Стас Резуненко Отзыв написан 23 сентября, 2022 год19 просмотров
За цим магазином та брендом слідкував досі давно, мені дуже подобався стиль речей. Щодо якості сказати не можу, бо так і не замовив. Пишу відгук після досвіду спілкуванням з менеджерами відповідальними за інстаграм сторінки магазину. Хотів я замовити собі декілька осінніх речей, бо доволі давно не оновлював свій гардероб, написав у дірект. На вихідних менеджери відповідають доволі довго (але це не найбільша проблема, все ж таки вихідні). Основні проблеми почалися далі, бо після сплати передплати (гарантія що заберу товар, розумію) мені вказали терміни 2-4 дні на відправку (це без доставки, що при стандарті в 1-2 дні у більшості магазинів доволі дивно... Я за такий термін 3 рази можу передумати і купити деінде). Але ок, я почав чекати, да з понеділка і до четверга так новин з приводу відправки і не з'явилося, мовчали менеджера, мовчала і нова пошта. Тому я вирішив написати сам, і виявилося що частини товару в них немає, і вони її "чекають"... чому про це мене не повідомили завчасно, чи хоча б протягом цих 4х днів не зрозуміло. Врешті решт запропонували розділити замовлення, щоб частину я отримав якомога швидше (я очікував, що вони відправлять того ж дня, але і тут не склалося) Далі коли в п'ятницю, я почав знову уточнювати, чому мені так нічого і не відправили, виявилося, що щоб відправити 2-ма посилками я маю ще й доплатити... Якщо не розписувати подальший діалог у всіх деталях, менеджери замість того, щоб вибачитися та спробувати виправити ситуацію, почали виправдовуватися та намагатися нав'язувати все ж таки відправити посилку (ну а що? я ж все ще повинен був їм за неї заплатити майже 10 тисяч), а в якості "вишенки на торті" щей попросили видалити негативну історію де я поділився цією ситуацією зі своїми друзями та знайомими. Підсумовуючи: про якість сказати не можу нічого, сервіс -1000/10 і не балом більше, бо то все просто повний треш якого я точно не очікував отримати.
Розчарування від "сервісу" та коммунікації в інстаграм - Отзывы о Ocean clothes интернет-магазин
Пишу відгук після досвіду спілкуванням з менеджерами відповідальними за інстаграм сторінки магазину.
Хотів я замовити собі декілька осінніх речей, бо доволі давно не оновлював свій гардероб, написав у дірект. На вихідних менеджери відповідають доволі довго (але це не найбільша проблема, все ж таки вихідні). Основні проблеми почалися далі, бо після сплати передплати (гарантія що заберу товар, розумію) мені вказали терміни 2-4 дні на відправку (це без доставки, що при стандарті в 1-2 дні у більшості магазинів доволі дивно... Я за такий термін 3 рази можу передумати і купити деінде). Але ок, я почав чекати, да з понеділка і до четверга так новин з приводу відправки і не з'явилося, мовчали менеджера, мовчала і нова пошта.
Тому я вирішив написати сам, і виявилося що частини товару в них немає, і вони її "чекають"... чому про це мене не повідомили завчасно, чи хоча б протягом цих 4х днів не зрозуміло.
Врешті решт запропонували розділити замовлення, щоб частину я отримав якомога швидше (я очікував, що вони відправлять того ж дня, але і тут не склалося)
Далі коли в п'ятницю, я почав знову уточнювати, чому мені так нічого і не відправили, виявилося, що щоб відправити 2-ма посилками я маю ще й доплатити...
Якщо не розписувати подальший діалог у всіх деталях, менеджери замість того, щоб вибачитися та спробувати виправити ситуацію, почали виправдовуватися та намагатися нав'язувати все ж таки відправити посилку (ну а що? я ж все ще повинен був їм за неї заплатити майже 10 тисяч), а в якості "вишенки на торті" щей попросили видалити негативну історію де я поділився цією ситуацією зі своїми друзями та знайомими.
Підсумовуючи: про якість сказати не можу нічого, сервіс -1000/10 і не балом більше, бо то все просто повний треш якого я точно не очікував отримати.
отзыв
Комментарии к отзыву