Дуже двоякі відчуття - Отзывы о Тойота Сити Плаза

Тойота Сити Плаза
Отзыв написан 6 апреля, 2023 год 40 просмотров
1* для привернення уваги до питання, тому що відчуття у мене особисто від Сіті Плаза двоякі. Коли три роки тому шукали, де придбати авто, то цей автосалон був одним із тих, де я не відчув жодної зацікавленості у продажі авто. Нема і все, чекайте...потім у порядку живої черги. Замовити неможна, зробити якусь передоплату і забронювати авто - неможна. А у декількох інших дилерів виявилось усе можна, що і було зроблено. Так, чекати довелось довго, проте ти уже знаєш, чого ти чекаєшь. Твоє авто за тобою заброньовано. З другої сторони у них виявилася найбільш приваблива ціна по трейд іну, це плюс. Ще відстані плюсів, це виявився єдиний офіціал у Києві, у якого без питань та лякань...та і за смішні гроші провели мийку підкапотного простору мого гібрида, інші офіціали декілька років мені розказували, що це робити неможна, бо призведе до поломки і тд і тп. Тут спокійно зробили і все нормально працює.
Але що мене дійсно здивувало і у поганому сенсі...коли я звернувся із питаннями по авто, яке все ще на гарантії...так мене записали, все ввічливо і гарно, я приїхав у визначений час, ми почали заповнювати документацію, мої скарги. І чомусь я вирішив спитати, а це буде щось коштувати чи ні? Тут почалось найцікавіше: перші відповіді були на кшталт...нам спочатку треба оформити ваше звернення, зафіксувати його у системі, а потім уже зможемо сказати. Перепитую, то мовляв це може щось коштувати? Позвали ще одного фахівця, відповідь така сама, мовляв у нас такий алгоритм роботи: спочатку відкриваємо наряд на ваші питання, а потім фахівці оглядають авто, а потім приймається рішення про оплату. Здивувало, чесно кажучи. Ціна одного питання 360 грн, я приїхав із 5 питаннями...тобто мав усі шанси оплатити 1800 грн і поїхати ні з чим. Чому ніхто не попереджає про ймовірну платність послуги? Погодились, що той хто відповідає за гарантію хоча б подивиться швидко авто на парковці і скаже є сенс рухатись далі чи ні. Є питання по рульовому - треба дивитись не тут і не мені, є питання по пружинам заднім - треба дивитись не тут і не мені, є питання по сидінню водія - не я і не тут, гумовий ущільнювач багажного відділення протирає фарбу до грунту на ляді...а ви мастили його силіконом...ні, от тому і протирає, треба було змащувати, скрип при закритті багажного відділення (при чому скрип, який чутно далеко від авто), а ви змащували петлі...ні, от тому і так, треба було змащувати. На моє запитання, чи то є нормально, що при купівлі авто за 40 з гаком тис $ його власник ще має бігати по колу і все змащувати, спеціаліст не відповів, лише сказав, що то не є гарантійним випадком і скоріш за все на всі свої питання я отримую відмову і прийдеться оплатити за кожне 360 грн.
Вирішив я тоді поїхати до іншого дилера, просто щоб вже впевнитись, що сервіс Тойоти пішов хибним шляхом еволюції. І яке було моє здивування, коли інший дилер не узяв із мене ні копійки, при цьому проглянувши все що мене турбувало, змастивши що треба (і зовсім не там, де казали на Сіті Плазі), підфарбувавши і заклеївши поліуретановою плівкою контур ляди, щоб далі не протирало. Заміряли пружини, сказали все ок і міняти нічого не треба, оглянули сидіння водія і дали ПИСЬМОВУ відповідь, що то не є гарантійний випадок. Дивились рульове, їздили, крутили, слухали... але проблема у той момент себе не проявляла, записали і вирішили, що будемо спостерігати за подальшим розвитком. І нагадую, це все БЕЗКОШТОВНО!!!
Якщо у представників Сіті Плаза є питання, то можуть проглянути запис на огляд гібридного Rav4 від 12 березня на 13.00 якщо я не помиляюсь. Або надам номер авто. Бо за весь цей час я так і не зрозумів, як може бути на стільки різне відношення до одних і тих же питання у різних офіціалів однієї і тієї ж марки.

Достоинства:
  1. Є ті послуги, що відсутні у інших дилерів
  2. Трейд ін на первинній стадії дає найбільш вигідну ціну із тих, що я стикався
Недостатки:
  1. Не попереджають про ймовірну платність послуги
  2. Питання по авто на гарантії виявились платними
  3. Відповіді на питання зводяться до того, щоб впевнити власника, що то або є норма, або він сам винуватий.




Комментарии к отзыву

Шановний Володимире Григоровичу, дякуємо за наданий Вами зворотній зв'язок. Ваші коментарі для нас дуже важливі та цінні. Сподіваємося, що під час телефонної розмови між Вами та представником клієнтської служби Тойота Сіті Плаза всі питання були з’ясовані. Завжди будемо раді бачити Вас в нашому дилерському центрі.


Тойота Сити Плаза
Все отзывы

2.3 5
43 отзыва / 11996 просмотров
Тойота Сити Плаза
Официальный дилерский центр «Тойота Сити Плаза» является компанией со 100% японскими инвестициями и управляется менеджером из Японии, что помогает внедрять и поддерживать международные стандарты предоставления услуг.
Мы предоставляем полный спектр услуг: продажу официальных моделей Toyota, сервисное обслуживание, продажу и установку запчастей, аксессуаров и дополнительного оборудования, а также программа Трейд-ин.
Наш... подробнее

Адрес: Київ, пр. С. Бандеры, д.24Б.
Телефон: +380 044 492 70 00
Автодилеры
SRT Motors
SRT Motors

Рейтинг: 4.5
20 отзывов
Скуп Авто
Скуп Авто

Рейтинг: 4.9
15 отзывов
CARLEONE
CARLEONE

Рейтинг: 4.6
93 отзыва
АИС
АИС

Рейтинг: 3.7
141 отзыв
AvtoBoom.com.ua
AvtoBoom.com.ua

Рейтинг: 4.3
26 отзывов
King Cars
King Cars

Рейтинг: 4.7
30 отзывов
​VIDI компания
​VIDI компания

Рейтинг: 5
3 отзыва
Columb Trade
Columb Trade

Рейтинг: 4.9
47 отзывов
ATL.Autosale - доставка авто из США
ATL.Autosale - доставка авто из США

Рейтинг: 4.5
32 отзыва
Audi Центр Vipos
Audi Центр Vipos

Рейтинг: 3.2
5 отзывов