Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Жахливе ставлення до клієнтів модераторами пром.юа - Отзывы о Prom.ua
Звичайно в поверненні грошей їй відмовили. Мадам написала відгук на "одиничку" Я написала скаргу модераторам, відгук тимчасвов відхилили. Провели перевірки, доказів браку надано не було, офіційну скаргу оформлено звичайно не було, але "відгук" опубліковано знову. Бо з думки модерів пром.юа текст "прислали купальник с браком, товар не проверяют, деньги не вернули" - це думка, а не звинувачення. Вже третій день іде переписка, видаляти НЕПІДВЕРДЖЕНИЙ відгук відмовляються. Як заявила ця наша клієнтка на наше повдоілення, що відгук і угоду будуть перевіряти незалежні модератори "ваш пром.юа должен клиентам пятки лизать" Якось так воно і виходить, і "незалежність" операторів знову під сумнівом. Я змушена просто знову писати про цю ситуацію на всіх сайтах, благах і онлайн-газетах, я хочу достучатися до правди! Не може бути опубліковано відгук зі звинуваченнями в браку, якщо браку не було!!!
п.с. читала в групі промана Фейсбук що з людьми, що просять справежливості пром.юа в односторонньому порядку припиняє угоду "просто так" не знаю наскільки це правда, сподіваюся, що до такого жаху вони не дійшли.
Відзовіться, грамотні модератори, які розрізняють ДУМКУ клієнта від НАКЛЕПУ!
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
сайт моего клиента просто отключили на просьбу аргументировать в правовом отношении модерацию отзывов.
разорвали договор в одностороннем порядке
а когда курьер клиента привез бумагу на возврат суммы, требовали доверенность (?). хорошо хоть бухгалтерия вмешалась и остановила этот бред.
сейчас клиент на своем домене и хосте. клиентов больше, функционала больше, полет фантазии больше.
И ДЕШЕВЛЕ
если надо - и вам перенесу с мин потерями
Покупець-автор відгуку, який Ви маєте на увазі, звертався до служби підтримки порталу з проханням посприяти вирішенню ситуації, що склалася із замовленням, оскільки напряму з представником Вашої компанії узгодити обмін чи повернення товару не вдалося. Проте, зазначимо, що у даному випадку ми не зобов’язували Вас зробити обмін ( повернення ) товару, оскільки були відсутні необхідні матеріали, та не відправляли скаргу Вашій компанії.
Незважаючи на це, представникові Вашої компанії було відмовлено у відхиленні відгуку за Вашим проханням, тому що, повторимося, кожен покупець, що придбав товар у компанії, має повне право на вираження своєї думки щодо роботи компанії у відгуці, навіть якщо ця думка негативна. Є загальні правила та умови публікації відгуків, які виконані у даному випадку: клієнт підтвердив, що справді придбав товар у Вашої компанії, та відгук не суперечить правилам публікації. Окремо звертаємо увагу на те, що додаткові матеріали у вигляді актів перевізника, результатів експертиз тощо можуть запрошуватися у покупця лише у тих випадках, коли компанії відправляється скарга спеціалістами Служби контролю якості порталу, а для права клієнта розмістити свій відгук дані матеріали не потрібні.
Також, Владиславо, Ви можете приховати відгук на сайті своєї компанії, скориставшись відповідним функціоналом.
Я вже в виписки з Вікіпедії що таке ДУМКА вам прислала!
"Мне прислали бракованій товар" - це не думка, це наклеп! Це звинувачення в непорядності, нечесній роботі!
Вона навтіь вказала "товар отправили не вовремя" це теж думка? Не бажаєте звернути увагу, що в кабінетуі зафіксовано інше?
Небажання відлхилити завідомо неправдиви відгук (не думку, а саме КЛЕВЕТУ) можна оцінюват по різному, і як претензії до нас за мовними ознаками (це не вперше, небажання пром.юа зробити портал зручним для україномовних громадян УКРАЇНИ не новина) і як чиюсь особисту зацікавленість з модераторів.
Але відгук "мне прислали брак", якщо браку не було, і з нашого боку на це є купа ДОКАЗІВ - опубліковувати Ви не можете.
Повторно прошу - відмініть відгук. Він не мість думки клієнта, він не містить фактів, він не є інформативним.
Дякую.
Рекомендуємо Вам все ж узгодити відхилення відгуку напряму із покупцем.