, де казали на Сіті Плазі), підфарбувавши і заклеївши поліуретановою плівкою контур ляди, щоб далі не протирало. Заміряли пружини, сказали все ок і міняти нічого не треба, оглянули сидіння водія і дали ПИСЬМОВУ відповідь, що то не є гарантійний випадок. Дивились рульове, їздили, крутили, слухали... але проблема у той момент себе не проявляла, записали і вирішили, що будемо спостерігати за подальшим розвитком. І нагадую, це все БЕЗКОШТОВНО!!!
Якщо у представників Сіті Плаза є питання, то можуть проглянути запис на огляд гібридного Rav4 від 12 березня на 13.00 якщо я не помиляюсь. Або надам номер авто. Бо за весь цей час я так і не зрозумів, як може бути на стільки різне відношення до одних і тих же питання у різних офіціалів однієї і тієї ж марки.
Достоинства:
  1. Є ті послуги, що відсутні у інших дилерів
  2. Трейд ін на первинній стадії дає найбільш вигідну ціну із тих, що я стикався
Недостатки:
  1. Не попереджають про ймовірну платність послуги
  2. Питання по авто на гарантії виявились платними
  3. Відповіді на питання зводяться до того, щоб впевнити власника, що то або є норма, або він сам винуватий.
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 13 апреля, 2023 год
Шановний Володимире Григоровичу, дякуємо за наданий Вами зворотній зв'язок. Ваші коментарі для нас дуже важливі та цінні. Сподіваємося, що під час телефонної розмови між Вами та представником клієнтської служби Тойота Сіті Плаза всі питання були з’ясовані. Завжди будемо раді бачити Вас в нашому дилерському центрі.

Никто ни за что Не отвечает

Очень недовольный Очень недовольный 24 февраля, 2023 год
Не рекомендую. Если кратко. Ни плановый сервис там делать. Ни покупать машину. При проведении ТО элементарно не добивают тех жидкости до уровня. И пытаются убедить что это норма.
Так же...к большому сожалению..купили в Сити плазе машину. Криво поставили сигнализацию. Сломали декоративную накладку в салоне..пытались убедить что так и нужно. Через 3 месяца приехали по гарантии. Ездили на диагностику уже... Читать отзыв
Не рекомендую. Если кратко. Ни плановый сервис там делать. Ни покупать машину. При проведении ТО элементарно не добивают тех жидкости до уровня. И пытаются убедить что это норма.
Так же...к большому сожалению..купили в Сити плазе машину. Криво поставили сигнализацию. Сломали декоративную накладку в салоне..пытались убедить что так и нужно. Через 3 месяца приехали по гарантии. Ездили на диагностику уже 3 раза. Ну и конечно ни кто ничего не видит. Делают фото. Куда то их отсылают. И ждут. И мы ждём. На чёрное говорят - белое.
Как резюме.
Если вы там купили машину- проверяйте её когда будете забирать. Накосячат во всём. Начиная от установки защиты и заканчивая тем что сигнализация не будет закрывать машину))). А после То вы сами должны будете убедиться что все прикручено и все жидкости в норме.
Итого- найдите другого дилера Тоеты.
Достоинства:
  1. Бесплатная парковка перед дилерским центром
Недостатки:
  1. Безолаберная предпродажная подготовка.
  2. Испорченная машина.
  3. Низкое качество работ при проведении То.
  4. Гарантия- фикция. Вы во всем виноваты по умолчанию. Или это не гарантийный случай.
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 6 апреля, 2023 год
Шановний Клієнт, вдячні Вам за наданий зворотній зв'язок щодо роботи нашого сервісного центру.
Враховуючи нашу плідну співпрацю, на протязі не одного року, ми вважали, що діалог між нами завжди був вдалим та конструктивним. Відзначаємо, що під час кожного вашого візиту до дилерського центру «Тойота Сіті Плаза», ви отримували вичерпну та обґрунтовану відповідь, й жодне ваше звернення не лишалося без нашої уваги та вчасного зворотнього зв’язку.
Запевняємо Вас у тому, що наше підприємство, як офіційний дилер Toyota в Україні, у своїй діяльності керується рекомендаціями щодо ремонту та обслуговування автомобілів і вимогами до стандартів виробника .
Тойота Сіті Плаза цінує та враховує думку кожного клієнта, оскільки ця інформація є стимулом для вдосконалення роботи підприємства в усіх аспектах діяльності.
Ми щиро раді, що ви залишаєтесь клієнтом Тойота!

Ви завжди можете зв’язатися з нами за номером +380 44 492 70 00,
або на електронну адресу [email protected]

Будемо раді бачити Вас в дилерському центрі «Тойота Сіті Плаза», за адресою пр-кт Степана Бандери 24 Б.

Хуже некуда

Руденко Руденко 28 января, 2023 год
Сентябре 2022 проверяли масло АКП Тойота Кемри, недокрутили болт, вытекло масло…обнаружил через 3000 км
Достоинства:
  1. Близко
Недостатки:
  1. Лучше забыть СТО
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 22 февраля, 2023 год
Шановний Олегу Анатолійовичу, дякуємо за Ваше звернення. Сподіваємося, що під час телефонної розмови між Вами та представником клієнтської служби Тойота Сіті Плаза всі питання були з’ясовані. Завжди будемо раді бачити Вас в нашому дилерському центрі.

Мийка автомобіля Robo Wash

Гость Гость 24 декабря, 2022 год
Сьогодні, за поперднім записом, помив автомобіль TLC 150 за базовим тарифом. Після мийка, половина автомобіля була дуже брудною. На мою претензію, від працівників СТО, була відповідь, що Robo Wash краще і не помиє, і що треба доплатити за втручання персоналу, тобто за ручну мийку. Працівники включають дурня по повній і виправдовуються, що так і має бути. Це повна маячня, мій... Читать отзыв Сьогодні, за поперднім записом, помив автомобіль TLC 150 за базовим тарифом. Після мийка, половина автомобіля була дуже брудною. На мою претензію, від працівників СТО, була відповідь, що Robo Wash краще і не помиє, і що треба доплатити за втручання персоналу, тобто за ручну мийку. Працівники включають дурня по повній і виправдовуються, що так і має бути. Це повна маячня, мій автомобіль мився Robo Wash в багатьох містах України і автомобіль повністю відмивався, і це за базовим тарифом.
З власного досвіду, Тойота Сіті Плаза надає найгірший сервіс в м. Києві. Їхні послуги розраховані на людей з низькими вимогами до сервісу, низькою свідомістю, що "з'їдять" все, що їм впарять.
Персонал Тойота Сіті Плаза постійно виправдовується, що є ознакою розумово відсталих людей.
Тойота Сіті Плаза це зборище кретинів.
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 30 декабря, 2022 год
Шановний Клієнте, щиро перепрошуємо за негативні враження, що виникли у Вас під час візиту до нашого дилерського центру.
Сподіваємось, що під час сьогоднішньої телефонної розмови між Вами та представником клієнтської служби Тойота Сіті Плаза всі питання були з’ясовані.
Ми цінуємо та поважаємо наших клієнтів.
Ми вдячні за Вашу думку.
У разі виникнення питань Ви завжди можете звернутись до відділу по роботі з клієнтами Тойота Сіті Плаза за тел.: +380 44 492 70 00 або електронну адресу [email protected]

Рівень спеціалістів +0

Гость Гость 21 января, 2022 год
Для того, щоб виявити неробочий задній лівий підшипник ступеці на автомобілі, потрібно було:
- 3 діагностики,
- коміссія із спеціалістів та
- три візити до СТО!)))
+, це все за мої кошти! (с*ка)
На інших двух сто, потрібно було перевірити діагноз СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СТО!!! із високоякісним сервісом!!!))),
знадобилося по 15 хв, часу, із яких 10 хв - це підйом... Читать отзыв
Для того, щоб виявити неробочий задній лівий підшипник ступеці на автомобілі, потрібно було:
- 3 діагностики,
- коміссія із спеціалістів та
- три візити до СТО!)))
+, це все за мої кошти! (с*ка)
На інших двух сто, потрібно було перевірити діагноз СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СТО!!! із високоякісним сервісом!!!))),
знадобилося по 15 хв, часу, із яких 10 хв - це підйом авто!!!
Достоинства:
  1. Безплатна кава))), гарні дівчата на ресепшен!) алекватний контроль якості обслуговування клієнтів!
Недостатки:
  1. Не зрозумів у чому різниця (результат по обслуговуванню авто), між звичайним сто із цінами на 80% нижчими від сіті плаза

Плохое качество обслуживания.

Сергей Сергей 11 ноября, 2021 год
Не рекомендую что либо красить. Не смотря на высокие цены,качество ужасное. Виновны все кроме них. Обратился с покраской бампера, перекрашивают уже третий раз. Технологический процесс покраски не выполняется.
Достоинства:
  1. Нет.
Недостатки:
  1. За твои же деньги с тебя делают дурака.

Работодатель полное Г...

Автор Автор 31 августа, 2021 год
Если Вы хотите узнать как оно в тюрьме! Тогда добро пожаловать сюда. У всей верхушки тупо ставки поэтому всем на все наплевать. А менеджерский состав получает ставку за продажу штуки,поэтому им все равно ваше отношение что именно вы покупаете. Платят копейки на фоне конкурентов. А требования в три раза выше чем у конкурентов

Компетентности ноль!

Андрей Андрей 6 апреля, 2021 год
Записался 12:00 переобуть авто,приехал,прождал 2,5 часа и в итоге даже не переобул авто!Такой безответственности со стороны дилеров не ожидал...цены высокие и за эти деньги даже не можешь получить соответствующего сервиса...не рекомендую!!!

Категорично не советую Сити Плаза!!!

Павел Павел 17 декабря, 2019 год
Уже давно не посещаю данное СТО,что и советую другим,сейчас обслуживаюсь,у другого дилера,разница неимоверная,отношение и качество выполненных работ,и финансовая часть тоже,скидки и т.д.
Достоинства:
  1. Кофе и девушки
Недостатки:
  1. Нет плюсов и нет минусов.

Обходите стороной данный автосалон!

Александр Александр (Украина) 14 ноября, 2018 год
Добрый день! Уважаемый люди если вы хотите приобрести автомобиль, только не здесь. Когда я покупал меня облизывали с ног до головы!!!
А когда начались проблемы с машиной приходилось с упорством и настойчивостью требовать гарантийный случай. Сотрудники наглым образом обманывают .
Оказалось что продали крашенную машину.
Салон кидалово!!!!
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 14 ноября, 2018 год
Александр, добрый день. Благодарим Вас за отзыв. Будем признательны Вам за более детальную информацию о Вашем визите в дилерский центр (какой автомобиль привозили). Это поможет нам разобраться в данной ситуации. Контакты Клиентской службы: 044 495 85 87 или 095 268 07 39
Спасибо.

Гарантия,которой нет.

Евгений Евгений (Украина, Kiev) 3 ноября, 2018 год
negativeНе советую посещать сервис и покупать здесь авто,очень трудно потом доказать гарантийный случай,да да ,в прямом смысле слова,что причина поломки это заводская,и ошибка причем на панели приборов светиться,авто на гарантии,но все так перекручивают,что как будто так и должно быть, вплоть до того,что Вы виноваты в гарантийном случае,а не сервис и гарантия,Не советую,так как очень обжегся с СИТИ ПЛАЗА вплоть до... Читать отзыв negativeНе советую посещать сервис и покупать здесь авто,очень трудно потом доказать гарантийный случай,да да ,в прямом смысле слова,что причина поломки это заводская,и ошибка причем на панели приборов светиться,авто на гарантии,но все так перекручивают,что как будто так и должно быть, вплоть до того,что Вы виноваты в гарантийном случае,а не сервис и гарантия,Не советую,так как очень обжегся с СИТИ ПЛАЗА вплоть до потери драгоценного здоровья,просто плюнул на них,купил недешевую запчасть за свои деньги,поставил на другом СТО и сейчас катаюсь и все ок Никогда больше и советую друзьям и всем обходить стороной сити плаза,просто ничего человеческого,купить дорогую машину и потом ездить каждый день просить о помощи в ремонте авто по гарантии,обидно и досадно.
Будьте внимательны и читайте при покупке авто все условия особенно на сити плаза.Удачи Вам и благополучия
Достоинства:
  1. Чай,кофе,мороженое
Недостатки:
  1. Ничего хорошего, ни в чем.
Тойота Сити Плаза Ответ представителя Тойота Сити Плаза 5 ноября, 2018 год
Евгений,
если на щитке приборов Вашего автомобиля высветились ошибки, настоятельно рекомендуем обратится к ближайшему официальному дилеру. Если по результатам диагностики у Вас остаются вопросы, сразу всё уточните у сервисного консультанта, который с Вами работает. И напоминаем, Вы всегда можете обратиться в Клиентскую службу по тел. 044 495 8587

хотели меня развести на кучу денег!

Александр Александр (Украина, Київ) 22 ноября, 2017 год
История следующая: Приезжаю я на сервис и пустяковой проблемой на Камри 40, кнопуи на ключах перестали открывать и закрывать авто. Оформляю заказ и все начинается.... Садиться менеджер-приемщик в машину и вытягивает мне предохранитель на бензонасос (как выяснилось позже). Звонит через 2 минуты и говорит: "У вас есть секретка на машине? Не заводится!". Я отвечаю: "Как так может быть?! Никогда не... Читать отзыв История следующая: Приезжаю я на сервис и пустяковой проблемой на Камри 40, кнопуи на ключах перестали открывать и закрывать авто. Оформляю заказ и все начинается.... Садиться менеджер-приемщик в машину и вытягивает мне предохранитель на бензонасос (как выяснилось позже). Звонит через 2 минуты и говорит: "У вас есть секретка на машине? Не заводится!". Я отвечаю: "Как так может быть?! Никогда не было никаких проблем", Прихожу к машине и действительно не могу ее завести! При чем не слышно звука работы бензонасоса. Мастера заталкали машину на сервис, и давай "типо" выяснять причину.
Выдают мне ошибку P2237 - это означает либо разрыв цепи (обрыв проводов), либо мертвый блок иммобилайзера. Начинаю меня катать на то, чтоб я оставил машину и они якобы бы мне сняли торпеду и прозвонили мне все провода за 3100 грн., "но скорее всего это не поможет и надо все таки менять блок". Это было спустя 4,5 часов нахождения там. Я сказал чтоб руками там больше ничего не трогали, и выгнали машину в том состоянии, в котором она есть.
Я заплатил 430 грн за эту недодиагностику (в следствии которой мне поламали авто), и вызвав эвакуатор отвез Камри специалисту по ключам и иммобилайзерам.
Выдают мне ошибку P2237 - это означает либо разрыв цепи (обрыв проводов), либо мертвый блок иммобилайзера. Начинаю меня катать на то, чтоб я оставил машину и они якобы бы мне сняли торпеду и прозвонили мне все провода за 3100 грн., "но скорее всего это не поможет и надо все таки менять блок" - сказала менеджер. Это было спустя 4,5 часов нахождения там. Я сказал чтоб руками там больше ничего не трогали, и выгнали машину в том состоянии, в котором она есть.
Я заплатил 430 грн за эту недодиагностику (в следствии которой мне поламали авто), и вызвав эвакуатор за 450 грн отвез Камри специалисту по ключам и иммобилайзерам.
40 Минут он мне искал эту ошибку, и так ее и не нашел!!!!! Этой ошибки НЕБЫЛО!!! Потом, он обнаружил, что в могзах не зашит ни один ключ!!!!! Это значит, что когда я потребовал свою машину назад, они мне просто вытерли мою ключи из мозгов, чтоб не спалиться с предохнанителем!!!
В итоге: Мастер еще за 30 минут прописал мне мои ключи назад за 2000 грн, и машина завелась! При чем БЕЗ ЗАМЕНЫ БЛОКА! БЕЗ ОШИБКИ! БЕЗ НИЧЕГО!!! В итоге: официальные уроды мне тупо стерли ключи, и хотели меня развести на кучу денег!
ПОЗОР И УЖАС!!!!

Крайняя вежливость и крайний не профессионализм

Max Max (Украина, Київ) 21 февраля, 2017 год
Идиотский сервис. Приехал недавно на Land Cruiser 100 так как двигатель начал троить и колбаситься при разгоне. Оплатил диагностику ходовой и диагностику электрооборудования. Мало того, что они не определили причину, так еще и предлагали ждать электрика неделю чтобы устанить причины, которые вообще не имеют отношения к делу. Менеджер хоть и вежлив, но вообще понятия в машинах не имеет. Свечи, катушки,... Читать отзыв Идиотский сервис. Приехал недавно на Land Cruiser 100 так как двигатель начал троить и колбаситься при разгоне. Оплатил диагностику ходовой и диагностику электрооборудования. Мало того, что они не определили причину, так еще и предлагали ждать электрика неделю чтобы устанить причины, которые вообще не имеют отношения к делу. Менеджер хоть и вежлив, но вообще понятия в машинах не имеет. Свечи, катушки, никто не смотрел. Он просто сказал, что у вас проблема с коробкой ибо когда с драйва переключаешь в паркинг - вибрации гораздо меньше. Это просто ппц каким надо быть дилетантом, чтобы такое заявить. Уехал к другому дилеру, поменял 1 катушку зажигания и все встало на свои места. Больше в Сити Плазу не поеду и никому не рекомендую

Развод для лохов!

Николай Николай (Украина, Київ) 23 декабря, 2014 год
На сто-полный развод и некомпетентность.удивляет ,что у такой качественной машины,как Тойота,такой отвратительный сервис.Не рекомендую никому ни в коем случае
Газинур Газинур 28 февраля, 2013 год
Не салон а полный отстой.Когда с менеджером разговаривал насчет цен и подарков-честно ответил убл-к что чисто рекламный трюк.Историяс предварительными одобрениями тож х-ня нико и не посыпап ваши данные,это при вас будут заполнять анкеты на экспресс кредит-а там такущие проценты.Обходите стороной и РИЯ и Авиа моторс.Мошенники.Я вот не особо умный попался-не прочел между строк договор
1 согласен
гость гость 19 февраля, 2013 год
Я имел в виду Сити плаза на Большой Академической
2 согласны
гость гость 19 февраля, 2013 год
Люди,никогда не обращайтесь в эту........ контору!!!!Полное разводилово!Слов нет,горечь,обида,куча потраченных нервов,и о.......й кредит.Даже новая машина уже не радует!Если не хотите быть полностью обчищены не ходите туда!!!!!
2 согласны
Тойота Сити Плаза
Официальный дилерский центр «Тойота Сити Плаза» является компанией со 100% японскими инвестициями и управляется менеджером из Японии, что помогает внедрять и поддерживать международные стандарты предоставления услуг.
Мы предоставляем полный спектр услуг: продажу официальных моделей Toyota, сервисное обслуживание, продажу и установку запчастей, аксессуаров и дополнительного оборудования, а также программа Трейд-ин.
Наш... подробнее

Рейтинг 2.3 из 5 на основании 27 отзывов
Адрес: Київ, пр. С. Бандеры, д.24Б.
Телефон: +380 044 492 70 00
Автодилеры
SRT Motors
SRT Motors

Рейтинг: 4.5
20 отзывов
Скуп Авто
Скуп Авто

Рейтинг: 4.9
15 отзывов
CARLEONE
CARLEONE

Рейтинг: 4.6
93 отзыва
АИС
АИС

Рейтинг: 3.7
141 отзыв
AvtoBoom.com.ua
AvtoBoom.com.ua

Рейтинг: 4.3
26 отзывов
King Cars
King Cars

Рейтинг: 4.7
30 отзывов
​VIDI компания
​VIDI компания

Рейтинг: 5
3 отзыва
Columb Trade
Columb Trade

Рейтинг: 4.9
47 отзывов
ATL.Autosale - доставка авто из США
ATL.Autosale - доставка авто из США

Рейтинг: 4.5
32 отзыва
Audi Центр Vipos
Audi Центр Vipos

Рейтинг: 3.2
5 отзывов