Анастасия Отзыв написан 28 сентября, 2024 год8 просмотров
Замовила шампунь зі знижкою в Єві новою поштою у поштомат. Приходить повідомлення «що всі комірки зайняті, зачекайте або БЕЗКОШТОВНО оформіть переадресацію». Оформила на інший поштомат. Зранку приходить повідомлення, що переадресація здійснена. І о «чудо» доставка стала дорожча) Пишу в підтримку, мені відповідають, що «після цього повідомлення, комірка звільнилась і посилку вже поклали у потрібний поштомат, тому переадресація за ваш рахунок». Це що якийсь байт на гроші був чи що? Набіса тоді писали що комірок немає, якщо через 30 хв ви туди поклали посилку!?? І як я повинна була здогадатись що ви її вже поклали у той поштомат без повідомлень про це? Дуже дякую, якраз Ваша переадресація обійшлась мені в суму знижки за шампунь)
Переадресація - Отзывы о NovaPay
отзыв
Комментарии к отзыву