В наших сьогоднішніх реаліях, коли відключається інтернет та відключається світло і немає зв’язку навіть викликати пожежну, скору та тд. Ви не надаєте цілодобової техпідтримки. Коли зв’язуєшся з вашою «підтримкою», ніхто не може конкретно сказати, коли проблема буде усунена — лише розмахує руками і повторює: «дзвоніть з 09:00 до 21:00». Якщо збій стається поза цими годинами — вас це взагалі не... Читать отзыв В наших сьогоднішніх реаліях, коли відключається інтернет та відключається світло і немає зв’язку навіть викликати пожежну, скору та тд. Ви не надаєте цілодобової техпідтримки. Коли зв’язуєшся з вашою «підтримкою», ніхто не може конкретно сказати, коли проблема буде усунена — лише розмахує руками і повторює: «дзвоніть з 09:00 до 21:00». Якщо збій стається поза цими годинами — вас це взагалі не цікавить. Персонал не надає якісної підтримки, не орієнтований на клієнта і поводиться так, ніби вони королі, бо буцімто єдиний провайдер у районі. Це неприйнятно.
Якщо протягом 7 робочих днів ви не запровадите реальну цілодобову техпідтримку або не надасте чіткий, письмовий план з конкретними термінами та відповідальними особами, ми: • залишимо негативний відгук з оцінкою 1 зірка на всіх доступних майданчиках; • проінформуємо мешканців нашої громади у місцевих чатах і соцмережах про ненадійність ваших послуг; • звернемося до відповідних контролюючих органів та захисту прав споживачів; • організуємо збір людей, які шукають альтернативні канали підключення, щоб не залежати від одного ненадійного провайдера.
Чекаємо на конкретні дії — не на відписки й відмовки. Якщо вам не важливі клієнти — ми самі подбаємо про те, щоб про це дізналися всі.
Добрий день. Згідно чинного законодавства постачальники послуг мають добу часу з моментуподачі заявки абонентом на виправлення аварійних ситуацій https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/761-2025-%D0%BF#Text Навіть коли ви звернетеся в період між 21 та 9 годинами наша система зафіксує заявку про відсутність послуги за вашою адресою і технічна підтримка опрацює вашу заявку, а за потреби відправлять аварійну бригаду. Дякуємо за розуміння.
До компанії відношусь не погано ,але до сервісу є дуже багато запитань! Обслуга по роботі камер дорівнює 0. При підписанні договору розповідали одне , а по факту розповідають інше.
Достоинства:
Нащот швидкості інтернету покищо неможу нічого сказати бо ним недуже користуюся
Недостатки:
Але хочу розповісти про відео спостереження. Насамом початку я повністю увас заказав камери з підключенням інтернету та в становлення їх. Домовлялися що в обонплату вас входе оплата інтернету сховище в області 7 діб, та пренеобхідності обслуговуванні. На даний час звернувся до оператора нащо зразу без встановлення причини поломки відповідає що...
Устранить неполадку целая проблема,назначили на вторник 9утра,но естественно никто не пришел не перезвонили не предупредили .....такая же история была и с подключением-переносили со дня на день с утра на вечер с ночи на утро-нет сервиса,что-то непонятное
Добрий день. Шановний клієнте, просимо повідомити в деталях вашу ситуацію та повідомити номер вашого договору на електронну пошту [email protected] Дякуємо
Добрий вечір! Не витрачайте свій час, не підключайтесь до цього провайдера. Інтернету у вечері взагалі немвє, дякую київстару. Але хіба це справедливо? Плачу вчасно, переплата 500 грн, а обслуговування 0.
Подключения ждать ТРИ НЕДЕЛИ. В дом интернет заведён, подключить только в квартиру. Хорошие отзывы пишут за деньги, сейчас это называется акция. Неужели за 150 грн. все продаются.
Добрий день. Нам прикро, що у вас склалося таке враження. Дійсно намомент ажіотажу з причин перебоїв з електропостачанням було багато бажабючих підключитися до наших послуг. Наразі черга зменшилася, якщо буде потреба можете звернутися повторно.
Користуюсь цим провайдером вже багато років, раніше була задоволена, а зараз дуже розчарована. Зникає світло і зникає інтернет. Чому звичайні люди готуються до тривалих відключень, а бізнес ні? Я сплатила за послугу, якої не отримала. Про можливі відключення попереджали давно, невже не було часу підготуватись? Безвідповідальне ставлення до своїх клієнтів.
Підтримка слабка, ремонтують поломки дуже повільно. В перший день звернення пообіцяли майстра. На дугий день відповіли що навіть невідомо коли буде майстер. Нажаль в теперішній час коли навчання і робота пов'язані на пряму з інтернетом, два дні на ремонт це забагато.
на сайте тест выдаёт космическую скорость, а в реальности видео с ютуба загрузить не можно, в тех поддержке говорят каждый раз- перезагрузите роутер)). (мой роутер уже устал от вас).
Вул. Софіевсьока смт. Баришівка8 сентября, 2020 год
Будласка поясніть своїм наклейщикам реклами і тим хто їм роздає брошури що не припустимо обклеїти всі поверхи брошурами. Для реклами е дошка оголошень, а так ви тупо створюєте негативну думку про компанію і її працівників. Я дуже не люблю тих полу-умних хто може тімьки насрати і не змити після себе (сільські хлопчики). Робіть висновки і не будьте бидлом!!!
В который раз убеждаюсь , имея возможность поменять провайдера , сделала бы это в первый же возможный день !!! Интернет просто ужасный !!!! По вечерам особо плохая скорость ! Невозможно ни фильм нормально посмотреть , даже обычное видео с ютуба . И да, проблема явно у вас , у кого не спрошу , все недовольны ! Ужасное качество !
Не клієнтоорієнтовані, поганий звʼязок
Якщо протягом 7 робочих днів ви не запровадите реальну цілодобову техпідтримку або не надасте чіткий, письмовий план з конкретними термінами та відповідальними особами, ми:
• залишимо негативний відгук з оцінкою 1 зірка на всіх доступних майданчиках;
• проінформуємо мешканців нашої громади у місцевих чатах і соцмережах про ненадійність ваших послуг;
• звернемося до відповідних контролюючих органів та захисту прав споживачів;
• організуємо збір людей, які шукають альтернативні канали підключення, щоб не залежати від одного ненадійного провайдера.
Чекаємо на конкретні дії — не на відписки й відмовки. Якщо вам не важливі клієнти — ми самі подбаємо про те, щоб про це дізналися всі.
Згідно чинного законодавства постачальники послуг мають добу часу з моментуподачі заявки абонентом на виправлення аварійних ситуацій https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/761-2025-%D0%BF#Text
Навіть коли ви звернетеся в період між 21 та 9 годинами наша система зафіксує заявку про відсутність послуги за вашою адресою і технічна підтримка опрацює вашу заявку, а за потреби відправлять аварійну бригаду.
Дякуємо за розуміння.
Баришівский р-н с.Волошинівка
Сервиса просто нет!
Нет сервиса
Дякуємо
Це просто жах, а не провайдер
Устанешь ждать подключения.
Хорошие отзывы пишут за деньги, сейчас это называется акция. Неужели за 150 грн. все продаются.
Нам прикро, що у вас склалося таке враження.
Дійсно намомент ажіотажу з причин перебоїв з електропостачанням було багато бажабючих підключитися до наших послуг. Наразі черга зменшилася, якщо буде потреба можете звернутися повторно.
Безвідповідальні
Другий день інтернет відсутній.
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ви можете у будь-який час звертатися на нашу лінію підтримки абонентів 0800755345
Несвязывайтесь
Прошу Вас повідомити ваш номер договору на yp(@) iport.net.ua для того, аби ми змогли розібратися.
ужас а не интернет
Просьба написатьобращение на [email protected]
Не бажана реклама і ті хто її клеїть!!!
Ужасное качество
Для уточнения проблем в качестве сервиса рекомендуем обратиться на техническую поддержку 0443555550