Перевірка товару є обов'язковою умовою, а повернення діють згідно законів України. Повернення можливе протягом 14 днів товару належної якості.
Вам при замовленні №110185 проговорювалось, щоб Ви обов'язково перевіряли товар при отриманні кур'єром. Ми переслухали запис дзвінка від 9 числа 9 годин 29 хвилин. Також ми працюємо як офіційно ви платили кошти на рахунок і могли бути впевнені, що якщо відмовитесь гроші повернуться або прийде інший товар, але товар просто не був перевірений.
Якби Ви відмовились від товару і він повернувся б назад, то це пошкодження могла б компенсувати нова пошта. Але так, як Ви забрали товар без перевірки то нова пошта скидає з себе відповідальність за пошкодження, які наніс кур'єр.
В випадку, якби Ви відмовились ми Вам би просто одразу вислали другий стіл повторно, або повернули б оплачені кошти. Дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією, нажаль правила нової пошти такі, що якщо людина не перевіряли при кур'єрі або вийшла без перевірки з відділення, то всі відповідальність вже перекладає на клієнта. Ми працюємо кожного дня, якби Ви перевіряли ви могли б подзвонити та запитати, що робити, ми б підсказали. На жаль ми за перевізників не можемо відповідати, тому цей відгук не стосується в першу чергу нас. Коли клієнт відмовляється від товару, то ми вимагаємо повернення від самого перевізника збитків. Але в ситуації коли клієнт не перевірив вже не можна від них ні на що розраховувати.
Прислали детский стол, в трещинах углы набитые, обмен не сделали - Отзывы о riwex.com.ua
4 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Вам при замовленні №110185 проговорювалось, щоб Ви обов'язково перевіряли товар при отриманні кур'єром. Ми переслухали запис дзвінка від 9 числа 9 годин 29 хвилин. Також ми працюємо як офіційно ви платили кошти на рахунок і могли бути впевнені, що якщо відмовитесь гроші повернуться або прийде інший товар, але товар просто не був перевірений.
Якби Ви відмовились від товару і він повернувся б назад, то це пошкодження могла б компенсувати нова пошта. Але так, як Ви забрали товар без перевірки то нова пошта скидає з себе відповідальність за пошкодження, які наніс кур'єр.
В випадку, якби Ви відмовились ми Вам би просто одразу вислали другий стіл повторно, або повернули б оплачені кошти. Дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією, нажаль правила нової пошти такі, що якщо людина не перевіряли при кур'єрі або вийшла без перевірки з відділення, то всі відповідальність вже перекладає на клієнта. Ми працюємо кожного дня, якби Ви перевіряли ви могли б подзвонити та запитати, що робити, ми б підсказали. На жаль ми за перевізників не можемо відповідати, тому цей відгук не стосується в першу чергу нас. Коли клієнт відмовляється від товару, то ми вимагаємо повернення від самого перевізника збитків. Але в ситуації коли клієнт не перевірив вже не можна від них ні на що розраховувати.