Євгеній Отзыв написан 16 апреля, 2025 год10 просмотров
В ході висить вивіска: Точність + турбота = довіра. Немає ні точності ні турботи. Відповідно немає і довіри. ТО займає 6- ть годин. Прошу подивитись задню карту - скрипить - ні. Записуйтесь додатково на сервіс.... Це єдина станція де за 6-ть годин навіть подивитись відмова... (Робив розвал за гроші бо не вписався в 1000 після того як забрав нове авто - руль стояв криво та тягнуло вправо. Через тиждень поїхав на окружну перероблювати...) Записався на візит, приїхав - зробили дурнем, сказали записаний на інший день, я переплутав... Переслухав запис розмови - розводять я нічого не путав
Достоинства:
Місце (суб'єктивно).
Недостатки:
Не точні.
Роблять не відомо що.
Обманюють і намагаються перекласти відповідальність)
Дякуємо за зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що співпраця з нашим сервісом залишила у Вас негативні враження. Ми високо цінуємо кожного клієнта, тому Ваш відгук не залишився без уваги.
Ми детально розглянули Ваш останній візит. Автомобіль був прийнятий згідно з записом на перше технічне обслуговування та виконання сервісної кампанії ССК. Тривалість робіт було погоджено з Вами заздалегідь, і Ви підтвердили можливість залишити авто на необхідний час.
Щодо звернення про скрип у задній частині авто — ми пояснили, що для якісної перевірки необхідне залучення спеціаліста вищої кваліфікації, і запропонували окрему діагностику, від якої Ви тоді відмовились. Ваш автомобіль вже записано на діагностику по салонному шуму, і ми готові приділити цьому максимум уваги.
Під час телефонної розмови з представником клієнтської служби "Тойота Сіті Плаза" 16.04.2024 Ви отримали додаткові роз’яснення. У ході спілкування Ви зазначили, що негативне враження сформувалося в результаті всіх попередніх візитів, та висловили намір надалі обслуговувати автомобіль в іншому сервісному центрі. Нам прикро, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань. Ми поважаємо Ваш вибір і щиро дякуємо за довіру, яку Ви виявляли, обираючи нас.
Зі свого боку залишаємося відкритими до подальшого діалогу та будемо вдячні за можливість змінити Ваше враження в майбутньому.
Официальный дилерский центр «Тойота Сити Плаза» является компанией со 100% японскими инвестициями и управляется менеджером из Японии, что помогает внедрять и поддерживать международные стандарты предоставления услуг. Мы предоставляем полный спектр услуг: продажу официальных моделей Toyota, сервисное обслуживание, продажу и установку запчастей, аксессуаров и дополнительного оборудования, а также программа Трейд-ин. Наш... подробнее
Поплюжить ім'я бренду. - Отзывы о Тойота Сити Плаза
Точність + турбота = довіра.
Немає ні точності ні турботи. Відповідно немає і довіри.
ТО займає 6- ть годин. Прошу подивитись задню карту - скрипить - ні. Записуйтесь додатково на сервіс.... Це єдина станція де за 6-ть годин навіть подивитись відмова...
(Робив розвал за гроші бо не вписався в 1000 після того як забрав нове авто - руль стояв криво та тягнуло вправо. Через тиждень поїхав на окружну перероблювати...)
Записався на візит, приїхав - зробили дурнем, сказали записаний на інший день, я переплутав... Переслухав запис розмови - розводять я нічого не путав
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що співпраця з нашим сервісом залишила у Вас негативні враження. Ми високо цінуємо кожного клієнта, тому Ваш відгук не залишився без уваги.
Ми детально розглянули Ваш останній візит. Автомобіль був прийнятий згідно з записом на перше технічне обслуговування та виконання сервісної кампанії ССК. Тривалість робіт було погоджено з Вами заздалегідь, і Ви підтвердили можливість залишити авто на необхідний час.
Щодо звернення про скрип у задній частині авто — ми пояснили, що для якісної перевірки необхідне залучення спеціаліста вищої кваліфікації, і запропонували окрему діагностику, від якої Ви тоді відмовились. Ваш автомобіль вже записано на діагностику по салонному шуму, і ми готові приділити цьому максимум уваги.
Під час телефонної розмови з представником клієнтської служби "Тойота Сіті Плаза" 16.04.2024 Ви отримали додаткові роз’яснення. У ході спілкування Ви зазначили, що негативне враження сформувалося в результаті всіх попередніх візитів, та висловили намір надалі обслуговувати автомобіль в іншому сервісному центрі. Нам прикро, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань. Ми поважаємо Ваш вибір і щиро дякуємо за довіру, яку Ви виявляли, обираючи нас.
Зі свого боку залишаємося відкритими до подальшого діалогу та будемо вдячні за можливість змінити Ваше враження в майбутньому.