Вікторія, Київ Отзыв написан 22 мая, 2024 год7 просмотров
Безвідповідальна шахрайська компанія. Цього разу перевершила сама себе. Почалося з того, що придбаний за кілька місяців наперед квиток скасували й запропонували повернути кошти за номіналом або обрати інший, дорожчий, з доплатою за мій рахунок. Жодних загальноприйнятих бонусів за заподіяну незручність, передбачених у таких випадках. За пару тижнів до подорожі ситуація повторилася, але на цей раз здорожчання було аж удвічі, в результаті ціна квитка зросла в порівнянні з першим квитком утричі. Очевидна маніпуляція споживачем з метою вичавити побільше грошей із пасажира. Але найжахливіше відбулося в аеропорту Модлін у Варшаві. Автобус просто не з'явився, хоча я прилетіла о 13.00 і спеціально взяла квиток із часовим запасом Варшава - Львів на 17.00 для певності. Ніхто в аеропорту не знав, де зупинки цього автобуса, ніде в розкладах він не позначений, інформацію знайти неможливо. Пасажири перелякано бігали по всій привокзальній території в безуспішних намаганнях знайти автобус. Я з телефоном у руці чекала на бодай якусь інформацію. Згодом прийшла смс із номера, на який неможливо ні подзвонити, ні написати, із текстом, що автобус десь там у невідомому й нечітко визначеному місці забере мене (час і точне місце чи геолокація не повідомлялася). В результаті мені довелося розшукувати контакти й зв'язуватися з компанією самій, уже о 17.30, оскільки автобус на жодній із двох визначених автобусних зупинках так і не з'явився. Мені замість вибачень і компенсації було висунуто надуману претензію, ніби до мене не змогли додзвонитися, хоча я постійно тримала обидва телефони в руках і, крім СМС, жодних спроб контакту не було. Мені довелося купляти ще один квиток, за ціною половини вартості квитка з Варшави до Львова, який, звісно ж, компанія не додумалася мені компенсувати, щоби доганяти автобус і досідати вже по дорозі. Незрозуміло, чому компанія допускає і, ймовірно, толерує скасування рейсів, жодним чином ці скасування не компенсує й не застосовує якихось засобів впливу на свавільну безцеремонно поведінку перевізників, не бере на себе жодної відповідальності перед пасажиром, не впорядкує розклад - принаймні, вчасне подання автобусів на посадку і не організує чітко визначені точки посадки й висадки пасажирів. Салон автобуса - чергове жахіття. Сморід, бруд, тіснява, жара, жодного натяку на кондиціонування, файвай чи хоча би елементарної можливості дозарядити телефон. І це 21 сторіччя? Це за таку Україну ми боремося і хочемо таке обслуговування пасажирів запропонувати Євросоюзу?
Достоинства:
Пропонують сервіс прямого сполучення аеропорту Варшава Модлін з Україною
Інфобус - жахлива компанія - Отзывы о +380963830788
Але найжахливіше відбулося в аеропорту Модлін у Варшаві. Автобус просто не з'явився, хоча я прилетіла о 13.00 і спеціально взяла квиток із часовим запасом Варшава - Львів на 17.00 для певності. Ніхто в аеропорту не знав, де зупинки цього автобуса, ніде в розкладах він не позначений, інформацію знайти неможливо. Пасажири перелякано бігали по всій привокзальній території в безуспішних намаганнях знайти автобус. Я з телефоном у руці чекала на бодай якусь інформацію. Згодом прийшла смс із номера, на який неможливо ні подзвонити, ні написати, із текстом, що автобус десь там у невідомому й нечітко визначеному місці забере мене (час і точне місце чи геолокація не повідомлялася). В результаті мені довелося розшукувати контакти й зв'язуватися з компанією самій, уже о 17.30, оскільки автобус на жодній із двох визначених автобусних зупинках так і не з'явився. Мені замість вибачень і компенсації було висунуто надуману претензію, ніби до мене не змогли додзвонитися, хоча я постійно тримала обидва телефони в руках і, крім СМС, жодних спроб контакту не було. Мені довелося купляти ще один квиток, за ціною половини вартості квитка з Варшави до Львова, який, звісно ж, компанія не додумалася мені компенсувати, щоби доганяти автобус і досідати вже по дорозі. Незрозуміло, чому компанія допускає і, ймовірно, толерує скасування рейсів, жодним чином ці скасування не компенсує й не застосовує якихось засобів впливу на свавільну безцеремонно поведінку перевізників, не бере на себе жодної відповідальності перед пасажиром, не впорядкує розклад - принаймні, вчасне подання автобусів на посадку і не організує чітко визначені точки посадки й висадки пасажирів.
Салон автобуса - чергове жахіття. Сморід, бруд, тіснява, жара, жодного натяку на кондиціонування, файвай чи хоча би елементарної можливості дозарядити телефон. І це 21 сторіччя? Це за таку Україну ми боремося і хочемо таке обслуговування пасажирів запропонувати Євросоюзу?
отзыв
Комментарии к отзыву