Сказати, що я в шоці, нічого не сказати!!! 3.05 виїзд з Черкас до Лодзь. По перше автобус запізнився, ніхто не поінформував (21 століття, достатній доступ до інформування), ок, дорога все зрозуміло. Водії таке враження що за якусь кару працюють, не доброго дня, ні дякую, ні будь ласка і т.д. автобусу мабуть більше років чим мені ( а мені так трохи 40 рочків), брудний, максимально не зручний, сидиш як банці, стиснутий з усіх сторін, за ноги взагалі мовчу. Дякувати богу в Києві пересідаємо в інший автобус ,(пам'ятаю тільки номер 0288), тут питань до зручностей не маю, все дуже добре. Але ж водії, в них всі заводські налаштування хамства? Один, ще більш менш, але інший трохи грубший ( з животом , який мішав нормально валізи вкладати) це ж просто, якусь послугу робив , що нас везе. Вибачте , але це ваша праця, і досконало знали що треба піднімати валізи і не раз, а не попрікати людей, що вони безсовісні ,що везуть такі валізи. Ви знаходитися на роботі, і це ваші обов'язки, якщо вам важко це робити, то можете помінятися з хлопцями з передової, "там легше", думаю вони залюбки будуть піднімати валізи! Вони їх так кидали, як мішки з сміттям, що в кінці , мені її зіпсули, порвали тканину( а вона в мене не тоненька, а достатньо міцна), і коли кажуть будь ласка зоставте сидіння чисте ,як було, то хто мені віддасть валізку цілу ,як була? Шановна фірма "Просто бус", зробіть якесь підвищення кваліфікації, своїм водіям, бо шкода що ваше обличчя дуже не приємне і хамовите. Дякую.
Достоинства:
Другий автобус, чистий, комфортний, нарікань не має
Недостатки:
Перший автобус, жах. Водії обох автобусів,максимально "0" комунікації з пасажирами. Хамство на найвищому рівні! Необережне поводження з багажом пасажирів.
Дякуємо, що дали зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з таким ставленням і незручностями.
Ми передамо вашу скаргу керівництву та обов’язково проведемо внутрішню перевірку по водіях зазначеного рейсу. Таке ставлення до пасажирів є неприйнятним і суперечить стандартам нашої компанії.
Ще раз дякуємо за чесність — саме такі відгуки допомагають нам змінювати сервіс на краще.
Жахливе відношення, водія до пасажирів - Отзывы о Prosto bus plus
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми передамо вашу скаргу керівництву та обов’язково проведемо внутрішню перевірку по водіях зазначеного рейсу. Таке ставлення до пасажирів є неприйнятним і суперечить стандартам нашої компанії.
Ще раз дякуємо за чесність — саме такі відгуки допомагають нам змінювати сервіс на краще.