Тойота Сити Плаза
Официальный дилерский центр «Тойота Сити Плаза» является компанией со 100% японскими инвестициями и управляется менеджером из Японии, что помогает внедрять и поддерживать международные стандарты предоставления услуг.
Мы предоставляем полный спектр услуг: продажу официальных моделей Toyota, сервисное обслуживание, продажу и установку запчастей, аксессуаров и дополнительного оборудования, а также программа Трейд-ин.
Наш...
подробнее Рейтинг 2.3 из 5 на основании 43 отзывов
Автодилеры Автомастерские Автосалоны
Не рекомендую даний сервіс.
Мені зателефонували в той самий день, що залишив негативний відгук. Сказали що по скарзі скрип дійсно є але наразі немає часу - всі зайняті. Запропонували записатись на інший день, коли буде вільний необхідний фахівець (... Читать отзыв Я недавно писав негативний відгук на цей сервіс. Після цього мені зателефонували і я навіть подумав що відгук зарано написав, начебто вміняємі... А ні.
Мені зателефонували в той самий день, що залишив негативний відгук. Сказали що по скарзі скрип дійсно є але наразі немає часу - всі зайняті. Запропонували записатись на інший день, коли буде вільний необхідний фахівець ( менеджер з яким я спілкувався сказав що вони провели тест драйв, зафіксували скрип і готові прийняти мене з цим питанням у інший день). Записався.
Цей день був сьогодні. І от я приїжджаю на станцію в визначений час ( як назло скрепіти перестало, зранку скрепіло а в обід ні...). Мене зустрів інший менеджер.... І сказав - якщо зараз не скрипить, ми вам не допоможемо. Приїжджайте іншим разом, коли буде скрепіти.....
Ще раз дякуємо за Ваш зворотний зв’язок та за те, що знайшли час описати ситуацію з повторним візитом 25 квітня.
Нам прикро, що скрип не проявився під час Вашого перебування на сервісі.
Запевняємо Вас, що ми серйозно ставимося до цієї ситуації.
Незважаючи на те, що скрип не було зафіксовано 25 квітня, ми прагнемо допомогти Вам.
Будь ласка, зверніться до нас одразу, щойно скрип знову з’явиться, зателефонувавши до нашого дилерського центру Тойота Сіті Плаза за тел.: (044) 492 7000.
Поплюжить ім'я бренду.
Точність + турбота = довіра.
Немає ні точності ні турботи. Відповідно немає і довіри.
ТО займає 6- ть годин. Прошу подивитись задню карту - скрипить - ні. Записуйтесь додатково на сервіс.... Це єдина станція де за 6-ть годин навіть подивитись відмова...
(Робив розвал за гроші бо не вписався в 1000 після того як забрав нове авто... Читать отзыв В ході висить вивіска:
Точність + турбота = довіра.
Немає ні точності ні турботи. Відповідно немає і довіри.
ТО займає 6- ть годин. Прошу подивитись задню карту - скрипить - ні. Записуйтесь додатково на сервіс.... Це єдина станція де за 6-ть годин навіть подивитись відмова...
(Робив розвал за гроші бо не вписався в 1000 після того як забрав нове авто - руль стояв криво та тягнуло вправо. Через тиждень поїхав на окружну перероблювати...)
Записався на візит, приїхав - зробили дурнем, сказали записаний на інший день, я переплутав... Переслухав запис розмови - розводять я нічого не путав
Дякуємо за зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що співпраця з нашим сервісом залишила у Вас негативні враження. Ми високо цінуємо кожного клієнта, тому Ваш відгук не залишився без уваги.
Ми детально розглянули Ваш останній візит. Автомобіль був прийнятий згідно з записом на перше технічне обслуговування та виконання сервісної кампанії ССК. Тривалість робіт було погоджено з Вами заздалегідь, і Ви підтвердили можливість залишити авто на необхідний час.
Щодо звернення про скрип у задній частині авто — ми пояснили, що для якісної перевірки необхідне залучення спеціаліста вищої кваліфікації, і запропонували окрему діагностику, від якої Ви тоді відмовились. Ваш автомобіль вже записано на діагностику по салонному шуму, і ми готові приділити цьому максимум уваги.
Під час телефонної розмови з представником клієнтської служби "Тойота Сіті Плаза" 16.04.2024 Ви отримали додаткові роз’яснення. У ході спілкування Ви зазначили, що негативне враження сформувалося в результаті всіх попередніх візитів, та висловили намір надалі обслуговувати автомобіль в іншому сервісному центрі. Нам прикро, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань. Ми поважаємо Ваш вибір і щиро дякуємо за довіру, яку Ви виявляли, обираючи нас.
Зі свого боку залишаємося відкритими до подальшого діалогу та будемо вдячні за можливість змінити Ваше враження в майбутньому.
Отвратительный отзыв
Жахливе обслуговування і відношення до клієнтів
Нікому не рекомендую цього дилера, краще оберіть іншого, бо за свої кошлти будете відчувати себе гірше, ніж відвідування сервісу в сусідньому гаражі!
Гарне обслуговування
Особливо хочемо висловити подяку старшому продавцю-консультанту Дмитру Попову за компетентність та професіоналізм, за шанобливе та чуйне ставлення до клієнтів.
Перед нами стояло завдання придбати новий автомобіль та продати старий за короткий термін в декілька днів. Це було... Читать отзыв Дуже вдячні з чоловіком усій команді Тойота Сіті Плаза у наданні відмінних послуг у придбанні нового авто.
Особливо хочемо висловити подяку старшому продавцю-консультанту Дмитру Попову за компетентність та професіоналізм, за шанобливе та чуйне ставлення до клієнтів.
Перед нами стояло завдання придбати новий автомобіль та продати старий за короткий термін в декілька днів. Це було дуже складно, але як виявилося можливо. Треба зазначити, що спершу розглядався варіант придбання автомобіля Nissan, а не Toyota. Дмитро зміг не тільки надати вичерпану інформацію з приводу автомобілів Toyota, але і зацікавити нас та врешті решт допоміг зробити нам свій вибір (маємо надію правильний). Дякуємо йому за повний супровід і допомогу з швидким оформленням, за відповіді на всі поставлені нами питання та поради, стосовно подальшої експлуатації та обслуговування автомобіля. Саме такі кваліфіковані спеціалісти створюють гарний сервіс та підіймають рейтинг компанії.
Придбання авто в Тойота Сіті Плаза стало приємним досвідом
Сподіваюсь, що подальше сервісне обслуговування нашого авто в Тойота Сіті Плаза буде на такому ж високому рівні.
Ми завжди прагнемо надати максимальний рівень високих стандартів в обслуговуванні та комфорту для наших клієнтів. Дмитру ми також особисто передали Ваші слова подяки. Ми раді, що обслуговування в нашому дилерському центрі залишило у Вас приємні враження. Дякуємо за довіру та високу оцінку нашої роботи, завжди раді вітати Вас у "Тойота Сіті Плаза".
Гарантії немає
После замены фар Lexus RX350 обе запотели...Где дилер берет этот брак?
За 10 лет эксплуатации разных автомобилей первый раз после замены фар через 2 года буду делать ремонт новых фар...Делайте выводы о качестве поставляемых официальным дилером запчастей...Возможно в другом сервисе будет другой подход?
Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нас за номером телефону: 095-268-07-39 ».
16.08.23г Прадо 150 Сергей
То что люди пишут про сервис(кроме хороших заказных отзывов)совершенная правда!В прошлом году я приобрёл на Тойота автомобиль,и заказал ещё дополнительные аксессуары,в числе которых были резиновые коврики в салон,получив счёт-наряд увидел в графе наряда «установка ковриков в салон и сумму»,но максимум на что хватило сервиса Тойота,так это кинуть их... Читать отзыв Всем мира!Хочу предостеречь всех от официального сервиса Тойота Сити Плаза,напишу почему:
То что люди пишут про сервис(кроме хороших заказных отзывов)совершенная правда!В прошлом году я приобрёл на Тойота автомобиль,и заказал ещё дополнительные аксессуары,в числе которых были резиновые коврики в салон,получив счёт-наряд увидел в графе наряда «установка ковриков в салон и сумму»,но максимум на что хватило сервиса Тойота,так это кинуть их прям в упаковке в багажник,наверное с мыслью,не пан,сам положишь,деньги мы уже взяли!Следующий раз пришлось обратиться к ним по поводу установки фаркопа(к сожалению машина на гарантии и в сторонних мастерских устанавливать типа нельзя,гарантии лишишься),но менеджер меня уверил,что у нас лучшие мастера,мы ж Тойота с Большой буквы,и тут началось,работу выполнили паршиво,но правда работа и фаркоп стояли на 10 000 дороже чем точно такой же,только в другом месте!На мой возмущённый вопрос:"что это за работа за немалые деньги?",мне сказали что доложат начальству и всё порешаем!Эпопея заняла 2 недели,сначала мне сказали,что я сам виноват,не сказал менеджеру,что хочу чтоб сделали аккуратно,потом после кучи телефонных переговоров,меня пригласили на сервис,с уверением,что всё исправят!Когда я приехал,собрался консилиум из 3 человек,и стали уверять меня,что технически фаркоп стоит правильно,правда исполнение паршивое,и предложили на выбор 3 решения проблемы:
1-это внизу его почти не видно и так сойдёт!
2-я «лох» за свои деньги 4000грн покупаю крышку и мы попытаемся исправить свой косяк(не факт что получится)
3-давайте мы со всех сторон ещё больше вырежем отверстия,типа подравняем и сделаем симметрично(я конечно отказался,5-6 попыток и бампер кончится,какой бы он большой на Прадо не был)
В итоге я уехал ни с чем,вернее с мыслью,сам дурак,зачем ты туда поехал!В отзывах пишут всё верно,с какой проблемой бы ты к ним не обратился,тебя будут уверять,что ты сам виноват!
Упаси Вас бог обращается на этот сервис,жаль что позорят имя именитого Бренда!
Відношення до клієнта - цирк
Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нас за номером телефону: 095-268-07-39 ».
спустились до ганебного рівня
Повна непрофесійність та звинувачування в своїх невдачах клієнта...
Дивлюсь навіть кудись подівся мій попередній пост.... Невже так правда муляє очі, що вирішили все видалити. Особисто для мене це питанння закрито назавжди.
Ти вже не потрібен їм.
Повна некомпетентність та бюрократія
В черговий раз, при необхідності проходження регламенту вирішив записатись для ТО. При розмові із менеджером обговорив перелік необхідних робіт та запросив рахунок на оплату, і тут почались цікаві речі...
Рахунок скинули не на озвучену суму, не врахували всі необхідні роботи по історії автомобіля, врахували вартість робіт без... Читать отзыв Автомобіль був придбаний та постійно обслуговувався на протязі 12-ти років в цього ділера.
В черговий раз, при необхідності проходження регламенту вирішив записатись для ТО. При розмові із менеджером обговорив перелік необхідних робіт та запросив рахунок на оплату, і тут почались цікаві речі...
Рахунок скинули не на озвучену суму, не врахували всі необхідні роботи по історії автомобіля, врахували вартість робіт без врахування матеріалів... Далі - цікавіше: протягом дня, намагаючись з'ясувати зазначені вище питання та коригуючи перелік робіт, отримував тричі рахунки на різні суми, що пропорційно збільшувались. І на фінал, як то кажуть результат: рахунок збільшився в 6-ть!!! разів. Додались роботи, про які навіть не обговорювалось... На питанння чому так, отримав відповідь, що менеджер тільки наприкінці дня вирішив заглянути в історію автомобіля та не повідомивши долучив додаткові роботи. Тобто виходить так, що клієнт краще орієнтується в регламенті, переліку та періодичності необхідних робіт, має контролювати, що потрібно замінити і т.і.?
Запросивши історію по автомобілю зіштовхнувся із шаленою бюрократією, безліччю перепонів та нових запитів, що приводило до сказу. Невже це така таємниця, отримати історію по авто, яке постійно обслуговується в одному місці? Раніше нарікань на роботу ніяких не було, все чітко та злагоджено. Питання, що виникали вирішувались оперативно та полюбовно.
Моя думка, що з таким підходом до клієнта - це початок кінця. Девіз "платіть гроші та не задавайте лишніх запитань" наврядчи буде працювати.
Дуже двоякі відчуття
Але що мене дійсно здивувало і у поганому сенсі...коли я звернувся із питаннями по авто, яке все ще на гарантії...так мене записали, все ввічливо і гарно, я приїхав у визначений час, ми почали заповнювати документацію, мої скарги. І чомусь я вирішив спитати, а це буде щось коштувати чи ні? Тут почалось найцікавіше: перші відповіді були на кшталт...нам спочатку треба оформити ваше звернення, зафіксувати його у системі, а потім уже зможемо сказати. Перепитую, то мовляв це може щось коштувати? Позвали ще одного фахівця, відповідь така сама, мовляв у нас такий алгоритм роботи: спочатку відкриваємо наряд на ваші питання, а потім фахівці оглядають авто, а потім приймається рішення про оплату. Здивувало, чесно кажучи. Ціна одного питання 360 грн, я приїхав із 5 питаннями...тобто мав усі шанси оплатити 1800 грн і поїхати ні з чим. Чому ніхто не попереджає про ймовірну платність послуги? Погодились, що той хто відповідає за гарантію хоча б подивиться швидко авто на парковці і скаже є сенс рухатись далі чи ні. Є питання по рульовому - треба дивитись не тут і не мені, є питання по пружинам заднім - треба дивитись не тут і не мені, є питання по сидінню водія - не я і не тут, гумовий ущільнювач багажного відділення протирає фарбу до грунту на ляді...а ви мастили його силіконом...ні, от тому і протирає, треба було змащувати, скрип при закритті багажного відділення (при чому скрип, який чутно далеко від авто), а ви змащували петлі...ні, от тому і так, треба було змащувати. На моє запитання, чи то є нормально, що при купівлі авто за 40 з гаком тис $ його власник ще має бігати по колу і все змащувати, спеціаліст не відповів, лише сказав, що то не є гарантійним випадком і скоріш за все на всі свої питання я отримую відмову і прийдеться оплатити за кожне 360 грн.
Вирішив я тоді поїхати до іншого дилера, просто щоб вже впевнитись, що сервіс Тойоти пішов хибним шляхом еволюції. І яке було моє здивування, коли інший дилер не узяв із мене ні копійки, при цьому проглянувши все що мене турбувало, змастивши що треба (і зовсім не там, де казали на Сіті Плазі), підфарбувавши і заклеївши поліуретановою плівкою контур ляди, щоб далі не протирало. Заміряли пружини, сказали все ок і міняти нічого не треба, оглянули сидіння водія і дали ПИСЬМОВУ відповідь, що то не є гарантійний випадок. Дивились рульове, їздили, крутили, слухали... але проблема у той момент себе не проявляла, записали і вирішили, що будемо спостерігати за подальшим розвитком. І нагадую, це все БЕЗКОШТОВНО!!!
Якщо у представників Сіті Плаза є питання, то можуть проглянути запис на огляд гібридного Rav4 від 12 березня на 13.00 якщо я не помиляюсь. Або надам номер авто. Бо за весь цей час я так і не зрозумів, як може бути на стільки різне відношення до одних і тих же питання у різних офіціалів однієї і тієї ж марки.
Никто ни за что Не отвечает
Так же...к большому сожалению..купили в Сити плазе машину. Криво поставили сигнализацию. Сломали декоративную накладку в салоне..пытались убедить что так и нужно. Через 3 месяца приехали по гарантии. Ездили на диагностику уже... Читать отзыв Не рекомендую. Если кратко. Ни плановый сервис там делать. Ни покупать машину. При проведении ТО элементарно не добивают тех жидкости до уровня. И пытаются убедить что это норма.
Так же...к большому сожалению..купили в Сити плазе машину. Криво поставили сигнализацию. Сломали декоративную накладку в салоне..пытались убедить что так и нужно. Через 3 месяца приехали по гарантии. Ездили на диагностику уже 3 раза. Ну и конечно ни кто ничего не видит. Делают фото. Куда то их отсылают. И ждут. И мы ждём. На чёрное говорят - белое.
Как резюме.
Если вы там купили машину- проверяйте её когда будете забирать. Накосячат во всём. Начиная от установки защиты и заканчивая тем что сигнализация не будет закрывать машину))). А после То вы сами должны будете убедиться что все прикручено и все жидкости в норме.
Итого- найдите другого дилера Тоеты.
Враховуючи нашу плідну співпрацю, на протязі не одного року, ми вважали, що діалог між нами завжди був вдалим та конструктивним. Відзначаємо, що під час кожного вашого візиту до дилерського центру «Тойота Сіті Плаза», ви отримували вичерпну та обґрунтовану відповідь, й жодне ваше звернення не лишалося без нашої уваги та вчасного зворотнього зв’язку.
Запевняємо Вас у тому, що наше підприємство, як офіційний дилер Toyota в Україні, у своїй діяльності керується рекомендаціями щодо ремонту та обслуговування автомобілів і вимогами до стандартів виробника .
Тойота Сіті Плаза цінує та враховує думку кожного клієнта, оскільки ця інформація є стимулом для вдосконалення роботи підприємства в усіх аспектах діяльності.
Ми щиро раді, що ви залишаєтесь клієнтом Тойота!
Ви завжди можете зв’язатися з нами за номером +380 44 492 70 00,
або на електронну адресу [email protected]
Будемо раді бачити Вас в дилерському центрі «Тойота Сіті Плаза», за адресою пр-кт Степана Бандери 24 Б.
Хуже некуда
Мийка автомобіля Robo Wash
З власного досвіду, Тойота Сіті Плаза надає найгірший сервіс в м. Києві. Їхні послуги розраховані на людей з низькими вимогами до сервісу, низькою свідомістю, що "з'їдять" все, що їм впарять.
Персонал Тойота Сіті Плаза постійно виправдовується, що є ознакою розумово відсталих людей.
Тойота Сіті Плаза це зборище кретинів.
Сподіваємось, що під час сьогоднішньої телефонної розмови між Вами та представником клієнтської служби Тойота Сіті Плаза всі питання були з’ясовані.
Ми цінуємо та поважаємо наших клієнтів.
Ми вдячні за Вашу думку.
У разі виникнення питань Ви завжди можете звернутись до відділу по роботі з клієнтами Тойота Сіті Плаза за тел.: +380 44 492 70 00 або електронну адресу [email protected]
приємний сервіс від Денис Музика.
Бажаю процвітання Тойота Сіті плаза та її працівникам!
Рівень спеціалістів +0
- 3 діагностики,
- коміссія із спеціалістів та
- три візити до СТО!)))
+, це все за мої кошти! (с*ка)
На інших двух сто, потрібно було перевірити діагноз СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СТО!!! із високоякісним сервісом!!!))),
знадобилося по 15 хв, часу, із яких 10 хв - це підйом... Читать отзыв Для того, щоб виявити неробочий задній лівий підшипник ступеці на автомобілі, потрібно було:
- 3 діагностики,
- коміссія із спеціалістів та
- три візити до СТО!)))
+, це все за мої кошти! (с*ка)
На інших двух сто, потрібно було перевірити діагноз СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СТО!!! із високоякісним сервісом!!!))),
знадобилося по 15 хв, часу, із яких 10 хв - це підйом авто!!!
Плохое качество обслуживания.
Работодатель полное Г...
Продажа, сервис
Спасибо Алексею Жабченко за работу с клиентами.... Читать отзыв Покупала машину в у Сити Плаза в 2019г- прекрасное обслуживание менеджера. С моей придирчивостью потратил на меня более часа. Очень компетентно. Сейчас страховая направила к ним на кузовной ремонт. Очень детально все оценивали. Сопровождение и информирование клиента на высоком уровне на всех этапах. Жесткий тайминг выдерживается во всем. Никогда никого не приходилось ждать.
Спасибо Алексею Жабченко за работу с клиентами. Налеюсь и качество рихтовки, покраски и сборки будет таким же. Завтра посмотрю.
При посещении сервиса и при желании контролировать ход работ по ТО, мастера все нюансы по состоянию машины показывают и рассказывают и можно понять перспективы по ходовой, как минимум. DAO TOYOTA рулит! Молодцы! Так держать! Нет предела совершенству.
Начало . Первый раз покупка нового авто .)
В процессе ожидания, оформления, подготовки , проверки мною авто перед оплатой (обязателно проверю , на предмет повторной покраски,толщиномер уже купил ) , буду делиться отзывами здесь ))), и на Инфокаре... Читать отзыв Собираюсь покупать в этом автосалоне автомобиль, буду ждать , посмотрим как измениться цена и условия . Когда то в нем обслуживал Прадо , все устраивало.
В процессе ожидания, оформления, подготовки , проверки мною авто перед оплатой (обязателно проверю , на предмет повторной покраски,толщиномер уже купил ) , буду делиться отзывами здесь ))), и на Инфокаре .
Компетентности ноль!
Отличный менеджер Виктор
Категорично не советую Сити Плаза!!!
Не компетентность менеджера или менеджеру все равно
Обходите стороной данный автосалон!
А когда начались проблемы с машиной приходилось с упорством и настойчивостью требовать гарантийный случай. Сотрудники наглым образом обманывают .
Оказалось что продали крашенную машину.
Салон кидалово!!!!
Спасибо.
Гарантия,которой нет.
Будьте внимательны и читайте при покупке авто все условия особенно на сити плаза.Удачи Вам и благополучия
если на щитке приборов Вашего автомобиля высветились ошибки, настоятельно рекомендуем обратится к ближайшему официальному дилеру. Если по результатам диагностики у Вас остаются вопросы, сразу всё уточните у сервисного консультанта, который с Вами работает. И напоминаем, Вы всегда можете обратиться в Клиентскую службу по тел. 044 495 8587
хотели меня развести на кучу денег!
Выдают мне ошибку P2237 - это означает либо разрыв цепи (обрыв проводов), либо мертвый блок иммобилайзера. Начинаю меня катать на то, чтоб я оставил машину и они якобы бы мне сняли торпеду и прозвонили мне все провода за 3100 грн., "но скорее всего это не поможет и надо все таки менять блок". Это было спустя 4,5 часов нахождения там. Я сказал чтоб руками там больше ничего не трогали, и выгнали машину в том состоянии, в котором она есть.
Я заплатил 430 грн за эту недодиагностику (в следствии которой мне поламали авто), и вызвав эвакуатор отвез Камри специалисту по ключам и иммобилайзерам.
Выдают мне ошибку P2237 - это означает либо разрыв цепи (обрыв проводов), либо мертвый блок иммобилайзера. Начинаю меня катать на то, чтоб я оставил машину и они якобы бы мне сняли торпеду и прозвонили мне все провода за 3100 грн., "но скорее всего это не поможет и надо все таки менять блок" - сказала менеджер. Это было спустя 4,5 часов нахождения там. Я сказал чтоб руками там больше ничего не трогали, и выгнали машину в том состоянии, в котором она есть.
Я заплатил 430 грн за эту недодиагностику (в следствии которой мне поламали авто), и вызвав эвакуатор за 450 грн отвез Камри специалисту по ключам и иммобилайзерам.
40 Минут он мне искал эту ошибку, и так ее и не нашел!!!!! Этой ошибки НЕБЫЛО!!! Потом, он обнаружил, что в могзах не зашит ни один ключ!!!!! Это значит, что когда я потребовал свою машину назад, они мне просто вытерли мою ключи из мозгов, чтоб не спалиться с предохнанителем!!!
В итоге: Мастер еще за 30 минут прописал мне мои ключи назад за 2000 грн, и машина завелась! При чем БЕЗ ЗАМЕНЫ БЛОКА! БЕЗ ОШИБКИ! БЕЗ НИЧЕГО!!! В итоге: официальные уроды мне тупо стерли ключи, и хотели меня развести на кучу денег!
ПОЗОР И УЖАС!!!!