11 червня 2025 р. ми їли суші в Сушії (ТРЦ «Республіка») … Ми часто це робили саме тут, тому що суші робили дуже смачні і великі, і хотілося прийти сюди знов… але до вчорашнього разу. Цього разу суші були надто маленькі … маленькі шматочки риби клаптиками бовталися зверху рису.. а кістка від вугра, яка стирчала в моєму роті,... Читать отзыв 11 червня 2025 р. ми їли суші в Сушії (ТРЦ «Республіка») … Ми часто це робили саме тут, тому що суші робили дуже смачні і великі, і хотілося прийти сюди знов… але до вчорашнього разу. Цього разу суші були надто маленькі … маленькі шматочки риби клаптиками бовталися зверху рису.. а кістка від вугра, яка стирчала в моєму роті, ніякої здивованості у офіціанта не викликала.. («ви ж розумієте… це вугор..»). Я спробувала пояснити, що за двадцять років моєї любові до суші я жодного разу такого «задоволення» не переживала (з кісткою в яснах)… Напій вишневий заміняли на справді вишневий … І навіть нічого, що напівполуничний… аби не кістка і ніякого вибачення (чи компліменту.. :)) Може, це залежить від того, в який день та на яку команду натрапиш … Але в наших непростих умовах життя в Україні… (ночі під сиренами та бомбами, а вдень місто працює) хочеться, щоб ми усі були насправді людьми честі та совісті тут в Україні.. є таке потужне бажання: бачити тут культуру суспільства очищеною та богобоязненою.
Сушія Галактика. 17.11.2024 року зробили заказ на 3 роли , один з яких був з авокадо. Хлопці замість авокадо, який коштує близько 100 грн за кг, поклали... яблука. Аналогічна ситуація виникла тиждень тому, замість червоного перцю поклали гарбуза. Цікаво,що лінія підтримки клієнтів на це не захотіли реагувати. Вони бажають побачити відео фіксації всіх процесів,як само ми це виявили .... Читать отзыв Сушія Галактика. 17.11.2024 року зробили заказ на 3 роли , один з яких був з авокадо. Хлопці замість авокадо, який коштує близько 100 грн за кг, поклали... яблука. Аналогічна ситуація виникла тиждень тому, замість червоного перцю поклали гарбуза. Цікаво,що лінія підтримки клієнтів на це не захотіли реагувати. Вони бажають побачити відео фіксації всіх процесів,як само ми це виявили . Іншого разу будемо уважніше та напишемо скаргу до Держспоживстандарту. Та для цієї організації зробимо відео формат.
К заказанным сету, двум комплектам ролл и т.д. не положили васаби и соевый соус. Любители японской кухни понимают, что без этих ингредиентов никак. Перезвонила сразу после распаковки заказа. Соединение с оператором-ждала минут 5..., далее, ждите 40 минут пока курьер привезёт недостающее. Конечно же через 40 минут никто ничего не привёз, извинений никаких.... Заказывала через сайт Сушия.
Отзыв о Сушия по адресу Київ, ул. Красногвардейская, 1в Замовляв в Проспекті на самовивіз паровий рис з куркою та овочами, відкрив дома, овочами і не пахло, це ви так з усіма?, як овочів не хватило, треба було попередити, а не по тихому...
Ціна якості продукту відповідає, якось ми з дружиною там навіть отруїлися, так що більше від них суші не замовляємо. Можливо вони виправилися, але я не знаю.
Дорогі друзі, я хочу розповісти вам про свій досвід з доставкою суші від Сушия. Я замовляла у них суші вже декілька разів, тому маю можливість розповісти про свої враження. Спочатку про позитивне - доставка завжди приходила вчасно і з достатньою швидкістю, а також доставка була зручною. Але на жаль,інші враження переважають. По-перше, порції суші були дуже маленькі, і... Читать отзыв Дорогі друзі, я хочу розповісти вам про свій досвід з доставкою суші від Сушия. Я замовляла у них суші вже декілька разів, тому маю можливість розповісти про свої враження.
Спочатку про позитивне - доставка завжди приходила вчасно і з достатньою швидкістю, а також доставка була зручною.
Але на жаль,інші враження переважають. По-перше, порції суші були дуже маленькі, і мені здається, що за таку ціну можна очікувати більших порцій. А по-друге, якість суші не відповідала моїм очікуванням. Риба не виглядала свіжою. Навіть соєвий соус був якось незвичайної консистенції і смаку.
Загалом, я не можу рекомендувати Сушия для замовлення суші. Я сподівалася отримати якісну та смачну їжу, але мої очікування не виправдалися. Я знову шукаю іншу компанію для замовлення своїх улюблених суші.
В будні проблем не було. 14.02 зробив замовлення о 18.00, оператор підтвердив, орієнтували на 2 годинне очікуваня. Пройшло майже 4 години - замовлення нема, контактні номери доставки заблоковані, ніхто не перетелефоновує, сайт висить вже 2 години. Дитина суші не дочекалась, спить. Ніби поважна контора, а працюють на свята, як дрібні лохотронщики. Навіщо брати замовлення, якщо невзмозі виконати?
Завжди замовляю Сушія , найсмачніші суші і ролли, ідеальний баланс . Але согодні розчарували , мало того що чекали чотири години так ще все не смачне , риба розвалюється , огірок терпкий , авокадо твердющий , ми його просто виковиоювали з ролла , таке відчуття зо все зроблене на скору руку . Вам не вистачило часу приготувати ролли як завжди... Читать отзыв Завжди замовляю Сушія , найсмачніші суші і ролли, ідеальний баланс . Але согодні розчарували , мало того що чекали чотири години так ще все не смачне , риба розвалюється , огірок терпкий , авокадо твердющий , ми його просто виковиоювали з ролла , таке відчуття зо все зроблене на скору руку . Вам не вистачило часу приготувати ролли як завжди ? Кур’єр вибачився , хоча він не повинен цього робити . Гаряча лінія не відповідае , хоча б могли відписати що буде така затримка , це не пів години . Може б тоді краще бутербродів зробила і ті смачніші були .
Достоинства:
Ввічливий кур’єр , смачний імбир .
Недостатки:
Ролли повний шл*к , від початку і до кінця , без любові .
Їжа була несмачною. Курині крила несли найдовше, але так їх і не приготували як слід. Вони були повністю сирими. Скоріш за все, в майбутньому будемо оминати стороною Сушію.
Замовили сет Кльово, який купували вже не один раз, але цей раз дуже не повезло((( якість продуктів бажає залишати кращого( риба далеко не сама свіжа( при чому у всіх ролах із сету(
Не до кінця зрозуміла суть акції від Сушия Літоманія, яка діє з 01.06.2022 по 15.09.2022!!! Назбиравши 5 суші-коінів, подзвонила у call-центр за консультацією щодо отримання знижки на наступне замовлення. В результаті, оператор Сушия повідомила, що вже 2 суші-коіни не дійсні, оскільки вони були зібрані в червні, а знижка надається лише в тому випадку, якщо всі 5 коінів було... Читать отзыв Не до кінця зрозуміла суть акції від Сушия Літоманія, яка діє з 01.06.2022 по 15.09.2022!!!
Назбиравши 5 суші-коінів, подзвонила у call-центр за консультацією щодо отримання знижки на наступне замовлення.
В результаті, оператор Сушия повідомила, що вже 2 суші-коіни не дійсні, оскільки вони були зібрані в червні, а знижка надається лише в тому випадку, якщо всі 5 коінів було зібрано тільки за один місяць.
На мою думку, умови акції недопрацьовані повністю!!! Враження, як постійного клієнта, склалися не дуже позитивні!!! Більше замовлень у цій мережі ресторанів не буде!!!
Отзыв о Сушия по адресу Бориспіль, ул. Киевский путь, 2/6 Прийшли в сушию, хотіли поїсти в закладі але нам сказали що до закриття 40 хвилин і ми вирішили замовити з собою їжу, і випили водички поки чекаємо замовлення, але воду в бутилках нам несли хвилин 15 , з холодильника який стояв біля нас прям. Потім коли ми оплатили замовлення решту нам навіть не винесли, вирішивши що це чай( більше 20%від... Читать отзыв Прийшли в сушию, хотіли поїсти в закладі але нам сказали що до закриття 40 хвилин і ми вирішили замовити з собою їжу, і випили водички поки чекаємо замовлення, але воду в бутилках нам несли хвилин 15 , з холодильника який стояв біля нас прям. Потім коли ми оплатили замовлення решту нам навіть не винесли, вирішивши що це чай( більше 20%від чека) але це ще не все , коли прийшли додому побачили що замовлення не повне , не вистачало напою до меню з бургером та водоростей чука. Тобто мінус 150 гривень. Картопля на смак не дуже, п суши більш менш. Коротше не раджу сушию
Зробила замовлення 31.12. о 16:19 з послугою самовивіз в м.Буча ТРЦ "Авенір Плаза". Забрати мала о 17:15 (так запропонував сам сайт). В поле коментарі ввела промокод на знижку в 100грн. Мені перетелефонували, уточнили замовлення. Я запитала про знижку, в її наданні мені відмовили, так як послуга самовивіз передбачає 20% знижки від чеку. Поставили перед вибором: або знижка... Читать отзыв
Зробила замовлення 31.12. о 16:19 з послугою самовивіз в м.Буча ТРЦ "Авенір Плаза". Забрати мала о 17:15 (так запропонував сам сайт). В поле коментарі ввела промокод на знижку в 100грн. Мені перетелефонували, уточнили замовлення. Я запитала про знижку, в її наданні мені відмовили, так як послуга самовивіз передбачає 20% знижки від чеку. Поставили перед вибором: або знижка в 20% або за промокодом. Не розумію, як вони між собою пов'язані... Адже знижка за самовивіз тому і надається, що клієнт не перебуває у ресторані, його не обслуговують офіціанти, за ним не потрібно мити посуд, дезинфікувати столи і т.д.😏 Це була перша неприємність.
Прийшла за замовленням о 17:12. Замовлення ще не було готовим. Офіціант сходила на кухню, уточнила, сказала почекати ще 7-10 хвилин. Друга неприємність. Відреагувала з розумінням.
Встигла сходити в Сільпо, відбути в черзі (31-грудне 17:15!!!) , купити води. Повернулась о 17:21 - з кухні повідомили, що мої роли вже нарізають, треба ще тріііішки почекати. Третя неприємність. Я починаю закипати, але списую уже на передноворічний ажіотаж (хоча ресторан був заповнений відсотків на 40).
В наступний раз відправила чоловіка, аби не зіпсувати собі настрій в кінець. Повернувся він приблизно о 17:45! У нього двічі уточнювали, на чиє ім'я замовлення, що саме ми замовляли. Офіціанти ходили на кухню щось уточнювати, повертались, шукали в комп'ютері. При цьому видавали замовлення із собою іншим клієнтам.
В кінцевому результаті виявилось, що моє замовлення було готове, коли я прийшла ще вперше!!! і стояла увесь цей час на столі видачі замовлень. Хоча ми і ім'я називали, і номер замовлення, і запитували - чи не наш це пакет!? Чоловік ледь тримав себе в руках, коли йому сказали, що це все ж таки наш пакет. Четверта неприємність, але не остання!
Ми втратили півгодини часу на очікування, пропустивши половину фільма в кінотеатрі. Квитки були на 17:00 (якраз хвилин 15 йде реклама, тому на 17:15 було б ок). Це п'ята неприємність.
В замовленні було крім ролів та рисових чіпсів 2 супи, а ложку поклали 1!!!😂 Ну як так??😤 Я була в дикому шоці... Шоста несподіванка-неприємність.
Ну а сьома - це холодні супи, відсутні повністю васабі та імбир (це ж невід'ємна частина будь-якого ролу) і зіпсований настрій.
Запитала у чоловіка, чи хоч вибачились. Проте він перебував в такому стані обурення, що нічого вже не чув і якомога швидше хотів звідти піти.
Шкода. Любила СушиЯ, проте ця ситуація перекреслила усе.
Вже давно не була в ресторанах СушіЯ і не замовляла доставку. Вчора вирішила замовити сети у відділенні, що на Ломоносова 46/1. Мені передзвонили, я уточнила чи буде знижка мінус 20% при самовиносі, не запитавши,що саме я замовила мені відповіли "так,знижка буде". Забираючи замовлення я дізналася, що на акційні сети знижки на самовиніс не має. Залишився негативний осад про ресторан. Я... Читать отзыв Вже давно не була в ресторанах СушіЯ і не замовляла доставку. Вчора вирішила замовити сети у відділенні, що на Ломоносова 46/1. Мені передзвонили, я уточнила чи буде знижка мінус 20% при самовиносі, не запитавши,що саме я замовила мені відповіли "так,знижка буде". Забираючи замовлення я дізналася, що на акційні сети знижки на самовиніс не має. Залишився негативний осад про ресторан. Я дощем сама йшла і забирале те замовлення, хоча могла скористатися послугами кур'єра бо замовила на суму 971 грн.
Доброго дня! Будемо вдячні, якщо ви напишете нам на пошту свій номер телефону [email protected], щоб наш менеджер міг зв'язатися з вами і детальніше вивчити ситуацію, для її доопрацювання. До листа прикріпіть, будь ласка, посилання на ваш відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок від Вас.
Отзыв о Сушия по адресу Київ, просп. С. Бандеры, 34В В честь юбилея Сушия поменяли меню. Жаль. Предыдущее меню было значительно интереснее! Например, были очень вкусные и популярные (!) горячие роллы, кранч-роллы и не только. Даже ваши официанты согласны с тем, что меню стало хуже. Предлагают акционный набор (сушиЯ, СушиТы, СушиМы), часть роллов которого содержит сырой лосось. Значит клиентов, которые не едят сырую рыбу вы не уважаете?
Отзыв о Сушия по адресу Київ, просп. Победы, 3 Были сегодня в сушия Смарт плаза. Делали заказ «с собой» Все печально, ребят 1-фото что-то типа «ожидание и реальность» 2-в ресторане попросили сделать заказ именно на 2 этаже, тк «официантам так проще. Они там за баром собирают заказ на доставку». Решили пройти на второй, чтоб не плюнули в роллы 3-пообещали приготовить за 15 минут…итог-... Читать отзыв
Были сегодня в сушия Смарт плаза. Делали заказ «с собой» Все печально, ребят 1-фото что-то типа «ожидание и реальность» 2-в ресторане попросили сделать заказ именно на 2 этаже, тк «официантам так проще. Они там за баром собирают заказ на доставку». Решили пройти на второй, чтоб не плюнули в роллы 3-пообещали приготовить за 15 минут…итог- 25 минут ожидания и холодные роллы в коробке, которые должны быть горячими
Отзыв о Сушия по адресу Київ, просп. Оболонский 1б Розчарована стравами Сушия останні декілька місяців, хоча до цього була постійним клієнтом. Я мирилась із тим, що оператор довго не телефонує після оформлення замовлення і потрібно телефонувати самій, чи з тим, що при оформленні свмовивозу, твоє замовлення не готове вчасно. Буває різне навантаження клієнтів. Але останні два замовлення розчарували максимально. При замовленні на сайті вказано наступне: «до кожного ролу... Читать отзыв Розчарована стравами Сушия останні декілька місяців, хоча до цього була постійним клієнтом. Я мирилась із тим, що оператор довго не телефонує після оформлення замовлення і потрібно телефонувати самій, чи з тим, що при оформленні свмовивозу, твоє замовлення не готове вчасно. Буває різне навантаження клієнтів. Але останні два замовлення розчарували максимально. При замовленні на сайті вказано наступне: «до кожного ролу безкоштовно додається по 1 шт васабі», на фото видно кількість васабі на 4 роли, дуже жадібно. Плюс, у ролі Філадельфія Де Люкс з лососем та манго було не стигле манго, яке буквально хрускало в роті.
Доброго дня! Будемо вдячні, якщо ви напишете нам на пошту свій номер телефону [email protected], щоб наш менеджер міг зв'язатися з вами і детальніше вивчити ситуацію, для її доопрацювання. До листа прикріпіть, будь ласка, посилання на ваш відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок від Вас.
Отзыв о Сушия по адресу Київ, ул. Малышко, 3В Никогда ранее не писала отзывы , но тут аж обидно уже …. Заказывали в августе суши , доставку обещали максимально до 1.30 привезти Виторган через 2 часа я позвонила сама и ответ был: извините ваш заказ выехал и будет минут через 40 …. Ещё через 25 минут было сказано снова 40 минут ждать и мы просто отказались . На что... Читать отзыв Никогда ранее не писала отзывы , но тут аж обидно уже …. Заказывали в августе суши , доставку обещали максимально до 1.30 привезти Виторган через 2 часа я позвонила сама и ответ был: извините ваш заказ выехал и будет минут через 40 …. Ещё через 25 минут было сказано снова 40 минут ждать и мы просто отказались . На что нам предложили к следующему заказу пол в подарок …. Сегодня снова решили заказать , но так как с доставкой слишком долго , попросили самочинств метро Дарница. В итоге девушка 10 минут искала информацию о том что за нами прикреплён подарочный рол, не нашла и отказала в этом. Странное отношение стало …. Не первый раз с вами такие ситуации. Уже аж обидно
Доброго дня! Будемо вдячні, якщо ви напишете нам на пошту свій номер телефону [email protected], щоб наш менеджер міг зв'язатися з вами і детальніше вивчити ситуацію, для її доопрацювання. До листа прикріпіть, будь ласка, посилання на ваш відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок від Вас.
1 сентября мы с сестрой зашли в СушиЯ, на Академгородке, в торговом центре Академ Сити. Уточнив,сколько ждать роллы (ответ был 40 мин., хоты полной посадки не было) ми сели за стол,чтоб определиться с заказом. долго ждали,чтоб к нам подошли. В итоге, я подошла сама позвать официанта. Девушка приняла наш заказ:два супа, фреш и матча латте. в процессе заказа она уточнила:... Читать отзыв 1 сентября мы с сестрой зашли в СушиЯ, на Академгородке, в торговом центре Академ Сити. Уточнив,сколько ждать роллы (ответ был 40 мин., хоты полной посадки не было) ми сели за стол,чтоб определиться с заказом. долго ждали,чтоб к нам подошли. В итоге, я подошла сама позвать официанта. Девушка приняла наш заказ:два супа, фреш и матча латте. в процессе заказа она уточнила: Матча с молоком? я удивилась, но подтвердила: " с молоком", хотя в меню ничего такого не описано,что есть разные виды, есть на молоке,есть на воде или ещё с чем-то там. в итоге,супы мы ждали минут 25, хотя я знаю,что они отдаються минут 10-15. я уже пошла уточнять где наши супы , но официант шла уже навстречу с ними. супы были вкусные, к ним замечаний нет, но матча....никакой! и это мало того,что никакой. в нём почему-то плавал апельсин. я такого ещё не видела.... может это новый рецепт? когда принесли счёт, меня очень удивил такой момент: матча латте + молоко к нему (12 грн. по-моему) молоко отдельно! Карл! это как? почему об этом не предупреждают? почему в меню это не написано? официант долго принимала заказ, долго несла заказ. людей к концу вечера на летней площадке вообще не было, зал тоже не был забит. так почему же было столько ожидания? я очень любила и люблю СушиЯ, но такие моменты оставляют неприятный осадок и возвращаться туда не очень хочется.
Доброго дня! Будемо вдячні, якщо ви напишете нам на пошту свій номер телефону [email protected], щоб наш менеджер міг зв'язатися з вами і детальніше вивчити ситуацію, для її доопрацювання. До листа прикріпіть, будь ласка, посилання на ваш відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок від Вас.
Заказываем только в Сушия. И сегодня в очередной раз привезли доставку. Роллы большие, много начинки, но рис недоваренный. Роллы разваливались. Поели только начинку. Очень неприятно!
Сушия на Майдане. Полчаса ждали суши с собой. Через полчаса стали нам что-то на столик приносить. Напомнили, что мы с собой заказывали. Унесли. Прошло ещё 20 минут. За это время мы бы успели дойти до Мураками и поесть. Принесли, ок. Мы взяли суши, пошли на природу, расположились, достали... А соевого соуса нет. Не спрашивайте, как и где мы нашли магазин... Читать отзыв Сушия на Майдане. Полчаса ждали суши с собой. Через полчаса стали нам что-то на столик приносить. Напомнили, что мы с собой заказывали. Унесли. Прошло ещё 20 минут. За это время мы бы успели дойти до Мураками и поесть. Принесли, ок. Мы взяли суши, пошли на природу, расположились, достали... А соевого соуса нет. Не спрашивайте, как и где мы нашли магазин и купили соус. Спросите, что это за суши такие, которые можно ножом резать или откусывать, как батон. Сушия, вы дно и отстой
Доброго дня! Будемо вдячні, якщо Ви напишете нам на пошту [email protected] свій номер телефону, щоб наш менеджер міг зв'язатися з вами і детальніше вивчити ситуацію, для її доопрацювання. До листа прикріпіть, будь ласка, посилання на Ваш відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок від Вас.
Компания «Сушия» внимательно относится к мнению каждого Гостя ресторана и службы доставки. Мы тщательно изучаем каждое сообщение и прислушиваемся к вашим пожеланиям. Пожалуйста, направляйте свои замечания, вопросы и предложения относительно работы ресторанов «Сушия» и службы Точной доставки по адресу [email protected]. Спасибо, что выбираете «Сушия»!
Сушія в Республіці геть зіпсувалася
11 червня 2025 р. ми їли суші в Сушії (ТРЦ «Республіка») … Ми часто це робили саме тут, тому що суші робили дуже смачні і великі, і хотілося прийти сюди знов… але до вчорашнього разу.
Цього разу суші були надто маленькі … маленькі шматочки риби клаптиками бовталися зверху рису.. а кістка від вугра, яка стирчала в моєму роті,... Читать отзыв
11 червня 2025 р. ми їли суші в Сушії (ТРЦ «Республіка») … Ми часто це робили саме тут, тому що суші робили дуже смачні і великі, і хотілося прийти сюди знов… але до вчорашнього разу.
Цього разу суші були надто маленькі … маленькі шматочки риби клаптиками бовталися зверху рису.. а кістка від вугра, яка стирчала в моєму роті, ніякої здивованості у офіціанта не викликала.. («ви ж розумієте… це вугор..»).
Я спробувала пояснити, що за двадцять років моєї любові до суші я жодного разу такого «задоволення» не переживала (з кісткою в яснах)…
Напій вишневий заміняли на справді вишневий … І навіть нічого, що напівполуничний… аби не кістка і ніякого вибачення (чи компліменту.. :))
Може, це залежить від того, в який день та на яку команду натрапиш …
Але в наших непростих умовах життя в Україні… (ночі під сиренами та бомбами, а вдень місто працює) хочеться, щоб ми усі були насправді людьми честі та совісті тут в Україні.. є таке потужне бажання: бачити тут культуру суспільства очищеною та богобоязненою.
Тож
СУШІ В РЕСПУБЛІЦІ ГЕТЬ ЗІПСУВАЛИСЬ
Почали махлювати з ролами та начинкою
Цікаво,що лінія підтримки клієнтів на це не захотіли реагувати. Вони бажають побачити відео фіксації всіх процесів,як само ми це виявили .... Читать отзыв Сушія Галактика. 17.11.2024 року зробили заказ на 3 роли , один з яких був з авокадо. Хлопці замість авокадо, який коштує близько 100 грн за кг, поклали... яблука. Аналогічна ситуація виникла тиждень тому, замість червоного перцю поклали гарбуза.
Цікаво,що лінія підтримки клієнтів на це не захотіли реагувати. Вони бажають побачити відео фіксації всіх процесів,як само ми це виявили . Іншого разу будемо уважніше та напишемо скаргу до Держспоживстандарту. Та для цієї організації зробимо відео формат.
Как мелочи могут все испортить....
Заказывала через сайт Сушия.
Дорогі,не смачні
Вперше розчарування!
Розчарування дня!
Недокладають у замовлення
ох, если бы вы знали
суші такі собі.
Сушия не відповідність ціни та якості
Спочатку про позитивне - доставка завжди приходила вчасно і з достатньою швидкістю, а також доставка була зручною.
Але на жаль,інші враження переважають. По-перше, порції суші були дуже маленькі, і... Читать отзыв Дорогі друзі, я хочу розповісти вам про свій досвід з доставкою суші від Сушия. Я замовляла у них суші вже декілька разів, тому маю можливість розповісти про свої враження.
Спочатку про позитивне - доставка завжди приходила вчасно і з достатньою швидкістю, а також доставка була зручною.
Але на жаль,інші враження переважають. По-перше, порції суші були дуже маленькі, і мені здається, що за таку ціну можна очікувати більших порцій. А по-друге, якість суші не відповідала моїм очікуванням. Риба не виглядала свіжою. Навіть соєвий соус був якось незвичайної консистенції і смаку.
Загалом, я не можу рекомендувати Сушия для замовлення суші. Я сподівалася отримати якісну та смачну їжу, але мої очікування не виправдалися. Я знову шукаю іншу компанію для замовлення своїх улюблених суші.
Святковий лохотрон
Довго і не смачно
Доставка… ?????
Суши испортились
плохие суши
Сире м'ясо
Не рекомендую(
НЕДОАКЦІЇ ВІД СУШИЯ!
Назбиравши 5 суші-коінів, подзвонила у call-центр за консультацією щодо отримання знижки на наступне замовлення.
В результаті, оператор Сушия повідомила, що вже 2 суші-коіни не дійсні, оскільки вони були зібрані в червні, а знижка надається лише в тому випадку, якщо всі 5 коінів було... Читать отзыв Не до кінця зрозуміла суть акції від Сушия Літоманія, яка діє з 01.06.2022 по 15.09.2022!!!
Назбиравши 5 суші-коінів, подзвонила у call-центр за консультацією щодо отримання знижки на наступне замовлення.
В результаті, оператор Сушия повідомила, що вже 2 суші-коіни не дійсні, оскільки вони були зібрані в червні, а знижка надається лише в тому випадку, якщо всі 5 коінів було зібрано тільки за один місяць.
На мою думку, умови акції недопрацьовані повністю!!! Враження, як постійного клієнта, склалися не дуже позитивні!!! Більше замовлень у цій мережі ресторанів
Не раджу сушию
Не задоволена(( частково
Жахливий сервіс!
Зробила замовлення 31.12. о 16:19 з послугою самовивіз в м.Буча ТРЦ "Авенір Плаза". Забрати мала о 17:15 (так запропонував сам сайт).
В поле коментарі ввела промокод на знижку в 100грн. Мені перетелефонували, уточнили замовлення. Я запитала про знижку, в її наданні мені відмовили, так як послуга самовивіз передбачає 20% знижки від чеку. Поставили перед вибором: або знижка... Читать отзыв
Зробила замовлення 31.12. о 16:19 з послугою самовивіз в м.Буча ТРЦ "Авенір Плаза". Забрати мала о 17:15 (так запропонував сам сайт).
В поле коментарі ввела промокод на знижку в 100грн. Мені перетелефонували, уточнили замовлення. Я запитала про знижку, в її наданні мені відмовили, так як послуга самовивіз передбачає 20% знижки від чеку. Поставили перед вибором: або знижка в 20% або за промокодом. Не розумію, як вони між собою пов'язані... Адже знижка за самовивіз тому і надається, що клієнт не перебуває у ресторані, його не обслуговують офіціанти, за ним не потрібно мити посуд, дезинфікувати столи і т.д.😏 Це була перша неприємність.
Прийшла за замовленням о 17:12. Замовлення ще не було готовим. Офіціант сходила на кухню, уточнила, сказала почекати ще 7-10 хвилин. Друга неприємність. Відреагувала з розумінням.
Встигла сходити в Сільпо, відбути в черзі (31-грудне 17:15!!!) , купити води. Повернулась о 17:21 - з кухні повідомили, що мої роли вже нарізають, треба ще тріііішки почекати. Третя неприємність. Я починаю закипати, але списую уже на передноворічний ажіотаж (хоча ресторан був заповнений відсотків на 40).
В наступний раз відправила чоловіка, аби не зіпсувати собі настрій в кінець. Повернувся він приблизно о 17:45! У нього двічі уточнювали, на чиє ім'я замовлення, що саме ми замовляли. Офіціанти ходили на кухню щось уточнювати, повертались, шукали в комп'ютері. При цьому видавали замовлення із собою іншим клієнтам.
В кінцевому результаті виявилось, що моє замовлення було готове, коли я прийшла ще вперше!!! і стояла увесь цей час на столі видачі замовлень. Хоча ми і ім'я називали, і номер замовлення, і запитували - чи не наш це пакет!? Чоловік ледь тримав себе в руках, коли йому сказали, що це все ж таки наш пакет. Четверта неприємність, але не остання!
Ми втратили півгодини часу на очікування, пропустивши половину фільма в кінотеатрі. Квитки були на 17:00 (якраз хвилин 15 йде реклама, тому на 17:15 було б ок). Це п'ята неприємність.
В замовленні було крім ролів та рисових чіпсів 2 супи, а ложку поклали 1!!!😂 Ну як так??😤 Я була в дикому шоці... Шоста несподіванка-неприємність.
Ну а сьома - це холодні супи, відсутні повністю васабі та імбир (це ж невід'ємна частина будь-якого ролу) і зіпсований настрій.
Запитала у чоловіка, чи хоч вибачились. Проте він перебував в такому стані обурення, що нічого вже не чув і якомога швидше хотів звідти піти.
Шкода. Любила СушиЯ, проте ця ситуація перекреслила усе.
Не задоволена сервісом
Новое меню значительно хуже предыдущего!
Не вкусно и дорого
Мисо суп с угрем
Цена 95 грн
2 квадратика сыра, маленький кусочек рыбки и ещё немного водорослей. Не передать словами насколько это жлобство
Разочарование
Были сегодня в сушия Смарт плаза. Делали заказ «с собой»
Все печально, ребят
1-фото что-то типа «ожидание и реальность»
2-в ресторане попросили сделать заказ именно на 2 этаже, тк «официантам так проще. Они там за баром собирают заказ на доставку». Решили пройти на второй, чтоб не плюнули в роллы
3-пообещали приготовить за 15 минут…итог-... Читать отзыв
Были сегодня в сушия Смарт плаза. Делали заказ «с собой»
Все печально, ребят
1-фото что-то типа «ожидание и реальность»
2-в ресторане попросили сделать заказ именно на 2 этаже, тк «официантам так проще. Они там за баром собирают заказ на доставку». Решили пройти на второй, чтоб не плюнули в роллы
3-пообещали приготовить за 15 минут…итог- 25 минут ожидания и холодные роллы в коробке, которые должны быть горячими
Ой, сушия, с каждым годом все хуже и хуже.
Самовивіз Дрім Таун
на сайті вказано наступне: «до кожного ролу... Читать отзыв Розчарована стравами Сушия останні декілька місяців, хоча до цього була постійним клієнтом. Я мирилась із тим, що оператор довго не телефонує після оформлення замовлення і потрібно телефонувати самій, чи з тим, що при оформленні свмовивозу, твоє замовлення не готове вчасно. Буває різне навантаження клієнтів. Але останні два замовлення розчарували максимально. При замовленні
на сайті вказано наступне: «до кожного ролу безкоштовно додається по 1 шт васабі», на фото видно кількість васабі на 4 роли, дуже жадібно. Плюс, у ролі Філадельфія Де Люкс з лососем та манго було не стигле манго, яке буквально хрускало в роті.
Доставка и оператор
матча латте "с молоком"
Уточнив,сколько ждать роллы (ответ был 40 мин., хоты полной посадки не было) ми сели за стол,чтоб определиться с заказом.
долго ждали,чтоб к нам подошли. В итоге, я подошла сама позвать официанта.
Девушка приняла наш заказ:два супа, фреш и матча латте. в процессе заказа она уточнила:... Читать отзыв 1 сентября мы с сестрой зашли в СушиЯ, на Академгородке, в торговом центре Академ Сити.
Уточнив,сколько ждать роллы (ответ был 40 мин., хоты полной посадки не было) ми сели за стол,чтоб определиться с заказом.
долго ждали,чтоб к нам подошли. В итоге, я подошла сама позвать официанта.
Девушка приняла наш заказ:два супа, фреш и матча латте. в процессе заказа она уточнила: Матча с молоком? я удивилась, но подтвердила: " с молоком", хотя в меню ничего такого не описано,что есть разные виды, есть на молоке,есть на воде или ещё с чем-то там.
в итоге,супы мы ждали минут 25, хотя я знаю,что они отдаються минут 10-15.
я уже пошла уточнять где наши супы , но официант шла уже навстречу с ними. супы были вкусные, к ним замечаний нет, но матча....никакой! и это мало того,что никакой. в нём почему-то плавал апельсин. я такого ещё не видела.... может это новый рецепт?
когда принесли счёт, меня очень удивил такой момент:
матча латте + молоко к нему (12 грн. по-моему)
молоко отдельно! Карл! это как? почему об этом не предупреждают? почему в меню это не написано?
официант долго принимала заказ, долго несла заказ. людей к концу вечера на летней площадке вообще не было, зал тоже не был забит. так почему же было столько ожидания?
я очень любила и люблю СушиЯ, но такие моменты оставляют неприятный осадок и возвращаться туда не очень хочется.
Рис недоготовлен!
Никогда больше
Принесли, ок. Мы взяли суши, пошли на природу, расположились, достали... А соевого соуса нет. Не спрашивайте, как и где мы нашли магазин... Читать отзыв Сушия на Майдане. Полчаса ждали суши с собой. Через полчаса стали нам что-то на столик приносить. Напомнили, что мы с собой заказывали. Унесли. Прошло ещё 20 минут. За это время мы бы успели дойти до Мураками и поесть.
Принесли, ок. Мы взяли суши, пошли на природу, расположились, достали... А соевого соуса нет. Не спрашивайте, как и где мы нашли магазин и купили соус. Спросите, что это за суши такие, которые можно ножом резать или откусывать, как батон. Сушия, вы дно и отстой