На жаль, маємо вкрай негативний досвід користування сервісом Tickets.ua.
Замовлення №CFZDSGPBHX, рейс №302 Яремче – Івано-Франківськ, дата поїздки — 21.07.2025, час відправлення — 11:10. Ми прибули на автостанцію завчасно о 10:05, однак автобус не приїхав. Жодного повідомлення про скасування чи затримку не було, зв’язок із перевізником був відсутній. Ми чекали дві години під палючим сонцем при температурі +23°C, після чого були змушені самостійно шукати альтернативу.
Найбільше розчарувало те, що сервіс не забезпечує жодного захисту клієнта в подібних ситуаціях. Відсутня оперативна інформація, жодної підтримки або реального механізму контролю за діями перевізника. Складається враження, що після покупки квитка клієнт залишається сам на сам із проблемами.
Це не лише про повернення коштів. Це — про довіру до сервісу, яка після такого випадку опинилася під великим питанням.
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам щиро прикро, що Ваш досвід із замовленням квитків був негативним.
Ми розуміємо Ваше розчарування та хочемо запевнити, що протягом усього часу обробки Вашого звернення ми активно комунікували з постачальником послуги, спираючись на надану Вами інформацію.
Сьогодні нам вдалося отримати офіційну відповідь від перевізника, і на її основі була погоджена компенсація. Повна вартість квитків уже повернута на банківський рахунок покупця, з якого здійснювалась оплата. Зазвичай банки зараховують кошти протягом 1–3 робочих днів.
Якщо за цей час кошти не будуть зараховані — будь ласка, повідомте нас, і ми надамо офіційне підтвердження транзакції.
Ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід вийшов таким. Дякуємо, що дали нам шанс відстояти Вашу справу.
Дякуємо за Ваш відгук і щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією під час планування поїздки.
Повідомляємо, що Ваша скарга була зафіксована — ми отримали Ваше звернення електронною поштою та на підставі наданої інформації звернулись до перевізника з проханням про повернення коштів.
На жаль, згідно з офіційною відповіддю, яку ми отримали з автоматизованої системи автостанції, рейс №302 відправився згідно з розкладом. Час закриття рейсу диспетчером — 11:07, 21.07.2025 (позначка Round Departure: YES).
У зв’язку з тим, що рейс відбувся за даними АС, перевізник відмовив у поверненні коштів. Ми розуміємо Ваше розчарування й погоджуємося, що відсутність зв’язку з перевізником, а також відсутність оперативного інформування є неприйнятними.
Вашу скаргу ми також зафіксували для подальшого внутрішнього аналізу, і в разі повторних звернень щодо цього перевізника — переглянемо умови співпраці з ним.
Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо за зворотний зв’язок, який допомагає нам вдосконалювати сервіс.
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Автобус не приїхав- питання повернення коштів невідоме - Отзывы о Tickets.ua
Замовлення №CFZDSGPBHX, рейс №302 Яремче – Івано-Франківськ, дата поїздки — 21.07.2025, час відправлення — 11:10.
Ми прибули на автостанцію завчасно о 10:05, однак автобус не приїхав. Жодного повідомлення про скасування чи затримку не було, зв’язок із перевізником був відсутній.
Ми чекали дві години під палючим сонцем при температурі +23°C, після чого були змушені самостійно шукати альтернативу.
Найбільше розчарувало те, що сервіс не забезпечує жодного захисту клієнта в подібних ситуаціях. Відсутня оперативна інформація, жодної підтримки або реального механізму контролю за діями перевізника. Складається враження, що після покупки квитка клієнт залишається сам на сам із проблемами.
Це не лише про повернення коштів. Це — про довіру до сервісу, яка після такого випадку опинилася під великим питанням.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам щиро прикро, що Ваш досвід із замовленням квитків був негативним.
Ми розуміємо Ваше розчарування та хочемо запевнити, що протягом усього часу обробки Вашого звернення ми активно комунікували з постачальником послуги, спираючись на надану Вами інформацію.
Сьогодні нам вдалося отримати офіційну відповідь від перевізника, і на її основі була погоджена компенсація. Повна вартість квитків уже повернута на банківський рахунок покупця, з якого здійснювалась оплата. Зазвичай банки зараховують кошти протягом 1–3 робочих днів.
Якщо за цей час кошти не будуть зараховані — будь ласка, повідомте нас, і ми надамо офіційне підтвердження транзакції.
Ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід вийшов таким. Дякуємо, що дали нам шанс відстояти Вашу справу.
Дякуємо за Ваш відгук і щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією під час планування поїздки.
Повідомляємо, що Ваша скарга була зафіксована — ми отримали Ваше звернення електронною поштою та на підставі наданої інформації звернулись до перевізника з проханням про повернення коштів.
На жаль, згідно з офіційною відповіддю, яку ми отримали з автоматизованої системи автостанції, рейс №302 відправився згідно з розкладом. Час закриття рейсу диспетчером — 11:07, 21.07.2025 (позначка Round Departure: YES).
У зв’язку з тим, що рейс відбувся за даними АС, перевізник відмовив у поверненні коштів. Ми розуміємо Ваше розчарування й погоджуємося, що відсутність зв’язку з перевізником, а також відсутність оперативного інформування є неприйнятними.
Вашу скаргу ми також зафіксували для подальшого внутрішнього аналізу, і в разі повторних звернень щодо цього перевізника — переглянемо умови співпраці з ним.
Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо за зворотний зв’язок, який допомагає нам вдосконалювати сервіс.