Гость Отзыв написан 28 августа, 2024 год42 просмотра
Проблем декілька було:
1. На сайті перевізника та у різних додатках по купівлі квитків було вказано, що автобус марки Neoplan - із-за цього і зробили вибір перевізника, завчасно викупивши квитки. За 1,5 години до посадки прийшла СМС, що буде автобус Сканія.
2. Передзвонивши до ТОВ “БУС ТАЙМ” за номером +380932525495 з запитанням чого інформація на сайті не відповідає дійсності, то нам у грубій та фамільярній формі була відповідь від "оператора" Наталі: * Хочете не їдьте зовсім. * Ви погано погуляли у Буковелі, може вам ще лишитись там треба? Хі-хі... (Звідки інформація у неї що ми там гуляли не відомо. Те що люди бувають там по роботі чи супровід військових, то клепки у хабалки Наталі не вистачило мабуть). * Що інформація на сайті перевізника і на інших платформах невідповідність дійсності і її нікому змінити. * Наталя не хотіла казати своє ім'я, треба було запитувати декілька разів, щоб знати хто так спілкується по-хамськи з клієнтами, які завчасно оплатили послугу та мають право дзвонити і уточнювати для себе потрібну інформацію. Для цього і вказуєиься номер "клієнтської підтримки". * Також Наталя сказала, що не хоче говорити з нами (клієнтами) взагалі.
3. Щодо самої Сканії. Автобус старенький: - обшивка на сидіннях порвана; - кондиціонер не працював (питали у водіїв теж), хоча на вулиці було більше +32°; - на проході між сидіннями 2го ряду є технічний люк до вантажного відсіку, який на ходу відкривався і відлітав до самих водіїв. Добре що завчасно це побачили, бо вступивши в відкритий люк, людина/дитина просто бы впала у цей немалий за розмірами люк. У салоні при русі ввтобуса в темну пору року світло вимикається, тому помічнику водія довелося самому сісти на кришку від цього люка і їхати на ньому до кінцевої зупинки; - автобус приїхав у 21.55, замість 20.00, - автобус приходилось ремонтувати водіям, тому зупинки були не по 15 хв, а по 50 хвилин
4. До водіїв питань та претензій не має. Вони були ввічливі та доброзичливі.
Достоинства:
Водії були гарні.
Недостатки:
Старі автобуси, які ремонтували пт дорозі.
Хабалка Наталя, яка хамить клієнтам по телефону "клієнтської підтримки", замість того щоб виконувати свою функції, які оплачені клієнтами.
Невідповідність інформації, хамство оператора!!! - Отзывы об ООО "Бус тайм"
1. На сайті перевізника та у різних додатках по купівлі квитків було вказано, що автобус марки Neoplan - із-за цього і зробили вибір перевізника, завчасно викупивши квитки. За 1,5 години до посадки прийшла СМС, що буде автобус Сканія.
2. Передзвонивши до ТОВ “БУС ТАЙМ” за номером +380932525495 з запитанням чого інформація на сайті не відповідає дійсності, то нам у грубій та фамільярній формі була відповідь від "оператора" Наталі:
* Хочете не їдьте зовсім.
* Ви погано погуляли у Буковелі, може вам ще лишитись там треба? Хі-хі... (Звідки інформація у неї що ми там гуляли не відомо. Те що люди бувають там по роботі чи супровід військових, то клепки у хабалки Наталі не вистачило мабуть).
* Що інформація на сайті перевізника і на інших платформах невідповідність дійсності і її нікому змінити.
* Наталя не хотіла казати своє ім'я, треба було запитувати декілька разів, щоб знати хто так спілкується по-хамськи з клієнтами, які завчасно оплатили послугу та мають право дзвонити і уточнювати для себе потрібну інформацію. Для цього і вказуєиься номер "клієнтської підтримки".
* Також Наталя сказала, що не хоче говорити з нами (клієнтами) взагалі.
3. Щодо самої Сканії. Автобус старенький:
- обшивка на сидіннях порвана;
- кондиціонер не працював (питали у водіїв теж), хоча на вулиці було більше +32°;
- на проході між сидіннями 2го ряду є технічний люк до вантажного відсіку, який на ходу відкривався і відлітав до самих водіїв. Добре що завчасно це побачили, бо вступивши в відкритий люк, людина/дитина просто бы впала у цей немалий за розмірами люк. У салоні при русі ввтобуса в темну пору року світло вимикається, тому помічнику водія довелося самому сісти на кришку від цього люка і їхати на ньому до кінцевої зупинки;
- автобус приїхав у 21.55, замість 20.00,
- автобус приходилось ремонтувати водіям, тому зупинки були не по 15 хв, а по 50 хвилин
4. До водіїв питань та претензій не має. Вони були ввічливі та доброзичливі.
отзыв
Комментарии к отзыву