Планував дивитися футбол та спробувати новий сервіс. Ним виявився, на жаль sweet tv. Після того як спробував сервіс, вже через годину від нього відписався, по причині відсутності заявленого контенту та інших обставин, які мене особисто не влаштовували, анулював підписку та не користувався. Аж тут, сьогодні сервіс вирішив стягнути з мене місячну абонплату, за УВАГА те, що я погодився спробувати сервіс. В момент першої оплати Ваша карта назавжди привʼязана до цього сервіса. Її немає в графах кабінету оплата, знінити чи видалити картку. Її там просто немає, але один раз ввівши свої дані у Вас є лише 2 шляхи. Перший, довічно платити цьому сервісу або заблокувати свою карту і більше не користуватися. В інтернеті на ютюб є безліч коментарів під відео від sweet tv 2 річної давності, як жоден з користувачів не може відписатися. Ніяких даний, як заявляє сервіс про відписку в ньому немає. Описую всю інформацію тут та пишу мотивовані листі з цими кричущими порушеннями у компетентні оргади, в тому числі держрегуляторові, який дозволяє подібні дії під час війни 3 согласны
2. У вкладці «Оплата і карти», Налаштування передплати, обрати платіжну карту та видалити її.
Увага! Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо роботи сервісу ― обов'язково зверніться до техпідтримки. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, електронна пошта [email protected] А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер https://m.me/178817652709730
Неможливо відписатися від сервіса - Отзывы о sweet.tv
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Коли Ви оплачували послугу банківською карткою, на екрані пристрою було попереджено про підключення автоматичного продовження тарифу.
Щоб скасувати автоподовження тарифу:
1. Зайдіть у свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата і карти», Налаштування передплати, обрати платіжну карту та видалити її.
Увага! Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо роботи сервісу ― обов'язково зверніться до техпідтримки. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, електронна пошта [email protected] А також можемо допомогти в даному питанні в Месенджер https://m.me/178817652709730