Отзыв о SOCAR по адресу Умань, ул. Киевская, д. 25а Завжди, коли проїздила Умань снідала сирниками на сокарі. Сирники були чудові з малиновим джемом (накращі сирники у порівнянні з іншими заправками). Але після зміни постачальника сирники стали не смачні, джем клюквений жахливий, кислий. За цей жахливий джем треба ще тепер окремо платити (раніше джем входив у ціну). На самій упаковці сирників немає жодних маркувань ні хто виробник, ні термін придатності.... Читать отзыв Завжди, коли проїздила Умань снідала сирниками на сокарі. Сирники були чудові з малиновим джемом (накращі сирники у порівнянні з іншими заправками). Але після зміни постачальника сирники стали не смачні, джем клюквений жахливий, кислий. За цей жахливий джем треба ще тепер окремо платити (раніше джем входив у ціну). На самій упаковці сирників немає жодних маркувань ні хто виробник, ні термін придатності. Питання, перед тим як змінювати сирники і вводити у продаж їх хтось взагалі куштував??
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам дуже шкода, що якість наших сирників не виправдала ваших очікувань. Ми завжди прагнемо пропонувати продукти найвищої якості та зважаємо на кожен коментар наших клієнтів. Обов'язково розберемось у цій ситуації
Машина на газу, не часто використовую авто, оскільки служу. На початку весни заправляв повний бак 95 на трасі Бориспільський. Вчора згорів бензонасос. Розібрав, а крильчатка забита начеб-то пластиліном якимось. Злив залишки з бака, бензин геть мутний. А запах взагалі не бензину, а якоїсь хімії. По госту раніше бензин мав термін зберігання 1 рік. Тут трохи більше чім пів року пройшло...... Читать отзыв Машина на газу, не часто використовую авто, оскільки служу. На початку весни заправляв повний бак 95 на трасі Бориспільський. Вчора згорів бензонасос. Розібрав, а крильчатка забита начеб-то пластиліном якимось. Злив залишки з бака, бензин геть мутний. А запах взагалі не бензину, а якоїсь хімії. По госту раніше бензин мав термін зберігання 1 рік. Тут трохи більше чім пів року пройшло... А бензин перетворився на якусь жабу.
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Мережа АЗК SOCAR в україні реалізує лише найкраще - преміальне пальне в тому числі і LPG вже понад 10 років. Пальне відповідає всім критеріям якості. Тому Ваш коментар для нас здивування, саме тому ми просимо поділитися з нами деталями в офіційних каналах (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook) для того, щоб наші фахівці разом з Вами змогли розібратися. Дякуємо
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, бул. Дружбы Народов, 35 Заправлял полный бак. Сняло 4025.34, заправил ~30 литров. В приложении пришёл чек на 1800, остальную часть суммы должно было венуть, но возврат не пришёл.
Отзыв о SOCAR по адресу Харків, Московський проспект, 109 а Утром, спеша на работу, увидел баннер и заскочил заправиться. Чтоб не стоять за любителями проесть, как обычно это делаю на всех Азс, заправился на колонке. Все ж просто как 1,2,3- получил скидку и заряд довольности на целый день Ч Вечером увидел, что сумма была снята без скидки. Бонус тоже капнул как обычно. Позвонил на горячую линию уточнить- а там... Читать отзыв Утром, спеша на работу, увидел баннер и заскочил заправиться. Чтоб не стоять за любителями проесть, как обычно это делаю на всех Азс, заправился на колонке. Все ж просто как 1,2,3- получил скидку и заряд довольности на целый день Ч Вечером увидел, что сумма была снята без скидки. Бонус тоже капнул как обычно. Позвонил на горячую линию уточнить- а там ответ читайте внимательно. Вы оплатили через socar pay, а в третьем пункте значиться только картой или наличными. Почему нельзя было просто в третьем пункте после « розрахуйтеся» написать словосочетание «на касе», чтоб читалось просто и однозначно? Я ж пришел купить и не загадки разгадывать Вывод- если Вы ездили до этого на окко и привыкли, что при расчете определенной картой банка( или еще каким нибудь условиям) Вам автоматом капает скидка в не зависимости от того каким образом Вы отдали компании деньги, то тут так не будет. Читайте, включайте критическое мышление, не спишите на работу и будьте внимательны - и только тогда Вам «подарують позитиний настрій на весь день»
Достоинства:
Чисто, красиво
Недостатки:
Не настолько хорошо, чтоб настолько больше платить по сравнению с другими АЗС
Вітаємо! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за незручності. Так, дійсно, знижка діє при розрахунку на касі, нам шкода, що рекламні та інформаційні матеріали залишили питання та будем обачніші. Також сподіваємося, що при зверненні на гарячу лінію Ваше звернення позитивно розглянуто. Гарного дня Показать 1 ответ
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, ул. Героев Космоса, 9 Пів року заправляю саме сотий бензин. По комфорту все норм. Але при заміні свічок це кошмар.. Вони рижі від присадок, це не є нормально.
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Бензин Nano 100 відповідає європейському стандарту EN 228 та не містить ніяких шкідливих речовин. Тобто при заправці виключно бензином Nano 100 описаного ефекту бути не може. Компанія вже понад 10 років реалізує лише найякісніше пальне та будує з гостями тільки довірливі стосунки, які базуються на чесності та відкритості до діалогів, тому, якщо у Вас все ж таки є сумніви, щодо пального, будь ласка, повідомте нам про це в офіційних каналах (гаряча лінія 0800508585 або сторінка Facebook). Дякуємо
Якість пального гарна, але залити в бак об'ємом 45л. 48 л.( це при тому що ще був залишок приблизно 4 л) і потім розказувати, що це мій бензобак має " резервний запас баку" - це не Ok!
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Згодні з Вами, в тому, що ситуація не приємна при цьому запевняємо, зловживання на АЗК виключено, всі колонки на АЗК повірені та опломбовані, колонки оснащені електронними лічильниками, які безпосередньо пов'язані з касовими апаратами, фіскальний чек підтверджує, що колонка видала саме ту кількість пального, яка була відпущена і яка вказана на лічильнику колонки, крім того, в резервуарах встановлені рівнеміри, які дозволяють контролювати точність відпуску пального в режимі онлайн та віддалено. Якщо у Вас виникають сумніви щодо точності відпуску пального, на будь-якому АЗК у Вашій присутності завжди можна провести технічний пролив за допомогою сертифікованого еталонного мірника. Також Ви можете звернутися в офіційні канали (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook), для того, щоб ми могли при необхідності додатково провести перевірки. Дякуємо
Я як постійний відвідувач Вашої АЗС,з криком прошу не тільки від себе а і від остальних власників авто,просимо зробіть окрему касу для їжи це просто жах хтось їсть,а ти чекай поки поїдять і до тебе дійде черга чому так? Малий штат чи мало заробляє АЗС?
Вітаємо! Дякуємо за відкуг. Мережа АЗК SOCAR - це автозаправні комплекси, де автомобіліст та його супутники можуть не лише заправити машину, а й відпочити, придбати товари першої необхідності, смачно перекусити, скористатися послугами бізнес-куточку, обміняти валюту тощо. Це зручно! Також, якщо Ви захочете заправити автомобіль і випити каву, Вам не потрібно переходити з каси на касу. Якщо ж, Ви заїжджаєте до нас тільки за якісним пальним, то заправити автомобіль швидко, навіть не заходячи в приміщення АЗК Ви можете за допомогою функції SOCAR Pay. З її допомогою можна розрахуватися за пальне, не виходячи з машини, та отримати масу додаткових переваг.
Отзыв о SOCAR по адресу Львів, Малехів, Львівська область, вул. Жовківська, 14 Обслуговування незадовільне, один касир обслуговує і заправку і фастфуд.Довго чекати. Більше сюди не приїдемо. Їжа також не хороша бо стало погано.
Вітаємо! Дякуємо за відгук та просимо поділитися деталями Вашрго візиту в офіційних каналах (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook) для того, щоб ми могли розібратися. Дякуємо
Заправлялся сегодня на socar город Обухов. Остался вполне ввосторгге. Обслуживание на 4. Но поведение пистолетчика на (0-). А 95 от NANO отличить не может. Перегар от него келометровый что даже комары дохнут...Будем менять место заправки!!!!
Вітаємо! Сергію, дякуємо за відгук та перепрошуємо за незручності. Будемо дуже вдячні, якщо зможете поділитися з нами деталями в офіційних каналах (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook).
Отзыв о SOCAR по адресу Черкаси, ул. Ильина, 226/1 У Київі 38 літрів влазить, а тут вже не перший раз 41-42 літри. Тут пишуть що неможливо таке…тоді зверніть увагу на знаки які подає заправщик оператору за вашою спиною.
Вітаємо! Дякуємо за відгук та просимо поділитися з нами деталями в офіційних канал (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook) для того, щоб ми могли розібратися в ситуації. Дякуємо
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, ул. Сортувальная, 24 Завжди заправляли машину на Сокар але тепер сумніваюсь, що будем це робити. Два останні рази заправила і машина взагалі не хоче їхати, бензин 95 нано. Якість бензину скрізь зараз не дуже але від Вас Сокар я не очікувала такого!
Вітаємо! Мережа АЗК SOCAR в Україні реалізує лише найкраще - преміальне пальне в тому числі й LPG вже понад 10 років. Пальне відповідає всім критеріям якості. Тому Ваш коментар для нас здивування, саме тому ми просимо поділитися з нами деталями в офіційних каналах (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook), для того, щоб наші фахівці разом з Вами змогли розібратися. Дякуємо
Вітаю! Хотів би висловити незадоволення роботою програми лояльності. Я не був належним чином проінформований про те, що строк дії бонусів добігає кінця. В службі підтримки сказали, що мені надсилали якісь повідомлення, але куди. Я надав в додатку свій номер та email. Але ані листів, ані SMS я не отримав. Ваші конкуренти за 17 гривень бонусів пишуть мені на всі номери... Читать отзыв Вітаю! Хотів би висловити незадоволення роботою програми лояльності. Я не був належним чином проінформований про те, що строк дії бонусів добігає кінця. В службі підтримки сказали, що мені надсилали якісь повідомлення, але куди. Я надав в додатку свій номер та email. Але ані листів, ані SMS я не отримав. Ваші конкуренти за 17 гривень бонусів пишуть мені на всі номери і адреси, а Socar мовчки забрав 925 гривень. А 700 з яких були занесені з ваучера програми лояльності MasterCard. Як таке могло статися, фактично ці 700 гривень вкрадені. Я міг би їх обміняти на шось інше, але направив їх на level. Несолідно.
Віталіє, вітаємо! Дякуємо за відгук. Ми ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася, та поспішаємо виправитися. Відповідь за Вашим запитом, надано в офіційному каналі. Показать 1 ответ
Отзыв о SOCAR по адресу Харків, ул. Марьинская, 2-б Несколько раз заезжаю в вечернее время на Сокар на Марьинской в Харькове и прихожу в ужас.Что случилось с любимой заправкой?в туалетах грязно,противно заходить.Хорошо что продлили время работы АЗС,а чистоту и порядок кто -то отменял?
Вітаємо! Дякуємо за сигнал! Провели перевірку та виявили, що з поліпшенням погодних умов, збільшилася кількість відвідувачів парку, що призвело до збільшення відвідування туалету на АЗК. На жаль, персонал не встигає своєчасно прибрати :-(. Ми вже займаємося питанням розширення штату для забезпечення комфортних умов.
Працюю в компанії 3 рік.До війни все було чудово,з/п відповідала всім вимогам компанії. Потім щось почали мудрувати,вигадувати якісь нові нарахування.Вже півроку годують обіцянками про якісь зміни.Плачуться,що одна з найдорощих заправок не має грошей щоб виплачувати з/п.Зате на рекламу блогерам завжди знайдуть. Найбільш не зрозумілим для мене є те,навіщо веладати стільки сил в навчання персоналу щоб в кінці віддати цінних працівників... Читать отзыв Працюю в компанії 3 рік.До війни все було чудово,з/п відповідала всім вимогам компанії. Потім щось почали мудрувати,вигадувати якісь нові нарахування.Вже півроку годують обіцянками про якісь зміни.Плачуться,що одна з найдорощих заправок не має грошей щоб виплачувати з/п.Зате на рекламу блогерам завжди знайдуть. Найбільш не зрозумілим для мене є те,навіщо веладати стільки сил в навчання персоналу щоб в кінці віддати цінних працівників конкурентам? Як каже начальство»щось не подобається,звільняйтесь»🤦🏻♀️ Я була кращої думки про вас,Сокар
Щодо умов оплати праці в компанії нічого не змінилось – заробітна плата нараховується та виплачується в повному обсязі у відповідності до фактично відпрацьованих годин - для персоналу АЗК та у відповідності до фактичного рівня зайнятості - для персоналу офісних підрозділів, згідно табелю робочого часу.
У випадку, якщо у Вас виникають питання щодо отриманих виплат, в компанії діє правило відкритої комунікації: у Вас є можливість звернутись за уточненнями до безпосереднього керівника, та/або до фахівця відділу персоналу, та/або Директора з персоналу (для персоналу АЗК, додатково – Директора регіону, Директора з роздрібної торгівлі), та/або на Відкриту Гарячу лінію Генерального директора для працівників. Контактні телефони розміщені на внутрішньому корпоративному порталі Компанії (а для АЗК, додатково, в кімнатах для персоналу).
Ми радо допоможемо вам в отриманні вичерпної інформації з питань, які у Вас виникли та потребують уточнень.
Отзыв о SOCAR по адресу Дніпро, Улица Шинная 14 Американский хот-дог цена мягко говоря не адекватная,обычный хот-дог,порция маленькая,по цене практически в два раза выше чем на "wog","okko",на вопрос почему такие дорогие нам ответили "они не такие как у всех "!Вообщем НИКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Вітаємо! Компанія SOCAR Energy Ukraine ексклюзивно почала працювати із всесвітньо відомим брендом хот-догів Nathan’s Famous. В Україні придбати їх можна лише на АЗК SOCAR.
Ми космополітична компанія, яка знайомить українців із найкращими брендами світу. Це не тільки й не стільки про асортимент, як про цінності й високі стандарти якості, які відрізняють нас від багатьох інших. Саме тому компанія SOCAR розпочала партнерство із Nathan's Famous — брендом, який є родоначальником американської культури швидкого харчування та розвиває її в усьому світі.
Гості АЗК SOCAR мають унікальну можуть спробувати хот-доги та картоплю, смак яких ідентичний тим, що й для споживачів у США. Всі інгредієнти доставляються безпосередньо з США.
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, ул. Сортувальная, 24 напишу минусы: 1. Персонал хамит, Дегтяр Олексей, вас имею ввиду 2.не слушает заказ 3.не знает ассортимент
Вот такое случилось в user124оследние две заправки на сокаре в г. Кременчуг ул. Леси Украинки 146. Бензин: 95-й нано. На холостых детонация, копоть на выхлопных трубах и даже видно что дам выходит черный. Много лет заправляюсь только на сокаре, такое впервые. Пришлось залить присадку чтобы немного убрать детонацию. Честно говоря, очень разочарован.
Вітаємо! Дякуємо за відгук! На жаль, додане відео не доступне для перегляду. Якщо у Вас є зауваження до якості пального, будь ласка, зверніться в офіційні канали (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook) для того, що ми разом могли розібратися. Дякуємо.
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, бул. Дружбы Народов, 35 Прошу звернути вашу увагу на заправку по вулиці Дружби Народів 35, Київ. Вчора заправив 20 літрів 95 нано. Через кілька годин їзди з машиною почали відбуватися проблеми , а саме з двигуном. В сервісному центрі при діагностиці було знайдено проблему, а саме з поганою якістю пального . Тепер «лікую» свою машину. Скільки разів заправлялися , ніколи не було таких проблем... Читать отзыв Прошу звернути вашу увагу на заправку по вулиці Дружби Народів 35, Київ. Вчора заправив 20 літрів 95 нано. Через кілька годин їзди з машиною почали відбуватися проблеми , а саме з двигуном. В сервісному центрі при діагностиці було знайдено проблему, а саме з поганою якістю пального . Тепер «лікую» свою машину. Скільки разів заправлялися , ніколи не було таких проблем , а тут таке . Вкрай розачарований
Вітаємо! Дякуємо за відгук і за те, що залишаєтеся небайдужими до нашого сервісу та товарів. Сподіваємося, що спілкування з начальником АЗК розвіяли сумніви в якості пального, реалізованого в нашій мережі.
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, вул. Б. Хмельницького, 52-А Довольно долгое время проработала в офисе компании Сокар. Устроившись на работу, необходимо пройти тесты на знания истории Азербайджана и прочее, ознакомиться с десятками нормативных документов, касающихся проф. обязанностей, много бюрократии. Все по регламенту, серьезно и солидно. С виду, на первый взгляд. Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые... Читать отзыв Довольно долгое время проработала в офисе компании Сокар. Устроившись на работу, необходимо пройти тесты на знания истории Азербайджана и прочее, ознакомиться с десятками нормативных документов, касающихся проф. обязанностей, много бюрократии. Все по регламенту, серьезно и солидно. С виду, на первый взгляд. Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые и новые должности открываются, и оклад увеличивается. В принципе отношение к персоналу требовательное в части соблюдения регламентов и индифферентное в части ценности как сотрудника, участника команды. Руководство в первую очередь беспокоится о своём комфорте и всяческих благах. Особо ярко это проявилось с началом войны. Компания посчитала вполне приемлемым выплачивать зарплату по непонятной градации: кому-то по полной ставке, некоторым 0,5, 0,25, а кому-то и вовсе на протяжении всего времени не платить ни гроша (писали каждый месяц заявления на свой счёт по причине ковида, без претензий к компании). При чем это могли быть сотрудники из одного отдела и равной квалификации. Были и такие, которым и вовсе не повезло - их просто уволили по причине «оптимизации». При всем при этом напоказ, для медиа, Сокар, Азербайджан, заботливо выделял материальную помощь в рамках благотворительности, своих же сотрудников оставив без средств к существованию. Недостойное и непорядочное поведение компании с претензией на люкс-сегмент и владеющей самыми «престижными» АЗС в стране . В общем очень неприятное послевкусие осталось от этой невкусной «конфеты» лишь с красивой обвёрткой.
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Щодо умов оплати праці в компанії:
Рівень ЗП (тарифна сітка посад) формується/переглядається щорічно базуючись на поточній ситуації ринку праці (бенчмаркінгові дослідження ринку праці), бізнес-можливостях Компанії та оцінці кожної посади щодо дефіцитності на ринку і цінності для компанії. Зміни впроваджуються через затвердження в цілому по Компанії. В компанії діють чіткі політики й правила системи стимулювання та турботи, які затверджені регламентувальними документами, з якими у кожного новачка є можливість ознайомитись при оформленні на роботу (у відкритому доступі на внутрішньому корпоративному порталі та включені до ознайомлення в програму адаптації). Також, для кожного кандидата, з яким узгоджене фінальне рішення про співпрацю, ДО оформлення його на роботу, ми надсилаємо пропозицію про роботу, в якій зображені усі умови запропонованої посади, в т.ч. умови оплати праці, основні функціональні задачі та показники роботи за якими оцінюється ефективність працівника на посаді. І тільки при отриманні згоди зі сторони кандидата щодо умов працевлаштування, спільно з кандидатом узгоджуємо дату оформлення та порядок введення в посаду, з подальшим постійним супроводженням новачка в період адаптації (для надання повної та детальної інформації у разі виникнення питань у новачка). Всі належні оплати, згідно з узгодженим контракту та умов оплати праці Компанія виконує вчасно та в повному обсязі.
Щодо зменшення зайнятості : у зв’язку з тим, що у країні війна та її тривалість неможливо спрогнозувати, а обсяги продажів у компанії значно скоротились, керівники регулюють рівень зайнятості працівників своїх підрозділів відповідно до фактичних загальних обсягів продажів, пріоритетів та фактичного завантаження кожного працівника підрозділу, для забезпечення ефективності процесу в конкретному періоді часу.
Компанія була змушена з тими працівниками, у яких значно зменшились/відсутні обсяги робіт, чи які знаходяться за межами країни, а їх функціонал не передбачає виконання роботи у відділеному форматі, за їх згодою - перевести таких працівників на зайнятість відповідно до фактичного завантаження підрозділів в періоді.
Це було надзвичайно важке рішення, яке відкладалось до останнього, але завдяки цьому нам вдалося зберегти усі робочі місця і забезпечити можливість подальшої роботи мережі АЗК для забезпечення Гостей паливом в самі надскладні місяці війни.
Варто зазначити:
Протягом лютого-березня компанія надала можливість кожному працівникові виїхати в безпечне місце та гарантувала оплату кожному працівникові. З урахуванням того, що багато працівників офісу знаходиться за межами України і не можуть ефективно виконувати в повному обсязі свою роботу – зі сторони компанії забезпечено рівень зайнятості відповідно до індивідуальної можливості кожного працівника. Рівень зайнятості кожного працівника не є статичним – змінюється щомісячно в сторону збільшення у випадку збільшення об’ємів. Компанія не звільнила ні одного працівника з причини «Оптимізації»
Довольно долгое время проработала в офисе компании Сокар. Устроившись на работу, необходимо пройти тесты на знания истории Азербайджана и прочее, ознакомиться с десятками нормативных документов, касающихся проф. обязанностей, много бюрократии. Все по регламенту, серьезно и солидно. С виду, на первый взгляд. Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые... Читать отзыв Довольно долгое время проработала в офисе компании Сокар. Устроившись на работу, необходимо пройти тесты на знания истории Азербайджана и прочее, ознакомиться с десятками нормативных документов, касающихся проф. обязанностей, много бюрократии. Все по регламенту, серьезно и солидно. С виду, на первый взгляд. Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые и новые должности открываются, и оклад увеличивается. В принципе отношение к персоналу требовательное в части соблюдения регламентов и индифферентное в части ценности как сотрудника, участника команды. Руководство в первую очередь беспокоится о своём комфорте и всяческих благах. Особо ярко это проявилось с началом войны. Компания посчитала вполне приемлемым выплачивать зарплату по непонятной градации: кому-то по полной ставке, некоторым 0,5, 0,25, а кому-то и вовсе на протяжении всего времени не платить ни гроша (писали каждый месяц заявления на свой счёт по причине ковида, без претензий к компании). При чем это могли быть сотрудники из одного отдела и равной квалификации. Были и такие, которым и вовсе не повезло - их просто уволили по причине «оптимизации». При всем при этом напоказ, для медиа, Сокар, Азербайджан, заботливо выделял материальную помощь в рамках благотворительности, своих же сотрудников оставив без средств к существованию. Недостойное и непорядочное поведение компании с претензией на люкс-сегмент и владеющей самыми «престижными» АЗС в стране . В общем очень неприятное послевкусие осталось от этой невкусной «конфеты» лишь с красивой обвёрткой. P.S. И да, на территории Украины видеть Сокар не хотелось бы, есть более достойные нефтяные компании, а этот «кораблик» пусть идёт вслед за русским.
Рівень ЗП (тарифна сітка посад) формується/переглядається щорічно базуючись на поточній ситуації ринку праці (бенчмаркінгові дослідження ринку праці), бізнес-можливостях Компанії та оцінці кожної посади щодо дефіцитності на ринку і цінності для компанії. Зміни впроваджуються через затвердження в цілому по Компанії. В компанії діють чіткі політики й правила системи стимулювання та турботи, які затверджені регламентувальними документами, з якими у кожного новачка є можливість ознайомитись при оформленні на роботу (у відкритому доступі на внутрішньому корпоративному порталі та включені до ознайомлення в програму адаптації). Також, для кожного кандидата, з яким узгоджене фінальне рішення про співпрацю, ДО оформлення його на роботу, ми надсилаємо пропозицію про роботу, в якій зображені усі умови запропонованої посади, в т.ч. умови оплати праці, основні функціональні задачі та показники роботи за якими оцінюється ефективність працівника на посаді. І тільки при отриманні згоди зі сторони кандидата щодо умов працевлаштування, спільно з кандидатом узгоджуємо дату оформлення та порядок введення в посаду, з подальшим постійним супроводженням новачка в період адаптації (для надання повної та детальної інформації у разі виникнення питань у новачка). Всі належні оплати, згідно з узгодженим контракту та умов оплати праці Компанія виконує вчасно та в повному обсязі.
Щодо зменшення зайнятості : у зв’язку з тим, що у країні війна та її тривалість неможливо спрогнозувати, а обсяги продажів у компанії значно скоротились, керівники регулюють рівень зайнятості працівників своїх підрозділів відповідно до фактичних загальних обсягів продажів, пріоритетів та фактичного завантаження кожного працівника підрозділу, для забезпечення ефективності процесу в конкретному періоді часу.
Компанія була змушена з тими працівниками, у яких значно зменшились/відсутні обсяги робіт, чи які знаходяться за межами країни, а їх функціонал не передбачає виконання роботи у відділеному форматі, за їх згодою - перевести таких працівників на зайнятість відповідно до фактичного завантаження підрозділів в періоді.
Це було надзвичайно важке рішення, яке відкладалось до останнього, але завдяки цьому нам вдалося зберегти усі робочі місця і забезпечити можливість подальшої роботи мережі АЗК для забезпечення Гостей паливом в самі надскладні місяці війни.
Варто зазначити:
Протягом лютого-березня компанія надала можливість кожному працівникові виїхати в безпечне місце та гарантувала оплату кожному працівникові. З урахуванням того, що багато працівників офісу знаходиться за межами України і не можуть ефективно виконувати в повному обсязі свою роботу – зі сторони компанії забезпечено рівень зайнятості відповідно до індивідуальної можливості кожного працівника. Рівень зайнятості кожного працівника не є статичним – змінюється щомісячно в сторону збільшення у випадку збільшення об’ємів. Компанія не звільнила ні одного працівника з причини «Оптимізації»
Отзыв о SOCAR по адресу Кременчук, пр-т. 50 лет Октября на сайте пишется что ДТ орлен(литва) , но на заправке в Кременчуге ,в середине августа ,заправляют ДТ производства Польша (инфо из паспорта качества на кассе) --ОБМАН ? --я готов платить самую большую стоимость среди украинских заправок за проверенное топливо,но зачем платить больше за то , что можно заправить на ОККО или ВОГ и дешевле ?
Недостатки:
обман клиентов -еду за одним топливом а получаю другое
Вітаємо! Дякуємо за відгук та поспішаємо Вас заспокоїти - PKN Orlen (польськ. Polski Koncern Naftowy Orlen) - польська нафтопереробна компанія, найбільша в Польщі. Займається видобутком, переробкою та продажем нафти та бензину у Польщі, Чехії, Німеччині та країнах Балтії, в тому числі і Литві. Наша компанія вже більше 10 років забеспечую гостей пальним тільки найвищої якості.
Отзыв о SOCAR по адресу Обухов, Київська область На счёт топлива не могу сказать, но вот с едой у них беда, взяли 2 кебаба с телятиной (цена за один 149грн), ну блин, неужели за эти деньги нельзя туда вложить нормального мяса?! Сплошные куски жира с жилами, соуса 2 капли, ну вы хоть сами пробовали, то что продаёте?! Шава в ларьке в 100 раз качественней и дешевле. Поесть... Читать отзыв На счёт топлива не могу сказать, но вот с едой у них беда, взяли 2 кебаба с телятиной (цена за один 149грн), ну блин, неужели за эти деньги нельзя туда вложить нормального мяса?! Сплошные куски жира с жилами, соуса 2 капли, ну вы хоть сами пробовали, то что продаёте?! Шава в ларьке в 100 раз качественней и дешевле. Поесть это точно не в Сокар!
Вітаємо! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за доставлені незручності. Ми здивовані Вашим коментарем, бо, донер-кебаб - це наша фірмова страва і ми дійсно дуже ніжно до неї відносимося, саме тому просимо Вас надати деталі в наші офіційні канали (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook), щоб ми могли розібратися та при виявлених недоліків вживати заходів по недопущення повторення ситуації. Дякуємо
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, Броварський просп, 53А Неделю назад заправил дизель 20 литров (самый дорогой Экстра). К моему удивлению расход топлива значительно увеличился с 7,5 до 8,5-9 л/100 км в условиях города при обычном городском трафике. Не знаю что там за бодяга но на эту элит-заправку с супер топливом я больше ни колесом.Машину жалко
Вітаємо! Дякуємо за відгук та просимо повідомити нам деталі в офіційні канали (гаряча лінія 0800508585 або сторінка Facebook), для того, щоб ми могли розібратися. Дякуємо
Ужасное обслуживание. Покупала круассаны, попросила в пакетик с собой- пакет мне швырнула девушка и ушла, вместо того чтобы сложить их и дать.. Машину оставить негде, чтобы зайти в магазин, всегда подняты железные штуки!
Вітаємо! Дякуємо за сигнал та перепрошуємо за дії співробітника. Будь ласка, поділіться з нами деталями в офіційних каналах, для того, щоб ми могли прийняти необхідні заходи(гаряча лінія 0800508585 та/або сторінка в Facebook). Дякуємо.
Сокар стал продавать бензин с 5% содержанием биоэтанола... Сертификаты качества в уголке потребителя уже как 3 месяца просрочены... Кофе пережарено, горчит...
Вітаємо! Здивовані відгуком, та дякуємо за сигнал. Також, будемо, дуже вдячні, за надану інформацію в наші офіційні канали, для того, щоб ми могли перевірити та розібратися (гаряча лінія 0800508585, або сторінка в facebook). Дякуємо Показать 1 ответ
Отзыв о SOCAR по адресу Київ, ул. Богатырская 1Е Маю талони SOCAR на ДП, але при спробі заправитися на SOCAR мені було відмовлено, мотивуючи це ти що необхідно їхати в головний офіс і міняти на нові талони, це при тому що талони дійсні по липень 2022р. Я розраховував, що буду заправлений, натомість вимушений на майже пустому баці шукати іншу азк, в SOCAR розчарований, жодної поваго до своїх клієнтів.
Вітаємо! Прийом на АЗК бланків-дозволу (талонів) виданих до 15.03.2022 зупинений. Всі клієнти були проінформані. З інформацією щодо обміну можно ознайомитися за посиланням: https://scard.ua/ Показать 1 ответ
Завжди любила Сокар за смачну кухню, привітний персонал, чистий зал і туалети. Приємне доповнення до подорожі автомобілем! П'ять зірок!!! До сьогоднішнього вечора... Будь ласка, поверніть французькі хот-доги у меню- те чим їх замінили важко описати словами- дуууже дорого (3 хотдоги коштували більше 400 грн!!!). Ок, але розмір хот-дога- мініатюрний, а смак- ще гірший. Гіршого хот-дога в житті не їла. Це... Читать отзыв Завжди любила Сокар за смачну кухню, привітний персонал, чистий зал і туалети. Приємне доповнення до подорожі автомобілем! П'ять зірок!!! До сьогоднішнього вечора...
Будь ласка, поверніть французькі хот-доги у меню- те чим їх замінили важко описати словами- дуууже дорого (3 хотдоги коштували більше 400 грн!!!). Ок, але розмір хот-дога- мініатюрний, а смак- ще гірший. Гіршого хот-дога в житті не їла. Це не лише моя думка...при мені інші покупці також висловлювали своє незадоволення персоналу.
Хот-дог з беконом- булочка з якої начинка і з усіма додатками вилітає...прямо на верхній одяг. Якщо раніше можна було сісти за столик, скинути верхній одяг і спокійно поїсти, то зараз...столи прибрали...комфорту як було до цього напередодні бракує.
Поверніть, будь ласка, столи і змініть меню, бо ви втрачатимете потенційних клієнтів: окко та wog вистачає по трасі, і вони радо вітатимуть тих, хто після таких "нововведень" оминитимуть Socar.
Гарне було місце...моє улюблене...але на жаль, зміни- не на краще(
Вітаємо! Компанія SOCAR Energy Ukraine ексклюзивно почала працювати із всесвітньо відомим брендом хот-догів Nathan’s Famous. В Україні придбати їх можна лише на АЗК SOCAR.
Ми космополітична компанія, яка знайомить українців із найкращими брендами світу. Це не тільки і не стільки про асортимент, як про цінності і високі стандарти якості, які відрізняють нас від багатьох інших. Саме тому компанія SOCAR розпочала партнерство із Nathan's Famous — брендом, який є родоначальником американської культури швидкого харчування та розвиває її в усьому світі.
Гості АЗК SOCAR мають унікальну можуть спробувати хот-доги та картоплю, смак яких ідентичний тим, що й для споживачів у США.
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Ми згодні з Вами, це не дуже зручне, але ж ми піклуємось про безпеку Вашу та присутніх на АЗК інших людей. Заправка газом - це дуже небезпечно! Тому чинними правилами техніки безпеки та пожежної безпеки при заправці газобалонного пристрою, в першу черга передбачена, що заправка газом може виконувати тільки особа, яка пройшла спеціалізоване навчання, по друге заборонено заправка автомобіля газом в якому перебувають пасажири та / або водій. Наші гості завжди можуть перепочити поки відбувається заправка в торговельному залі, на літньому майданчику або не спеціально обладнаних майданчиках на території АЗК. Дякуємо.
Апара на підкачку коліс не працював. Хоча ніякої інформації немає. Коли я 5 хвилин намагалася його увімкнути, то неподалік стояв заправщик і лише спостерігав. Відношення погане. М-06 125км.обїздна Коростишева.
Олеже, вітаємо! Дякуємо за відгук! Будемо вдячні за деталі в офіційні канали (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook), тому, що на момент перевірки по вказаному АЗК компресор працює, збоїв в роботі не спостерігалося.
Залил в пустой бак после провереной по свечам заправки 25 литров нано 95 и выкатав ужаснулся, такого ещё не видел, зелень и белый нагар это бедная смесь с присадками, да и комп показал больший расход, разбирайтесь что за хрня у такой элитной заправки, наберу на остаток бонусов и чау
Здравствуйте! Александр, благодарим за отзыв. Если у Вас есть замечания в отношении качества топлива, просим Вас связаться с нами в официальных каналах (горячая линия 0800508585 или страница в Facebook). Спасибо
SOCAR занимается добычей, переработкой, транспортировкой нефти и газа, реализацией нефти и производных нефтепродуктов на внутреннем и международном рынках, строительством и эксплуатацией нефте- и газопроводов. Развивает розничный бизнес - сеть автозаправочных станций бренда SOCAR в Азербайджане, Грузии, Украине, Румынии и Швейцарии. Имеет расширенную сеть представительств в Грузии, Турции, Румынии, Австрии, Швейцарии,... подробнее
Сирники на Socar
Обов'язково розберемось у цій ситуації
Бензин 95 через пол года стал мутным
Мережа АЗК SOCAR в україні реалізує лише найкраще - преміальне пальне в тому числі і LPG вже понад 10 років. Пальне відповідає всім критеріям якості. Тому Ваш коментар для нас здивування, саме тому ми просимо поділитися з нами деталями в офіційних каналах (гаряча лінія 0800508585 або сторінка в Facebook) для того, щоб наші фахівці разом з Вами змогли розібратися. Дякуємо
Не пришёл возврат денег
Нужно быть на чеку, как с жуликами
Вечером увидел, что сумма была снята без скидки. Бонус тоже капнул как обычно. Позвонил на горячую линию уточнить- а там... Читать отзыв Утром, спеша на работу, увидел баннер и заскочил заправиться. Чтоб не стоять за любителями проесть, как обычно это делаю на всех Азс, заправился на колонке. Все ж просто как 1,2,3- получил скидку и заряд довольности на целый день Ч
Вечером увидел, что сумма была снята без скидки. Бонус тоже капнул как обычно. Позвонил на горячую линию уточнить- а там ответ читайте внимательно. Вы оплатили через socar pay, а в третьем пункте значиться только картой или наличными.
Почему нельзя было просто в третьем пункте после « розрахуйтеся» написать словосочетание «на касе», чтоб читалось просто и однозначно? Я ж пришел купить и не загадки разгадывать
Вывод- если Вы ездили до этого на окко и привыкли, что при расчете определенной картой банка( или еще каким нибудь условиям) Вам автоматом капает скидка в не зависимости от того каким образом Вы отдали компании деньги, то тут так не будет.
Читайте, включайте критическое мышление, не спишите на работу и будьте внимательны - и только тогда Вам «подарують позитиний настрій на весь день»
Бензин 100
Дурять!!!!
Допоможіть
Відгук про Сокар, та фастфуд.
Пистолетчики сокар
Надувають постійно
Якість бензину
Мовчки бонуси списали
Чистота в туалете
Не платять з/п
Маргарито, дякуємо за відгук!
Щодо умов оплати праці в компанії нічого не змінилось – заробітна плата нараховується та виплачується в повному обсязі у відповідності до фактично відпрацьованих годин - для персоналу АЗК та у відповідності до фактичного рівня зайнятості - для персоналу офісних підрозділів, згідно табелю робочого часу.
У випадку, якщо у Вас виникають питання щодо отриманих виплат, в компанії діє правило відкритої комунікації: у Вас є можливість звернутись за уточненнями до безпосереднього керівника, та/або до фахівця відділу персоналу, та/або Директора з персоналу (для персоналу АЗК, додатково – Директора регіону, Директора з роздрібної торгівлі), та/або на Відкриту Гарячу лінію Генерального директора для працівників.
Контактні телефони розміщені на внутрішньому корпоративному порталі Компанії (а для АЗК, додатково, в кімнатах для персоналу).
Ми радо допоможемо вам в отриманні вичерпної інформації з питань, які у Вас виникли та потребують уточнень.
Цена на американские хот-доги ПРОСТО НЕАДЭКВАТ!
Ми космополітична компанія, яка знайомить українців із найкращими брендами світу. Це не тільки й не стільки про асортимент, як про цінності й високі стандарти якості, які відрізняють нас від багатьох інших. Саме тому компанія SOCAR розпочала партнерство із Nathan's Famous — брендом, який є родоначальником американської культури швидкого харчування та розвиває її в усьому світі.
Гості АЗК SOCAR мають унікальну можуть спробувати хот-доги та картоплю, смак яких ідентичний тим, що й для споживачів у США. Всі інгредієнти доставляються безпосередньо з США.
сервис уровня Гвинеи
1. Персонал хамит, Дегтяр Олексей, вас имею ввиду
2.не слушает заказ
3.не знает ассортимент
Качество бензина
Вот такое случилось в user124оследние две заправки на сокаре в г. Кременчуг ул. Леси Украинки 146. Бензин: 95-й нано.
На холостых детонация, копоть на выхлопных трубах и даже видно что дам выходит черный.
Много лет заправляюсь только на сокаре, такое впервые. Пришлось залить присадку чтобы немного убрать детонацию.
Честно говоря, очень разочарован.
Погана якість пального
Не все золото, що блистить
Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые... Читать отзыв Довольно долгое время проработала в офисе компании Сокар. Устроившись на работу, необходимо пройти тесты на знания истории Азербайджана и прочее, ознакомиться с десятками нормативных документов, касающихся проф. обязанностей, много бюрократии. Все по регламенту, серьезно и солидно. С виду, на первый взгляд.
Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые и новые должности открываются, и оклад увеличивается. В принципе отношение к персоналу требовательное в части соблюдения регламентов и индифферентное в части ценности как сотрудника, участника команды. Руководство в первую очередь беспокоится о своём комфорте и всяческих благах. Особо ярко это проявилось с началом войны. Компания посчитала вполне приемлемым выплачивать зарплату по непонятной градации: кому-то по полной ставке, некоторым 0,5, 0,25, а кому-то и вовсе на протяжении всего времени не платить ни гроша (писали каждый месяц заявления на свой счёт по причине ковида, без претензий к компании). При чем это могли быть сотрудники из одного отдела и равной квалификации. Были и такие, которым и вовсе не повезло - их просто уволили по причине «оптимизации». При всем при этом напоказ, для медиа, Сокар, Азербайджан, заботливо выделял материальную помощь в рамках благотворительности, своих же сотрудников оставив без средств к существованию. Недостойное и непорядочное поведение компании с претензией на люкс-сегмент и владеющей самыми «престижными» АЗС в стране . В общем очень неприятное послевкусие осталось от этой невкусной «конфеты» лишь с красивой обвёрткой.
Рівень ЗП (тарифна сітка посад) формується/переглядається щорічно базуючись на поточній ситуації ринку праці (бенчмаркінгові дослідження ринку праці), бізнес-можливостях Компанії та оцінці кожної посади щодо дефіцитності на ринку і цінності для компанії. Зміни впроваджуються через затвердження в цілому по Компанії.
В компанії діють чіткі політики й правила системи стимулювання та турботи, які затверджені регламентувальними документами, з якими у кожного новачка є можливість ознайомитись при оформленні на роботу (у відкритому доступі на внутрішньому корпоративному порталі та включені до ознайомлення в програму адаптації).
Також, для кожного кандидата, з яким узгоджене фінальне рішення про співпрацю, ДО оформлення його на роботу, ми надсилаємо пропозицію про роботу, в якій зображені усі умови запропонованої посади, в т.ч. умови оплати праці, основні функціональні задачі та показники роботи за якими оцінюється ефективність працівника на посаді. І тільки при отриманні згоди зі сторони кандидата щодо умов працевлаштування, спільно з кандидатом узгоджуємо дату оформлення та порядок введення в посаду, з подальшим постійним супроводженням новачка в період адаптації (для надання повної та детальної інформації у разі виникнення питань у новачка).
Всі належні оплати, згідно з узгодженим контракту та умов оплати праці Компанія виконує вчасно та в повному обсязі.
Щодо зменшення зайнятості : у зв’язку з тим, що у країні війна та її тривалість неможливо спрогнозувати, а обсяги продажів у компанії значно скоротились, керівники регулюють рівень зайнятості працівників своїх підрозділів відповідно до фактичних загальних обсягів продажів, пріоритетів та фактичного завантаження кожного працівника підрозділу, для забезпечення ефективності процесу в конкретному періоді часу.
Компанія була змушена з тими працівниками, у яких значно зменшились/відсутні обсяги робіт, чи які знаходяться за межами країни, а їх функціонал не передбачає виконання роботи у відділеному форматі, за їх згодою - перевести таких працівників на зайнятість відповідно до фактичного завантаження підрозділів в періоді.
Це було надзвичайно важке рішення, яке відкладалось до останнього, але завдяки цьому нам вдалося зберегти усі робочі місця і забезпечити можливість подальшої роботи мережі АЗК для забезпечення Гостей паливом в самі надскладні місяці війни.
Варто зазначити:
Протягом лютого-березня компанія надала можливість кожному працівникові виїхати в безпечне місце та гарантувала оплату кожному працівникові.
З урахуванням того, що багато працівників офісу знаходиться за межами України і не можуть ефективно виконувати в повному обсязі свою роботу – зі сторони компанії забезпечено рівень зайнятості відповідно до індивідуальної можливості кожного працівника.
Рівень зайнятості кожного працівника не є статичним – змінюється щомісячно в сторону збільшення у випадку збільшення об’ємів.
Компанія не звільнила ні одного працівника з причини «Оптимізації»
Не все золото, що блистить
Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые... Читать отзыв Довольно долгое время проработала в офисе компании Сокар. Устроившись на работу, необходимо пройти тесты на знания истории Азербайджана и прочее, ознакомиться с десятками нормативных документов, касающихся проф. обязанностей, много бюрократии. Все по регламенту, серьезно и солидно. С виду, на первый взгляд.
Вопреки расхожему мнению зарплаты здесь вовсе небольшие, ближе к низким, высокие только у руководства и «нужных» людей, под которые и новые должности открываются, и оклад увеличивается. В принципе отношение к персоналу требовательное в части соблюдения регламентов и индифферентное в части ценности как сотрудника, участника команды. Руководство в первую очередь беспокоится о своём комфорте и всяческих благах. Особо ярко это проявилось с началом войны. Компания посчитала вполне приемлемым выплачивать зарплату по непонятной градации: кому-то по полной ставке, некоторым 0,5, 0,25, а кому-то и вовсе на протяжении всего времени не платить ни гроша (писали каждый месяц заявления на свой счёт по причине ковида, без претензий к компании). При чем это могли быть сотрудники из одного отдела и равной квалификации. Были и такие, которым и вовсе не повезло - их просто уволили по причине «оптимизации». При всем при этом напоказ, для медиа, Сокар, Азербайджан, заботливо выделял материальную помощь в рамках благотворительности, своих же сотрудников оставив без средств к существованию. Недостойное и непорядочное поведение компании с претензией на люкс-сегмент и владеющей самыми «престижными» АЗС в стране . В общем очень неприятное послевкусие осталось от этой невкусной «конфеты» лишь с красивой обвёрткой.
P.S. И да, на территории Украины видеть Сокар не хотелось бы, есть более достойные нефтяные компании, а этот «кораблик» пусть идёт вслед за русским.
Рівень ЗП (тарифна сітка посад) формується/переглядається щорічно базуючись на поточній ситуації ринку праці (бенчмаркінгові дослідження ринку праці), бізнес-можливостях Компанії та оцінці кожної посади щодо дефіцитності на ринку і цінності для компанії. Зміни впроваджуються через затвердження в цілому по Компанії.
В компанії діють чіткі політики й правила системи стимулювання та турботи, які затверджені регламентувальними документами, з якими у кожного новачка є можливість ознайомитись при оформленні на роботу (у відкритому доступі на внутрішньому корпоративному порталі та включені до ознайомлення в програму адаптації).
Також, для кожного кандидата, з яким узгоджене фінальне рішення про співпрацю, ДО оформлення його на роботу, ми надсилаємо пропозицію про роботу, в якій зображені усі умови запропонованої посади, в т.ч. умови оплати праці, основні функціональні задачі та показники роботи за якими оцінюється ефективність працівника на посаді. І тільки при отриманні згоди зі сторони кандидата щодо умов працевлаштування, спільно з кандидатом узгоджуємо дату оформлення та порядок введення в посаду, з подальшим постійним супроводженням новачка в період адаптації (для надання повної та детальної інформації у разі виникнення питань у новачка).
Всі належні оплати, згідно з узгодженим контракту та умов оплати праці Компанія виконує вчасно та в повному обсязі.
Щодо зменшення зайнятості : у зв’язку з тим, що у країні війна та її тривалість неможливо спрогнозувати, а обсяги продажів у компанії значно скоротились, керівники регулюють рівень зайнятості працівників своїх підрозділів відповідно до фактичних загальних обсягів продажів, пріоритетів та фактичного завантаження кожного працівника підрозділу, для забезпечення ефективності процесу в конкретному періоді часу.
Компанія була змушена з тими працівниками, у яких значно зменшились/відсутні обсяги робіт, чи які знаходяться за межами країни, а їх функціонал не передбачає виконання роботи у відділеному форматі, за їх згодою - перевести таких працівників на зайнятість відповідно до фактичного завантаження підрозділів в періоді.
Це було надзвичайно важке рішення, яке відкладалось до останнього, але завдяки цьому нам вдалося зберегти усі робочі місця і забезпечити можливість подальшої роботи мережі АЗК для забезпечення Гостей паливом в самі надскладні місяці війни.
Варто зазначити:
Протягом лютого-березня компанія надала можливість кожному працівникові виїхати в безпечне місце та гарантувала оплату кожному працівникові.
З урахуванням того, що багато працівників офісу знаходиться за межами України і не можуть ефективно виконувати в повному обсязі свою роботу – зі сторони компанії забезпечено рівень зайнятості відповідно до індивідуальної можливості кожного працівника.
Рівень зайнятості кожного працівника не є статичним – змінюється щомісячно в сторону збільшення у випадку збільшення об’ємів.
Компанія не звільнила ні одного працівника з причини «Оптимізації»
обман клиентов
Еда в Сокар
Шава в ларьке в 100 раз качественней и дешевле.
Поесть... Читать отзыв На счёт топлива не могу сказать, но вот с едой у них беда, взяли 2 кебаба с телятиной (цена за один 149грн), ну блин, неужели за эти деньги нельзя туда вложить нормального мяса?! Сплошные куски жира с жилами, соуса 2 капли, ну вы хоть сами пробовали, то что продаёте?!
Шава в ларьке в 100 раз качественней и дешевле.
Поесть это точно не в Сокар!
Увеличеный расход
К моему удивлению расход топлива значительно увеличился с 7,5 до 8,5-9 л/100 км в условиях города при обычном городском трафике.
Не знаю что там за бодяга но на эту элит-заправку с супер топливом я больше ни колесом.Машину жалко
Ужасное обслуживание
Машину оставить негде, чтобы зайти в магазин, всегда подняты железные штуки!
Бензин с содержанием спирта Е5
Сертификаты качества в уголке потребителя уже как 3 месяца просрочены...
Кофе пережарено, горчит...
Відмовляють в заправці по талонам
Я розраховував, що буду заправлений, натомість вимушений на майже пустому баці шукати іншу азк, в SOCAR розчарований, жодної поваго до своїх клієнтів.
Новинка! Хот-доги((( поверніть французькі хот-доги, пліззз
Будь ласка, поверніть французькі хот-доги у меню- те чим їх замінили важко описати словами- дуууже дорого (3 хотдоги коштували більше 400 грн!!!). Ок, але розмір хот-дога- мініатюрний, а смак- ще гірший. Гіршого хот-дога в житті не їла. Це... Читать отзыв Завжди любила Сокар за смачну кухню, привітний персонал, чистий зал і туалети. Приємне доповнення до подорожі автомобілем! П'ять зірок!!! До сьогоднішнього вечора...
Будь ласка, поверніть французькі хот-доги у меню- те чим їх замінили важко описати словами- дуууже дорого (3 хотдоги коштували більше 400 грн!!!). Ок, але розмір хот-дога- мініатюрний, а смак- ще гірший. Гіршого хот-дога в житті не їла. Це не лише моя думка...при мені інші покупці також висловлювали своє незадоволення персоналу.
Хот-дог з беконом- булочка з якої начинка і з усіма додатками вилітає...прямо на верхній одяг. Якщо раніше можна було сісти за столик, скинути верхній одяг і спокійно поїсти, то зараз...столи прибрали...комфорту як було до цього напередодні бракує.
Поверніть, будь ласка, столи і змініть меню, бо ви втрачатимете потенційних клієнтів: окко та wog вистачає по трасі, і вони радо вітатимуть тих, хто після таких "нововведень" оминитимуть Socar.
Гарне було місце...моє улюблене...але на жаль, зміни- не на краще(
Ми космополітична компанія, яка знайомить українців із найкращими брендами світу. Це не тільки і не стільки про асортимент, як про цінності і високі стандарти якості, які відрізняють нас від багатьох інших. Саме тому компанія SOCAR розпочала партнерство із Nathan's Famous — брендом, який є родоначальником американської культури швидкого харчування та розвиває її в усьому світі.
Гості АЗК SOCAR мають унікальну можуть спробувати хот-доги та картоплю, смак яких ідентичний тим, що й для споживачів у США.
Правила компании
Погане відношення
распохабились