Poster POS отзывы клиентов

Poster POS отзывы клиентов
Poster POS
3.1 5
102 отзыва / 10858 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Зручне рішення для бізнесу

Петро Шевченко Петро Шевченко пятница, 26 сентября
Poster POS — чудова система для кафе та магазинів. Проста у використанні, швидко працює, допомагає контролювати склад і фінанси. Дуже зручно, що є детальна статистика для аналізу роботи закладу.

Хороший вибір для невеликого бізнесу

Василь Василь пятница, 26 сентября
Poster POS це зручна система для роботи кафе, магазинів та ресторанів. Програма допомагає швидко приймати замовлення, вести складський облік і контролювати фінанси. Інтерфейс простий та інтуїтивний, що значно полегшує навчання персоналу. Великим плюсом є детальна статистика, яка дозволяє аналізувати діяльність закладу та приймати обґрунтовані управлінські рішення.

Найкраща програма для ХОРЕКи

Тетяна Більда Тетяна Більда понедельник, 22 сентября
Використовувала Постер раніше і вирішила поміняти на іншу, то був мій рік екзекуцій. Знову повернулася до Постер і неймовірно цьому рада. Все зрозуміло, тех підтримка, сайт неймовірно простий у використанні
Достоинства:
  1. сайт, підтримка, інвентаризації взагалі для мене найзручніші.
Недостатки:
  1. -

Жахлива тех підтримка

Ольга Ольга 8 августа, 2025 год
mad просто жахлива робота підтримки!!!! Програма постійно дає збій і не дає повноцінно працювати закладу, не рекомендую!!!mad
Достоинства:
  1. Програма відповідає українському законодавству
Недостатки:
  1. Постійні збої в роботі, через це заклад може по пів дня очікувати тех підтримку
Poster POS Ответ представителя Poster POS 19 августа, 2025 год
На жаль, без деталей ми не можемо ідентифікувати ваш акаунт і перевірити, які саме збої траплялись. Якщо дасте контактні дані, ми зможемо розібратись у ситуації конкретно по вашому закладу.

Справді, у моменти пікового навантаження відповідь від підтримки може затримуватись. Вибачте, будь ласка, що не допомогли вам вчасно. Влітку навантаження на команду зростає особливо сильно. І хоча ми постійно шукаємо нових працівників, цього виявилось недостатньо.

Саме тому ми вже запланували зміни в продукті, які повинні знизити кількість звернень. Цим повідомленням ми не шукаємо виправдань, а визнаємо свою провину й хочемо дати більше ясності в ситуації.

Адптивна програма та хороший сервіс підтримки

Сашко Сашко 3 августа, 2025 год
Працюю з Poster вже 5 років: від маленької кебабної до операційно-складного проєкту Довгі Бурхливі Оплески, в якому є 2 заклади і управляються з одного акаунту.
За весь час виникали питання по обліку, непорозуміння з бугалтером, але завжди знаходили шляхи рішення.
Сьогодні ми продовжуємо користуватися Poster та суміжними сервісами від компанії: ПРРО, мобільний офіціант, сайт
В процесі тестування... Читать отзыв
Працюю з Poster вже 5 років: від маленької кебабної до операційно-складного проєкту Довгі Бурхливі Оплески, в якому є 2 заклади і управляються з одного акаунту.
За весь час виникали питання по обліку, непорозуміння з бугалтером, але завжди знаходили шляхи рішення.
Сьогодні ми продовжуємо користуватися Poster та суміжними сервісами від компанії: ПРРО, мобільний офіціант, сайт

В процесі тестування ШІ-асистента, який спрощує додавання накладних на прихід.
Достоинства:
  1. - мобільний офіціант. оперативна відправка замовлень. Для нас це важливий аспект в сервісі.
  2. - людяна техпідтримка
Недостатки:
  1. - тільки від бугалтерів є питання, але й вони вирішуються. Плюс цікавився розвитком продукту, то в розробці є план фокусу на цей аспект.
Poster POS Ответ представителя Poster POS 6 августа, 2025 год
Дякуємо за відгук і довіру протягом 5 років!

Дуже цінуємо, що пройшли з нами шлях від маленького формату до складного проєкту. Раді, що наші інструменти допомагають у щоденній роботі.

Окремо дякуємо за конструктивні зауваження — бухгалтерський облік справді в зоні особливої уваги. Ми працюємо над покращеннями, і такий зворотний зв’язок особливо цінний.

Мінятиму систему, а вам не раджу навіть починати співпрацю

Гость Гость 1 августа, 2025 год
Це пекло, шаражкіна контора, тупо бездарна тех підтримка, все найгірше, що ви можете уявити в підтримці користувачів ви зустрінете тут - ігнор, відсутність відповідей, відсутність вирішення питання, знов ігнор і так по колу. Ваші питання не будуть вирішені, ви витрачатимете час та кошти. Ви сидітимемете цілий день біля каси поки ці довбограї вас ігноруватимуть, ви затримаєтесь на роботі, коли вони... Читать отзыв Це пекло, шаражкіна контора, тупо бездарна тех підтримка, все найгірше, що ви можете уявити в підтримці користувачів ви зустрінете тут - ігнор, відсутність відповідей, відсутність вирішення питання, знов ігнор і так по колу. Ваші питання не будуть вирішені, ви витрачатимете час та кошти. Ви сидітимемете цілий день біля каси поки ці довбограї вас ігноруватимуть, ви затримаєтесь на роботі, коли вони вже підуть додому і тільки потім через годину сповістять, що вони НЕ БУДУТЬ СЬОГОДНІ ВИРішувати ваше питання, бо так ЗАХОТІЛИ. Бо ви для них ніхто. Вони ставляться до клієнтів як до сміття. Це пекло на замлі.
Достоинства:
  1. Немає
Poster POS Ответ представителя Poster POS 7 августа, 2025 год
Ще раз вибачте за незручності, з якими ви зіткнулись.

Причиною проблеми стало те, що ключ було відкликано в ДПС під час відкритої зміни. На жаль, це трапилось у вихідні, і розв'язати питання оперативно не вдалося.

Ми вже внесли зміни в процеси, щоб у майбутньому каса не блокувалась у подібних випадках, і ви могли відв’язати ключ за наявності офлайн-черги або відкритої зміни.

Розуміємо ваше розчарування через затримку, тому в знак вибачення нарахували вам місяць безкоштовної підписки.

Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Якщо буде щось ще — ми на звʼязку.

Непрофесійно та жахливо

Гость Гость 1 августа, 2025 год
Постер - це дно. Клієнт для них ніхто. Не витрачайте час та гроші, ваші нерви, час, ризики в податковій нікого не цікавлять. Підтримка відсутня повністю. Це жах. Просто не починайте з ними працювати. Це найгірший досвід співпраці в моєму житті.
Poster POS Ответ представителя Poster POS 6 августа, 2025 год
Вибачте за негативний досвід. Шкода, що у вас залишилось таке враження. Ми працюємо 24/7 і розуміємо, наскільки важливо отримати допомогу вчасно — особливо коли йдеться про звітність чи податкові ризики.

У літній період кількість звернень зростає, і час відповіді може збільшуватись. Але ми не ігноруємо клієнтів — кожне звернення фіксується, і команда повертається до нього якнайшвидше.

Менеджери постійно навчаються та вдосконалюють свої відповіді, щоб допомога була не лише швидкою, а й корисною. Якщо надасте деталі, ми перевіримо ситуацію й допоможемо.

Тех підтримка ЖАХЛИВА!!!

Гость Гость 1 августа, 2025 год
Цуй продукт не вартий своїх грошей, коли к вас виникнуть реальні проблеми, вас ігноруватимуть, всі, ви не додзвонитесь, не допишетесь, не вирішите своє питаання, за яке вас можуть оштрафувати непогано в податковій. Вас просто гноруватимуть. Не витрачайте свій час, гроші нерви, беріть одразу інший продукт.
Достоинства:
  1. красіві картінки
Недостатки:
  1. дорого
  2. тупо
  3. непрофесійно
Poster POS Ответ представителя Poster POS 6 августа, 2025 год
Щиро шкода, що у вас склалося таке враження про техпідтримку. Poster працює цілодобово у чаті та телефоном. Ми справді отримуємо велику кількість звернень, особливо у періоди звітності, буває, що відповідь затримується. Але ігнорування клієнтів — не наша практика.

Напишіть, будь ласка, трохи більше деталей — назву акаунта, з якою проблемою звертались. Ми готові підняти історію, розібратися чому так сталось. Наша мета — не лише красивий інтерфейс, а стабільна й зрозуміла робота, навіть у складних ситуаціях.

Прекрасний український софт

Володимир Гнатюк Володимир Гнатюк 1 августа, 2025 год
Як власник мережі з більше як 11 ресторанів плюс дарк кілери та віртуальні бренди доставки, можу щиро рекомендувати Постер як класне мережеве рішення.
Достоинства:
  1. Легкість входу, саппорт, постійні оновлення, крута команда, 100% український продукт
Недостатки:
  1. Все вирішується
Poster POS Ответ представителя Poster POS 6 августа, 2025 год
Володимире, дякуємо за теплі слова й довіру! Раді бути частиною вашого масштабного проєкту — для нас це найкраща оцінка.

Працюємо більше 10 років

Артем Артем 1 августа, 2025 год
Дуже крута команда створила супер цінний сервіс. Радий знати багатьох особисто. Так, тримати, ви молодці
Poster POS Ответ представителя Poster POS 6 августа, 2025 год
Дякуємо за теплі слова, Артеме!

Постер пробив дно

Гость Гость 31 июля, 2025 год
Це жах. Багато років працюємо в цій програмі. Давно працюємо з їх ПРРО. Але те що зробив зараз Постер, це дно. Як можна сприяти порушенню законодавства? Кожен касир заходив в програму і пробивав чек під своїм ім'ям та своїм електронним ключем. Відповідно до чеку, який автоматично передається в податкову зазначалось ім'я касира. Зараз Постер пропонує схему, де всі продавці працюють... Читать отзыв Це жах. Багато років працюємо в цій програмі. Давно працюємо з їх ПРРО. Але те що зробив зараз Постер, це дно. Як можна сприяти порушенню законодавства? Кожен касир заходив в програму і пробивав чек під своїм ім'ям та своїм електронним ключем. Відповідно до чеку, який автоматично передається в податкову зазначалось ім'я касира. Зараз Постер пропонує схему, де всі продавці працюють під одним касиром. І не важно хто.
Приходить перевірка і каже, що у вас кассир такий то праює 24/7. І як бути? Бо це порушення трудового законодавства. Також в податковій можуть не визнати чек, так як такий що не відповідає дійсності. Стикались вже з таким.
Poster POS Ответ представителя Poster POS 6 августа, 2025 год
Розуміємо ваше обурення: коли роками працюєш із персональними ключами касирів, будь-яка зміна виглядає ризикованою. Спершу про головне — закон дозволяє обидва підходи. У пункті 8 розділу ІІ Порядку № 317 (наказ Мінфіну від 23.06.2020) написано, що для фіскалізації можна використовувати або особистий електронний підпис касира, або електронну печатку підприємства, зареєстровану на конкретний ПРРО: https://zakononline.com.ua/documents/show/486957___727870.

Податкова у своїх роз’ясненнях підтверджує: якщо сертифікат (підпис чи печатка) внесений до Реєстру ПРРО і чинний, чек буде визнаний дійсним. Тож схема «один ключ — одна каса» не порушує закон — вона просто спирається на печатку замість підписів співробітників.

У Poster при цьому фіксується реальний користувач, що відкрив зміну й пробив чек. Якщо у вас запитують, хто саме працював, покажіть звіт змін працівників, де вказано реального продавця, його робочі години та суму продажів.

Це знімає питання щодо трудового законодавства, а податкову цікавить саме правильність фіскалізації, тобто наявність чинного сертифіката і коректно сформованого електронного чека.
Якщо залишаються сумніви, ми готові пройти з вами налаштування крок за кроком.

ЖАХ- це не програма, а скарлупа з нульовим функціоналом

Гость Гость 13 июля, 2025 год
Програма- просто красива каса з картинками. Щодо зручності та обєктивності обліку - це 0. Якщо не дай боже щось видлив з накладних помилково, то в складних бухгалтерських програмах це можна просто відносити поставивши галочку, тут треба все заводити заново. Націнку в модифікаторах виставляєш вручну з калькулятором. Взагалі - половина функцій робиться вручну. Функціонал на кухню ( наприклад калькуляціі... Читать отзыв Програма- просто красива каса з картинками. Щодо зручності та обєктивності обліку - це 0. Якщо не дай боже щось видлив з накладних помилково, то в складних бухгалтерських програмах це можна просто відносити поставивши галочку, тут треба все заводити заново. Націнку в модифікаторах виставляєш вручну з калькулятором. Взагалі - половина функцій робиться вручну. Функціонал на кухню ( наприклад калькуляціі на банкет і т д) взагалі не передбачено. Програма створена для маленьких кавярень з 10 позиціями. Для нормального обліку - "не тягне". Не передбачно оплату авансів. PL звіт де-факто не зручний і не надто інформативний.
коротше - це 0. В рекламу, як видно гроші вкладаються, а в розробку програми - ні.
1 не согласен
Poster POS Ответ представителя Poster POS 14 июля, 2025 год
Дякуємо за чесний і детальний відгук. Ви підняли багато точних і важливих тем.

Одна з ключових цінностей Poster — простота. Ми свідомо уникаємо складних механік, які часто є у важких бухгалтерських системах. Баланс між функціональністю та зручністю дозволяє системі бути живою й реальною в роботі, а не просто «для галочки».

Так, зараз в Poster немає роботи з авансами, автоматичного розрахунку націнки для модифікаторів чи спеціального блоку для банкетів. Але частину речей можна реалізувати обхідними шляхами. В цьому може допомогти наша команда підтримки (https://pos.ps/chat) або окремі рішення від наших партнерів (https://joinposter.com/ua/applications).

Щодо видалених постачань. Справді, їх наразі не можна відновити. Але вже зараз можна повернути інші типи даних: позиції меню, склади. Тож питання часу, коли така можливість з’явиться і для постачань.

Про P&L. Будемо вдячні, якщо поділитесь, чого саме в ньому бракує. Для нас це цінний зворотний зв’язок.

Poster підходить не лише для невеликих кавʼярень. Але якщо у вас індивідуальний бухгалтерський підхід із глибокою деталізацією, частина процесів справді потребуватиме ручної роботи. І це те, над чим ми ще будемо працювати.
Показать 1 ответ

Жахливо, не рекомендую влізати в цю кабалу

Гость Гость 29 июня, 2025 год
Не беріть його ніколи, шукайте щось інше, що завгодно але не постер.
Бо ваші запити будуть оброблятись тижнями, щодня новими менеджерами, які дуже не компетентні, вони просто нічого взагалі не тямлять в цьому, і будуть казати так передамо зробимо, але нажаль через день два ви запитуєте, і інший менеджер знову вас питає з самого початку причину і все по кругу.... Читать отзыв
Не беріть його ніколи, шукайте щось інше, що завгодно але не постер.
Бо ваші запити будуть оброблятись тижнями, щодня новими менеджерами, які дуже не компетентні, вони просто нічого взагалі не тямлять в цьому, і будуть казати так передамо зробимо, але нажаль через день два ви запитуєте, і інший менеджер знову вас питає з самого початку причину і все по кругу. 9 кіл пекла просто і результат 0
Poster POS Ответ представителя Poster POS 4 июля, 2025 год
Такі ситуації трапляються, коли запит передається між змінами та потрапляє до кількох людей із різним контекстом. Але це точно не має ставати вашим квестом — ви, як клієнт Poster, не повинні ходити по замкненому колу. Вибачте, будь ласка, що так сталось.

Ми працюємо над якістю підтримки. В тому числі це повинно зменшити кількість переходів між менеджерами, краще фіксувати деталі звернення і пришвидшувати вирішення. Обов’язково станемо краще для вас.

Шкода, що ваш досвід вийшов саме таким. Якщо є змога — дайте хоч мінімальні дані для ідентифікації, щоб перевірити, що саме пішло не так і, в разі потреби, все ж довести справу до кінця.

Постер то філіаал пекла на землі.

Гость Гость 18 июня, 2025 год
Вже не перший раз підтримка постера просто вибішує. Ситуація - потрібно змінити працівника, підтягнути ключі що бпрацювала фіскалізація.
Ключі додали через веб інтерфейс. Зайшли в касу (бо це можна робити з їх слів тільки черрез касу, але здається брехня) і тут найцікавіше:
1) Ключі з хмари не підтягує - просто крутить загрузку, ні помилок ні якихось додаткуових повідомлень
2) Вдалося... Читать отзыв
Вже не перший раз підтримка постера просто вибішує. Ситуація - потрібно змінити працівника, підтягнути ключі що бпрацювала фіскалізація.

Ключі додали через веб інтерфейс. Зайшли в касу (бо це можна робити з їх слів тільки черрез касу, але здається брехня) і тут найцікавіше:

1) Ключі з хмари не підтягує - просто крутить загрузку, ні помилок ні якихось додаткуових повідомлень
2) Вдалося завантажити ключі з флешки але
3) Після завантаження ключів, є зелена кнопка - завершити налаштування і при її натисканні нічого не відбувається. Геть нічого... вона просто змінює колір і все... Ані помилок ані повідомлен - нічого.
4) Після 6 годин спілкування з підтримко, безліч скрінштоів, зміналокації щоб спробувати на ріхниї підключенняї до інтернету, нескінченного скидання кешу і перезавантажень... вияволось
5) Треба було просто зайти тим працівником до якого підтягували ключі і ввести там паролі від ключів. Іо диво! Кнопка завершити налатування закриває вікно.

Горіть в пеклі каліки!
Poster POS Ответ представителя Poster POS 4 июля, 2025 год
Коли рішення виявляється елементарним, але про нього ніхто не сказав одразу, це може викликати сильні емоції. Ми це розуміємо і тому просимо у вас пробачення.

Зайти з ПІН-кодом працівника, до якого прив’язали ключ — це базовий пункт інструкції —
https://knowledge-base.joinposter.com/uk-ua/how-to-link-employee-keys-at-the-register
Але в ситуації зовсім немає вашої провини. Це ми мали бути уважнішими і з самого початку підказати правильну послідовність дій.

Також важливо знати: зараз у Poster є дві версії ПРРО — стара і нова. Обидві підтримують завантаження ключів через адмін-панель, але нова працює за принципом «налаштував — забув», без зайвих дій на касі. Радимо переходити саме на неї, щоб уникнути подібних проблем.

Нам справді шкода, що ви витратили стільки часу і нервів на те, що мало вирішуватись за хвилину. Ми окремо розберемо цей випадок у команді підтримки, щоб подібне не повторювалося в майбутньому.

Технічна підтримка рівень "дно"!

Денис Денис 11 июня, 2025 год
Навіть не хочу витрачати свій час на розпис негативного відгуку про цей недосервіс. Користувався 5 років, спочатку на 3х магазинах своєї мережі, зараз в одному. Не пам'ятаю жодного дня щоб я був в захваті від співпраці з ними а тем більш від якості роботи недотехпідтримки. Зараз злетіли фіскальни ключи, вже два тижні вони не можуть розібратися в чому проблема і... Читать отзыв Навіть не хочу витрачати свій час на розпис негативного відгуку про цей недосервіс. Користувався 5 років, спочатку на 3х магазинах своєї мережі, зараз в одному. Не пам'ятаю жодного дня щоб я був в захваті від співпраці з ними а тем більш від якості роботи недотехпідтримки. Зараз злетіли фіскальни ключи, вже два тижні вони не можуть розібратися в чому проблема і допомогти.
Poster POS Ответ представителя Poster POS 4 июля, 2025 год
Проблеми з фіскальними ключами справді критичні. Якщо питання досі не вирішене — будь ласка, дайте нам хоч якісь ідентифікаційні дані. Попросимо технічну команду перевірити все повторно й розібратись без черги.

Для нас важливо не просто відповісти, а реально вам допомогти.

Глобалізація не пішла на пользу

M12 M12 10 июня, 2025 год
Співпрацюю з ними давно, фактично з того моменту як компанія почала розвиватись
По факту розвели на підписку на рік. Раз на квартал треба платити за підписку, а ось за ППРО треба платити раз на місяць.
Але ж рахунка присилають два! і якщо ти не звернеш на це увагу то будеш купляти собі підписку впрок.
Дуже некрасивий развод розрахований... Читать отзыв
Співпрацюю з ними давно, фактично з того моменту як компанія почала розвиватись
По факту розвели на підписку на рік. Раз на квартал треба платити за підписку, а ось за ППРО треба платити раз на місяць.

Але ж рахунка присилають два! і якщо ти не звернеш на це увагу то будеш купляти собі підписку впрок.

Дуже некрасивий развод розрахований на неуважність користувача.

У нас доступ мають декілька людей і так вийшло, що ми на це купились

на прохання повернути кошти отримали відповідь - було Ваше стало Наше

ну ок

Окремий "респект" підтримці 24/7. (Раніше так і було доречі) а зараз відповідь отримав через 5 годин!
Poster POS Ответ представителя Poster POS 4 июля, 2025 год
Розуміємо ваше розчарування. Неприємно, коли через технічні нюанси можна помилково сплатити зайве, особливо якщо доступ до акаунта має кілька людей. Вибачте, будь ласка, що вам довелось відчути на собі цей негатив.

Рахунки за Poster і ПРРО справді надсилаються окремо. Так працює поточна білінгова система. Але ми вже оновлюємо її, щоб зробити оплату зрозумілішою і зменшити ризик таких ситуацій.

Якщо ПРРО не використовувався (не проводились фіскальні чеки), ми готові повернути кошти. Уточніть, будь ласка, дані вашого акаунта — перевіримо.

Щодо підтримки. В кінці кварталу чи року, коли всі зводять облік, а також у літній сезон навантаження значно зростає. У ці періоди відповіді справді можуть затримуватись. Але це точно не норм. Ми щодня працюємо, щоб реагувати швидше і якісніше: постійно шукаємо нових людей в підтримку та проводимо навчання для поточної команди.

Жах. Найгірший сервіс

Гость Гость 4 мая, 2025 год
Гірше сервісу не бачила
Працюю два роки з ними
За останній рік не було дня щоб не було проблем з їхнім сайтом або самою системою. Через це втрачаємо клієнтів.
Писати їм сенсу нема пишемо рік всім по барабану
Тому порада якщо обираєте сервіс , не обирайте постер бо зіпсуєте собі нервову систему
Poster POS Ответ представителя Poster POS 4 июля, 2025 год
Розуміємо ваше розчарування — проблеми з роботою сайту справді могли добряче вдарити по бізнесу.

Схоже, мова про Poster Site (раніше він називався Poster QR). Цього року ми повністю оновлювали його технічну основу. Це було потрібно для майбутніх покращень і його стабільної роботи. Але під час змін справді був період, коли сайт працював нестабільно. Ми це визнаємо і приносимо вам вибачення за це. За останні два місяці вдалося стабілізувати роботу, і зараз система тримається добре.

Ми щодня оновлюємо продукт, покращуємо підтримку, але не завжди можемо дізнатися про конкретну ситуацію без деталей. Якщо дасте хоч якийсь контакт — перевіримо ваш обліковий запис і розберемося, чим можемо допомогти тут і зараз.

жахливий сервіс в приємній ʼʼобгортціʼʼ

Юрій Юрій 19 марта, 2025 год
користуюся постером більше року і буду змінювати програму, так як вона легка для старту, але в самій роботі виникає купа не потрібної роботи. Отже я вирішив поділитися з вами своїми наглядами. За рік часу постер додав/виправив наступне:
1. Додали cash flow і P&L
2. Не виправили жодного багу з яким я стикався
3. 4 місяць не можуть відповісти на питання... Читать отзыв
користуюся постером більше року і буду змінювати програму, так як вона легка для старту, але в самій роботі виникає купа не потрібної роботи. Отже я вирішив поділитися з вами своїми наглядами. За рік часу постер додав/виправив наступне:
1. Додали cash flow і P&L
2. Не виправили жодного багу з яким я стикався
3. 4 місяць не можуть відповісти на питання ʼʼколи сканер, який я придбав у вас відремонтують?ʼʼ
4. Не можуть виправити дуже важливі помилки в додатку касира
5. Ніяк не покращили постачання і переміщення
6. Адмін панель так і не підтримує нормально сканер штрихкодів
7. Інтеграція з 1С працює жахливо, вони ніяк її не коригують і не будуть (відповідь від них)
Достоинства:
  1. легко почати з ним
Недостатки:
  1. будь що інше ультра погано
  2. Дуже Дорого, за 10 закладів виходить 15-18 тисяч
Poster POS Ответ представителя Poster POS 4 июля, 2025 год
Дякуємо, що поділились зворотним зв’язком після року роботи — шкода, що ваш досвід виявився саме таким. Ви порушили декілька тем у вашому відгуку, тому розглядатимемо їх по черзі:

1. Щодо помилок у застосунку касира — станом на зараз в роботі каси немає масових збоїв, але розуміємо, як дратує, коли щось не працює так як очікувалось. Якщо поділитесь деталями, зможемо підказати вам точково по вашому запиту.

2. Ситуація з ремонтом сканера — неприйнятна. Дуже сильно перепрошуємо за таку тривалу затримку. Гарантійний ремонт забезпечує наш партнер, і саме з його боку все затягнулось. Після вашого коментаря ми почали розбиратися з ним, щоб більше такого не повторювалось.

3. Ми дійсно не оновлюємо інтеграцію з 1С, бо це російський продукт. Але, на жаль, повністю прибрати її не можемо, адже багато клієнтів ще користується цією програмою.

4. Сканери справді не підтримуються в адмін-панелі. Вона не розрахована на роботу з таким обладнанням і найближчий час не плануємо це змінювати.

5. Логіку постачань і переміщень останнім часом не змінювали, але запустили Postie — AI-помічницю, яка може створювати постачання за фото накладної, щоб зменшити ручну роботу. Можливо вона зможе закрити частину ваших запитів.

Нам шкода, що в роботі виникло стільки труднощів. Якщо вирішите дати ще один шанс — допоможемо налаштувати процеси так, щоб уникнути подібних ситуацій.

Жахлива техпідтримка

Гость Гость 14 марта, 2025 год
Жахливий сервіс за великі кошти. Не виправдані очікування . Шарашкіна контора. Не компетентні працівники і оператори. Через них маю багато помилок у фіскалізаціі.
Недостатки:
  1. Тех підтримка не бере слухавку. Пишуть в час, а це забирає багато часу, а питання не вирішується. Дуже погана не професійна робота програмістів.
Poster POS Ответ представителя Poster POS 3 июля, 2025 год
Погоджуємось, що фіскалізація — критична тема. Будь-які збої в ній дуже відчутні, а повільна відповідь від підтримки тільки ускладнює ситуацію. Однак ми працюємо щодня, щоб підсилити команду й закривати звернення швидше. Вибачте, що нам не вдалось вчасно допомогти вам.

Про всяк випадок додамо, що багато типових рішень вже описано в нашій базі знань: https://knowledge-base.joinposter.com/uk-ua/

Це просто жах, інших слів немає

Гость Гость 28 февраля, 2025 год
Коли стикнулись з переходом на нові чеки, а це на хвилинку великі штрафи, виявилось, що постер синхронізується не з усіма терміналами та не усіх банків, про що вони звісно не попереджають та коли треба тех підтримка її треба чекати не менше години, якщо ви набиратимете повторно, від вас просто не братимуть дзвінок, ви нічого від них не добʼєтесь, всі проблеми... Читать отзыв Коли стикнулись з переходом на нові чеки, а це на хвилинку великі штрафи, виявилось, що постер синхронізується не з усіма терміналами та не усіх банків, про що вони звісно не попереджають та коли треба тех підтримка її треба чекати не менше години, якщо ви набиратимете повторно, від вас просто не братимуть дзвінок, ви нічого від них не добʼєтесь, всі проблеми це лише ваші проблеми. Дякую постеру за кошмарний досвід з абонплатою за 1600 грн в місяць.
Недостатки:
  1. Жахливий просто найжахливіший клієнтський та технічний сервіс
Poster POS Ответ представителя Poster POS 3 июля, 2025 год
Шкода, що досвід виявився негативним.

За контекстом схоже, що мались на увазі зміни у реквізитах фіскальних чеків з 1-го березня 2025 року. Але навіть тоді не було обов’язку інтегрувати банківський термінал з РРО, про що ми детально розповіли в окремому допису в нашому телеграм-каналі Poster: Оновлення та поради https://t.me/poster_updates/1006

Щодо переліку банків термінал від яких можливо інтегрувати з Poster. Справді це можна зробити лише з терміналами ПриватБанку та, віднедавна, ПУМБ. Але ми шукаємо шляхи розширити перелік, щоб задовільнити запити наших користувачів.

Дуже не рекомендую!!!

Гость Гость 12 февраля, 2025 год
Неможливо працювати. Програма сира. Немає навіть банальної можливості з документу постачання вводити інгрідієнти. Купа питань - дозвонитися неможливо. Облік виробництва нульовий. Облік Постачальників також. Клієнтів взагалі, я так розумію, не цінують. Служба підтримки майже відсутня. Будемо переходити на іншу.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Майже все.
Poster POS Ответ представителя Poster POS 3 июля, 2025 год
Шкода, що у вас склалося таке враження.

У Poster є чимало інструментів для роботи зі складом: імпорт постачань з Excel-документа, AI-помічник для створення постачань за фото накладної, переробки, інвентаризації, ручне списання інгредієнтів тощо. Ознайомитись з їхньою роботою можна в нашій базі знань: https://knowledge-base.joinposter.com/uk-ua/. Якщо такий варіант навчання не підходить, у нас є окрема команда, яка допомагає налаштувати всі процеси та навчає працювати з обліком.

Якщо у вас буде бажання, будь ласка, розкажіть більше деталей того, чого вам не вистачило в Poster.

Не чують своїх клієнтів!

Вікторія Старчук Вікторія Старчук 27 января, 2025 год
Кладуть в рахунок лишні послуги,які ви просили забрати .В моєму випадку додаткові каси,після того як я попросила їх забрати.Вони продовжували працювати.Таким чином я заплатила орієнтовно лишніх 4000 тис.А постер визнало свою вину на один тиждень користування бізнесом.Тобто орієнтовно на 400 грн.Я не розумію такого поводження з своїми клієнтами.І після всього конфлікту мені далі весить переплата з додатковими касами 😳.Я в... Читать отзыв Кладуть в рахунок лишні послуги,які ви просили забрати .В моєму випадку додаткові каси,після того як я попросила їх забрати.Вони продовжували працювати.Таким чином я заплатила орієнтовно лишніх 4000 тис.А постер визнало свою вину на один тиждень користування бізнесом.Тобто орієнтовно на 400 грн.Я не розумію такого поводження з своїми клієнтами.І після всього конфлікту мені далі весить переплата з додатковими касами 😳.Я в шоці .Хто там працює,хто це контролює?
Poster POS Ответ представителя Poster POS 3 июля, 2025 год
Розуміємо ваше обурення — це справді прикра помилка, якої не повинно було бути.

Ми завжди повертали кошти за невикористані послуги. Наприклад, якщо додаткові каси не були видалені, але не використовувались. Але якщо на касах проводилися замовлення, навіть після звернення, це розцінюється як користування, і кошти не повертаються.
Показать 1 ответ

Не рекомендую

Гость Гость 17 декабря, 2024 год
Працювати з цією компанію це суцільний жах. При відкритті закладу чула багато негативних відгуків, але менеджери переконували. що це не так. Повірила. Дарма. Налаштування каси триває вже 7 день, фіскалізація чеків не можлива, бігунки не друкуються ( все обладнання було куплено в компанії Poster). Постійно тільки кидають повідомлення:
Вітаю! З вами Олександр з Poster. Продовжимо разом. Даруйте,... Читать отзыв
Працювати з цією компанію це суцільний жах. При відкритті закладу чула багато негативних відгуків, але менеджери переконували. що це не так. Повірила. Дарма. Налаштування каси триває вже 7 день, фіскалізація чеків не можлива, бігунки не друкуються ( все обладнання було куплено в компанії Poster). Постійно тільки кидають повідомлення:
Вітаю! З вами Олександр з Poster. Продовжимо разом. Даруйте, що доводиться довго очікувати 😓 Спеціалісти ще працюють над вирішенням ситуації. Я слідкую за цим. Щойно буде результат — дам вам знати.
І таких повідомлень за 7 днів - 30 шт.
Звісно кошти за користування описуються з рахунку вчасно.
Звʼязок тільки через чат, зателефонувати до менеджера не можливо.

Зручна, але не продумано все

Гость Гость 11 ноября, 2024 год
Дуже погано що при відкритті зміни, відразу вводиться внесення. Адже коли світло вимикають все збивається, фіскалка не видає чек про внесення. А потім при закритті зміни різниця у коштах. Було б набагато краще коли відкриваєш зміну то щоб можна було оновити фіскалку і надрукувати тестовий чек

Це просто жах!!!

Гость Гость 24 июня, 2024 год
Постійно зникає зʼєднання з податковою, не друкуються чеки, бігунки.
А підтримка - це просто жах! На дзвінки не відповідають, вирішити НІЧОГО не можуть, вже більше години не можу відкрити зміну і закрити попередню, бо спеціаліст очікує відповіді спеціаліста, якому вочевидь ще більш байдуже.
Достукатись до них це зверх завдання! Підтримка має заготовлені тексти які скидає усім, і треба писати по... Читать отзыв
Постійно зникає зʼєднання з податковою, не друкуються чеки, бігунки.
А підтримка - це просто жах! На дзвінки не відповідають, вирішити НІЧОГО не можуть, вже більше години не можу відкрити зміну і закрити попередню, бо спеціаліст очікує відповіді спеціаліста, якому вочевидь ще більш байдуже.
Достукатись до них це зверх завдання! Підтримка має заготовлені тексти які скидає усім, і треба писати по 10 разів щоб вони бляха зрозуміли що не так!!!
Як тільки зʼявиться можливість неодмінно змінимо в закладі систему, бо працювати з постером просто не можливо нормально.

Не витягує оплати у вечірні години

Гость Гость 17 февраля, 2024 год
Якщо в найближчий час компанія не приділить час та кошти для того, щоб НОРМАЛЬНО пофіксити систему, буде відтік клієнтів назад в choice та в expirenza. Не витягує вклику кількість оплат за вечір; лажає при оплаті з iphone, що не припустимо; відгуки ні з того ні з сього злетіли; постійно «падає».

прекрасна програма з чіткою громадянською позицією

Гость Гость 19 декабря, 2023 год
користуюсь Постер понад 4 роки, рекомендую друзям. Ідеально підходить для невеликих кафе та кав'ярень. Дуже великий плюс - зручність роботи на терміналі, зручний інтерфейс. з нуля можна розібратися за півдня

Партнери постер

Проблема решена
Олександр Олександр 31 июля, 2023 год
В цілому, до компанії питань немає, з програмою працювати зручно. Єдине питання це партнери яких рекомендує постер. Суть в тому, що нам необхідна була допомога під ключ з реєстрацію ПРРО. Єдиний підрядник якого рекомендує компанія це +380 95 614 7662 Максим Булка - це якийсь триндець. Маю 3 юр. особи і якщо по одній він зміг зробити, то дві інші,... Читать отзыв В цілому, до компанії питань немає, з програмою працювати зручно. Єдине питання це партнери яких рекомендує постер. Суть в тому, що нам необхідна була допомога під ключ з реєстрацію ПРРО. Єдиний підрядник якого рекомендує компанія це +380 95 614 7662 Максим Булка - це якийсь триндець. Маю 3 юр. особи і якщо по одній він зміг зробити, то дві інші, як "запуск тесли на бензині" за ним доводиться бігати, просити. Мало того він не відповідає вчасно, а може відповісти через годин 5, або взагалі ігнор. Оплату за свою роботу він отримав, але далі таке враження, що треба якусь молитву прочитати чи ритуал зробити, щоб він звернув увагу так закінчив справу. Подзвонити не можливо, лише вайбер писати, або дзвінок, але хто ж тобі відповість.

Більше всього дивує це те, що з боку постер немає альтернативи, не можуть замінити підрядника, монополія якась.

Тому якщо треба допомога, шукайте людину на аутсорсі, договір і вперед.

Дякую.

Робить з помилками.

Дмитро Дмитро 18 января, 2023 год
ПРРО робить з помилками, деякі Z звіти взагалі не відображаються в прро, дуже легко наробити помилок. які будуть зв'язані з програмою Poster
Poster POS Ответ представителя Poster POS 13 февраля, 2023 год
Добрий день, Дмитро!

Дякую за ваш відгук. Мені прикро, що ви отримали такий досвід роботи з ПРРО. Дійсно, іноді таке трапляється, на жаль першопричину ще не вдалось віднайти. Ми кожен день працюємо над вирішенням цього питання, щоб всі звіти зберігались в програмі, тому як тільки з'явиться більше інформації, одразу вам повідомимо.

Не вирішуються програмні баги

Олександр Олександр 12 января, 2023 год
Загалом пропрацював з додатком більше 5-ти років та завжди був задоволений, як додатком так і тех підтримкою.
В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора!
Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох... Читать отзыв
Загалом пропрацював з додатком більше 5-ти років та завжди був задоволений, як додатком так і тех підтримкою.
В додатка є застосунок Expirenza by mono від Монобанку. І цей застосунок класний не зважаючи на одне але. Він періодично двічі фіскалізує чеки, може фіскалізувати за сьогодні, за вчора, чи за позавчора!
Саме Прро від Poster. Майже щовечора робити поверненя протягом трьох місяців це нестерпно. Також, щоб зробити повернення - потрібно зрозуміти саме які чеки потрібно повернути, тут підсказує Poster, а робітник замість того, щоб йти до дому -сидить чекає інформацію, інколи до години, а інколи інформацію можна отримати лише зранку, інколи зміни закривались з дому віддалено вже вночі.
Poster розводить руками. Каже, що проблема зі сторони Expirenza. І тут питання, якщо ви бачите, що застосунок працює не коректно і протягом трьох місяців проблема не вирішена, то навіщо він є у списку ваших застосунків? Видаліть його, якщо не можете вирішити проблему та питання буде саме по собі закрите.

Тех підтпимка почала давати відповіді дерез 24 години... якось так. Poster POS - Не вирішуються програмні баги Poster POS - Не вирішуються програмні баги Poster POS - Не вирішуються програмні баги
Poster POS Ответ представителя Poster POS 13 февраля, 2023 год
Добрий день, Олександре!

Дякую за відгук. Зазвичай, кожен застосунок проходить декілька перевірок перед тим як вийти у маркет. Ми слідкуємо за тим, щоб розробники випускали робочий продукт та своєчасно отримували зворотній зв’язок.

Наразі, Expirenza не доступна клієнтам. Виходячи з того, що інтеграція проходить beta-тестування, підключення здійснюється лише зі сторони mono. Мені дуже прикро, що ви отримали такий досвід при роботі з нами. Ми бачимо всі ваші звернення та продовжуємо розбиратись з проблемою, давайте тримати зв’язок через підтримку. Сподіваюсь, що вийде якомога швидше вирішити це питання.
Poster POS
​Poster — это программа для учета в кафе, магазинах и ресторанах. Poster ускоряет прием продаж, ведет складской и финансовый учет, строит подробную статистику о деятельности вашего заведения.

Рейтинг 3.1 из 5 на основании 102 отзывов
Программы
Quick Sender
Quick Sender

Рейтинг: 4.8
158 отзывов
Perfectum
Perfectum

Рейтинг: 4.4
104 отзыва
ChatGPT Agent
ChatGPT Agent

Рейтинг: 4.5
2 отзыва
Ontaxi - заказ такси онлайн
Ontaxi - заказ такси онлайн

Рейтинг: 1.4
133 отзыва
Proxy-Solutions.net
Proxy-Solutions.net

Рейтинг: 4.4
20 отзывов
​ChatGPT
​ChatGPT

Рейтинг: 2.4
25 отзывов
Wordpress
Wordpress

Рейтинг: 4
3 отзыва
Программа Медок
Программа Медок

Рейтинг: 2.2
43 отзыва
Bestclevers LMS
Bestclevers LMS

Рейтинг: 4.9
17 отзывов
Программа - ShopEditor
Программа - ShopEditor

Рейтинг: 2.5
2 отзыва