Олена Отзыв написан 25 августа, 2025 год1 просмотр
Купили квиток на 24.08 з Одеси до Харкова , рейс о 19:30, номер автобуса 4343. Оплату треба було провести одразу при замовлені. У білеті не вказані місця, вільна розсадка, що призвело до того що сім'ї повинні були випрошувати пасажирів помінятися місцями. Водій не ввічливий, зупинки не оголошував, люди повинні були вночі орієнтуватися де їм виходити. Про те що буде пересадка у Дніпрі на інший автобус також ніхто не повідомив. Пересіли до автобуса у Дніпрі, ситуація ще гірша: підставки під ноги не працюють, сидіння не фіксуються при найменшому опорі опускаються, приходиться сидіти напруживши спину щоб не завалитися на сусідів позаду. Сподіваюсь що до Харкова якось доїдемо, але перевізників з цього сайту не рекомендую.
Дякуємо Вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що під час поїздки виникли такі неприємні ситуації, пов’язані з якістю обслуговування перевізника. Ми розуміємо Ваше невдоволення та обов’язково передамо Ваші зауваження перевізнику для розгляду.
Щоб ми могли знайти Ваше замовлення в системі та більш детально перевірити обставини поїздки, просимо Вас уточнити номер бронювання або електронну адресу, яку Ви використовували під час купівлі квитка. Це допоможе нам швидше опрацювати Ваше звернення.
Просимо вибачення за незручності та дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він дозволяє нам покращувати якість сервісу.
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм відгуком щодо поїздки з Одеси до Харкова 24.08. Нам щиро шкода за незручності, які Ви зазнали під час поїздки.
Звертаємо Вашу увагу, що ми співпрацюємо з різними перевізниками. Однак ми дуже вдячні за надані Вами деталі для ідентифікації. На основі Вашого відгуку ми вже направили офіційну скаргу провайдеру щодо якості обслуговування для прийняття відповідних заходів.
Ми серйозно ставимося до всіх таких скарг, і залежно від кількості негативних відгуків переглядаємо подальшу співпрацю з перевізниками. Ваш коментар цінний для нас і буде врахований для покращення сервісу у майбутньому.
Ще раз дякуємо за Ваші зауваження та допомогу у вдосконаленні нашої роботи.
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Якість обслуговування погана - Отзывы о Tickets.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що під час поїздки виникли такі неприємні ситуації, пов’язані з якістю обслуговування перевізника. Ми розуміємо Ваше невдоволення та обов’язково передамо Ваші зауваження перевізнику для розгляду.
Щоб ми могли знайти Ваше замовлення в системі та більш детально перевірити обставини поїздки, просимо Вас уточнити номер бронювання або електронну адресу, яку Ви використовували під час купівлі квитка. Це допоможе нам швидше опрацювати Ваше звернення.
Просимо вибачення за незручності та дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він дозволяє нам покращувати якість сервісу.
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм відгуком щодо поїздки з Одеси до Харкова 24.08. Нам щиро шкода за незручності, які Ви зазнали під час поїздки.
Звертаємо Вашу увагу, що ми співпрацюємо з різними перевізниками. Однак ми дуже вдячні за надані Вами деталі для ідентифікації. На основі Вашого відгуку ми вже направили офіційну скаргу провайдеру щодо якості обслуговування для прийняття відповідних заходів.
Ми серйозно ставимося до всіх таких скарг, і залежно від кількості негативних відгуків переглядаємо подальшу співпрацю з перевізниками. Ваш коментар цінний для нас і буде врахований для покращення сервісу у майбутньому.
Ще раз дякуємо за Ваші зауваження та допомогу у вдосконаленні нашої роботи.