Рейс Київ -Краків аеропорт,1-3 липня 2023р. За розкладом виїзд о 10.00 1 липня, прибуття в аеропорт 1.55 2 липня. В мене далі квиток на літак о 7.55. Гіршої поїздки не було в моєму житті. 1 липня. 10.00 Автобус в жахливому стані, полиці для багажу стукають і трусяться, страшно, що можуть відвалитися і впасти на голову. Зарядити телефон не можливо, вайфаю, кондиціонеру, туалету теж. Пересадка в Львові. Мене в списках немає, водії відсилають один до одного. Посадили в автобус тільки після скандалу. Доїхали до границі. І зупинились. Проходження митниці продовжувалось до 13.00 2 липня На моє прохання до водіїв та до диспетчера цієї фірми допомогти пересісти в інший автобус, щоб раніше пройти границю, були грубо проігноровані. В результаті на літак я не встигла. Як можна вказувати час прибуття знаючи ситуацію на кордоні? Я їхала перший раз, а водіїв та всі служби цієї контори мають інформацію кожного дня, але ніяких оголошень чи попереджень ні на сайті ні при купівлі квитка не вказують. А автобус простояв в полі, де немає, ні їжі, ні води ,ні туалету ( немає місця на полі, щоб в щось не влізти) 16годин! На мої звернення до диспетчера була одна відповідь - звертайтесь до Польської митниці, ми нічого не вирішує. Але гроші я платила не польській митниці! Невже не можна давати реальну інформацію!? Та з прибутків купити хоча б ємність з водою? На моє питання, за що відповідає їх фірма, диспетчер написала - за доставку з точки А в точку Б. Нажаль, яким чином і за який час,за це вони не відповідають
Найгірший перевізник - Отзывы о Toco Bus
Гіршої поїздки не було в моєму житті.
1 липня. 10.00 Автобус в жахливому стані, полиці для багажу стукають і трусяться, страшно, що можуть відвалитися і впасти на голову.
Зарядити телефон не можливо, вайфаю, кондиціонеру, туалету теж.
Пересадка в Львові. Мене в списках немає, водії відсилають один до одного. Посадили в автобус тільки після скандалу.
Доїхали до границі. І зупинились. Проходження митниці продовжувалось до 13.00 2 липня
На моє прохання до водіїв та до диспетчера цієї фірми допомогти пересісти в інший автобус, щоб раніше пройти границю, були грубо проігноровані. В результаті на літак я не встигла.
Як можна вказувати час прибуття знаючи ситуацію на кордоні? Я їхала перший раз, а водіїв та всі служби цієї контори мають інформацію кожного дня, але ніяких оголошень чи попереджень ні на сайті ні при купівлі квитка не вказують. А автобус простояв в полі, де немає, ні їжі, ні води ,ні туалету ( немає місця на полі, щоб в щось не влізти) 16годин! На мої звернення до диспетчера була одна відповідь - звертайтесь до Польської митниці, ми нічого не вирішує. Але гроші я платила не польській митниці! Невже не можна давати реальну інформацію!? Та з прибутків купити хоча б ємність з водою?
На моє питання, за що відповідає їх фірма, диспетчер написала - за доставку з точки А в точку Б. Нажаль, яким чином і за який час,за це вони не відповідають
отзыв
Комментарии к отзыву