portmone.com
portmone.com - украинская платежная система, которая позволяет быстро, удобно и безопасно произвести оплату счетов.
portmone.com позволяет за несколько минут оплатить счета не выходя из дома. Для произведения оплаты необходим цифровой носитель с подключением Интернет - телефон, компьютер, планшет. Абонентная плата за пользование сервисом составляет 9.9 грн.
Рейтинг 3.1 из 5 на основании 76 отзывов
Сайты
Мій досвід співпраці з Portmone вкрай негативний
У результаті я отримав короткий лист з відмовою у співпраці без пояснення причин. Формулювання на кшталт "залишаємо за собою право не... Читать отзыв Протягом двох тижнів я вів активне листування з представниками компанії щодо інтеграції платіжної системи у мій Telegram-бот з AI-функціоналом. Усі запити, документи та технічні деталі я надавав оперативно. У процесі спілкування представники демонстрували зацікавленість і не озвучували жодних зауважень
У результаті я отримав короткий лист з відмовою у співпраці без пояснення причин. Формулювання на кшталт "залишаємо за собою право не розголошувати" виглядає як повна відсутність поваги до часу партнера. Особливо зважаючи на те що частина інтеграції вже була в роботі і планувалася також для майбутньої веб-версії продукту
Замість конструктивного діалогу я зіткнувся із закритістю, непрозорістю і втраченими можливостями для обох сторін. Надалі я інтегрую інший платіжний сервіс який відкритий до сучасних рішень та AI-продуктів...
Мій підсумок простий. Я розчарований і не можу рекомендувати Portmone для інтеграції в бізнес.
Щоб детальніше розібратися в ситуації, описаній вами, будемо вдячні, якщо ви надішлете більше інформації на адресу [email protected] або зв’яжетесь із нами телефоном за номером 044 200 09 22
Ненадійний інтернет еквайринг
Основна проблема полягала у постійних збоях системи під час обробки платежів. Клієнти часто... Читать отзыв Мій досвід користування інтернет еквайрингом був поганим. З самого початку зіткнувся з проблемами підключення та налаштування сервісу. Підтримка клієнтів працює дуже повільно та не завжди компетентно. Спілкуватись з Chat GTP приємніше. На відповіді по електронній пошті чекав по декілька днів, а телефонні консультації були неефективними та незрозумілими.
Основна проблема полягала у постійних збоях системи під час обробки платежів. Клієнти часто скаржилися на те, що їхні транзакції не проходять, або що кошти списуються, але замовлення не підтверджуються. Це викликало серйозні проблеми з довірою клієнтів до мого бізнесу.
Також відмічу незручний та застарілий інтерфейс, який ускладнює процес управління платежами. Загалом, використання цього сервісу принесло більше проблем, ніж вирішило. Не рекомендую portmone.com.ua для інтернет еквайрингу.
Тариф на це все дуже великий
Ми завжди раді допомогти!
Розчарований
Загалом, я не можу рекомендувати Portmone. Є багато інших сервісів, які надають набагато кращу якість послуг та значно зручніші у використанні, наприклад монобанк
Хотіли б додати, що наш сервіс - це більше, ніж просто банк, і ось чому. У нас можна сплачувати комунальні та інші послуги картками різних банків, налаштовувати автооплати, передавати показники, сортувати рахунки за адресами та переглядати статистику витрат, налаштовувати нагадування про оплати чи передачу показників, отримувати сповіщення про надходження нових рахунків від компаній, а також отримувати бонуси та поповнювати ними мобільний рахунок:)
Ви можете залишити побажання чи питання до сервісу на нашу пошту: [email protected]
Злили мої дані
Сервіс так собі, глючить, не все коректно приходить, дуже багато часу витратив на пушинг підтримки.. Загалом, не рекомендую.
Нам шкода, що подібна ситуація мала місце у вашому житті. Але запевняємо, що з нашого боку передавання персональних даних фізичних осіб приватним організаціям не здійснюється.
просто жах!
Крім того, компанія "Portmone" належить "Kaspi.kz", а власник на 30% "Kaspi.kz" — "Baring Vostok Capital Partners" (https://www.bvcp.ru/),... Читать отзыв Жахлива система. Обманули з тарифом, погодили один, а фактично виявилося безліч прихованих комісій. Технічна інтеграція - жахлива, їх код, схоже, крадений з Fondy, але навіть тут вони зробили це невдало. Підтримки практично немає, відповіді на запити надходять із значними затримками або взагалі ігноруються.
Крім того, компанія "Portmone" належить "Kaspi.kz", а власник на 30% "Kaspi.kz" — "Baring Vostok Capital Partners" (https://www.bvcp.ru/), що є російською компанією. Це неприпустимо в умовах теперішньої політичної ситуації, коли ми маємо підтримувати виключно українські компанії. Платформа "Portmone" підриває довіру споживачів та створює небезпеку використання їхніх послуг.
Я настійно не рекомендую користуватися "Portmone" через їхні неетичні бізнес-практики, відсутність прозорості та ненадійну технічну підтримку. Є багато альтернативних сервісів, які надають кращі умови та мають більшу відповідальність перед своїми клієнтами.
Рortmone надає послуги з 2002 року, згідно чинного законодавства України та щороку підтверджує міжнародний сертифікат безпеки PCI DSS. Ми маємо безліч задоволених користувачів, про комфорт яких ми піклуємось. Усі тарифи нашого сервісу зазначені на сайті та є прозорими.
Якщо у вас є питання чи пропозиції щодо покращення сервісу, будемо раді, якщо поділитесь ними на пошту: [email protected]
Махінація при оплаті через Apple Pay
Мошейники обходите стороной
Очікуватимемо на ваш зворотній зв'язок за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15 чи на е-пошту: [email protected]
Злив конфіденційної інформації
Так у моєму випадку... Читать отзыв Можу стверджувати, що сервіс portmone.com.ua, або окремі особи що мають безпосереднє відношення до його функціонування, у супереч ст. 32 Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних», без моєї згоди та відому, як суб’єкта персональних даних вдаються до «зливу» тільки їм відомої конфіденційної інформації третім особам, і зокрема комерційній структурі.
Так у моєму випадку мої персональні данні, і зокрема, ті які у сукупності були відомі лише сервісу Рortmone.com у зв’язку із щомісячною оплатою мною тільки саме через цей сервіс комунальних рахунків за житло третьої особи, було злито приватній шаразі яка іменує себе: «Сантеплоэнерго» (https://www.steplo.com.ua/). У свою чергу ця нікчемна комерційна шарага, незаконно отримавши мої персональні данні, із періодичністю колекторів, телефонують на номер мого мобільного телефону (який був зазначений при реєстрації в особистому кабінеті сервісу portmone.com.ua) та в ультимативному порядку, у розмові підносячи свою значимість до рівня державного контролюючого органу, наполягають пройти у них оплатну повірку лічильників, встановлених за адресою, де зареєстрована та проживає третя особа, а я лише для зручності сплачую онлайн комунальні рахунки за це житло.
Таким чином вбачаю в умисних в діях окремих осіб, - незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденційної інформації про особу, тобто, протиправні дії, передбачені ст. 182. Кримінального кодексу України, -порушення недоторканності приватного життя.
Вважаю за необхідне надати цим протиправним діям максимального розголосу.
Нам шкода, що подібна ситуація мала місце у вашому житті. Але запевняємо, що з нашого боку передавання персональних даних фізичних осіб приватним організаціям не здійснюється.
Сподіваємося на позитивне вирішення вашої ситуації та недопущення у майбутньому подібних фактів.
Жах якийсь, зняло немалі гроші не зрозуміло за що
Чекатимемо на ваше звернення!
КОШТИ НЕ ДОХОДЯТЬ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ, А ЗНИКАЮТЬ НЕВІДОМО КУДИ!
Недобросовестная компания, ужасный сайт
Що не так зробила?
Зняття коштів
Бережіть себе та рідних. Мирного вам неба!
Кража денег с банковской карточки
Я не пользуюсь партмоне!
Верните мне деньги, пожалуйста.
Швидше за все, за вашою карткою налаштовано автоплатіж.
Для уточнення інформації щодо списань зверніться, будь ласка, до нашої технічної підтримки, зробити це можна за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15, електронною адресою [email protected] або ж у чаті на нашому сайті Portmone.com, Viber чи Telegram. Для вашого комфорту наша служба підтримки працює 24/7.
Це жесть!!!
О 2021 наче все добре...
Але о 2022 вирішили вони пкреробити інтерфейс сервісу. І почалося.... Формуєш посилання для оплати, все працює, відправляєш клієнтам у розсилках, а через день посилання стає неробочим.
І треба... Читать отзыв Працювали з ними кілька років. О 2020 на їхні посилання для сплати наших клієнтів періодично виникали трабли - посилання були активні, а потім ставали неробочими.
О 2021 наче все добре...
Але о 2022 вирішили вони пкреробити інтерфейс сервісу. І почалося.... Формуєш посилання для оплати, все працює, відправляєш клієнтам у розсилках, а через день посилання стає неробочим.
І треба ж лівати від них. Але ж у конкрентів більш жорсткі умови підключення. Але будемо шукати альтернативи, бо ці казахскі куплені стали зовсім негожими
Так, справді в червні, на жаль, у нас стався короткотривалий збій функціоналу "Платіжної сторінки", в результаті якого у деяких партнерів посилання стало непрацюючим.
Проте ми уже знайшли глобальну причину і виправили її. Вам потрібно лише згенерувати нові посилання для ваших клієнтів. І все буде працювати чудово.
Дякуємо за ваш фідбек і перепрошуємо за тимчасові незручності 🙏
Якщо у вас виникатимуть питання, можете звернутись на пошту по співпраці із партнерами: [email protected] або за номером: tel:+380442000922
Не понятно, кто и как хочет надурить!
Снимают деньги
Один раз пользовалась этим сайтом.
можно как-то отключиться ?
или прийдется менять карту из за этого!(
УЖАС!!!
Знімає гроші
Я нічого не підключала .
Як можна відключити
Для уточнення інформації щодо даних автосписань зверніться, будь ласка, до нашої технічної підтримки, зробити це можна за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15, електронною адресою [email protected] або ж у чаті на нашому сайті Portmone.com, Viber чи Telegram. Для вашого комфорту наша служба підтримки працює 24/7.
Ніколи більше не скористаюся послугами portmone!
Якшо бажаєте, раді будемо вам допомогти перевірити інформацію про сплату, якщо звернетесь до нашої підтримки на сайті https://www.portmone.com.ua/ або на пошту [email protected]. Із повагою, служба підтримки Рortmone.
мошенники оплатили через portmone услуги с моей карты
Более детально описала ситуацию в посте на ФБ https://www.facebook.com/lesya.lutchenkomoroz/posts/4894903930577159?__cft__[0]=AZVH4lbyrlR7J0WYAOQWQqltP-8eP517fyaK4wefP_AmMlb7xnCS9vkGB3qz6cXuvjzqOgfshG6Tem4gec5zUiwcglXm9bBkhft-hCO2-R_x3fuIdvBDNv1m6wAOVSo62HLwTCnV0Egp8VEIuuME4QLH&__tn__=%2CO%2CP-R
Невозможно зарегистрироваться
Також будемо вдячні, якщо при зверненні вкажете дату вашого першого звернення, для того, аби ми могли розібратися в ситуації, що виникла.
Якщо листи, які надсилаються при зміні паролю не надходять, є можливість, що вони знаходяться у папці "Спам".
Не обращайтесь в этот сервис
Внимание Мошенники!
Ужасный сайт для работы мошенников для списания средств
Якщо ми вірно розуміємо ваш коментар, ви стали жертвою шахраїв, що списали ваші кошти використовуючи наш сервіс. Нам шкода, що ви стикнулись із такою ситуацією. Для її перевірки та вирішення, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0442000902, або поштою [email protected], ми будемо раді допомогти вам у вирішенні даної ситуації. Сподіваємось на зворотній зв'язок!
Portmone это идеальный инструмент в руках жуликов!
Наталіє, всі сервіси, що працюють за принципом підписки з автоматичними платежами, попереджають своїх користувачів про подальші списання з платіжної картки. Здійснюючи оплату на користь даного сервісу, платник надає згоду на подібний тип оплат, що зазначається у договорах про надання послуг, з яким сервіси пропонують ознайомитись при реєстрації чи здійсненні першого платежу. Тим не менш, підписку на послуги цих сервісів завжди можливо скасувати, для чого зазвичай достатньо відключити підписку в особистому кабінету такого сервісу, або звернутись до служби підтримки. Якщо ж у вас виникли складнощі з автоматичними оплатами - будемо раді вам допомогти при зверненні до нашої служби підтримки за номером 0442000902, або адресою електронної пошти [email protected].
Исчезли деньги
Зверніться, будь ласка, на нашу е-пошту [email protected] для перевірки та уточнення інформації.
Будемо дуже Вам вдячні, якщо у зверненні ви вкажете перші 6 та останні 4 цифри вашої платіжної картки, суму, та дату сплати.
Пополнил мобильний с карты, а деньги не зачислены
Где же они..? Наверное лохотрон.
У нашій системі зображено що ваш платіж був повністю успішним, та кошти було направлено на користь мобільного оператора.
Зазвичай кошти потрапляють на баланс мобільного упродовж 15 хвилин.
Будь ласка, зверніться на нашу е-пошту [email protected], та ми залюбки надамо вам інформацію стосовно вашої сплати.
Мошеники не ведитесь
Припускаємо, що ви зіштовхнулись з верифікацією платіжної картки у нашій системі.
Верифікація - це процедура перевірки платіжної картки. Для неї з нашого боку направляється запит до банку, що випустив картку платника, після чого формується код верифікації, який повинен надійти власнику картки в смс-повідомленні. Коли код буде введено на сайті Portmone.com, перевірка буде завершена.
Для додаткової перевірки, будь ласка, зверніться до на е-пошту [email protected], та наші фахівці залюбки допоможуть вирішити ваше питання :)
пополнения счета
У випадку, якщо повернення коштів було ініційоване, термін зарахування на картку, як і сам факт зарахування, залежить лише від банку, що випустив вашу платіжну картку. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки для перевірки інформації про повернення коштів.
Жах, а не компанія
Будь ласка, зверніться до нас на е-пошту [email protected], уточніть при зверненні перші 6 й останні 4 цифри картки, з якої виконували сплату, суму, і дату сплати.
Залюбки допоможемо вирішити ваше питання.