Еліна Отзыв написан 8 сентября, 2023 год16 просмотров
Шановне керівництво інтернет-магазину ProComfort – чому клієнт має платити за помилки магазину? Перший раз замовила собі у цього бренду спортивний костюм перед новим роком і була приємно здивована якістю. Терміни виготовлення заявляли до 7 днів, але в результаті чекала костюм аж 2 тижні, про що не було попередження. Вдруге вирішила замовити окремо штани та лонг. Менеджер запевнила, що на попу 98 см підійде розмір С, хоча я розуміла що потрібно взяти на розмір більше М-ку. Але менеджер переконала мене в тому, що тканина тягнеться в поясі, а у стегнах ніби штани будуть вільні. Лонг взагалі ніби дитячий, якість пошиття хороша, але розмір не відповідає дійсності. Лонг я віддала дитині, якій 7 років, на неї сів чудово. По штанах - писала бренду і просила обмін на розмір більше, але в наявності цих штанів вже не було, а під замовлення вони недоступні. Натомість мені було запропоновано іншу модель штанів на 500 грн дорожче. Також мені сказали, що обмін виконуватиметься за мій рахунок. Тобто – ваш менеджер помилився і я маю ще за це заплатити? На жаль, запропонована модель штанів мені не сподобалася і я просила вже повернення грошей, на що мені було сказано: "Повернення у нас немає". Номер керівництва мені не давали. Дуже засмучена таким ставленням до клієнтів і НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей бренд.
Не повернули кошти - Отзывы о Pro comfort
Перший раз замовила собі у цього бренду спортивний костюм перед новим роком і була приємно здивована якістю. Терміни виготовлення заявляли до 7 днів, але в результаті чекала костюм аж 2 тижні, про що не було попередження.
Вдруге вирішила замовити окремо штани та лонг. Менеджер запевнила, що на попу 98 см підійде розмір С, хоча я розуміла що потрібно взяти на розмір більше М-ку. Але менеджер переконала мене в тому, що тканина тягнеться в поясі, а у стегнах ніби штани будуть вільні. Лонг взагалі ніби дитячий, якість пошиття хороша, але розмір не відповідає дійсності. Лонг я віддала дитині, якій 7 років, на неї сів чудово.
По штанах - писала бренду і просила обмін на розмір більше, але в наявності цих штанів вже не було, а під замовлення вони недоступні. Натомість мені було запропоновано іншу модель штанів на 500 грн дорожче. Також мені сказали, що обмін виконуватиметься за мій рахунок.
Тобто – ваш менеджер помилився і я маю ще за це заплатити?
На жаль, запропонована модель штанів мені не сподобалася і я просила вже повернення грошей, на що мені було сказано: "Повернення у нас немає".
Номер керівництва мені не давали.
Дуже засмучена таким ставленням до клієнтів і НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей бренд.
отзыв
Комментарии к отзыву