До самого сервісу вмене притензій немає, телевізор працював два роки без зауваженнь, АЛЕ постійно тирили гроші з особового рахуку. Останньою краплею стало та що я оплатив річну пвдписку на телевізор, а вже через 10 місяців почали списувати гроші з картки банку.! Позвонити і вияснити неправомірне списання!? (телефон просто відсутній) Написав у службу підтримки, відповіли незрозумілою відпискою, на прохання пояснити... Читать отзыв До самого сервісу вмене притензій немає, телевізор працював два роки без зауваженнь, АЛЕ постійно тирили гроші з особового рахуку. Останньою краплею стало та що я оплатив річну пвдписку на телевізор, а вже через 10 місяців почали списувати гроші з картки банку.! Позвонити і вияснити неправомірне списання!? (телефон просто відсутній) Написав у службу підтримки, відповіли незрозумілою відпискою, на прохання пояснити геть випали з чату! Тому, sweet.tv не цінете клієтів? Ваша доля залишитись без останніх!
Достоинства:
Сам Сервіс працює без зауваженнь.
Недостатки:
Крадіжки грошей з банківської картки (так звана підписка)
Вітаємо! Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що у вас склалося таке враження від користування нашим сервісом. Хоча ми раді, що сам телевізійний продукт відповідав вашим очікуванням, ми повністю розуміємо ваше невдоволення ситуацією з оплатою.
Ми хочемо вам допомогти якомога швидше. Приносимо вибачення за складнощі з комунікацією. Для оперативного вирішення питання, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки через будь-який зручний для вас канал:
Ну що відбувається з програмами каналів? Вмикаєш одне, йде зовсім інше, половина доріжки один фільм, половина інший. Користуюсь телевізійним смартом, не зручний інтерфейс, дуже довго перемикаються та завантажуються канали, і це не проблема з інтернетом. Що відбувається з платформами?! Мегого, світ тв... Немає гідного сервісу взагалі, дуже некомфортно. Думаєте пропрацьовувати недоліки?
Достоинства:
Підбірка фільмових каналів топ
Недостатки:
Повільний надто, багато маніпуляцій та зайвих рухів для перемикання
Вітаємо! Щиро дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такими незручностями під час перегляду. Розуміємо ваше розчарування.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу. Хочемо Вам допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі в телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot.
Ще раз дякуємо за зворотний зв’язок. З повагою, команда SWEET.TV
Вітаємо! Прикро, що Ви зіткнулися зі складнощами під час користування сервісом SWEET.TV Ми зробимо все можливе, щоб Ви могли користуватися сервісом із задоволенням та комфортом. Зверніться, будь ласка, до технічної підтримки в телеграм каналі @sweet_tv_techsupport_bot Наші фахівці, радо, допоможуть Вам вирішити всі питання. З повагою, команда SWEET.TV
За сьогодні більше 7 дзвінків,відбила дзвінок бо дитина спить то ще більше почали дзвонити поки не взяла слухавку і нагрубила але мене послали і кинули слухавку Краще б ви так на повідомлення відповідвли коли познімали кошти з усіх карт які є а підклучили 1 єдиний телевізор
Вітаємо! Шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого сервісу. Ми хочемо допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі на пошту [email protected] або в телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV
Уже как пол дня тормозит телевидение. В тех. поддержку обращался- молчок . Пару дней назад было все нормально. То сайт лагает жестко, теперь каналы рывками идут, невозможно смотреть.
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого сервісу. Ми хочемо Вам допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі на пошту [email protected] або в телеграмм канал sweet_tv_techsupport_bot. З повагою, команда SWEET.TV
Есть отзывы, что нагло списывают деньги, вернуть их нельзя, добавлю и от себя такой отзыв. Ну, хорошо. На этот сайт больше ни ногой, и никому рекомендовать его больше не буду. Вместо того, чтобы, наоборот, клиентов привлекать, их удерживать - Свит делает всё наоборот. Как бы без них вообще не остался. Ну, ушёл я. Уйдет еще кто-то, и надеюсь, со временем,... Читать отзыв Есть отзывы, что нагло списывают деньги, вернуть их нельзя, добавлю и от себя такой отзыв. Ну, хорошо. На этот сайт больше ни ногой, и никому рекомендовать его больше не буду. Вместо того, чтобы, наоборот, клиентов привлекать, их удерживать - Свит делает всё наоборот. Как бы без них вообще не остался. Ну, ушёл я. Уйдет еще кто-то, и надеюсь, со временем, еще больше клиентов захотят уйти.
Вітаємо! Прикро, що викликали у Вас неприємні емоції. Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу. Ви можете скасувати підписку будь-коли на сайті sweet.tv в особистому кабінеті. Якщо Вам потрібна консультація, рекомендуємо звернутися до технічної підтримки на e-mail [email protected] Показать 2 ответа
Для мене стало неприємною несподіванкою, що світ-тв стало транслювати мультики і фільми мовою країни-окупанта. Це з якого дива? У мене виникло бажання відписатися від цього ресурсу.
Добрий вечір. Напишіть, будь ласка, нам у Месенджер http://m.me/178817652709730 , інформацію щодо даного питання. Аби ми могли розібратися у цій ситуації.
Користуюсь цим телебаченням давно,та завжди оплачувала тариф M. У цьому тарифі велика кількість мультфільмів і фільмів за додаткову плату,тому вирішила в часі акції підключити тариф L,так як заявлено,що у тарифі L 10000 фільмів,мультфільмів і серіалів+ 19 каналів.До порівняння у тарифі М 5000 фільмів,мультфільмів і серіалів. Але тут мене чекало розчарування.Окрім додаткових каналів ніякої різниці між тарифом М і L- немає.Фільмів,мультфільмів... Читать отзыв Користуюсь цим телебаченням давно,та завжди оплачувала тариф M. У цьому тарифі велика кількість мультфільмів і фільмів за додаткову плату,тому вирішила в часі акції підключити тариф L,так як заявлено,що у тарифі L 10000 фільмів,мультфільмів і серіалів+ 19 каналів.До порівняння у тарифі М 5000 фільмів,мультфільмів і серіалів. Але тут мене чекало розчарування.Окрім додаткових каналів ніякої різниці між тарифом М і L- немає.Фільмів,мультфільмів та серіалів однакова кількість в обох тарифах,та найбільш образливо,те що ще й потрібно додатково оплачувати за перегляд фільмів,мультфільмів і серіалів у тарифі L(оплачувати за ті самі фільми ,що і в тарифі М).Я переглянула увесь список фільмів у двох тарифних планах,оплачувати потрібно за ті сама фільми і кількість їх однакова.Виникає питання за,що ми платимо? Звернулась до чат-підтримки ,але ніякої конкретної відповіді про невідповідність тарифного плану L не отримала.Відповідь"одна вода"(На жаль, є фільми, які входять у Ваш тарифний план, та які сплачуються окремо.)
Тому раджу не переплачувати і не підписуватись на тариф L. Обман клієнта.
Повна відсутність відповідальності за користування картками клієнтів. Чоловік випадково не змінив аккаунт при вході, а компанія створила йому аккаунт і почала списувати кошти з рахунку двічі на місяць, фактично обкрадаючи мою картку без моєї згоди!!!! Я жодного разу не підтвердила оплату коштів з лівого аккаунту. І це тривало навіть не рік! При зверненні із проханням надати пояснення, компанія відповіла, що... Читать отзыв Повна відсутність відповідальності за користування картками клієнтів. Чоловік випадково не змінив аккаунт при вході, а компанія створила йому аккаунт і почала списувати кошти з рахунку двічі на місяць, фактично обкрадаючи мою картку без моєї згоди!!!! Я жодного разу не підтвердила оплату коштів з лівого аккаунту. І це тривало навіть не рік! При зверненні із проханням надати пояснення, компанія відповіла, що не несе ніякої відповідальності за списання. Але ж другої послуги ми не отримували! Це крадіжка коштів !!!!
Вітаємо! Користувач самостійно створює акаунт, обравши зручний спосіб авторизації. Здійснюючи оплату послуги за акаунтом, на екрані пристрою попередження, що надалі підписка буде продовжена автоматично за стандартною ціною. Це ми робимо для зручності, аби користування сервісом не переривалось. Ввівши реквізити картки та провівши оплату (за конкретним акаунтом), ви погодились з цими умовами. Сервіс надає послуги згідно договору публічної оферти: https://sweet.tv/terms_of_use
Кантора гусь, зворотнього звʼязку не має взагалі! Ті всі чат боти не працюють! Знаю що представник фірми гуся дасть відповідь на з посиланням на чат боти в месенджерах і соцмеражах. Але це завідомо брехня. Ніде не одна «лінія зворотнього звʼязку» не працює! Провірено не раз!! Маніпулюють тарифними планами, їх наповненістю. Фільмотека дешева, зовсім не оновлюються. Якщо привʼязали карту, краще... Читать отзыв Кантора гусь, зворотнього звʼязку не має взагалі! Ті всі чат боти не працюють! Знаю що представник фірми гуся дасть відповідь на з посиланням на чат боти в месенджерах і соцмеражах. Але це завідомо брехня. Ніде не одна «лінія зворотнього звʼязку» не працює! Провірено не раз!! Маніпулюють тарифними планами, їх наповненістю. Фільмотека дешева, зовсім не оновлюються. Якщо привʼязали карту, краще зразу видаліть.Постараються вас обікрасти, провірено через з свої заставки з кнопкою «оплатити@ «перейти» за завоченням. Карта привʼязана злуплять без підтвердження на оплату!
Перш за все хочу «подякувати» за бота який…. Просто .., неможливо з‘єднатись з оператором, неможливо вирішити питання по оплаті. Ці красунчики то знімають кошти то повертають їх, взяли на мене кредит понад ліміт «овердрафт» у них., це просто неможливо терпіти. Вони наче знущаються з своїх клієнтів, я вже не говорю про те, що там просто нема що дивитись. Мало того,... Читать отзыв Перш за все хочу «подякувати» за бота який…. Просто .., неможливо з‘єднатись з оператором, неможливо вирішити питання по оплаті. Ці красунчики то знімають кошти то повертають їх, взяли на мене кредит понад ліміт «овердрафт» у них., це просто неможливо терпіти. Вони наче знущаються з своїх клієнтів, я вже не говорю про те, що там просто нема що дивитись. Мало того, я взагалі не звертала увагу як знімаються ці кошти і сьогодні побачила, що знімають то вони їх по два рази на місяць 18.08 і 23.08. А звернутись в підтримку просто нема як. Номеру нема, в телеграмі бот якому просто байдуже що там у вас трапилось. Я нікому не рекомендую цей додаток, бо їм навіть на закон .., якщо я не користуюсь їх послугами то я ж можу повернути кошти впродовж умовних 14 днів, але світ тіві як …, у них неможна повернути ці. кошти бо у договорі такого не прописано. Це.. Я досі хочу повернути кошти, зв‘яжіться зі мною(Я б хотіла описати весь спекрт емоцій, але тут це неможливо)
Достоинства:
Їх нема, здавалось що 129 гривень це дві чашки кави, але краще випити .. каву ніж підключити це
Зовсім не поповнюють бібліотеку фільмів та серіалів . Перешла на тариф L в надії що буде більше та ніякої різниці . Сподобалась що є корейськи серіали ‚ але вони не поповнюються теж . Закінчиться тариф та відмовлятись потрібно. Нема що дивитися 🤷♀️
Крутять по колу одні і ті ж фільми на своїх світовських каналах.Що нема більше фільмів? Велике розчарування,якщо нічого не зміниться то будем прощатися.
Користуюсь sweet tv давно. Но коли виникли питання вирішити їх нема з ким, гарячої лінії нема а на листи не відповідають. Викинуло з особистого кабінету а назад зайти не можу номер не дійсний. До кабінету підключена карта і оплата знімається щомісячно. Питання: як змінити номер щоб далі користуватись своїм акаутом. Смс не приходять так як номера того... Читать отзыв Користуюсь sweet tv давно. Но коли виникли питання вирішити їх нема з ким, гарячої лінії нема а на листи не відповідають. Викинуло з особистого кабінету а назад зайти не можу номер не дійсний. До кабінету підключена карта і оплата знімається щомісячно. Питання: як змінити номер щоб далі користуватись своїм акаутом. Смс не приходять так як номера того давно нема він заблокований?
Достоинства:
Багато каналів
Гарне качество
Недостатки:
Нема гарячої лінії
Нема оператора щоб вирішити проблему. На листи не відповідають
Доброго дня. Давно користуюсь sweet.tv. В мене максимальний пакет, гарний оптоволоконних інтернет. До цього був звичайний інтернет, але глюки як були так і залишились. Ваша приставка повне фігні, по началу вона працювала більш-менш, зараз хоче ця її робить. Зв'язку з операторами нема і в телеграм теж почали ігнорить. Останнім часом зникли TV-1000 без плпередження,... Читать отзыв Доброго дня. Давно користуюсь sweet.tv. В мене максимальний пакет, гарний оптоволоконних інтернет. До цього був звичайний інтернет, але глюки як були так і залишились. Ваша приставка повне фігні, по началу вона працювала більш-менш, зараз хоче ця її робить. Зв'язку з операторами нема і в телеграм теж почали ігнорить. Останнім часом зникли TV-1000 без плпередження, на них хоть де коли були адекватні фільмифільми. Мені вже думає ця що мінусів більше ніж плюсів. Шановний sweet.tv, міняйте вже щось, бо ви залишилась без абонентів.
Недостатки:
Постійні глюки як і в трансляції так і в приставці.
Вітаємо! Вказані Вами телеканали, не були внесені до “Переліку програм іноземних телерадіоорганізацій, що ретранслюються», що формується на підставі положень Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Проте сервіс подбав про своїх користувачів та додав до загального переліку телеканалів - альтернативні фільмові телеканали : Kino Premiere HD; Kino Action HD; Kino Comedy HD; Cine+ HD; Cine+ Hit HD; Cine+ Kids HD; Cine+ Legend. Якщо у Вас виникли питання щодо роботи сервісу ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Користуюсь давно, спочатку був задоволений.Були гріхи як зависання каналів але була технічна підтримка(жива по телефону також). Куди не йшло якась фільмотека. Далі видно набили клієнтську базу і почали зникати хороші фільми набивався сміттєвий асортимент. Зате за основновну масу фільмів вимагають оплату(купуй або оренда).Тепер піднявши оплату за тариф з певною групою каналів почали без всякого інформування прибирати в основному фільмові канали,... Читать отзыв Користуюсь давно, спочатку був задоволений.Були гріхи як зависання каналів але була технічна підтримка(жива по телефону також). Куди не йшло якась фільмотека. Далі видно набили клієнтську базу і почали зникати хороші фільми набивався сміттєвий асортимент. Зате за основновну масу фільмів вимагають оплату(купуй або оренда).Тепер піднявши оплату за тариф з певною групою каналів почали без всякого інформування прибирати в основному фільмові канали, голівудовські, європейські, пізнавальні. Зате типу розширяють українськими з «Єдиними новинами». Українські інформаційні канали можна подивитись безкоштовно на безкоштовних додатках.А красти вже оплачене є типовим шахрайством. Далі система оплати за тариф міняється то карта і тарифікація в особистому кабінеті, то в магазині додатків.
Достоинства:
Не бачу.
Недостатки:
При високошвидкісно оптичному інтерену в 1ТГб , сучасному оновленому пристрою виснуть телеканали. При оплачену тарифному плані зникнення великою кількості каналів без всякого інформування. Звичайний обман споживача або шахрайство. Краще буду дивитись ір потокове провайдера за меньшу плату
Вітаємо! Вказані Вами телеканали, не були внесені до “Переліку програм іноземних телерадіоорганізацій, що ретранслюються», що формується на підставі положень Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Проте сервіс подбав про своїх користувачів та додав до загального переліку телеканалів - альтернативні фільмові телеканали : Kino Premiere HD; Kino Action HD; Kino Comedy HD; Cine+ HD; Cine+ Hit HD; Cine+ Kids HD; Cine+ Legend. Якщо у Вас виникли питання щодо роботи сервісу (зміна вартості тарифу, способу оплати послуг та ін.) ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv. А також, Ви можете звернутися про допомогу, в соцмережі Інстаграм та Фейсбук.
Добрий день! Якщо у Вас виникли питання щодо роботи сервісу ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
24 декабря 2021 года, приобрел годовой пакет L данной компании. При заключении договора компания обещала бесплатно предоставить смарт-приставку, которая по истечении договора останется у покупателя услуг. Приставку выслали, телевизор настроил. В течении месяца "гавкнула" приставка ( изображение начало мигать ), обратился в службу поддержки. Там невнятно пробормотали, что мол такого у них никогда еще не было, и предложили отослать... Читать отзыв 24 декабря 2021 года, приобрел годовой пакет L данной компании. При заключении договора компания обещала бесплатно предоставить смарт-приставку, которая по истечении договора останется у покупателя услуг. Приставку выслали, телевизор настроил. В течении месяца "гавкнула" приставка ( изображение начало мигать ), обратился в службу поддержки. Там невнятно пробормотали, что мол такого у них никогда еще не было, и предложили отослать им приставку на ремонт. На вопрос как мне смотреть ТВ, пока приставка будет в ремонте ответа на последовало. Через некоторое время обратился опять в службу поддержки - все повторилось. В декабре 2022 года закончилась подписка , и продлевать ее не имел желания, тем более что 4 декабря 2021 года почему то сняли месячную оплату. Позвонить в колл-центр нет возможности. Телефоны не работают, только эл. почта. Но самое интересное что приставка которую мне предоставили, перестала работать после годовой подписки. Таким образом резюмирую - компания полное отстой и своих обязательств не выполняет, а потому не не рекомендую связываться сданной компанией.
Добрий день! Прикро, що викликали у Вас неприємні емоції. Некоректне ставлення до користувачів неприйнятне для сервісу SWEET.TV Зауважимо, що користуватися сервісом можливо на 5 пристроях за одним акаунтом.
Коли Ви активували річну підписку за тарифом L, на екрані пристрою було попередження, що надалі підписка буде продовжена автоматично за стандартною ціною. Ввівши реквізити картки та провівши оплату, ви погодились з цими умовами.
Аби скасувати автоподовження тарифу: 1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet 2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження». 3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження 4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Також завжди раді допомогти при зверненні в соціальних мережах Інстаграм та Фейсбук.
Неможливо нормально користувалися! При хорошому інтернеті часто іде зависання каналів особливо увечері і така ситуація далеко не в перший раз. Буду відмовлятися і переходити на інший сервіс.
Достоинства:
Є пару преміальних каналів
Недостатки:
Часто зависає перегляд тв, ще й у свій список тв каналів нащось добавили Гордона краще б щось нове преміальне включили; бібліотека фільмів та мультфільмів невелика
Добрий день, Олександре! Зверніться, будь ласка, до техпідтримки. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv Або ж в соціальні мережі Фейсбук чи Інстаграм, вказавши ІД користувача та назву пристроя, на якому користуєтеся сервісом SWEET.TV
Добрый день, как отключить приложение? Официальная страница мой кабинет не работает, телефонов нет. Поставили самостоятельно самый дорогой тариф без возможности отключить
Ігорю, добрий день! Прикро, що викликали у Вас неприємні емоції. Аби скасувати автоподовження тарифу:
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet 2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження». 3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження 4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її. Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків. 2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv Також можете писати нам в фейсбук та інстаграм. Ми допоможемо вирішити будь-яке питання.
Я підключила тариф М за 99 грн ,6 днів усе було добре, після вже зняли з карточки 118 грн ,у переписці сказали що я підключила тариф L ,який мені не був потрібен. Телефонів немає щоб за телефонувати,тільки переписці у телеграмі забрали 24 грн ,а 94 залишили на балансі ,на карточку не захотіли повертати
Добрий день! Нам дуже прикро, що викликали у Вас неприємні емоції. Негативне ставлення до користувача неприйнятне для сервісу. Стосовно вашого питання. 1. Компанія самовільно не може змінювати підписку глядача. Ви можете самі це робити через Кабінет. Або коли вмикаєте канал, який входить у підписку L і погоджуєтесь на його перегляд у цій підписці. Також підписку можуть змінити усі користувачі вашого тарифу. Тобто якщо хтось з членів сім’ї, переглядаючи SWEET.TV на телефоні, вирішив покращити рівень підписки, він може це зробити.
2. Щоб бути впевненим, що сума з картки буде списана правильна радимо, або за декілька днів до списання переконатися, що підключений саме тариф M. Або вимкнути автосписання у Кабінеті і проводити оплату у ручному режимі. Або видалити картку та сплачувати за сервіс через термінали. Головне ― щоб це було комфортно саме для Вас. І ми дуже дякуємо за схвальний відгук щодо якості нашого сервісу. І нагадуємо, що в нас зʼявилися нові канали на SWEET.ТБ та нові фільми в кінозалі. Бажаємо Вам гарного перегляду.
Чому так часто списують кошти з карти?? Підписка розрахована на місяць, 22 серпня списали за тариф, потім списали 9 вересня і ось знову сьогодні 21 вересня пише, що тариф закінчився! І так кожного місця! Що за маячня взагалі????
Вітаємо! Сплата за тарифом відбувається одноразово, кожні 30 календарних днів. Ймовірно, Ви створили два акаунти та за обома підключили підписки. Активувати/Ввійти в особистий кабінет можливо через номер телефону, Google-акаунт, Facebook чи Apple ІD. При зміні способу входу - створюється новий акаунт з новим ІД. Рекомендуємо Вам відключити послугу за одним із акаунтів. Щодо питань роботи сервісу, звертайтеся, будь ласка, у соцмережах – ми поступово обробляємо всі заявки та допомагаємо абонентам. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv.
Класичний метод розводу! Підписка річна, в грудні проплачені кошти за пакет М+. В серпні спроба зняти кошти з картки для продовження підписки! Мотивують що самостійно в квітні (коли нас і на місці не було) змінили пакет на L. Про якість нічого, а з моральної сторони жлоби нечувані з агресивним і ворожим підходом. Система відписок зведена до автоматизму, відповіді по суті-ніколи!
Недостатки:
Аферисти у фінансових питаннях. Максимальний термін підписки 3 місяці бо не буде ні грошей ні торби!
Добрий день, Вікторе! Компанія SWEET.TV самовільно не може змінювати тариф користувача. Щоб уникнути надалі таких спроб, радимо відключити автоподовження та, якщо бажаєте, видалити картку з кабінету. Для цього 1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet 2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження». 3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження 4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її. Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків. 2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс. Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Шановні представники компанії, чому змінився тариф з максимального на оптимальний через провайдера x-city? Чому зникли Discovery HD, National Geographic HD і History HD навіть коли напряму мати з вами підписку максимальна?
Доброго дня. Після автоматичного оновлення на телевізорі, додаток світ тв почав "глючити". Зависає приблизно на 5 секунд, а потім запускає трансляцію показу знову на те місце, що вже показувало, потім "глотає" зображення та кидає вперед на трансляцію де почало "глючити". І так кожну хвилину перегляду... Кожних 60 секунд!!! Одним словом Жах а не перегляд. Зробіть щось з цим...
Доброго дня! Вже близько одного року, як почала користуватись послугами sweet.tv. На початку, ніби все було добре. Але останні, вже десь три місяці, я не можу дивитись нічого в sweet.tv, тому що, куди не заходжу (фільми, та, мультфільми) пише: перегляд можливий в тарифі 14/1,01. Гроші знімає з карточки регулярно щомісяця 99 грн. Хотіла відключити цей регулярний платіж, але не можу...... Читать отзыв Доброго дня! Вже близько одного року, як почала користуватись послугами sweet.tv. На початку, ніби все було добре. Але останні, вже десь три місяці, я не можу дивитись нічого в sweet.tv, тому що, куди не заходжу (фільми, та, мультфільми) пише: перегляд можливий в тарифі 14/1,01. Гроші знімає з карточки регулярно щомісяця 99 грн. Хотіла відключити цей регулярний платіж, але не можу... Заходжу в особистий кабінет, оплати, а там пише: "У вас немає прикріплених карток і автоматичне оновлення тарифу вимкнено". Так мені показує, якщо заходжу з любого пристрою (телефона чи комп'ютера). По коментарях зрозуміла, що реально sweter.tv розводить людей на гроші. І таким способом вони заробляють дуже немаленьку суму. Для нас, простих людей, в яких щомісяця знімають кошти, в середньому 100 грн (залежить від тарифу) це ніби небагато, і ми доказати нічого не можемо, тому що дали згоду і не прочитали умови. Але нас вже напевно мілйони, які попали на цей розвод. Тому мій коментар тут, як скарга на сайт, який обманює людей! Читала, що раніше була опція відключення щомісячного автоматичного платежу в кабінеті, а зараз, з січня по-моєму, вони таку забрали, щоб складніше було людям з ними розв'язатись. Не рекомендую нікому цей сайт. Люди будьте обережні і читайте умови конфіденційності, на які даєте згоду!
Підключила Sweet tv, на телефоні все чудово працює, на Телевізорі смарт Самсунг вибиває, "Помилка підключення до сервера! В чому може бути проблема, напишіть куди можна передзвонити або написати? Ніодин телефон не працює((( Перепробувала чже ссе,перевстановлювала додаток( нічого недопомагає(
Добрый день! На протяжении уже нескольких недель,ужасно тормозят каналы, не все, но достаточно. Раньше такого не было, в 2121 не дозвониться, что делать не понятно, пользовался с удовольствием, а теперь уж не знаю, стоит ли дальше пользоваться.
Не можливо завантажити ні фільм ні мультик,а часом взагалі ваш додаток зникає з панелі екрана,постійно зависає.Щодо інтернету скажете ви можливо поганий то ні,через інтернет заходжу на ютуб працює відмінно і ще на ньому 2 телефони.І чому як сказано в тарифі оплата на місяць,а вимикається за 10 днів зазначеного часу оплати,що за лохотрон.????
шахрайські дії з підпискою
Останньою краплею стало та що я оплатив річну пвдписку на телевізор, а вже через 10 місяців почали списувати гроші з картки банку.! Позвонити і вияснити неправомірне списання!? (телефон просто відсутній) Написав у службу підтримки, відповіли незрозумілою відпискою, на прохання пояснити... Читать отзыв До самого сервісу вмене притензій немає, телевізор працював два роки без зауваженнь, АЛЕ постійно тирили гроші з особового рахуку.
Останньою краплею стало та що я оплатив річну пвдписку на телевізор, а вже через 10 місяців почали списувати гроші з картки банку.! Позвонити і вияснити неправомірне списання!? (телефон просто відсутній) Написав у службу підтримки, відповіли незрозумілою відпискою, на прохання пояснити геть випали з чату!
Тому, sweet.tv не цінете клієтів? Ваша доля залишитись без останніх!
Ми хочемо вам допомогти якомога швидше. Приносимо вибачення за складнощі з комунікацією.
Для оперативного вирішення питання, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки через будь-який зручний для вас канал:
Месенджер: http://m.me/178817652709730
Телеграм: @sweet_tv_techsupport_bot
Електронна пошта: [email protected]
З повагою,
Команда SWEET.TV
Таке собі, навіть не знаю який заголовок підібрати?
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу. Хочемо Вам допомогти та розібратись детальніше в ситуації. Будь ласка, опишіть із чим виникли складнощі в телеграм канал @sweet_tv_techsupport_bot.
Ще раз дякуємо за зворотний зв’язок. З повагою, команда SWEET.TV
Тормозять канали
Набридають дзвінками
Краще б ви так на повідомлення відповідвли коли познімали кошти з усіх карт які є а підклучили 1 єдиний телевізор
Трансляция глючит, рывками идет
Пару дней назад было все нормально. То сайт лагает жестко, теперь каналы рывками идут, невозможно смотреть.
Та же история - нагло списывают деньги. А чего добились? Еще одним клиентом меньше стало?
СвітТВ транслює мультики і фільми рос мовою
Невідповідність інформації про тарифні плани.
Але тут мене чекало розчарування.Окрім додаткових каналів ніякої різниці між тарифом М і L- немає.Фільмів,мультфільмів... Читать отзыв Користуюсь цим телебаченням давно,та завжди оплачувала тариф M. У цьому тарифі велика кількість мультфільмів і фільмів за додаткову плату,тому вирішила в часі акції підключити тариф L,так як заявлено,що у тарифі L 10000 фільмів,мультфільмів і серіалів+ 19 каналів.До порівняння у тарифі М 5000 фільмів,мультфільмів і серіалів.
Але тут мене чекало розчарування.Окрім додаткових каналів ніякої різниці між тарифом М і L- немає.Фільмів,мультфільмів та серіалів однакова кількість в обох тарифах,та найбільш образливо,те що ще й потрібно додатково оплачувати за перегляд фільмів,мультфільмів і серіалів у тарифі L(оплачувати за ті самі фільми ,що і в тарифі М).Я переглянула увесь список фільмів у двох тарифних планах,оплачувати потрібно за ті сама фільми і кількість їх однакова.Виникає питання за,що ми платимо?
Звернулась до чат-підтримки ,але ніякої конкретної відповіді про невідповідність тарифного плану L не отримала.Відповідь"одна вода"(На жаль, є фільми, які входять у Ваш тарифний план, та які сплачуються окремо.)
Тому раджу не переплачувати і не підписуватись на тариф L.
Обман клієнта.
Контора нагло обкрадає користувачів!
Це ми робимо для зручності, аби користування сервісом не переривалось. Ввівши реквізити картки та провівши оплату (за конкретним акаунтом), ви погодились з цими умовами. Сервіс надає послуги згідно договору публічної оферти: https://sweet.tv/terms_of_use
Злодійська кантора
Це сама …..!
Я нікому не рекомендую цей додаток, бо їм навіть на закон .., якщо я не користуюсь їх послугами то я ж можу повернути кошти впродовж умовних 14 днів, але світ тіві як …, у них неможна повернути ці. кошти бо у договорі такого не прописано. Це.. Я досі хочу повернути кошти, зв‘яжіться зі мною(Я б хотіла описати весь спекрт емоцій, але тут це неможливо)
Обмежений сервіс
Без слів,велике розчарування
Погане обслуговування. Гаряча лінія
Викинуло з особистого кабінету а назад зайти не можу номер не дійсний. До кабінету підключена карта і оплата знімається щомісячно.
Питання: як змінити номер щоб далі користуватись своїм акаутом. Смс не приходять так як номера того... Читать отзыв Користуюсь sweet tv давно. Но коли виникли питання вирішити їх нема з ким, гарячої лінії нема а на листи не відповідають.
Викинуло з особистого кабінету а назад зайти не можу номер не дійсний. До кабінету підключена карта і оплата знімається щомісячно.
Питання: як змінити номер щоб далі користуватись своїм акаутом. Смс не приходять так як номера того давно нема він заблокований?
Також завжди раді допомогти при зверненні в соціальних мережах Інстаграм та Фейсбук.
Треба щось змінювати
Давно користуюсь sweet.tv.
В мене максимальний пакет, гарний оптоволоконних інтернет.
До цього був звичайний інтернет, але глюки як були так і залишились.
Ваша приставка повне фігні, по началу вона працювала більш-менш, зараз хоче ця її робить.
Зв'язку з операторами нема і в телеграм теж почали ігнорить.
Останнім часом зникли TV-1000 без плпередження,... Читать отзыв Доброго дня.
Давно користуюсь sweet.tv.
В мене максимальний пакет, гарний оптоволоконних інтернет.
До цього був звичайний інтернет, але глюки як були так і залишились.
Ваша приставка повне фігні, по началу вона працювала більш-менш, зараз хоче ця її робить.
Зв'язку з операторами нема і в телеграм теж почали ігнорить.
Останнім часом зникли TV-1000 без плпередження, на них хоть де коли були адекватні фільмифільми.
Мені вже думає ця що мінусів більше ніж плюсів.
Шановний sweet.tv, міняйте вже щось, бо ви залишилась без абонентів.
Kino Action HD;
Kino Comedy HD;
Cine+ HD;
Cine+ Hit HD;
Cine+ Kids HD;
Cine+ Legend. Якщо у Вас виникли питання щодо роботи сервісу ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Схалявилась кантора
Kino Action HD;
Kino Comedy HD;
Cine+ HD;
Cine+ Hit HD;
Cine+ Kids HD;
Cine+ Legend. Якщо у Вас виникли питання щодо роботи сервісу (зміна вартості тарифу, способу оплати послуг та ін.) ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv. А також, Ви можете звернутися про допомогу, в соцмережі Інстаграм та Фейсбук.
Зависает трансляция ТВ
Компания полный отстой
Коли Ви активували річну підписку за тарифом L, на екрані пристрою було попередження, що надалі підписка буде продовжена автоматично за стандартною ціною. Ввівши реквізити картки та провівши оплату, ви погодились з цими умовами.
Аби скасувати автоподовження тарифу:
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Також завжди раді допомогти при зверненні в соціальних мережах Інстаграм та Фейсбук.
Зависають ТВ-канали
Або ж в соціальні мережі Фейсбук чи Інстаграм, вказавши ІД користувача та назву пристроя, на якому користуєтеся сервісом SWEET.TV
Как отключить приложение
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Також можете писати нам в фейсбук та інстаграм. Ми допоможемо вирішити будь-яке питання.
Негативне відношення оператора
1. Компанія самовільно не може змінювати підписку глядача. Ви можете самі це робити через Кабінет. Або коли вмикаєте канал, який входить у підписку L і погоджуєтесь на його перегляд у цій підписці. Також підписку можуть змінити усі користувачі вашого тарифу. Тобто якщо хтось з членів сім’ї, переглядаючи SWEET.TV на телефоні, вирішив покращити рівень підписки, він може це зробити.
2. Щоб бути впевненим, що сума з картки буде списана правильна радимо, або за декілька днів до списання переконатися, що підключений саме тариф M. Або вимкнути автосписання у Кабінеті і проводити оплату у ручному режимі. Або видалити картку та сплачувати за сервіс через термінали. Головне ― щоб це було комфортно саме для Вас.
І ми дуже дякуємо за схвальний відгук щодо якості нашого сервісу. І нагадуємо, що в нас зʼявилися нові канали на SWEET.ТБ та нові фільми в кінозалі.
Бажаємо Вам гарного перегляду.
Здирають кошти декілька разів на місяць
Сплата за тарифом відбувається одноразово, кожні 30 календарних днів. Ймовірно, Ви створили два акаунти та за обома підключили підписки. Активувати/Ввійти в особистий кабінет можливо через номер телефону, Google-акаунт, Facebook чи Apple ІD. При зміні способу входу - створюється новий акаунт з новим ІД. Рекомендуємо Вам відключити послугу за одним із акаунтів.
Щодо питань роботи сервісу, звертайтеся, будь ласка, у соцмережах – ми поступово обробляємо всі заявки та допомагаємо абонентам. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv.
Фінансові аферисти
Компанія SWEET.TV самовільно не може змінювати тариф користувача.
Щоб уникнути надалі таких спроб, радимо відключити автоподовження та, якщо бажаєте, видалити картку з кабінету.
Для цього
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
де канали?
Зробіть щось...
Після автоматичного оновлення на телевізорі, додаток
світ тв почав "глючити".
Зависає приблизно на 5 секунд, а потім запускає трансляцію показу знову на те місце, що вже показувало, потім "глотає" зображення та кидає вперед на трансляцію де почало "глючити". І так кожну хвилину перегляду...
Кожних 60 секунд!!!
Одним словом Жах а не перегляд.
Зробіть щось з цим...
Увага! Розвод на гроші!
Не працює Sweet tv
Перестаньте розводить людей
Затормаживание
Прикро..що так