Олексій Ярема Отзыв написан 15 декабря, 2022 год11 просмотров
Відключив автоматичну абонплату. Все одно знімає кошти, при тому ж, знімає вже по вищому тарифу. А послугами я не користуюсь. Платіж №: 66245861229DB. Будь ласка зупиніть мені платіжні дії з моєї карти. Складна процедура відключення. Зв'яжіться зі мною. Зв'язатися на пряму не бачу можливим (зателефонувати). Для чого так вчиняти з користувачем?! Послуг не бачу, коштів також, а якщо хочу швидко отримати допомогу,то я її не маю.
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Також завжди раді допомогти при зверненні в соціальних мережах Інстаграм та Фейсбук.
Відключіть мою карту від послуг sweet tv!!!! - Отзывы о sweet.tv
отзыв
Комментарии к отзыву
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Також завжди раді допомогти при зверненні в соціальних мережах Інстаграм та Фейсбук.