По-перше, пасажира з таким інемем не було, тому ви не маєте права та давати оцінку поїздки.
По-другу, автобус перетнув кордон через чергу не о другій ночі, як за графіком має бути, а о 7:53, тому був у Вроцлаві о 17:20.
По третє: читайте правила перевезення:
1.14. Перевізник не несе відповідальність:
за можливі помилки при реєстрації квитка з відкритою датою і перенесення дати поїздки по телефону;
за збереження і цілісність ручної поклажі пасажира, особистих речей, що знаходяться в салоні;
за втрату або пропажу наявних засобів, коштовностей, паспортів, цінних документів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність, а також інших цінностей, які знаходяться в салоні або багажному відділенні автобуса;
за будь-які збитки, які виникли у пасажира з причини відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого невиконання зобов’язань Перевізником;
за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу);
за залишені або забуті в салоні автобуса речі.
1.15. Розклад руху автобусів не передбачає час для оформлення пасажирами повернення податку Tax Free. В обов’язки Перевізника не входить допомога в оформленні Tax Free. У випадку, якщо пасажир не погоджується продовжити рух за маршрутом і бажає, щоб йому надали час на оформлення Tax Free, Перевізник має право відмовити пасажиру та продовжити рух без Пасажира.
1.16. Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси і транспорт, стикування рейсів. Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( “пробки”) на дорогах, дії держорганів, простої, черги і затримки на прикордонних переходах ( в пунктах пропуску, погодних умов, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин. а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
Дивина!!!! - Отзывы о Пан-бус Сумы
Їхали з кордону до Вроцлава 10 годин ,при нормі 7!!!
Кружляли в Кракові 3 години,зупинялися біля кожного стовпа!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Нормальний перевізник ,вибачився вже давно,та й ситуація була б вичерпана!
Нікому не раджу цих пройдисвітів!
Меньше треба збирати та роздавати передачі!!!
По-другу, автобус перетнув кордон через чергу не о другій ночі, як за графіком має бути, а о 7:53, тому був у Вроцлаві о 17:20.
По третє: читайте правила перевезення:
1.14. Перевізник не несе відповідальність:
за можливі помилки при реєстрації квитка з відкритою датою і перенесення дати поїздки по телефону;
за збереження і цілісність ручної поклажі пасажира, особистих речей, що знаходяться в салоні;
за втрату або пропажу наявних засобів, коштовностей, паспортів, цінних документів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність, а також інших цінностей, які знаходяться в салоні або багажному відділенні автобуса;
за будь-які збитки, які виникли у пасажира з причини відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого невиконання зобов’язань Перевізником;
за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу);
за залишені або забуті в салоні автобуса речі.
1.15. Розклад руху автобусів не передбачає час для оформлення пасажирами повернення податку Tax Free. В обов’язки Перевізника не входить допомога в оформленні Tax Free. У випадку, якщо пасажир не погоджується продовжити рух за маршрутом і бажає, щоб йому надали час на оформлення Tax Free, Перевізник має право відмовити пасажиру та продовжити рух без Пасажира.
1.16. Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси і транспорт, стикування рейсів. Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( “пробки”) на дорогах, дії держорганів, простої, черги і затримки на прикордонних переходах ( в пунктах пропуску, погодних умов, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин. а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
По-друге,іхати з кордону до Вроцлава 10 годин можна або намагаючись зекономити на платних дорогах та підзаробити на передачах!
Вам треба визначитися чи ви займаєтесь пасажирськими перевезеннями чи курьерською доставкою!
Подальша переписка немає сенсу
Більше нам нічого Вам сказати.
Доводити щось вам не збираюсь, тим паче в тому, про що ви не маєте поняття зовсім!