Їхали з Варшави до Звягеля автобусом Orionbus.Жахливий сервіс,водій хамовитий,туалет не працює, Wi-Fi не має в автобусі.Менеджер Віталій приємний,комунікабельний, скинув всі дані автобуса з відстеженням автобусу.На запитання чи можу я вийти раніше ніж в Звягелі відповів що можна,скажете водію він зупиниться,проте чуда не сталося.На моє прохання зупинитись "Водій"сказав що де попало він не зупиняється.
Я придбала квиток на рейс Умань-Гдиня на 30.07.2025 заздалегідь (08.07.2025 року) за допомогою сервісу Busfor. Час відправлення був зазначений 12 год.30 хв. О 11.30 я була на автовокзалі міста Умань, на першій платформі, звідки, зазвичай, відправляються автобуси компанії. О 12.30 автобуса на платформі ще не було, тому я зателефонувала диспетчеру о 12.40. Диспетчер повідомила, що автобус затримується та... Читать отзыв Я придбала квиток на рейс Умань-Гдиня на 30.07.2025 заздалегідь (08.07.2025 року) за допомогою сервісу Busfor. Час відправлення був зазначений 12 год.30 хв. О 11.30 я була на автовокзалі міста Умань, на першій платформі, звідки, зазвичай, відправляються автобуси компанії. О 12.30 автобуса на платформі ще не було, тому я зателефонувала диспетчеру о 12.40. Диспетчер повідомила, що автобус затримується та сказала очікувати. О 12.59 я зателефонувала знову. Диспетчер відповіла: «Десь в Умані, чекайте». Наступного разу, о 13.02 я зателефонувала, перепитала, де саме знаходиться автобус, диспетчер відповіла «На вулиці Тищика, очікуйте автобус». Жодного разу диспетчер не повідомила, що місце прибуття (платформа номер один) змінено. Будь-якої інформації про прибуття автобусу на автовокзал також не надходило. О 13.12 я телефоную диспетчеру ще раз, перепитую місцезнаходження автобусу, диспетчер відповідає, що він на вулиці Заводський. Тут я розумію, що автобус не в’їжджає, а виїжджає з міста, про що повідомляю диспетчера. Диспетчер повторює: «Очікуйте автобус». Я питаю, що мені робити: я неодноразово питала, де автобус, мені говорили чекати, я чекала на платформі, водії зі мною не зв’язувались, на що диспетчер зауважує, що п’ять осіб в автобус якось потрапили, тобто, всі, крім мене, та радить наздоганяти автобус на таксі. О 13.15 я викликаю машину, щоб наздогнати автобус. О 13.32 телефоную диспетчеру, щоб дізнатися, де саме місцезнаходження автобуса, прошу дати телефон водія. Дати номер телефона диспетчер відмовляється, тоді прошу попросити водія автобуса зробити зупинку на 10 хвилин, щоб мені потрапити в автобус. Диспетчер повідомляє, що ніхто зупинятись не буде, так як автобус спізнюється. Тоді я прошу хоча б попросити водія їхати трохи повільніше, щоб я могла наздогнати автобус. Потім я ще зв’язуюсь з диспетчером о 13.56 та о 14.49. В останньому дзвінку диспетчер повідомляє, що автобус під’їжджає до Вінниці. Я питаю, о котрій автобус виїжджає з Вінниці, так як розумію, що ця зупинка – мій останній шанс потрапити в автобус. Диспетчер повідомляє, що о 14.50. Я зауважую, що вже 14.51 і питаю, скільки хвилин тривалість зупинки. Диспетчер каже, що 5-10 хвилин і що ніхто нікого чекати не буде. В результаті я вимушена повернутися додому. Вартість послуг таксі – близько 4000 гривень. Вартість квитка на автобус Умань-Гдиня – 2700 грн. Близько 17.30 я пишу відгук про ці події на сайті компанії. Протягом 5 хвилин відгук зникає.
Достоинства:
Раніше все було добре
Недостатки:
Такої недбалості я ще не бачила Втрачені кошти, зіпсований настрій, розчарування, а головне - зіпсована відпустка
Хочу висловити своє обурення щодо поведінки водія автобуса рейс Херсон-Щецин (25.04.25р) Водій поводився грубо, відповідав пасажирам на підвищених тонах, ігнорував прохання зупинитися на зупинці. Крім того, їхав занадто різко — різкі гальмування та прискорення створювали небезпеку для пасажирів, особливо літніх людей і дітей. Така поведінка неприпустима, сподіваюсь, будуть вжиті заходи.
Рейс Щецин-Херсон 22.04.2025 номер автобусу ВЕ7730НН. Крім поганих умов в автобусі, а саме непрацюючий туалет та зламаний мікрофон, через який мало б відбуватися спілкування водіїв з пасажирами, щей хамовиті, непрофесійні водії, які оголошували про зупинки "собі під ніс", що на задніх сидіння нічого не було чути. Але це тільки початок. На території Польщі дуже мало зупинок з безкоштовними туалетами, а... Читать отзыв Рейс Щецин-Херсон 22.04.2025 номер автобусу ВЕ7730НН. Крім поганих умов в автобусі, а саме непрацюючий туалет та зламаний мікрофон, через який мало б відбуватися спілкування водіїв з пасажирами, щей хамовиті, непрофесійні водії, які оголошували про зупинки "собі під ніс", що на задніх сидіння нічого не було чути. Але це тільки початок. На території Польщі дуже мало зупинок з безкоштовними туалетами, а на одній із таких, коли атобус нарешті зупинився, водієм була сказана фраза, що атобус зупинився на 3 (ТРИ) хвилини, а потім автобус їде і ніхто нікого не чекаєі не перераховує. Це при тому, що в автобус повний пасажирів, а в туалеті дві кабінки. Далі на зупинці в Тернополі, мене з моєю спутницею, автобус залишив на вокзалі, це при тому, що ми стояли біля дверей, допивали каву.( з досвіду попередньої поїздки, то водії на вулиці говорили, що автобус їде, щоб всі зайшли в астобус і перераховували пасажирів.). Двері закрились перед нами, я одразу підбігла до дверей де сидить водій, почала сукати він на мене подивився і поїхав далі. Він зупинився на виїзді з вокзалу, коли люди сказали що біжать за автобусом люди, водій мабуть в дзеркало не бачив. При моєму запитанні, чому водій не відчинив двері, він відвовів, що він не знав, що ми його пасажири. При цьому він сказав, що він три рази порахував на вокзалі пасажирів, двох не дорахувався, але він не знав чи ми його пасажири стояли біля автобусу. Тобто водій порахував пасажирів, як він сказав, недорахувався двох, сів і поїхав, при тому що біля автобусу стояли двоє людей, які одразу почали стукати і бігти за автобусом, але він не відчинив двері, бо він "не знав чи мийого пасажири" ( для інформації ми їхали з самої ПОЗНАНІ, вже мали б обличчя трішки запам'ятатись). При цьому НАГОЛОШУЮ, що водій знав, як він сказав ,що двух пасажирів немає. Одне не зрозуміло, НАВІЩО ПЕРЕРАХОВУВАТИ (ЧИ РОИТИ ТАКИЙ ВИГЛЯД) ПАСАЖИРІВ, якщо всеодно їх залишають прямо біля автобусу. Зрозуміло, що технічні несправності, такі як непрацюючий туалет чи мікрофон, не залежать від водіїв, але відношення водіїв до пасажирів, манера спілкуванна та контакту з пасажирами, повною мірою залежить від них. Навіть водій фури, який перевозить товар, повною мірою відповідає за нього, а виявляться, що водії автобуса, не відповідать за пасажирів і просто ЗАЛИШАЮТЬ їх на зупинці, закриваючи двері перед самим носом.
Достоинства:
Рейси без пересадок
Недостатки:
Реклама не відповідає дійсності, водії грубі та непрофесійні, залишають людей на зупинках.
02.03.25. Я з дитиною мала електронний квиток з Нового Бугу до Миколаєва, час відправлення вказаний 17:05, Ми прибули на автовокзал в 16:45 і від місцевого диспетчера дізналися, що наша маршрутка давно поїхала((( Після дзвінка на гарячу лінію, я дізнаюсь що так водій раніше виїхав, без всяких попереджень…. І нібито в них таке вперше і давайте ми вам повернемо кошти. Це... Читать отзыв 02.03.25. Я з дитиною мала електронний квиток з Нового Бугу до Миколаєва, час відправлення вказаний 17:05, Ми прибули на автовокзал в 16:45 і від місцевого диспетчера дізналися, що наша маршрутка давно поїхала((( Після дзвінка на гарячу лінію, я дізнаюсь що так водій раніше виїхав, без всяких попереджень…. І нібито в них таке вперше і давайте ми вам повернемо кошти. Це звісно дуже добре, але що мені робити з дитиною в чужому місті, на вулиці холодно і наступний рейс через 2 години…. Слава богу, що цей рейс був і ми все ж таки попадемо додому. Жахливий сервіс і перевізник, їхала з ним вперше і востаннє!!!! Сама більше не поїду і вам не раджу!!!!!
Вперше їхала з дитиною закордон і вибрала цього перевізника так як підходив по часі відправки і прибуття, присутній туалет, wi-fi і комфор але нажаль все що було написано компанією на сайті виявилося брехнею! Рейс ХЕРСОН-ЩЕЦИН (моя посадка була у Хмельницькому) А реальність така: водії говорити не вміють, а гавкають до людей так ніби вони за свої кошти їх везуть.... Читать отзыв Вперше їхала з дитиною закордон і вибрала цього перевізника так як підходив по часі відправки і прибуття, присутній туалет, wi-fi і комфор але нажаль все що було написано компанією на сайті виявилося брехнею! Рейс ХЕРСОН-ЩЕЦИН (моя посадка була у Хмельницькому) А реальність така: водії говорити не вміють, а гавкають до людей так ніби вони за свої кошти їх везуть. Туалет не працював, зупинок дуже мало (можна в штани наробити) wi-fi не працював, крісла не комфортні, ноги немає де діти (місця мало). Водії навіть не хочуть допомогти достати сумки з багажного відділу. Я ще 3 суток відходила після дороги, все боліло. Назад також ними поверталися додому так як вже оплачені були квитки, нічим не краща дорога назад + до цього всього крісло було зломане (думала як не впасти) і холодно було (сиділи з дитиною на задніх місцях) дуло зі всіх сторін.
Гіршої поїздки ніж з цим перевізником уявити неможливо, водії хами, диспетчерська служба якщо її можна так назвати має не з людьми працювати а там де в околиці 100 км немає жодної живої людини… на кордоні не допомагають, ні вай фаю ні працюючого туалету, з якого доречі смерділо так що ледве не задихнулись люди… за прохання дати кипʼятку сказали платити… що... Читать отзыв Гіршої поїздки ніж з цим перевізником уявити неможливо, водії хами, диспетчерська служба якщо її можна так назвати має не з людьми працювати а там де в околиці 100 км немає жодної живої людини… на кордоні не допомагають, ні вай фаю ні працюючого туалету, з якого доречі смерділо так що ледве не задихнулись люди… за прохання дати кипʼятку сказали платити… що за знущання над людьми???? Рейс Херсон-Познань 20.12.2024 скільки простояти на кордоні а жодної людяності
Багато років користуємось послугами даного перевізника для подорожей з дітьми-школярами до Львова та в зворотному напрямку бо підходить час відправки. Завжди сидимо і чекаємо, бо автобус постійно запізнюється. Але ми ж розуміємо що це дорога. В останній раз купили заздалегідь 26 білетів зі Львова додому( 20 дітей та 6 супроводжуючих). Стоїмо на українському кордоні і розуміємо що трохи не встигаємо... Читать отзыв Багато років користуємось послугами даного перевізника для подорожей з дітьми-школярами до Львова та в зворотному напрямку бо підходить час відправки. Завжди сидимо і чекаємо, бо автобус постійно запізнюється. Але ми ж розуміємо що це дорога. В останній раз купили заздалегідь 26 білетів зі Львова додому( 20 дітей та 6 супроводжуючих). Стоїмо на українському кордоні і розуміємо що трохи не встигаємо на свій рейс. Звʼязуємось з водіями щоб вирішити це питання чи можливо нас почекати годину або пересадити на інший рейс, на це нам відповіли що нічим зарадити не можуть, чекати нас с дітьми ніхто не буде, пересаджувати також. Так ми вночі, майже взимку опинилися на вокзалі з купою дітей без будь якого варіанту вирішення нашої проблеми. Гроші звісно нам теж не повернули( майже 25000 грн). Надалі нікому не будемо рекомендувати цього перевізника і знайдемо альтернативу для своїх подорожей. (Рейс Кошалін-Херсон від 02.11.2024)
Водії хами,попросила зупинити автобус на зупинці на шо мені відповіли " це вам не таксі дамочка " . Просто жесть за шо толі такі гроші брати якщо навіть на своїй зупинці вийти не можеш
Самая худшая компания которая только есть, водители этой компании обнаглели на столько что уже сил нету, сегодня 28.10.2024 в 11:00 на автовокзале Варшавы хотел отправить передачу на Николаев общий вес передачи был 8 килограмм, водитель если можно так сказать сказал за эту передачу 80 злотых, у вас на сайте прописано 4 злотых за один килограмм за эту передачу максимум я... Читать отзыв Самая худшая компания которая только есть, водители этой компании обнаглели на столько что уже сил нету, сегодня 28.10.2024 в 11:00 на автовокзале Варшавы хотел отправить передачу на Николаев общий вес передачи был 8 килограмм, водитель если можно так сказать сказал за эту передачу 80 злотых, у вас на сайте прописано 4 злотых за один килограмм за эту передачу максимум я должен был заплатить 35 злотых! номер автобуса во вложении! В
Недостатки:
что компания что водители худшие которые только существуют!!!
Описана ситуація відбулася зі мною в кінці жовтня 2022 року. Водій відмовився брати на посадку мене і маленьку дитину, вигадавши нісенітниці про мої документи. Працюють рагулі, які не знають законів країн до яких возять. Диспетчер теж така неосвітчена рагулиха. Залишили під час тривоги, в чужому місті, під час блекауту з дитиною у ночі. Водій хамло та агресор. Забрати ліцензію у... Читать отзыв Описана ситуація відбулася зі мною в кінці жовтня 2022 року. Водій відмовився брати на посадку мене і маленьку дитину, вигадавши нісенітниці про мої документи. Працюють рагулі, які не знають законів країн до яких возять. Диспетчер теж така неосвітчена рагулиха. Залишили під час тривоги, в чужому місті, під час блекауту з дитиною у ночі. Водій хамло та агресор. Забрати ліцензію у цих мерзот краща карма за їх паскудство!
Їхала автобусом цієї компанії .Знайомство почалось з того що водій відмовився впускати мене в автобус, мотивуючи тим що в мене якоби не дійсні документи.За консультаціями почав звонити до диспетчера Диспетчер на моє запитання як її фамілія відповіла що вона Катерина і не зобов,язана називати фамілію. Людина абсолютно не компетентна, не розбирається в документах ,людина далека від адекватності. В автобусі відсутній... Читать отзыв Їхала автобусом цієї компанії .Знайомство почалось з того що водій відмовився впускати мене в автобус, мотивуючи тим що в мене якоби не дійсні документи.За консультаціями почав звонити до диспетчера Диспетчер на моє запитання як її фамілія відповіла що вона Катерина і не зобов,язана називати фамілію. Людина абсолютно не компетентна, не розбирається в документах ,людина далека від адекватності. В автобусі відсутній інтернет,чомусь в усьому автобусі вмонтовані відеокамери.Сам автобус гримить шумить але їде. Сидіння обшарпані далеко до комфорту.Ціни найдорожчі , ціни не відповідають наданій послузі. Водій при проходженні митного контролю стояв на митниці і веріщав на людей як гестапівець. Польський митник тільки посміхався....Не рекомендую даного перевізника. Керівництву компанії є над чим задуматись не може диспетчер вести себе як героїня фільму Свинарка з Хацапєтовки. Диспетчер повинна розумітися в проїзних документах представлятися не як працівник колекторського Колл центру, а як відповідальна особа. Прочитала відгуки про цю компанію в інтернеті і прийшла до висновку що потрібно створити групу на фейсбуці з тих людей , з яких хотіли зробити дурнів і ініціювати позбавлення ліцензій таких перевізників. Хочу передати вітання безфамільній Катерині донести до її відома що кордони проїхала без жодного зауваження .Так що раджу вчити законодавство хоча б на початковому рівні.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Все в мінусах.Не комфортні зупинки.Відсутність wi-FI. Не удобная сидіння. Об'яви водія жаргоном : зараз будуть шманать...
Жахливий сервіс
Поїздка, якої не було
О 11.30 я була на автовокзалі міста Умань, на першій платформі, звідки, зазвичай, відправляються автобуси компанії.
О 12.30 автобуса на платформі ще не було, тому я зателефонувала диспетчеру о 12.40. Диспетчер повідомила, що автобус затримується та... Читать отзыв Я придбала квиток на рейс Умань-Гдиня на 30.07.2025 заздалегідь (08.07.2025 року) за допомогою сервісу Busfor. Час відправлення був зазначений 12 год.30 хв.
О 11.30 я була на автовокзалі міста Умань, на першій платформі, звідки, зазвичай, відправляються автобуси компанії.
О 12.30 автобуса на платформі ще не було, тому я зателефонувала диспетчеру о 12.40. Диспетчер повідомила, що автобус затримується та сказала очікувати.
О 12.59 я зателефонувала знову. Диспетчер відповіла: «Десь в Умані, чекайте».
Наступного разу, о 13.02 я зателефонувала, перепитала, де саме знаходиться автобус, диспетчер відповіла «На вулиці Тищика, очікуйте автобус».
Жодного разу диспетчер не повідомила, що місце прибуття (платформа номер один) змінено. Будь-якої інформації про прибуття автобусу на автовокзал також не надходило.
О 13.12 я телефоную диспетчеру ще раз, перепитую місцезнаходження автобусу, диспетчер відповідає, що він на вулиці Заводський. Тут я розумію, що автобус не в’їжджає, а виїжджає з міста, про що повідомляю диспетчера. Диспетчер повторює: «Очікуйте автобус». Я питаю, що мені робити: я неодноразово питала, де автобус, мені говорили чекати, я чекала на платформі, водії зі мною не зв’язувались, на що диспетчер зауважує, що п’ять осіб в автобус якось потрапили, тобто, всі, крім мене, та радить наздоганяти автобус на таксі.
О 13.15 я викликаю машину, щоб наздогнати автобус.
О 13.32 телефоную диспетчеру, щоб дізнатися, де саме місцезнаходження автобуса, прошу дати телефон водія. Дати номер телефона диспетчер відмовляється, тоді прошу попросити водія автобуса зробити зупинку на 10 хвилин, щоб мені потрапити в автобус. Диспетчер повідомляє, що ніхто зупинятись не буде, так як автобус спізнюється. Тоді я прошу хоча б попросити водія їхати трохи повільніше, щоб я могла наздогнати автобус.
Потім я ще зв’язуюсь з диспетчером о 13.56 та о 14.49. В останньому дзвінку диспетчер повідомляє, що автобус під’їжджає до Вінниці. Я питаю, о котрій автобус виїжджає з Вінниці, так як розумію, що ця зупинка – мій останній шанс потрапити в автобус. Диспетчер повідомляє, що о 14.50. Я зауважую, що вже 14.51 і питаю, скільки хвилин тривалість зупинки. Диспетчер каже, що 5-10 хвилин і що ніхто нікого чекати не буде.
В результаті я вимушена повернутися додому. Вартість послуг таксі – близько 4000 гривень. Вартість квитка на автобус Умань-Гдиня – 2700 грн.
Близько 17.30 я пишу відгук про ці події на сайті компанії. Протягом 5 хвилин відгук зникає.
Поведінка водія — непрофесійна та неприйнятна. Сподіваюся, відповідні служби звернуть увагу .
Водії залишають пасажирів на зупинках.
Жахливий перевізник!
Це ужас? НЕ користуйтеся цим перевізником
Рейс ХЕРСОН-ЩЕЦИН (моя посадка була у Хмельницькому)
А реальність така: водії говорити не вміють, а гавкають до людей так ніби вони за свої кошти їх везуть.... Читать отзыв Вперше їхала з дитиною закордон і вибрала цього перевізника так як підходив по часі відправки і прибуття, присутній туалет, wi-fi і комфор але нажаль все що було написано компанією на сайті виявилося брехнею!
Рейс ХЕРСОН-ЩЕЦИН (моя посадка була у Хмельницькому)
А реальність така: водії говорити не вміють, а гавкають до людей так ніби вони за свої кошти їх везуть. Туалет не працював, зупинок дуже мало (можна в штани наробити) wi-fi не працював, крісла не комфортні, ноги немає де діти (місця мало). Водії навіть не хочуть допомогти достати сумки з багажного відділу. Я ще 3 суток відходила після дороги, все боліло.
Назад також ними поверталися додому так як вже оплачені були квитки, нічим не краща дорога назад + до цього всього крісло було зломане (думала як не впасти) і холодно було (сиділи з дитиною на задніх місцях) дуло зі всіх сторін.
Найгірший перевізник України
Жахливий перевізник
Водії хами,
Обнаглевшие Водители Орион Бус
Вас залишать у ночі неадеквати водії!
20.10.2024 року Поїздка Хмельницький Варшава
Диспетчер на моє запитання як її фамілія відповіла що вона Катерина і не зобов,язана називати фамілію. Людина абсолютно не компетентна, не розбирається в документах ,людина далека від адекватності. В автобусі відсутній... Читать отзыв Їхала автобусом цієї компанії .Знайомство почалось з того що водій відмовився впускати мене в автобус, мотивуючи тим що в мене якоби не дійсні документи.За консультаціями почав звонити до диспетчера
Диспетчер на моє запитання як її фамілія відповіла що вона Катерина і не зобов,язана називати фамілію. Людина абсолютно не компетентна, не розбирається в документах ,людина далека від адекватності. В автобусі відсутній інтернет,чомусь в усьому автобусі вмонтовані відеокамери.Сам автобус гримить шумить але їде. Сидіння обшарпані далеко до комфорту.Ціни найдорожчі , ціни не відповідають наданій послузі.
Водій при проходженні митного контролю стояв на митниці і веріщав на людей як гестапівець. Польський митник тільки посміхався....Не рекомендую даного перевізника. Керівництву компанії є над чим задуматись не може диспетчер вести себе як героїня фільму Свинарка з Хацапєтовки. Диспетчер повинна розумітися в проїзних документах представлятися не як працівник колекторського Колл центру, а як відповідальна особа. Прочитала відгуки про цю компанію в інтернеті і прийшла до висновку що потрібно створити групу на фейсбуці з тих людей , з яких хотіли зробити дурнів і ініціювати позбавлення ліцензій таких перевізників. Хочу передати вітання безфамільній Катерині донести до її відома що кордони проїхала без жодного зауваження .Так що раджу вчити законодавство хоча б на початковому рівні.