За жодних умов не зв'язуйтеся з магазином tomdom. Шахраї. Мета отримати гроші клієнта, товар не відправляють. Назад грошей так і не отримав, хоча обіцяли протягом 3 банківських днів після двох скандалів. 12 липня 2024 року замовляю у Tom Dom зарядну станцію EcoFlow, так як потрібен терміново, то обдзвонюю кілька магазинів, питаю точні терміни. У томдом відповідають, що протягом 5-10 робочих днів буде _точно_ відправлено (магазин працює 7 днів на тиждень). Інші варіанти є дешевше, але трохи довше, є прямо зараз, але на кілька тисяч дорожче, вибираю компромісний tom dom. Замовляю, номер замовлення №240898. Оскільки станція потрібна терміново і на випадок усіляких нюансів, то 17 червня телефоную уточнити, чи буде доставка вчасно. Виявляється, додзвонитися дуже складно, як у мене вийшло в 12 липня не зрозуміло. Коли один з телефонів все таки відповів, дівчина відповідає: не хвилюйтеся, в неділю (21 липня) прийде СМС про відправку товару. 22 липня намагаюся додзвонитися, з великими труднощами виходить і мені кажуть, що 10 робочих днів - це 10 банківських днів, і машина з товаром буде в середу (24 липня). 25 липня не відповідає жоден телефон протягом кількох годин. Після чого я пишу в телеграм прохання повернути гроші, мені передзвонює менеджер Максим і наполегливо гарантує що станція буде точно в чергову неділю, обіцяє дати особистий контакт за яким можна додзвонитися, обіцяє особисто набрати в неділю (28.07.2024), коли прийде товар. Ок, погоджуюся. Як контакт дає загальний телеграм. У неділю дзвінок від Том Дім, дзвонить дівчина, не Максим, повідомляє, що товар буде пізніше, відмовляюся від товару, прошу повернути гроші, уточнюю строки - 3 банківські дні. Ок, бог з ними, на 3тій день уточнюю чи буде повернення в строк, кажуть буде найближчим часом. Повернення досі немає. Отже, якщо якось примудрилися влипнути у стосунки з цією фірмою, то не вірте жодному слову персоналу, хоч як би чемно і переконливо вони спілкувалися.
Олеже, добрий день. Приносимо свої вибачення за те, що ситуація склалась таким чином. Нам справді прикро через те, що ми не виправдали Ваших очікувань. В жодному разі ми не маємо на меті отримати гроші клієнта та не відправити товар. Навпаки ж, ми завжди прагнемо якомога швидше здійснити відправку, а мінімальну передплату беремо, аби застрахуватись від неотриманих, з необ’єктивних причин, посилок. Інколи, на жаль, трапляються затримки з відправкою певних категорій товарів, на які попит значно перевищує пропозицію. Зарядні станції включаються у цей перелік. Наразі більшість позицій зберігаються у нас на центральному складі за кордоном. Інформація про це розміщена у нас на сайті, у розділі “Про нас”. Якщо замовлень на певний товар доволі багато, поставки до нас надходять декількома партіями, після чого усі одиниці відправляються клієнтам в порядку черги (зазвичай все, що прибуває, уже заброньоване). На українському складі створити резерв товару, який володіє великим попитом практично неможливо, оскільки залишки бронюються дуже швидко. Також, на жаль, можуть відбуватись затримки на кордоні, що також відтягує термін. Зі свого боку ми докладаємо усіх зусиль, аби дотриматись термінів або ж виконати замовлення навіть швидше, якщо на це є змога, але не все залежить від нас, на жаль. Також хочемо зауважити, що в робочий час наші менеджери завжди на зв’язку та готові надати усю інформацію, яка їм відома. Якщо Вам не вдається зв’язатись із нами з першого разу - будьте певні, Вам перетелефонують в той же день (саме у Вашому випадку менеджери зв’язувались в телефонному режимі не більше, аніж за 2 години). Через велику кількість замовлень та завантажену вхідну лінію не завжди є змога відповісти на дзвінок з першого разу. За дзвінками, які нам відображаються, 25 липня Ви телефонували 4 рази протягом 15 хвилин. За інші дні також не знаходимо пропущених дзвінків від Вас протягом кількох годин. 02.08 ми здійснили Вам повернення коштів. Олеже, ми ще раз приносимо свої найщиріші вибачення та бажаємо усього найкращого. З повагою - команда “TomDom”.
TomDom шахраї - Отзывы о TOMDOM интернет-магазин
12 липня 2024 року замовляю у Tom Dom зарядну станцію EcoFlow, так як потрібен терміново, то обдзвонюю кілька магазинів, питаю точні терміни. У томдом відповідають, що протягом 5-10 робочих днів буде _точно_ відправлено (магазин працює 7 днів на тиждень). Інші варіанти є дешевше, але трохи довше, є прямо зараз, але на кілька тисяч дорожче, вибираю компромісний tom dom. Замовляю, номер замовлення №240898.
Оскільки станція потрібна терміново і на випадок усіляких нюансів, то 17 червня телефоную уточнити, чи буде доставка вчасно. Виявляється, додзвонитися дуже складно, як у мене вийшло в 12 липня не зрозуміло. Коли один з телефонів все таки відповів, дівчина відповідає: не хвилюйтеся, в неділю (21 липня) прийде СМС про відправку товару. 22 липня намагаюся додзвонитися, з великими труднощами виходить і мені кажуть, що 10 робочих днів - це 10 банківських днів, і машина з товаром буде в середу (24 липня). 25 липня не відповідає жоден телефон протягом кількох годин. Після чого я пишу в телеграм прохання повернути гроші, мені передзвонює менеджер Максим і наполегливо гарантує що станція буде точно в чергову неділю, обіцяє дати особистий контакт за яким можна додзвонитися, обіцяє особисто набрати в неділю (28.07.2024), коли прийде товар. Ок, погоджуюся. Як контакт дає загальний телеграм. У неділю дзвінок від Том Дім, дзвонить дівчина, не Максим, повідомляє, що товар буде пізніше, відмовляюся від товару, прошу повернути гроші, уточнюю строки - 3 банківські дні. Ок, бог з ними, на 3тій день уточнюю чи буде повернення в строк, кажуть буде найближчим часом. Повернення досі немає.
Отже, якщо якось примудрилися влипнути у стосунки з цією фірмою, то не вірте жодному слову персоналу, хоч як би чемно і переконливо вони спілкувалися.
отзыв
Комментарии к отзыву