Олександра Отзыв написан 26 декабря, 2024 год8 просмотров
Доброго дня,робив у вас нещодавно замовлення , три піци, курʼєр запізнився на годину майже , привіз холодну піцу, коли зателефонував на вашу горячу лінію, там дівчина по хамськи мені відповідала що мені дзвонили сказати що запізнюється але жодних дзвінків не надходило, навіть в повідомленнях, на що вона мені відповіла «ну значить чекайте коли повідомлення що вам дзвонили, надійдуть», в додатку ніяких затримок не відображалось, коли я запитав «якщо курʼєр привезе холодну піцу, а я замовляв на дитяче свято, яке на жаль було успішно зіпсовано через довге очікування та холодну піцу, чи ви якось можете компенсувати або відмінити замовлення?» вона відповідає по хамськи - «ні нічого не компенсуємо піца нормальна, ми вам дзвонили, це не наші проблеми, ітд…» в результаті дитина засмучена, свято не вдалось, і було зіпсовано, всі друзі-діти також були засмучені, і ще й максимально по хамськи до нас віднеслись.. що ви можете з цього приводу сказати?? Чи можна звернутись до вашого керівництва?
Вітаємо! Наразі оператор говорив з Вами стосовно ситуації, яка склалась! З кожним днем ми намагаємося бути для Вас тільки кращими, а тому, дякуємо Вам за ваші зауваження та спостережливість. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! З любов'ю, MONOпіца.
Кошмар якийсь, жахливо. - Отзывы о Monopizza
Чи можна звернутись до вашого керівництва?
отзыв
Комментарии к отзыву