Виталий Отзыв написан 8 января, 2025 год9 просмотров
Добрий день. Дякую Вам за звернення до нашої Служби турботи про клієнтів.
Хочу звернути Вашу увагу, що інформація щодо умов повернення квитка була вказана в додатковій інформації під час створення замовлення. Ми завжди намагаємось надати всю необхідну інформацію перед покупкою, щоб Ви могли ознайомитись з умовами та зробити обґрунтований вибір.
Перепрошую за незручності, які могли виникнути. Якщо Вам потрібна додаткова допомога або пояснення, будь ласка, не вагайтесь звертатися. Я з радістю допоможу.
On Monday, January 6, 2025 at 5:36:29 PM, Виталий Сердюк wrote:
так я купил билет , а потом вы меня ставите перед фактом что его не могу вернуть. Информация в билете, который я получаю после покупки. а не перед покупкой
Ми ще раз уточнили інформацію щодо умов повернення Вашого квитка і дійсно, на жаль, вони не були вказані під час створення замовлення. Щиро перепрошуємо за це.
Зазначаємо, що правила повернення вказані у Вашому квитку і були передані нам від провайдера.
Додатково надаємо Вам промокод, який буде дійсний до 08.04. Ви зможете використати його для майбутньої покупки: 3G3WHRLK56.
Ще раз перепрошуємо за незручності, які могли виникнути. Якщо у Вас є додаткові питання або потрібна допомога, будь ласка, не вагайтеся звертатися.
я получил билет когда уже купил его, и потом должен прочитать правила которые меня ставят перед фактом, как я мог увидить их если они в билете который для начала я должен купить. Вы понимаете что это бред, разбирайтесь сами с провайдером, я до покупки правил не видел, мне их не представили. Почему я должен платить за ошибку провайдера ? А вы перепродали мой билет еще раз за полную стоимость
Дякую за Ваше повідомлення. За перевізником, квитки якого Ви придбали на нашому сайті правила тарифу доступні лише після придбання квитка. На жаль надання даної інформації залежить лише від перевізника.
На нашому сайті доступні різні рейси, які виконують інші перевізники, в разі якщо Вас не влаштовувала відсутність інформації, ми би могли рекомендувати купити квитки від іншого перевізника, де були б дані, які цікавили Вас перед придбанням квитка. Також на нашому сайті є послуга "Гарантія повернення", яка гарантує, що пасажир отримає 100% вартості квитків назад, якщо повернути квитки не пізніше ніж за 3 години до самого рейсу. При цьому не має значення, якими будуть штрафи та комісії автобусних перевізників. Послугу можна оформити для всіх автобусних квитків.
В свою чергу звернемось до перевізника повторно, для надання інформації, яка має відображатись до придбання квитка.
Ще раз перепрошуємо за незручності, які могли виникнути. Якщо у Вас є додаткові питання або потрібна допомога, будь ласка, не вагайтеся звертатися.
Я как будто со стеной говорю. Я вам говорю информации нет перед покупкой вы это подтверждаете но деньги мы вам не вернем потому что перевозчик не предоставил информацию, я тут при чем. Меня не информация не устроила, а то что вы не возвращаетесь мне деньги через отсутствие информации перед покупкой билета. Мне информация не нужна, деньги верните
Дякуємо за Ваш відгук. Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка сталася, та розуміємо Ваше розчарування.
Хочемо зазначити, що нам вдалося поспілкуватися з Вами через електронну пошту, і ми запропонували Вам повне повернення вартості квитків у вигляді промокоду як вибачення за незручності, спричинені наданою інформацією.
На жаль, правила повернення квитків визначаються перевізником, а не нашим сервісом. Водночас ми завжди намагаємося надати якомога більше інформації перед покупкою, проте в деяких випадках дані перевізника доступні лише після оформлення квитка.
Ми вже звернулися до перевізника з проханням переглянути підхід до надання інформації перед покупкою, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Якщо у Вас є додаткові запитання або потрібна наша допомога, будь ласка, звертайтеся до служби підтримки. Ми готові допомогти.
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Кинули на деньги, вернули 0 грн , за возрат билета больше чем 24 часа перед отправкой - Отзывы о Tickets.ua
Хочу звернути Вашу увагу, що інформація щодо умов повернення квитка була вказана в додатковій інформації під час створення замовлення. Ми завжди намагаємось надати всю необхідну інформацію перед покупкою, щоб Ви могли ознайомитись з умовами та зробити обґрунтований вибір.
Перепрошую за незручності, які могли виникнути. Якщо Вам потрібна додаткова допомога або пояснення, будь ласка, не вагайтесь звертатися. Я з радістю допоможу.
On Monday, January 6, 2025 at 5:36:29 PM, Виталий Сердюк wrote:
так я купил билет , а потом вы меня ставите перед фактом что его не могу вернуть. Информация в билете, который я получаю после покупки. а не перед покупкой
Dariia
Виталий Сердюк <[email protected]>
Приложения
пн, 6 янв., 19:57 (2 дня назад)
кому: [email protected]
Где здесь правила возврата
Пн, 6 янв. 2025 г. в 19:11, [email protected] <[email protected]>:
2 прикрепленных файла
• Просканировано системой Gmail
[email protected]
пн, 6 янв., 23:52 (2 дня назад)
кому: мне
Добрий день, Віталію!
Дякую за Ваше повідомлення.
Ми ще раз уточнили інформацію щодо умов повернення Вашого квитка і дійсно, на жаль, вони не були вказані під час створення замовлення. Щиро перепрошуємо за це.
Зазначаємо, що правила повернення вказані у Вашому квитку і були передані нам від провайдера.
Додатково надаємо Вам промокод, який буде дійсний до 08.04. Ви зможете використати його для майбутньої покупки: 3G3WHRLK56.
Ще раз перепрошуємо за незручності, які могли виникнути. Якщо у Вас є додаткові питання або потрібна допомога, будь ласка, не вагайтеся звертатися.
Виталий Сердюк <[email protected]>
вт, 7 янв., 09:44 (1 день назад)
кому: [email protected]
я получил билет когда уже купил его, и потом должен прочитать правила которые меня ставят перед фактом, как я мог увидить их если они в билете который для начала я должен купить. Вы понимаете что это бред, разбирайтесь сами с провайдером, я до покупки правил не видел, мне их не представили. Почему я должен платить за ошибку провайдера ? А вы перепродали мой билет еще раз за полную стоимость
пн, 6 янв. 2025 г. в 23:52, [email protected] <[email protected]>:
[email protected]
вт, 7 янв., 12:06 (1 день назад)
кому: мне
Добрий день, Віталію!
Дякую за Ваше повідомлення.
За перевізником, квитки якого Ви придбали на нашому сайті правила тарифу доступні лише після придбання квитка.
На жаль надання даної інформації залежить лише від перевізника.
На нашому сайті доступні різні рейси, які виконують інші перевізники, в разі якщо Вас не влаштовувала відсутність інформації, ми би могли рекомендувати купити квитки від іншого перевізника, де були б дані, які цікавили Вас перед придбанням квитка.
Також на нашому сайті є послуга "Гарантія повернення", яка гарантує, що пасажир отримає 100% вартості квитків назад, якщо повернути квитки не пізніше ніж за 3 години до самого рейсу. При цьому не має значення, якими будуть штрафи та комісії автобусних перевізників. Послугу можна оформити для всіх автобусних квитків.
В свою чергу звернемось до перевізника повторно, для надання інформації, яка має відображатись до придбання квитка.
Ще раз перепрошуємо за незручності, які могли виникнути. Якщо у Вас є додаткові питання або потрібна допомога, будь ласка, не вагайтеся звертатися.
Violetta
Виталий Сердюк <[email protected]>
вт, 7 янв., 12:13 (1 день назад)
кому: [email protected]
Я как будто со стеной говорю. Я вам говорю информации нет перед покупкой вы это подтверждаете но деньги мы вам не вернем потому что перевозчик не предоставил информацию, я тут при чем. Меня не информация не устроила, а то что вы не возвращаетесь мне деньги через отсутствие информации перед покупкой билета. Мне информация не нужна, деньги верните
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук. Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка сталася, та розуміємо Ваше розчарування.
Хочемо зазначити, що нам вдалося поспілкуватися з Вами через електронну пошту, і ми запропонували Вам повне повернення вартості квитків у вигляді промокоду як вибачення за незручності, спричинені наданою інформацією.
На жаль, правила повернення квитків визначаються перевізником, а не нашим сервісом. Водночас ми завжди намагаємося надати якомога більше інформації перед покупкою, проте в деяких випадках дані перевізника доступні лише після оформлення квитка.
Ми вже звернулися до перевізника з проханням переглянути підхід до надання інформації перед покупкою, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Якщо у Вас є додаткові запитання або потрібна наша допомога, будь ласка, звертайтеся до служби підтримки. Ми готові допомогти.