Ганна Отзыв написан 11 сентября, 2024 год18 просмотров
Здається це найпоганіший перевізник, зі всіх що я використовувала так це точно. Перевізник Стецик Т. В. ФОП, синий 2-х поверховий автобус з номерним знаком 66 на кінці.
По-перше зазначений термін прибуття не означає що ви приїдете саме в цей час. Так, на шляху є кордон і це підвищує вірогідність затримки (як у нашому випадку провели на кордоні 6 годин, хоча є електронна черга, перезмінка і це все можна хоча б логічно розрахувати але де там, ми приїхали о 19:00, годину ми просто стояли і пропускали всіх тому що наша черга була з 20-21, а потім почалась перезмінка і нікого не пропускали взагалі і тому 2 години просто в трубу) ГОЛОВНЕ що обурює, то що водій не надає відповіді о часі прибуття вже після перетину кордону, враховуючи цю затримку. На мої питання, що в мене є квітки на певний час маршруту далі, водій каже - подивитесь як доїдемо, не можу сказати. Я не могла зрозуміти чи встигну я вчасно на наступний транспорт, чи ні, чи мені здавати квітки та купляти нові.
По-друге зупинки на туалет за поїздку 17 годин робили 4 рази. Зупинки не завжди обʼявляв і не зрозуміло було коли відправляємось. В автобусі туалету не має Ще висаджував людей десь на зупинках міста у не зручних для транспортування місцях, тому що автобус не має дозволу підʼїзжати ближче.
По- третє ніякого клімат-контролю не очікуйте, майже весь час в салоні працювала пічка, випалюя кисень та неймовірно нагрівач сидіння пасажирів. Люди стояли чи сиділи на сходах із-за цього. На прохання вимкнути пічку водій сказав що комусь було холодно тому він її вмикає. Це брехня. Ніхто з салону не просив обігрів. Гадаю це робилось для охолодження двигуна. Пічка не вимикалась після неодноразових прохань пасажирів її вимкнути. До речі до комфорту, сидіння не мають столиків як зазвичай для міжнародних рейсів, не рухаються в сторону і ще wifi не працює.
В-четвертих було щось не добре з багажним відділення тому що 2 чемодани частково були залиті бензином. Водій як зазвичай все отрицав казав то щось ваше розбилось в чемодані хоча запах був палива.
По-пʼяте, 4 або 5 рядів місць другого поверху були перекрити ременями, забороняючи доступ до них. Причина, увага, безпека пасажирів 2 го поверху близ лобового скла. Тоді я не розумію чому у того ж Флікс Буса ці місця продаються навіть по більш високий вартості. Якась несенитниця а можливо свавілля водіїв. Сидіння першого поверху використовувались виключно водіями.
В-шостих, можливі пересадки о котрих вам не повідомляють. Я мала квіток Львів-Відень, так от автобус їхав тільки до Братислави а далі купив пасажирам до Відня квіток на ФліксБас. Що це взагалі таке? До Відня приїхала з затримкою а ще увага ! не на той автовокзал на котрий купляла квітки! Жахливо! Тому що планувала далі свій маршрут з іншого автовокзалу . Але водіям то було байдуже.
Висновок, сервісу і комфортних умов, а головне поваги до пасажирів тут не шукайте до місця доїдете рано чи пізно і можливо трішечки і не в те місце. Просто анті-сервіс якийсь та випробування для пасажирів за їх же гроші
Не вчасно, безвідповідально, без комфорту - Отзывы о Стецик Т.В. пассажирские перевозки
Перевізник Стецик Т. В. ФОП, синий 2-х поверховий автобус з номерним знаком 66 на кінці.
По-перше зазначений термін прибуття не означає що ви приїдете саме в цей час. Так, на шляху є кордон і це підвищує вірогідність затримки (як у нашому випадку провели на кордоні 6 годин, хоча є електронна черга, перезмінка і це все можна хоча б логічно розрахувати але де там, ми приїхали о 19:00, годину ми просто стояли і пропускали всіх тому що наша черга була з 20-21, а потім почалась перезмінка і нікого не пропускали взагалі і тому 2 години просто в трубу)
ГОЛОВНЕ що обурює, то що водій не надає відповіді о часі прибуття вже після перетину кордону, враховуючи цю затримку.
На мої питання, що в мене є квітки на певний час маршруту далі, водій каже - подивитесь як доїдемо, не можу сказати. Я не могла зрозуміти чи встигну я вчасно на наступний транспорт, чи ні, чи мені здавати квітки та купляти нові.
По-друге зупинки на туалет за поїздку 17 годин робили 4 рази. Зупинки не завжди обʼявляв і не зрозуміло було коли відправляємось. В автобусі туалету не має
Ще висаджував людей десь на зупинках міста у не зручних для транспортування місцях, тому що автобус не має дозволу підʼїзжати ближче.
По- третє ніякого клімат-контролю не очікуйте, майже весь час в салоні працювала пічка, випалюя кисень та неймовірно нагрівач сидіння пасажирів. Люди стояли чи сиділи на сходах із-за цього. На прохання вимкнути пічку водій сказав що комусь було холодно тому він її вмикає. Це брехня. Ніхто з салону не просив обігрів. Гадаю це робилось для охолодження двигуна. Пічка не вимикалась після неодноразових прохань пасажирів її вимкнути.
До речі до комфорту, сидіння не мають столиків як зазвичай для міжнародних рейсів, не рухаються в сторону і ще wifi не працює.
В-четвертих було щось не добре з багажним відділення тому що 2 чемодани частково були залиті бензином. Водій як зазвичай все отрицав казав то щось ваше розбилось в чемодані хоча запах був палива.
По-пʼяте, 4 або 5 рядів місць другого поверху були перекрити ременями, забороняючи доступ до них. Причина, увага, безпека пасажирів 2 го поверху близ лобового скла. Тоді я не розумію чому у того ж Флікс Буса ці місця продаються навіть по більш високий вартості. Якась несенитниця а можливо свавілля водіїв. Сидіння першого поверху використовувались виключно водіями.
В-шостих, можливі пересадки о котрих вам не повідомляють. Я мала квіток Львів-Відень, так от автобус їхав тільки до Братислави а далі купив пасажирам до Відня квіток на ФліксБас. Що це взагалі таке? До Відня приїхала з затримкою а ще увага ! не на той автовокзал на котрий купляла квітки! Жахливо! Тому що планувала далі свій маршрут з іншого автовокзалу . Але водіям то було байдуже.
Висновок, сервісу і комфортних умов, а головне поваги до пасажирів тут не шукайте до місця доїдете рано чи пізно і можливо трішечки і не в те місце.
Просто анті-сервіс якийсь та випробування для пасажирів за їх же гроші
отзыв
Комментарии к отзыву