Петро Отзыв написан 24 апреля, 2020 год124 просмотра
Напевне останій раз користуюся послугами даного посередника. На даний час маю два квитка на рейс КИЇВ - АЛІКАНТЕ, №TBCIZ9 що мав відбутися 28.04 і відмінений через карантин. За який відмовляються повертати кошти хотя заплатив за нього немало, не економ клас. І другий куплений на 30,04 АЛІКАНТЕ - КИЇВ, номер заказу IBIXF5 хотів змінити на найблищу дату на 12,04. Уточняв у компанії рейс відбудеться. Також відмовляють говорять, що рейс не виконуються в даний день.
Авіокомпанія чітко вказала
ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП» звертається щодо наступного. 13 березня 2020 року РНБО України було прийнято рішення про повне обмеження авіасполучення в Україні з 17/03/2020 по 24/04/2020. Наразі цей термін продовжено з 24/04/2020 по 11/05/2020 включно через посилення карантинних заходів з обмеження епідемії коронавірусу. У зв'язку з виниклою форс-мажорною обставиною АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП змушена призупинити надання послуг перевезення на весь період дії вищевказаного обмеження. У зв'язку з цим пропонуємо Вам: 1. скористатися послугами нашої авіакомпанії протягом року від дати першого вильоту в квитку після закінчення дії форс-мажорних обставин без будь-яких доплат (для цього необхідно надіслати запит на e-mail [email protected] або Вашому агенту з продажу, вказати номер бронювання та дату вильоту для зміни (окрім дат в періоди з 24/12/2020 по 10/01/2021, 05/03/2021 по 10/03/2021 та з 24/04/2021 по 10/05/2021); 2. повернення коштів за авіаквиток згідно правил застосованого тарифу (для цього надішліть запит на e-mail [email protected] або Вашому агенту з продажу і вкажіть номер бронювання).
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого агентства, але запевняємо, що ми завжди докладаємо максимальних зусиль для якісного обслуговування всіх наших клієнтів і оперативного вирішення виникаючих питань і ситуацій наскільки це можливо в даний час.
Як агентство продажу авіаквитків наш ресурс при здійсненні будь-яких дій з бронюванням повинен керуватися правилами та умовами, які встановлюються кожним перевізником індивідуально. Повідомляємо Вам, що авіакомпанія SkyUp, на жаль, не дозволяє здійснювати вимушене повернення коштів у зв'язку з форс-мажорними обставинами - можливо це зробити за правилами тарифу або здійснити обмін перельоту на більш пізню дату. Зміна дати є безкоштовною при наявності оригінального класу бронювання. Дату майбутнього перельоту можна вказати пізніше. Квиток може бути використаний протягом року з моменту першого вильоту в бронюванні. Інформація про те, що повернення здійснюється згідно з правилами тарифу навіть вказана у відповіді авіакомпанії, яку Ви надали тут.
Згідно з даними в системі, заявка на зміну дати перельоту для бронювання №IBIXF5 зараз знаходиться на розгляді в авіаперевізника. Кожна авіакомпанія самостійно регулює терміни обробки подібних запитів. Як тільки ми отримаємо відповідь, негайно повідомимо її Вам на електронну пошту.
Стосовно бронювання №TBCIZ9 за останньою інформацію, що знаходиться на офіційному сайті авіакомпанії SkyUp, як варіант відшкодування за скасовані рейси цей перевізник пропонує пасажирам отримати промокод на знижку при оплаті авіаперевезення та додаткових послуг на рейсах авіакомпанії у розмірі 120% від суми бронювання, що скасовується. Детальна інформація знаходиться за посиланням: https://skyup.aero/uk/news/vidshkoduvannya-vartosti-kvitkiv-z-vilotom-v-period-karantinu-skyup-proponuye-promokod-na-120_178. Якщо Вам зміна дати у цьому випадку не підходить та актуально отримати промокод, будь ласка, повідомте нас про це зручним для Вас способом, щоб ми могли передати цю інформацію колегам, а вони своєю чергою - в авіакомпанію. Звертаємо Вашу увагу на те, що кінцеве рішення стосовно надання промокоду приймається саме нею. Отримана інформація буде передана Вам.
Сподіваємось на Ваше розуміння, оскільки ми ні в якому разі не зацікавлені у порушені Ваших прав.
Стосовно бронювання №TBCIZ9 можу отримати промокод? На знижку при оплаті авіаперевезення та додаткових послуг на рейсах авіакомпанії у розмірі 120% від суми бронювання щоб ним вподальшому при покупці нового квитка після того як відновляться польоти
Tickets.ua - помощь в оптимальном выборе всех составляющих путешествия, сервис предоставляет возможность выбирать из максимального количества провайдеров, обеспечивает прозрачное сравнение цен и заботится о поддержке пользователей на каждом этапе путешествия.
Игнорують. Обманюють. - Отзывы о Tickets.ua
Авіокомпанія чітко вказала
ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП» звертається щодо наступного.
13 березня 2020 року РНБО України було прийнято рішення про повне обмеження авіасполучення в Україні з 17/03/2020 по 24/04/2020. Наразі цей термін продовжено з 24/04/2020 по 11/05/2020 включно через посилення карантинних заходів з обмеження епідемії коронавірусу.
У зв'язку з виниклою форс-мажорною обставиною АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП змушена призупинити надання послуг перевезення на весь період дії вищевказаного обмеження.
У зв'язку з цим пропонуємо Вам:
1. скористатися послугами нашої авіакомпанії протягом року від дати першого вильоту в квитку після закінчення дії форс-мажорних обставин без будь-яких доплат (для цього необхідно надіслати запит на e-mail [email protected] або Вашому агенту з продажу, вказати номер бронювання та дату вильоту для зміни (окрім дат в періоди з 24/12/2020 по 10/01/2021, 05/03/2021 по 10/03/2021 та з 24/04/2021 по 10/05/2021);
2. повернення коштів за авіаквиток згідно правил застосованого тарифу (для цього надішліть запит на e-mail [email protected] або Вашому агенту з продажу і вкажіть номер бронювання).
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого агентства, але запевняємо, що ми завжди докладаємо максимальних зусиль для якісного обслуговування всіх наших клієнтів і оперативного вирішення виникаючих питань і ситуацій наскільки це можливо в даний час.
Як агентство продажу авіаквитків наш ресурс при здійсненні будь-яких дій з бронюванням повинен керуватися правилами та умовами, які встановлюються кожним перевізником індивідуально. Повідомляємо Вам, що авіакомпанія SkyUp, на жаль, не дозволяє здійснювати вимушене повернення коштів у зв'язку з форс-мажорними обставинами - можливо це зробити за правилами тарифу або здійснити обмін перельоту на більш пізню дату. Зміна дати є безкоштовною при наявності оригінального класу бронювання. Дату майбутнього перельоту можна вказати пізніше. Квиток може бути використаний протягом року з моменту першого вильоту в бронюванні. Інформація про те, що повернення здійснюється згідно з правилами тарифу навіть вказана у відповіді авіакомпанії, яку Ви надали тут.
Згідно з даними в системі, заявка на зміну дати перельоту для бронювання №IBIXF5 зараз знаходиться на розгляді в авіаперевізника. Кожна авіакомпанія самостійно регулює терміни обробки подібних запитів. Як тільки ми отримаємо відповідь, негайно повідомимо її Вам на електронну пошту.
Стосовно бронювання №TBCIZ9 за останньою інформацію, що знаходиться на офіційному сайті авіакомпанії SkyUp, як варіант відшкодування за скасовані рейси цей перевізник пропонує пасажирам отримати промокод на знижку при оплаті авіаперевезення та додаткових послуг на рейсах авіакомпанії у розмірі 120% від суми бронювання, що скасовується. Детальна інформація знаходиться за посиланням: https://skyup.aero/uk/news/vidshkoduvannya-vartosti-kvitkiv-z-vilotom-v-period-karantinu-skyup-proponuye-promokod-na-120_178. Якщо Вам зміна дати у цьому випадку не підходить та актуально отримати промокод, будь ласка, повідомте нас про це зручним для Вас способом, щоб ми могли передати цю інформацію колегам, а вони своєю чергою - в авіакомпанію. Звертаємо Вашу увагу на те, що кінцеве рішення стосовно надання промокоду приймається саме нею. Отримана інформація буде передана Вам.
Сподіваємось на Ваше розуміння, оскільки ми ні в якому разі не зацікавлені у порушені Ваших прав.