Андрій Отзыв написан 1 июля, 2023 год39 просмотров
Не рекомендую даного перевізника, за напальцьованим автобусом і високим цінником ховається суцільне хамство та не компетентність. Оператор-Адміністратор просто забув сказати, що після бронювання потрібно одразу оплатити білет, щоб твої місця не згоріли , як результат - місце біля дверей за плитою, уявіть наскільки зручно їхати 1200км на тому місці при зрості 1.82м
При тому що місця ьули заброньовані за тиждень, за день перед поїздеою оператор подзвонив для підтвердження, у нього ще й перепитали чи заброньовані раніше місця досі за нами, на що отримали ствердну відповідь (про поперелню оплату знову ніхто нічого не сказав)
Карусель почалась по приїзду, заброньовані і підтверджені місця у оператора - зайняті. Квиток видали на найгірші місця, при спробі вирішити питання, починається пінг-понг з перекладання відповідальності.
Водії - "ми крутимо руля, і нам в спині, дзвоніть операторам" Оператор - "бронь тримаємо один день, якщо оплати нема то і броні нема" - ця мантра звучить як відповідь на будь-яке питання. На питання, чому оператор не зміг про це сказати по телефону - "не знаємо, розбирайтеся з тим з ким говорили до того"
Кого де і як шукати, незрозуміло, після фрази ви зараз подзвонили на Чехію, розбирайтеся з Україною (по українському номеру з сайту, я попав на Чехію...) я випав.
Важення таке що компанія має клієтів за ніщо, а оператори взагалі без розуміння того що вони представляють компанію, а функціонують як окремі одиниці. Персонал не спроможний ні вирішити проблему, ні запропонувати якесь рішення, ні принести банальні вибачення, зате, можуть дуже швидко та якісно взяти з вас гроші, а все що буде після - їх НЕ стосується, "у нас лапки і великі білі автобуси" - єдина відповідь на яку можна розраховувати від КОЛИСЬ хорошого перевізника....
Якщо є можливість, знайдіть когось іншого, два стаканчика 3в1 під час поїздки явно не вартує ваших нервів і переплати типу за "сервіс", який реально = 0. 1 согласен 1 не согласен
Жахлива компанія - Отзывы о SVD trans
Оператор-Адміністратор просто забув сказати, що після бронювання потрібно одразу оплатити білет, щоб твої місця не згоріли , як результат - місце біля дверей за плитою, уявіть наскільки зручно їхати 1200км на тому місці при зрості 1.82м
При тому що місця ьули заброньовані за тиждень, за день перед поїздеою оператор подзвонив для підтвердження, у нього ще й перепитали чи заброньовані раніше місця досі за нами, на що отримали ствердну відповідь (про поперелню оплату знову ніхто нічого не сказав)
Карусель почалась по приїзду, заброньовані і підтверджені місця у оператора - зайняті. Квиток видали на найгірші місця, при спробі вирішити питання, починається пінг-понг з перекладання відповідальності.
Водії - "ми крутимо руля, і нам в спині, дзвоніть операторам"
Оператор - "бронь тримаємо один день, якщо оплати нема то і броні нема" - ця мантра звучить як відповідь на будь-яке питання. На питання, чому оператор не зміг про це сказати по телефону - "не знаємо, розбирайтеся з тим з ким говорили до того"
Кого де і як шукати, незрозуміло, після фрази ви зараз подзвонили на Чехію, розбирайтеся з Україною (по українському номеру з сайту, я попав на Чехію...) я випав.
Важення таке що компанія має клієтів за ніщо, а оператори взагалі без розуміння того що вони представляють компанію, а функціонують як окремі одиниці.
Персонал не спроможний ні вирішити проблему, ні запропонувати якесь рішення, ні принести банальні вибачення, зате, можуть дуже швидко та якісно взяти з вас гроші, а все що буде після - їх НЕ стосується, "у нас лапки і великі білі автобуси" - єдина відповідь на яку можна розраховувати від КОЛИСЬ хорошого перевізника....
Якщо є можливість, знайдіть когось іншого, два стаканчика 3в1 під час поїздки явно не вартує ваших нервів і переплати типу за "сервіс", який реально = 0.
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву