Инна Отзыв написан 15 января, 2022 год18 просмотров
Скарга. 6.01 купила квиток на сайті tickets.ua на 8.01. На рейс 7w-166 Львова-Київ – Харків. Отримала на пошту підтвердження від компанії tickets.ua, що квиток оплачений та виписаний. За годину до вильоту о 6.00 приїжджаю в аеропорт, підходжу до стійки реєстрації, а мені відповідаю, що такого квитка в системах віндроузу немає. Немає на маршруті Львів-Київ, як і Київ-Харків. На запитання, що робити? Працівник компанії Windrose на стійці реєстрації порадив, звернеться до компанії, де придбали квитки. О 6.14 я дзвоню на лінію підтримки tickets.ua, яка як описано на сайті працює 24/7, оператору компанії tickets.ua пояснюю ситуацію в деталях. Так само пояснюю, що ввечері 08.01.2022 у мене виліт в іншу країну (Сейшели), через турецькі авіалінії і що я зазнаю втрат як на вартості квитків так і на вартості готелю. Оператор tickets.ua відповіла, що вони розбиратимуся і чекайте на дзвінок. Я чекають і розумію, що вони створили для мене проблему і фінансові втрати, тому що шукала заздалегідь варіанти вильоту зі Львова, в період різдвяних свят, вилетіти зі Львова не буде можливості як мінімум два, три дні і квитки на залізничні повідомлення так само відсутня. І всі літаки та поїзди заповнені та місць немає. Чекаю на дзвінок до закриття реєстрації на рейс до 6.30. Дзвінка не надійшли. Я звернулася до менеджера на стійці реєстрації, з приводу може хтось не прийшов на рейс ... і як виявилося один квиток з'явився, так як не прийшов пасажир на рейс і є. І я знову купую квитки Львів-Київ. І другий квиток через офіційний сайт Windrose на рейс 7w-141 Київ-Харків. Мені обійшлася поїзди у велику суму. Повернулася додому. Набрала знову в компанію, поставила питання, як вони мені збираються повернути гроші? Мені відповіли, оформіть на нашому сайті повернення та зв'яжуться з вами. Я оформила і відповіді немає, сьогодні вже 15.01
Недостатки:
не професійна робота та жахливе ставлення до клієнтів
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Скарга не професійна работа та жахливе ставлення до клієнтів - Отзывы о Tickets.ua
6.01 купила квиток на сайті tickets.ua на 8.01. На рейс 7w-166 Львова-Київ – Харків. Отримала на пошту підтвердження від компанії tickets.ua, що квиток оплачений та виписаний. За годину до вильоту о 6.00 приїжджаю в аеропорт, підходжу до стійки реєстрації, а мені відповідаю, що такого квитка в системах віндроузу немає. Немає на маршруті Львів-Київ, як і Київ-Харків. На запитання, що робити? Працівник компанії Windrose на стійці реєстрації порадив, звернеться до компанії, де придбали квитки. О 6.14 я дзвоню на лінію підтримки tickets.ua, яка як описано на сайті працює 24/7, оператору компанії tickets.ua пояснюю ситуацію в деталях. Так само пояснюю, що ввечері 08.01.2022 у мене виліт в іншу країну (Сейшели), через турецькі авіалінії і що я зазнаю втрат як на вартості квитків так і на вартості готелю. Оператор tickets.ua відповіла, що вони розбиратимуся і чекайте на дзвінок. Я чекають і розумію, що вони створили для мене проблему і фінансові втрати, тому що шукала заздалегідь варіанти вильоту зі Львова, в період різдвяних свят, вилетіти зі Львова не буде можливості як мінімум два, три дні і квитки на залізничні повідомлення так само відсутня. І всі літаки та поїзди заповнені та місць немає. Чекаю на дзвінок до закриття реєстрації на рейс до 6.30. Дзвінка не надійшли. Я звернулася до менеджера на стійці реєстрації, з приводу може хтось не прийшов на рейс ... і як виявилося один квиток з'явився, так як не прийшов пасажир на рейс і є. І я знову купую квитки Львів-Київ. І другий квиток через офіційний сайт Windrose на рейс 7w-141 Київ-Харків. Мені обійшлася поїзди у велику суму.
Повернулася додому. Набрала знову в компанію, поставила питання, як вони мені збираються повернути гроші? Мені відповіли, оформіть на нашому сайті повернення та зв'яжуться з вами. Я оформила і відповіді немає, сьогодні вже 15.01
отзыв
Комментарии к отзыву
Уточніть, будь ласка, номер Вашого бронювання, маршрут та кількість пасажів для ідентифікації.