Гость Отзыв написан 20 августа, 2024 год11 просмотров
Після скасування рейсу мене повідомили, що все добре, і мене буде перенесено на наступний рейс автоматично, проте треба почекати, щоб отримати нові посадкові. Після цього я телефонував кожних 2 години з питаннями щодо посадкових, проте у відповідь отримував: «Чекайте, я передам інформацію своїм колегам» Оператор Остап мабуть втомився слухати мене, адже загалом за день я отримав одну й ту ж відповідь від нього понад 10 разів. Далі мені приходить сповіщення, що наші білети Анульовані і Тікетс вибачається, що вони нічого не змогли зробити з цим, а отже, далі я сам. Через 10 хвилин приходить лист, щоб ми не зважали на це повідомлення, і все добре. Далі Остап телефонує мені і дає нову інформацію, що повторює зміст першого листа, а саме. «Нам не вдалося перереєструвати вас на новий рейс» Потім на моє зауваження говорить: «Ой, точно, вибачте….» В результаті компанія пообіцяла що все буде добре, проте залишалася проблема з чекіном. На шо тікетс відправила свою писульку, що треба реєструватися офлайн. В аеропорту мені сказали, що якась проблема, і щоб я реєструвався в онлайні, далі я почав телефонувати тікетс, на що ті сказали, що вони не можуть нічого зробити, і це «Не наші проблеми, телефонуйте перевізнику» Отже: -Мені набрехали про численні дзвінки до авіакомпанії, адже коли я почав напряму писати авіакомпанії, вони сказали, що це перший виклик по нашому кейсу. -Я витратив час -Я переплатив гроші -Я не отримав адекватні відповіді на мої питання -Я не отримав допомоги в поверненні грошей за квиток на свій рахунок Всім хто прочитав це після своєї невдалої поїздки - співчуваю. Всім, кому пощастило зробити це перед поїздкою - не звʼязуйтеся з цією жахливою компанією.
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Скам на гроші - Отзывы о Tickets.ua
Потім на моє зауваження говорить: «Ой, точно, вибачте….»
В результаті компанія пообіцяла що все буде добре, проте залишалася проблема з чекіном. На шо тікетс відправила свою писульку, що треба реєструватися офлайн.
В аеропорту мені сказали, що якась проблема, і щоб я реєструвався в онлайні, далі я почав телефонувати тікетс, на що ті сказали, що вони не можуть нічого зробити, і це «Не наші проблеми, телефонуйте перевізнику»
Отже:
-Мені набрехали про численні дзвінки до авіакомпанії, адже коли я почав напряму писати авіакомпанії, вони сказали, що це перший виклик по нашому кейсу.
-Я витратив час
-Я переплатив гроші
-Я не отримав адекватні відповіді на мої питання
-Я не отримав допомоги в поверненні грошей за квиток на свій рахунок
Всім хто прочитав це після своєї невдалої поїздки - співчуваю.
Всім, кому пощастило зробити це перед поїздкою - не звʼязуйтеся з цією жахливою компанією.
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, надайте нам Ваш номер бронювання, щоб ми детально розібрались у цій ситуації та надали Вам коректну відповідь.
Ми обов'язково з'ясуємо всі деталі та зв'яжемось з Вами для вирішення цього питання.