Компания «Сушия» внимательно относится к мнению каждого Гостя ресторана и службы доставки. Мы тщательно изучаем каждое сообщение и прислушиваемся к вашим пожеланиям. Пожалуйста, направляйте свои замечания, вопросы и предложения относительно работы ресторанов «Сушия» и службы Точной доставки по адресу
[email protected]. Спасибо, что выбираете «Сушия»!
Сегодня «Сушия» - крупнейшая и...
подробнее
Жахливий сервіс! - Отзывы о Сушия
Зробила замовлення 31.12. о 16:19 з послугою самовивіз в м.Буча ТРЦ "Авенір Плаза". Забрати мала о 17:15 (так запропонував сам сайт).
В поле коментарі ввела промокод на знижку в 100грн. Мені перетелефонували, уточнили замовлення. Я запитала про знижку, в її наданні мені відмовили, так як послуга самовивіз передбачає 20% знижки від чеку. Поставили перед вибором: або знижка в 20% або за промокодом. Не розумію, як вони між собою пов'язані... Адже знижка за самовивіз тому і надається, що клієнт не перебуває у ресторані, його не обслуговують офіціанти, за ним не потрібно мити посуд, дезинфікувати столи і т.д.😏 Це була перша неприємність.
Прийшла за замовленням о 17:12. Замовлення ще не було готовим. Офіціант сходила на кухню, уточнила, сказала почекати ще 7-10 хвилин. Друга неприємність. Відреагувала з розумінням.
Встигла сходити в Сільпо, відбути в черзі (31-грудне 17:15!!!) , купити води. Повернулась о 17:21 - з кухні повідомили, що мої роли вже нарізають, треба ще тріііішки почекати. Третя неприємність. Я починаю закипати, але списую уже на передноворічний ажіотаж (хоча ресторан був заповнений відсотків на 40).
В наступний раз відправила чоловіка, аби не зіпсувати собі настрій в кінець. Повернувся він приблизно о 17:45! У нього двічі уточнювали, на чиє ім'я замовлення, що саме ми замовляли. Офіціанти ходили на кухню щось уточнювати, повертались, шукали в комп'ютері. При цьому видавали замовлення із собою іншим клієнтам.
В кінцевому результаті виявилось, що моє замовлення було готове, коли я прийшла ще вперше!!! і стояла увесь цей час на столі видачі замовлень. Хоча ми і ім'я називали, і номер замовлення, і запитували - чи не наш це пакет!? Чоловік ледь тримав себе в руках, коли йому сказали, що це все ж таки наш пакет. Четверта неприємність, але не остання!
Ми втратили півгодини часу на очікування, пропустивши половину фільма в кінотеатрі. Квитки були на 17:00 (якраз хвилин 15 йде реклама, тому на 17:15 було б ок). Це п'ята неприємність.
В замовленні було крім ролів та рисових чіпсів 2 супи, а ложку поклали 1!!!😂 Ну як так??😤 Я була в дикому шоці... Шоста несподіванка-неприємність.
Ну а сьома - це холодні супи, відсутні повністю васабі та імбир (це ж невід'ємна частина будь-якого ролу) і зіпсований настрій.
Запитала у чоловіка, чи хоч вибачились. Проте він перебував в такому стані обурення, що нічого вже не чув і якомога швидше хотів звідти піти.
Шкода. Любила СушиЯ, проте ця ситуація перекреслила усе.
отзыв
Комментарии к отзыву