Через магазин "КОМФІ" передавала смарт годинник, гарантія не закінчилася, а екран перестав працювати. Менше ніж через тиждень прийшло повідомлення - готово, забирайте. В акті - сліди потрапляння вологи (окисли на основній платі). Вирішила подзвонити в сервіс, дізнатися більше інформації про поломку і чи можна відремонтувати за влашні кошти - дізналася багато інформації про свою компетентність в експлуатації годинника)))... Читать отзыв Через магазин "КОМФІ" передавала смарт годинник, гарантія не закінчилася, а екран перестав працювати. Менше ніж через тиждень прийшло повідомлення - готово, забирайте. В акті - сліди потрапляння вологи (окисли на основній платі). Вирішила подзвонити в сервіс, дізнатися більше інформації про поломку і чи можна відремонтувати за влашні кошти - дізналася багато інформації про свою компетентність в експлуатації годинника))) Дуже хамовитий, неосвідчений та грубий співробітник спілкувався зі мною. Надіюся розмова записана та буде прослухана керівництвом даного оператора. Не рекомендую звертатися до СЦ "РОБИМ ГУД" що знаходиться за адресою: місто Київ, вул Білоруська 10/18. Нічим не допомогли так ще й зневажливо ставляться до своїх клієнтів...
Достоинства:
не виявлено
Недостатки:
некомпетентність, невихованість та необізнаність працівників з правилами поводження з клієнтами
Через 4 місяці після користування смартфоном Xiaomi в мене перестав працювати зарядний пристрій. Зателефонувавши до сервісного центру і пояснивши, що в мене не працюю зарядний пристрій, мені сказали, що я повинен разом із пристроєм віддати їм телефон, а строк ремонту(заміни зарядки) становить від 30-до 60 днів. Але це же не все. Спеціаліст сервісного центру також повідомив, що разом із телефоном... Читать отзыв Через 4 місяці після користування смартфоном Xiaomi в мене перестав працювати зарядний пристрій. Зателефонувавши до сервісного центру і пояснивши, що в мене не працюю зарядний пристрій, мені сказали, що я повинен разом із пристроєм віддати їм телефон, а строк ремонту(заміни зарядки) становить від 30-до 60 днів. Але це же не все. Спеціаліст сервісного центру також повідомив, що разом із телефоном я ПОВИНЕН надати доступ до нього, інакше в протилежному випадку вони мені його обнулять(все зітруть).
Добрий день Олег. Прослухавши Ваше звернення до СЦ маємо зауважити що вказані Вами терміни ремонту в 30-60 діб співробітником СЦ не було озвучено . Терміни ремонту в нашому СЦ до 14 діб. Згідно умов гарантійного обслуговування власник має надати пристрій, який знаходиться на гарантії в повній комплектації, а також документ що підтверджує факт покупки. Окремі частини пристрою/комплектації НЕ можуть бути прийняті на гарантійне обслуговування. Для проведення повноцінної діагностики та облуговування згідно регламенту СЦ пристрій має бути без блокувань, тощо. Для збереження конфіденційності своїх данних Ви можете їх закрити для перегляду.
СЦ з яким співпрацює алло, а саме - "Робим Гуд" у місті Київ, робить некомпетентні заключення (на користь магазину), відгуки цього сервісного центру - говорять самі за себе. В блютуз навушниках 1More (на які гарантія від виробника 3 роки), почав текти аккумулятор, внаслідок чого пошкодилась ізоляція, в заключенні зазначили - як "порушено правила експлуатації" . І ні слова про те,... Читать отзыв СЦ з яким співпрацює алло, а саме - "Робим Гуд" у місті Київ, робить некомпетентні заключення (на користь магазину), відгуки цього сервісного центру - говорять самі за себе. В блютуз навушниках 1More (на які гарантія від виробника 3 роки), почав текти аккумулятор, внаслідок чого пошкодилась ізоляція, в заключенні зазначили - як "порушено правила експлуатації" . І ні слова про те, що дріт поплавлено через те, що витікає рідина з аккумулятору. Дивно те, що з них наочно витікає якась рідина і КОМПЕТЕНТНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ЦЬОГО НЕ БАЧИТЬ.
Amazfit GTS 4 Mini після оновлення став показувати замість усіх написів NULL. В іншому нормально працює, передає дані, відображає цифри, лише текст поковбасило. Годинник на гарантії. Повернули з діагнозом "тріщина дисплейного модуля". Там дійсно є невелика подряпина від кігтя кота довжиною півміліметра на самому краю захисного скла, але "тріщина" - це відверта брехня. Намагався зателефонувати розібратися, сказали "ну і що,... Читать отзыв Amazfit GTS 4 Mini після оновлення став показувати замість усіх написів NULL. В іншому нормально працює, передає дані, відображає цифри, лише текст поковбасило. Годинник на гарантії. Повернули з діагнозом "тріщина дисплейного модуля". Там дійсно є невелика подряпина від кігтя кота довжиною півміліметра на самому краю захисного скла, але "тріщина" - це відверта брехня. Намагався зателефонувати розібратися, сказали "ну і що, що брехня, все-одно їх вдарили". Так і не зрозумів, мабуть думають думають, що там шестерні погнулися. (Акт 99863)
Добрий день. Проаналізувавши інформацію по Вашому зверненню(Акт 99863), прийшли до висновку правомірності відмови в ГО. На фото зафіксоване механічне пошкодження дисплею. Згідно умов гарантії: механічне пошкодження є порушенням умов експлуатації та може бути підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні. Якщо Ви не згодні з висновком нашого АСЦ, Ви можете звернутись за діагностикою в будь-який Авторизований Сервісний Центр Xiaomi. Показать 1 ответ
Жахливий досвід((((. Коли нарешті додзвонився, уточнив, чи виконується ремонт мікрохвильовки, приїхав з передмістя Києва- упс, ми працюємо лише по гарантії (вона то і є по гарантії, але з війною десь втратилась при переїздах і ніхто на безкоштовне обслуговування не розраховував). То це якось при ПЕРВИННОМУ спілкуванні можна уточнити!?!??! Чи тільки ваш час цінний!!!!
Очень жалею что вообще посмотрел в сторону этого СЦ. Сдал самокат 2 месяца назад, месяц даже не могли выполнить диагностику и определить гарантийный случай,, пришлось самому выискивать контакты дистрибьюторов техники и писать письма чтоб хоть что то вообще сдвинулось с места, так как сц сидит и разводит руками по типу - не нравится- забирайте, еще месяц ждут каких то... Читать отзыв Очень жалею что вообще посмотрел в сторону этого СЦ. Сдал самокат 2 месяца назад, месяц даже не могли выполнить диагностику и определить гарантийный случай,, пришлось самому выискивать контакты дистрибьюторов техники и писать письма чтоб хоть что то вообще сдвинулось с места, так как сц сидит и разводит руками по типу - не нравится- забирайте, еще месяц ждут каких то запчастей, дозвонится не реально ни на один номер. Какая то шарашкина конторка. До сих пор не получил свою технику обратно. Экономьте свое время и не пользуйтесь услугами этого безответственного сервиса если хотите сохранить свои нервы и технику. Просрали почти весь летний сезон на самокате мне. Слов не хватает описать в тексте культурно.
Відправила годинник amazfit новою поштою до київського сервісного. Через декілька тижнів почала дзвонити до сервісного, бо час іде, а від них тиша. На гарячій лінії сказали, що стосовно виконання роботи звертатись тільки через вайбер. У вайбері 10 днів мене ігнорили. Врешті відповіли, що очікують запчастини до ремонту. Думаю, ок, може відремонтують, хоча на це і не розраховувала. Та на ділі... Читать отзыв Відправила годинник amazfit новою поштою до київського сервісного. Через декілька тижнів почала дзвонити до сервісного, бо час іде, а від них тиша. На гарячій лінії сказали, що стосовно виконання роботи звертатись тільки через вайбер. У вайбері 10 днів мене ігнорили. Врешті відповіли, що очікують запчастини до ремонту. Думаю, ок, може відремонтують, хоча на це і не розраховувала. Та на ділі тільки даремно витрачений час та гроші за доставку.
Там він пролежав більше двох тижнів без огляду(згідно дати у акті). Ше три тижні типу чекали комплектуючі, яких не виявилось. Годинник повернули по причині неможливого ремонту у термін 14 днів. У акті порекомендули звернутись до продавця. АЛЕ продавцю повернути товар не можу, бо отримала його з надірваною пломбою від сервісного. Гарантійний термін рік і сервісний протримав у себе годинник півтора місяці, і отримала його назад чітко у останній день з не належною пломбою. Дякую, що зробили все, щоб я не могла повернути кошти за не якісний товар. Даремно проігнорувала погані відгуки в про цей сервісний.
.Купуючи годинник amasfit. В магазині запропонували заплатити страховку- заплатила. Через деякий час з'явилась тріщина на склі від удару. Їду в магазин, оформляю страховку і здаю в сервісний центр. І все кругом Ок. Чекаю. Чекаю. Звоню дізнатись за годинник- кажуть що ремонт виконаний. Чекаю- не повертають. І після частих моїх прохань вислати мені мій годинник.повідомиди що він... Читать отзыв .Купуючи годинник amasfit. В магазині запропонували заплатити страховку- заплатила. Через деякий час з'явилась тріщина на склі від удару. Їду в магазин, оформляю страховку і здаю в сервісний центр. І все кругом Ок. Чекаю. Чекаю. Звоню дізнатись за годинник- кажуть що ремонт виконаний. Чекаю- не повертають. І після частих моїх прохань вислати мені мій годинник.повідомиди що він Не відремонтований. Прислали СМс що годинник мені повертають без ремонту. ЛОХОТРОН.
Приобрел телефон в фирменном магазине XIAOMI в г. Днепр, через 5 месяцев телефон просто перестал держать заряд батареи, а плюсом к этому расшаталось гнездо зарядки. Вернул в магазин по гарантии. Отправили этим рукожопам. Ответ ошеломил - Товар не подлежит гарантийному обслуживанию... Причина - загрязнение разьема зарядки. Что ???? Загрязнение разьема???? Как обычный пользователь телефона, я даже проверить их слова не... Читать отзыв Приобрел телефон в фирменном магазине XIAOMI в г. Днепр, через 5 месяцев телефон просто перестал держать заряд батареи, а плюсом к этому расшаталось гнездо зарядки. Вернул в магазин по гарантии. Отправили этим рукожопам. Ответ ошеломил - Товар не подлежит гарантийному обслуживанию... Причина - загрязнение разьема зарядки. Что ???? Загрязнение разьема???? Как обычный пользователь телефона, я даже проверить их слова не могу, так как необходимо разобрать телефон, чтобы в этом убедиться. В общем и целом максимально гнилая контора
Сдала часы Amazfit на ремонт сказали, что ремонту не подлежат и обратно не возвращают. Сервис на Бандэры. Не коем случае не обращайтесь к ним. Это - Г...но!!!
Купила в Алло маме телефон . С первых дней он работал не корректно постоянно тупил датчик приближения. Приучалась она с ним пару недель и было решено отдать его на сервис . 11.12.2021 я отдала телефон . 02.01.2022 забрала . Он в таком же состоянии как и был . Работает не корректно. Проблему не решили . С Алло разговор не знаю... Читать отзыв Купила в Алло маме телефон . С первых дней он работал не корректно постоянно тупил датчик приближения. Приучалась она с ним пару недель и было решено отдать его на сервис . 11.12.2021 я отдала телефон . 02.01.2022 забрала . Он в таком же состоянии как и был . Работает не корректно. Проблему не решили . С Алло разговор не знаю чему не привёл сказали отдавать независимому эксперту за свой же счёт . Что мы имеем телефон не работает деньги потрачены как бороться дальше с Алло я не знаю .
iPhone 13 pro max після покупки не включався. Віддали на перевірку, щоб вони написали акт, що тел бракований. В заяві все описали. Оператор по тел сказала, що така перевірка займає макс 2-4 дні, я ще й попередила що ііду закордон. В результаті тел мені в ці строки ніхто не віддав. Ще й доставляють вони потім цей тел до магазину Алло... Читать отзыв iPhone 13 pro max після покупки не включався. Віддали на перевірку, щоб вони написали акт, що тел бракований. В заяві все описали. Оператор по тел сказала, що така перевірка займає макс 2-4 дні, я ще й попередила що ііду закордон. В результаті тел мені в ці строки ніхто не віддав. Ще й доставляють вони потім цей тел до магазину Алло назад, Новою поштою. А це займає від 1-3 днів. В мене не має слів. Невже не можна цю роботу зробити швидше????? Ідіоти
3 раза приезжал в субботу. 2 октября - пр. Бандеры Не вышли на работу 23 окт - пр. Бандеры Не приняли в ремонт, т.к. они типа уже закрывают это отделение ( не мудрено с такой работой) 23 окт - ул.Васильковская ушли с работы на 2 часа раньше времени закрытия. Дозвониться не возможно в субботу. Вывод: не тратьте даже... Читать отзыв 3 раза приезжал в субботу.
2 октября - пр. Бандеры Не вышли на работу
23 окт - пр. Бандеры Не приняли в ремонт, т.к. они типа уже закрывают это отделение ( не мудрено с такой работой)
23 окт - ул.Васильковская ушли с работы на 2 часа раньше времени закрытия.
Дозвониться не возможно в субботу.
Вывод: не тратьте даже время на них, с такой работай им не долго осталось.
Не дай Бог связываться с этим Робином21 октября, 2021 год
Протухшая контора до мозга костей. Не несут никакой ответственности, дозвониться или дописаться в эту помойку нет никакой возможности... Повлиять на них можно только оббивая порог магазина в котором вы купили товар. Только магазин может делать запрос и только тогда из Робим Хуже "гуд" дают вам ответ... Статусы на ихнем сайте - мыльная опера и ставят от фонаря, тянут время. Был... Читать отзыв Протухшая контора до мозга костей. Не несут никакой ответственности, дозвониться или дописаться в эту помойку нет никакой возможности... Повлиять на них можно только оббивая порог магазина в котором вы купили товар. Только магазин может делать запрос и только тогда из Робим Хуже "гуд" дают вам ответ... Статусы на ихнем сайте - мыльная опера и ставят от фонаря, тянут время. Был очень негативный опыт в починке этим недосервисом нового электровелосипеда после двух месяцев использования по гарантийному случаю приобретённым в магазине АЛЛО... АЛЛО кстати очень добросовестный магазин оказался. В итоге вернули деньги за товар. А Робим Хуже "гуд"- это ДНО...
Купила в алло телефон, 2 месяца проработал, потом сломалась кнопка включения, отправила им по гарантии, месяц мне не возвращают телефон, обещают перезвонить и не перезваниват!!!! Буду жаловаться во все инстанции!!! Ужасное обслуживание, никто не говорит что с телефоном!!!!!
Купил телефон xiaomi mi 11 lite, через какое-то время (а именно 2 месяца), телефон начал снижать производительность в играх, на 70% и ниже, если его зарядить - всё хорошо пока снова до 70% не упадёт, проблема была видна, всё консультанты видели и сразу говорили что "да - это проблема в самом телефоне"( они советовали сделать сброс телефона - я сделал... Читать отзыв Купил телефон xiaomi mi 11 lite, через какое-то время (а именно 2 месяца), телефон начал снижать производительность в играх, на 70% и ниже, если его зарядить - всё хорошо пока снова до 70% не упадёт, проблема была видна, всё консультанты видели и сразу говорили что "да - это проблема в самом телефоне"( они советовали сделать сброс телефона - я сделал и ничего не помогло), отправили по гарантии (сразу скажу , телефон целый , на акте написано царапины на верхней части, и пыль в разъёмах, телефон носил в чехле, и защитные стекла стоят, они целые, к телефону относился бережно), ждал 16 дней, отправка была из магазина в Днепре , отправляли в Киев, приехал и сказали что ошибок по их программам не найдено, телефон мол исправный, ок, действительно - может по их программам он действительно исправный,вывод - проверяйте проблему точнее(прям максимально точно), меня ещё смутил тот факт что когда я его достал из коробки он работал( его не выключили при отправке), короче говоря впечатление как не о хороших мастерах!
Купив в Алло Самсунг М21. Ще на гарантії в один момент вимкнувся та не реагував на включення та підзарядку. Відніс в магазин, прийняли на ремонт. Через тиждень зателефонували, щоб забирав. Віддаючи, показали, що екран трохи вигнутий й через це гарантія скасовується. Коли приймали рівність екрану не перевіряли та в акті прийому на ремонт не зазначили. Тепер в мене виникають підозри,... Читать отзыв Купив в Алло Самсунг М21. Ще на гарантії в один момент вимкнувся та не реагував на включення та підзарядку. Відніс в магазин, прийняли на ремонт. Через тиждень зателефонували, щоб забирав. Віддаючи, показали, що екран трохи вигнутий й через це гарантія скасовується. Коли приймали рівність екрану не перевіряли та в акті прийому на ремонт не зазначили. Тепер в мене виникають підозри, що в сервісі "Робим гуд", щоб не робити ремонт по гарантії, якийсь з робітників міг покласти собі в джинси та поприсідати. Хто ж перевірить? Хоча вдома підключив телефон до зарядного пристрою і він показав на екрані зарядку. І телефон запрацював. Хоча з гарантії його зняли. Не рекомендую звертатись у цей сервіс та купувати в Алло.
Отдавали на ремонт телефон ксяоми в этот сервис ,указывая в акте что данные сохранить в том случае если прийдётся их удалить связяться со мной.прошло 2 недели позвонила на робим гуд сказали все нормально телефон на диагностике ...еще раз попросила сохранить данные сказали хорошо.спустя пару дней смс телефон готов .прихожу мне говорят что телефон не починить он опечатан едет на списание... Читать отзыв Отдавали на ремонт телефон ксяоми в этот сервис ,указывая в акте что данные сохранить в том случае если прийдётся их удалить связяться со мной.прошло 2 недели позвонила на робим гуд сказали все нормально телефон на диагностике ...еще раз попросила сохранить данные сказали хорошо.спустя пару дней смс телефон готов .прихожу мне говорят что телефон не починить он опечатан едет на списание .на вопрос как быть с данными сказали их удалили...я возмущена неужели нельзя было позвонить и сообщить об этом ?!20 раз просила об этом и всем все равно запечатали,удалили и молодцы! Где забота о клиентах????? Девушка на линии на мою проблему ответила просто что вы же по гарантии сдавали а когда люди приносят за ДЕНЬГИ мы сохраняем данные... Получается я телефон не за деньги покупаю и мне дают гарантию чисто так лишь бы было???
Коли Ваш телефон попадає після #Алло# до них, то знайте , що ніякої гарантії нема. По огляді часто пошкоджують телефони , тобто роблять все, щоб не пройшло по гарантії ... !!! Спалити їх !!!
Місце де не поважають клієнтів! заставляють стояти в черзі, а самі приймають по одній людині, хоча є можливість приймати по 2-3 чоловіки. Персонал працює без захисних масок, незважаючи на карантин! Тут не виконують закон про мову! Прийом клієнтів ведуть виключно російською, так як української мови не знають. Відверта дискримінація україномовних українців. Не зважаючи, що підійшла моя черга, мене не обслуговували,... Читать отзыв Місце де не поважають клієнтів! заставляють стояти в черзі, а самі приймають по одній людині, хоча є можливість приймати по 2-3 чоловіки. Персонал працює без захисних масок, незважаючи на карантин! Тут не виконують закон про мову! Прийом клієнтів ведуть виключно російською, так як української мови не знають. Відверта дискримінація україномовних українців. Не зважаючи, що підійшла моя черга, мене не обслуговували, тому що єдиний працівник, який володів мовою був зайнятий! Нікому не раджу користуватися послугами компанії, яка не виконує вимоги закону України та зневажає клієнтів!
Сервісний центр лайно. Звернувся до нього як авторизованого представника Xiaomi, що до ремонту/ сервісу Xiaomi Redmi Note 5. Людина на прийманні в сервіс відразу почала сперечатися, щось доводити незрозуміле, запевняти що вони не розуміють що у до них звертаються!!!! На мов неоднаразові прохання прийняти смартфон в ремонт вона робила все від неї залежне щоб клієнт пішов назавжди-і незвертався до них... Читать отзыв Сервісний центр лайно. Звернувся до нього як авторизованого представника Xiaomi, що до ремонту/ сервісу Xiaomi Redmi Note 5. Людина на прийманні в сервіс відразу почала сперечатися, щось доводити незрозуміле, запевняти що вони не розуміють що у до них звертаються!!!! На мов неоднаразові прохання прийняти смартфон в ремонт вона робила все від неї залежне щоб клієнт пішов назавжди-і незвертався до них ніколи. На разі вона віддала його назад з промовою що ремонтувати вони його не вміють і не можуть. І взагалі чого ви прийшли. Людина назвалася Вікою, і їй було байдуже що вона представляє поважну організацію. І мови доречі незнає:(
Достоинства:
Плюсів нажаль тільки реклама на дверях-Xiaomi.
Недостатки:
Обслуговування. Не поважність до торгової марки яку представляє сервіс. Зневажність своїми службовими обов’язками. Незнання елементарних правил роботи сервісного центру. Вважаю що Xiaomi потрібно звернути увагу на роботу цьоі фірми та відмовитися від співпраці. P.S. Зворотній зв’язок відсутній з керівництвом, на мої намагання вирішити питання компанія відмовчується. Біжіть від неї.
Купила телефон Xiaomi Mi 10T Lite в Алло,на 2 день почав глючити:сам вимикається та сам грузиться,спочатку це відбувалось 1-2 рази на день,потім все більше і більше,напротязі тижня по 5-7 разів на день(((звернувшись в магазин в місті Полтава (де саме і був придбаний цей телефон)консультанти сказали,що телефон потрібно відправляти в сервісний центр в м. Київ,хоча як подзвонила на гарячу лінію мені... Читать отзыв Купила телефон Xiaomi Mi 10T Lite в Алло,на 2 день почав глючити:сам вимикається та сам грузиться,спочатку це відбувалось 1-2 рази на день,потім все більше і більше,напротязі тижня по 5-7 разів на день(((звернувшись в магазин в місті Полтава (де саме і був придбаний цей телефон)консультанти сказали,що телефон потрібно відправляти в сервісний центр в м. Київ,хоча як подзвонила на гарячу лінію мені повідомили,що є і в Полтаві сервісний центр.Обміняти на інший телефон або повернути кошти (так як не пройшло ще 14 днів,як я звернулась в магазин) в магазині сказали що неможливо!Телефон не 2 копійки коштує,щоб викинути його в смітник і придбати інший!Повернувши з сервісного центру "Робим Гуд" телефон,де він пробув 2 тижні- проблему так і не вирішили,в акті написали,що телефон справний і відповідає заданим характеристикам,але насправді він бракований і це було з 1 дня,телефон знову вимикається і 10 хвилин не запускається взагалі,зняла відео підтвердження і знову відправили в сервісний центр "Робим Гуд" на ремонт.Надіюсь цього разу його подивляться і відрементують або таки підтвердять несправність і брак телефону та замінять мені на інший або повернуть кошти,бо таким телефоном,який я придбала в Алло користуватись неможливо!Вже майже місяць без телефону - підтвердіть несправність телефону і не ганьбіть і далі свою репутацію
Хочеться уберечь, хоть кого-нибудь связываться с Алло и СЦ Робим Гуд. В Алло в августе 2020 был приобретен телефон Самсунг А71. В июне 2021 перестала работать часть сенсора. Позвонили на контакт центр Алло, посоветовали нести в магазин-помогут. Отнесли в магазин для диагностики и гарантийного ремонта. Во-первых, передают на СЦ Робим Гуд(не сообщают об этом потребителю ) Во-вторых, СЦ Робим Гуд+... Читать отзыв Хочеться уберечь, хоть кого-нибудь связываться с Алло и СЦ Робим Гуд. В Алло в августе 2020 был приобретен телефон Самсунг А71. В июне 2021 перестала работать часть сенсора. Позвонили на контакт центр Алло, посоветовали нести в магазин-помогут. Отнесли в магазин для диагностики и гарантийного ремонта. Во-первых, передают на СЦ Робим Гуд(не сообщают об этом потребителю ) Во-вторых, СЦ Робим Гуд+ Алло делают все, чтоб отказать в гарантийном ремонте-выставляя виновным потребителя(хотя гарантия действительна). Указывают на нарушения условий эксплуатации, на механические повреждения и подкладывают левые фото в ответ. В третьих почитав отзывы о СЦ Робим Гуд+Алло создаеться впечатление,что они продают уже ремонтированные,бракованные..товары-много случаев похожих. В четвертых, после месяца вазни СЦ Робим Гуд и Алло, отнесли непосредственно в авторизованый СЦ Самсунг в нашем городе (Эльф) и о диво-за день телефон отремонтирован по гарантии, без "копы бумаг-переписок" как в Алло и СЦ Робим Гуд. Вообщем, советую несколько раз подумать, прежде чем связываться с этими организациями, конкурентов благо много, а данным субъектам на клиентов наплевать.
привозил гироборд чтобы поменять аккумулятор. В итоге его перекрасили без моего ведома поставили аккумулятор который не работает. В сервис возил четыре раза, нормально перекрасить не могут, поменяли аккумулятор, который не работает, в конце-концов отказали в замене аккумулятора
Придбала телефон у фокстроті 13.06.2021 Xiaomi Mi 11Lite. Через місяць телефон спонтанно виключався і перестала працювати кнопка включення. Принесла 17.07 у магазин представником Xiaomi телефон було передано у сервіс Робим Гуд. 6 серпня прийшла відповідь номер НК/ Ж-0000164981 від 29.07.21, що було виявлено порушення умов експлуатації, а саме виявлено бруд і окиснення. Телефон забрала і занесла у... Читать отзыв Придбала телефон у фокстроті 13.06.2021 Xiaomi Mi 11Lite. Через місяць телефон спонтанно виключався і перестала працювати кнопка включення. Принесла 17.07 у магазин представником Xiaomi телефон було передано у сервіс Робим Гуд. 6 серпня прийшла відповідь номер НК/ Ж-0000164981 від 29.07.21, що було виявлено порушення умов експлуатації, а саме виявлено бруд і окиснення. Телефон забрала і занесла у сервісний центр, де при діагностиці було виявлено зломаненний шлейф, ні бруду ні вологи не було. Сервісний центр Робин Гуд не законно зняв телефон з гарантії ще й поламали шлейф. Буду звертатись у державну інспекцію з питань захисту прав споживачів у Львівський області.
11.07.21 в магазине "Алло" по адресу ул.Титова 36 был приобретен телефон Xiaomi Redmi 9. На третий день перестал работать дисплей. 15.07.21 умные, квалифицированные и незаменимые сотрудники отказались осматривать заднюю панель устройства, ссылаясь на качественный сервис и профессионализм работников СЦ "Робим Гуд". 26.07.21 телефон был доставлен из сервисного центра обратно в магазин. В заключении сервисного центра обвинили во всех грехах: было... Читать отзыв 11.07.21 в магазине "Алло" по адресу ул.Титова 36 был приобретен телефон Xiaomi Redmi 9. На третий день перестал работать дисплей. 15.07.21 умные, квалифицированные и незаменимые сотрудники отказались осматривать заднюю панель устройства, ссылаясь на качественный сервис и профессионализм работников СЦ "Робим Гуд". 26.07.21 телефон был доставлен из сервисного центра обратно в магазин. В заключении сервисного центра обвинили во всех грехах: было постороннее вмешательство, что я оторвал шлейф, сделал механические повреждения, изогнул слот для сим карт, поцарапал аккумулятор и изогнул заднюю панель. Телефон СЦ ремонтировать отказывается и аннулирует гарантию. Это вес бла-бла-бла на словах. Где доказательства экспертизы? Фото, как производилась диагностика. Писать вы мастера, а на деле... А то что сорвали пленку и не вернули (которая стоит 350 грн., заплаченная в АЛЛО, вы почему-то молчите. Ведь для вас это расходный материал, как говорят сотрудники).
Люди! Будьте бдительны, не покупайте телефоны в "АЛЛО", если не хотите проблем. СЦ "Робим Гуд" с ними заодно. Они боятся признать брак товара, да к тому же воры и мошенники.
Ничего, скоро вылетите в трубу с таким отношением к постоянным клиентам.
В даном сервисном центре на моем смартфоне xiaomi производили замену аккумулятора. Гарантию на работу дали 1 месяц, а через полтора месяца от замены новый акумулятор вздулся и повредил экран. Теперь снова нужно менять аккумулятор и ремонтировать экран. Вывод: 1. Очень малый срок гарантии. 2. Ужасное качество замененных деталей (в данном случае аккумулятора). 3. Клиент вынужден очень переплачивать.
Купил в АЛЛО телефон Samsung Galaxy A32, сразу же начала пропадать связь на двух сим-картах, дозвониться никто не может. Сдал по гарантии в АЛЛО Уже два раза, они отправили в СЦ Робим Гуд (Харьков). Эти бестолковые специалисты возвращают телефон назад и пишут что всё работает. Специально сделал им скриншот экрана - ответ тотже (поломки нет).Ужасный сервис.Сразу для них пишу... Читать отзыв Купил в АЛЛО телефон Samsung Galaxy A32, сразу же начала пропадать связь на двух сим-картах, дозвониться никто не может. Сдал по гарантии в АЛЛО Уже два раза, они отправили в СЦ Робим Гуд (Харьков). Эти бестолковые специалисты возвращают телефон назад и пишут что всё работает. Специально сделал им скриншот экрана - ответ тотже (поломки нет).Ужасный сервис.Сразу для них пишу номера квитанций НК-00614846, НК-00617464. Делать ничего не хотят. Просто возвращают телефон обратно.
Сеть сервисных центров «РОБИМ ГУД» специализируется на ремонте мобильных телефонов, смартфонов, планшетов всех производителей и любого уровня сложности уже более 10 лет. У нас вы быстро и с гарантией отремонтируете технику Apple (iPhone), Samsung, Xiaomi, Meizu, Microsoft, Nokia, Lenovo, Huawei, Asus, Bravis, HTC, Globex и многих других брендов, а также... подробнее
Жахливий сервісний центр
Хамське відношення до клієнтів та відверта непрофесійність
Некомпетентний СЦ
Некомпетентність або шахрайство
Жахливо, коли людина телефонує, було б дуже корисно чути компетентного і приязного співрозмовника
Никогда не несите сюда технику
Сам столкнулся
Все 3 телефона, то не работают, то ждешь по 20 минут
Отвратительный сервис
Шарашкина конторка, ни починить ни дозвонится.
Робим бед, жахливий сервісний.
Там він пролежав більше двох тижнів без огляду(згідно дати у акті). Ше три тижні типу чекали комплектуючі, яких не виявилось.
Годинник повернули по причині неможливого ремонту у термін 14 днів. У акті порекомендули звернутись до продавця. АЛЕ продавцю повернути товар не можу, бо отримала його з надірваною пломбою від сервісного. Гарантійний термін рік і сервісний протримав у себе годинник півтора місяці, і отримала його назад чітко у останній день з не належною пломбою. Дякую, що зробили все, щоб я не могла повернути кошти за не якісний товар.
Даремно проігнорувала погані відгуки в про цей сервісний.
Роботу оцінюю як лохотрон для людей я
В магазині запропонували заплатити страховку- заплатила.
Через деякий час з'явилась тріщина на склі від удару.
Їду в магазин, оформляю страховку і здаю в сервісний центр. І все кругом Ок.
Чекаю. Чекаю. Звоню дізнатись за годинник- кажуть що ремонт виконаний. Чекаю- не повертають. І після частих моїх прохань вислати мені мій годинник.повідомиди що він... Читать отзыв .Купуючи годинник amasfit.
В магазині запропонували заплатити страховку- заплатила.
Через деякий час з'явилась тріщина на склі від удару.
Їду в магазин, оформляю страховку і здаю в сервісний центр. І все кругом Ок.
Чекаю. Чекаю. Звоню дізнатись за годинник- кажуть що ремонт виконаний. Чекаю- не повертають. І після частих моїх прохань вислати мені мій годинник.повідомиди що він Не відремонтований. Прислали СМс що годинник мені повертають без ремонту. ЛОХОТРОН.
Не приняли на ремонт наушники
Гарантийный ремонт POCO F3
"Ни Робим Вообще ничего"
Телефон вернули с той же проблемой
Погана робота
Не хотят работать
2 октября - пр. Бандеры
Не вышли на работу
23 окт - пр. Бандеры
Не приняли в ремонт, т.к. они типа уже закрывают это отделение ( не мудрено с такой работой)
23 окт - ул.Васильковская
ушли с работы на 2 часа раньше времени закрытия.
Дозвониться не возможно в субботу.
Вывод: не тратьте даже... Читать отзыв 3 раза приезжал в субботу.
2 октября - пр. Бандеры
Не вышли на работу
23 окт - пр. Бандеры
Не приняли в ремонт, т.к. они типа уже закрывают это отделение ( не мудрено с такой работой)
23 окт - ул.Васильковская
ушли с работы на 2 часа раньше времени закрытия.
Дозвониться не возможно в субботу.
Вывод: не тратьте даже время на них, с такой работай им не долго осталось.
Робим Хуже чем было
Не несут никакой ответственности, дозвониться или дописаться в эту помойку нет никакой возможности...
Повлиять на них можно только оббивая порог магазина в котором вы купили товар. Только магазин может делать запрос и только тогда из Робим Хуже "гуд" дают вам ответ... Статусы на ихнем сайте - мыльная опера и ставят от фонаря, тянут время. Был... Читать отзыв Протухшая контора до мозга костей.
Не несут никакой ответственности, дозвониться или дописаться в эту помойку нет никакой возможности...
Повлиять на них можно только оббивая порог магазина в котором вы купили товар. Только магазин может делать запрос и только тогда из Робим Хуже "гуд" дают вам ответ... Статусы на ихнем сайте - мыльная опера и ставят от фонаря, тянут время. Был очень негативный опыт в починке этим недосервисом нового электровелосипеда после двух месяцев использования по гарантийному случаю приобретённым в магазине АЛЛО...
АЛЛО кстати очень добросовестный магазин оказался. В итоге вернули деньги за товар. А Робим Хуже "гуд"- это ДНО...
Не делают и не отдают телефон!
Делают всё на по**й
Роблять бед
Сервисный центр ужасный
Шарашкіна контора
Тут нехтують вимогами закону України "Про мову"
заставляють стояти в черзі, а самі приймають по одній людині, хоча є можливість приймати по 2-3 чоловіки. Персонал працює без захисних масок, незважаючи на карантин!
Тут не виконують закон про мову! Прийом клієнтів ведуть виключно російською, так як української мови не знають. Відверта дискримінація україномовних українців. Не зважаючи, що підійшла моя черга, мене не обслуговували,... Читать отзыв Місце де не поважають клієнтів!
заставляють стояти в черзі, а самі приймають по одній людині, хоча є можливість приймати по 2-3 чоловіки. Персонал працює без захисних масок, незважаючи на карантин!
Тут не виконують закон про мову! Прийом клієнтів ведуть виключно російською, так як української мови не знають. Відверта дискримінація україномовних українців. Не зважаючи, що підійшла моя черга, мене не обслуговували, тому що єдиний працівник, який володів мовою був зайнятий! Нікому не раджу користуватися послугами компанії, яка не виконує вимоги закону України та зневажає клієнтів!
Сервісний центр Лайно
Неякісний ремонт
Отказывают в гарантийном ремонте в связке с АЛЛО
В Алло в августе 2020 был приобретен телефон Самсунг А71. В июне 2021 перестала работать часть сенсора. Позвонили на контакт центр Алло, посоветовали нести в магазин-помогут. Отнесли в магазин для диагностики и гарантийного ремонта.
Во-первых, передают на СЦ Робим Гуд(не сообщают об этом потребителю )
Во-вторых, СЦ Робим Гуд+... Читать отзыв Хочеться уберечь, хоть кого-нибудь связываться с Алло и СЦ Робим Гуд.
В Алло в августе 2020 был приобретен телефон Самсунг А71. В июне 2021 перестала работать часть сенсора. Позвонили на контакт центр Алло, посоветовали нести в магазин-помогут. Отнесли в магазин для диагностики и гарантийного ремонта.
Во-первых, передают на СЦ Робим Гуд(не сообщают об этом потребителю )
Во-вторых, СЦ Робим Гуд+ Алло делают все, чтоб отказать в гарантийном ремонте-выставляя виновным потребителя(хотя гарантия действительна). Указывают на нарушения условий эксплуатации, на механические повреждения и подкладывают левые фото в ответ.
В третьих почитав отзывы о СЦ Робим Гуд+Алло создаеться впечатление,что они продают уже ремонтированные,бракованные..товары-много случаев похожих.
В четвертых, после месяца вазни СЦ Робим Гуд и Алло, отнесли непосредственно в авторизованый СЦ Самсунг в нашем городе (Эльф) и о диво-за день телефон отремонтирован по гарантии, без "копы бумаг-переписок" как в Алло и СЦ Робим Гуд.
Вообщем, советую несколько раз подумать, прежде чем связываться с этими организациями, конкурентов благо много, а данным субъектам на клиентов наплевать.
худший сервис
Не законно телефон знято з гарантії
Буду звертатись у державну інспекцію з питань захисту прав споживачів у Львівський області.
Не квалифицировванные мастера
Люди! Будьте бдительны, не покупайте телефоны в "АЛЛО", если не хотите проблем. СЦ "Робим Гуд" с ними заодно. Они боятся признать брак товара, да к тому же воры и мошенники.
Ничего, скоро вылетите в трубу с таким отношением к постоянным клиентам.
Зря потраченные деньги
1. Очень малый срок гарантии.
2. Ужасное качество замененных деталей (в данном случае аккумулятора).
3. Клиент вынужден очень переплачивать.
Ремонтировать не хотят или не умеют. УЖАС