14.06.23 я на їхньому сайті забронювала квитки для трьох людей на рейс Варшава-Київ на 17.06.23. Отримала підтвердження на ел.пошту. Автобус відправляється з автовокзалу. Так як при бронюванні квитків на їхньому сайті не має можливості вказати те, що люди будуть сідати в аеропорту Шопен, куди заїзжає автобус, то я написала їм про це на пошту і в чат підтримку, де мені оператор підтвердив, що бронювання є, все добре і інформацію про автобус надішлють за 2 години до відправлення. Сьогодні, коли мої літні батьки і жінка-інвалід, що має проблеми з ходьбою, ще летіли в літаку, і я знала що зв’язку з ними немає, я подзвонила до оператора і повідомила ще раз, що люди будуть сідати в аеропорту. Це було за 2 години до відправлення. Коли автобус приїхав в аеропорт, то їх не взяли в автобус.. мотивувавши тим, що їх немає в списках.. я відразу знову звоню до оператора, щоб вияснити що взагалі відбувається, на що чую коментар: «ваші квитки скасували, бо ви не відповіли на дзвінок, який був за годину до відправлення автобусу». На моє обурення, що я ж спеціально звонила за 2 години, щоб попередити, сказали що нічого не знають і місць в автобусі не має…де поділись їхні місця мені не сказали. От чесно, не розумію, як люди можуть так працювати і надавати такий «сервіс». Мої літні батьки і жінка-інвалід просто лишись серед ночі на вулиці. В мене є всі підтвердження переписки, підтвердження броні, також в них є запис дзвінків, який фіксує кожне звернення і записується розмова, і я ніяким чином не залишу просто так цю жахливу ситуацію, яка виникла лише по їхньому повному пофігізмі до пасажирів, які 8 годин пролетіли в літаку і лишись по їх провині в аеропорту, а не поїхали додому.
Справжній жах, а не перевізник!! - Отзывы о Pavluks-Trans
отзыв
Комментарии к отзыву