Мебельная фабрика Blest отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей
Мебельная фабрика Blest
4.3 5
16 отзывов / 4381 просмотр
Результаты отзывов

диван блест ракладывание дельфин.

Алекс Алекс 21 августа, 2025 год
покупался в 19 году. сначала вроде всё ок, а сейчас через день падает нижняя часть на пол при попытке разложить. экономия одной детали при производстве, стягивающей конструкцию полная- невозможность использования. цена была 1000++$. я поставлю шпильку м6 2 метра, но вашу продукцию больше НИКОГДА не куплю. принципиально.
Достоинства:
  1. пока новый вроде ничего.
Недостатки:
  1. падает на пол выдвижная часть при попытке разложить диван
Меблева фабрика Blest Ответ представителя Меблева фабрика Blest 23 августа, 2025 год
Добрий день Алекс!

Нам дуже шкода, що з Вашим диваном склалася подібна ситуація.
Ми надаємо гарантію 18 місяців, у цей період за зверненням наших замовників ми зобов'язуємось усунути всі неякісні елементи.
Також наша компанія надає післягарантійне обслуговування. Для того, щоб замовити послугу з ремонту, Ви можете звернутися в любий з наших фірмових салонів і розмістити заявку, після чого, наш представник приймає заявку та надає необхідну консультацію стосовно сервісного обслуговування.
З повагою, компанія Blest™

Про якість матрацу Blest Foam New 120x200

Микола Микола 19 августа, 2025 год
Матрац Blest Foam New 120x200 виробником було доставлено 28.04.2025 р. Проте, через його ядовитий (токсичний) запах так і не змогли ним користуватись.
Пролежав згаданий матрац більше 100 (ста) днів у провітрюваній кімнаті, у тому числі без чохла, але запах зовсім так не вивітрився.
Незважаючи на достатньо високу вартість матрацу Blest Foam New, за рекомендацією дизайнера, 18.08.2025 р. вимушено викинули його... Читать отзыв
Матрац Blest Foam New 120x200 виробником було доставлено 28.04.2025 р. Проте, через його ядовитий (токсичний) запах так і не змогли ним користуватись.
Пролежав згаданий матрац більше 100 (ста) днів у провітрюваній кімнаті, у тому числі без чохла, але запах зовсім так не вивітрився.
Незважаючи на достатньо високу вартість матрацу Blest Foam New, за рекомендацією дизайнера, 18.08.2025 р. вимушено викинули його на смітник.
Достоинства:
  1. Хороший зовнішній вигляд
Недостатки:
  1. Токсичний запах після 100 днів провітрювання
Меблева фабрика Blest Ответ представителя Меблева фабрика Blest 21 августа, 2025 год
Доброго дня, Микола!

Дякуємо за Ваш відгук і шкодуємо, що у Вас склалося таке враження від користування матрацом.

Хочемо зазначити, що наш менеджер був із Вами на зв’язку з першого дня звернення та пропонував кілька варіантів вирішення ситуації. Зокрема, ми пропонували безкоштовний виїзд сервісної бригади для діагностики, надавали рекомендації щодо прискореного вивітрювання запаху.

12.08.2025 р., за погодженням із Вами, був оформлений рекламаційний акт на вивіз виробу для проведення експертизи на виробництві. Це дало б змогу нашому відділу контролю якості перевірити стан матрацу й провести відповідні роботи для усунення проблеми в максимально короткі терміни.

Вивіз був запланований на 20.08, однак 19.08 ми отримали від Вас інформацію, що матрац вже було утилізовано. На жаль, це позбавило нас можливості виконати перевірку та допомогти Вам у вирішенні ситуації.
Ми завжди відкриті до діалогу й готові виконувати свої зобов’язання перед нашими замовниками.

Низька клієнтоорієнтованість, поганий сервіс

Проблема решена
Анна Мосійчук Анна Мосійчук 19 августа, 2025 год
У мене вже було дитяче ліжко цієї компанії, рахуйте що я була постійним покупцем, який би повернувся ще раз. При купівлі нового ліжка я хотіла такий же матрас, як був у на колись, від цієї ж компанії. Але матрас, який нам привезли виявився надзвичайно жорстким. Його привезли ввечері і наступного дня ми вже були в магазині з проханням його замінити.... Читать отзыв У мене вже було дитяче ліжко цієї компанії, рахуйте що я була постійним покупцем, який би повернувся ще раз. При купівлі нового ліжка я хотіла такий же матрас, як був у на колись, від цієї ж компанії. Але матрас, який нам привезли виявився надзвичайно жорстким. Його привезли ввечері і наступного дня ми вже були в магазині з проханням його замінити. Матрас у використанні не був, ми звернулись одразу ж. Але нам відмовили в обміні, хоча я готова доплатити, аби тільки він не був таким жорстким. Співробітники зайняли принципову, непохитну позицію і забули за мене на наступний день. Ну це не те на що ти розраховуєш, купуючи дуже дороге дитяче ліжко. Низька клієнтоорієнтованість і поганий сервіс.
Меблева фабрика Blest Ответ представителя Меблева фабрика Blest 21 августа, 2025 год
Доброго дня, Анна!
Нам дуже шкода, що Вам довелося мати неприємний досвід при покупці матрацу. Наш фахівець вже зв’язався з Вами та погодив шляхи вирішення ситуації.
Ми зробимо все можливе, щоб якнайшвидше владнати питання, і сподіваємось, що Ви й надалі залишатиметесь нашим цінним клієнтом. З повагою, команда Блест.

Жахлива байдужість до власної репутації. В Івано-Франківську в їхніх представників замовили ліжко.

Ярослав Ярослав 4 августа, 2025 год
Жахлива байдужість до власної репутації. В Івано-Франківську в їхніх представників замовили ліжко. Привезли невчасно, замазане, не з тими ніжками, що замовляли. Через три тижні привезли інші ніжки, але різного відтінку. Лайба пришита криво. На якісь зауваження реагуючи по хамськи. Центральний офіс Блест взагалі не реагує на скарги.
Меблева фабрика Blest Ответ представителя Меблева фабрика Blest 4 августа, 2025 год
Доброго дня, Ярославе!
Дякуємо за Ваш відгук і щиро перепрошуємо за неприємний досвід. Нам важливо зберігати високу якість сервісу на всіх етапах, тож ситуація з представництвом в Івано-Франківську для нас є неприйнятною.

Ми вже провели розмову з дилером та опрацювали всі виявлені недоліки. Ситуацію із опорами готові виправити у найкоротший термін, щоб Ви отримали виріб у належному вигляді.

Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо, що звернули увагу на ці моменти — це допомагає нам ставати кращими.

Дуже непрофесійні і хамовиті працівники в магазині Івано-Франківська. Привезли не те, не то, брудне.

Гость Гость 8 июля, 2025 год
Не купляйте нічого в магазині Івано-Франківська. Хамовитий керівник і непрофесійний менеджер. Враження, що меблі виготовляють десь під Чернівцями, рівень обслуговування - базар 90-х років. negative Виконання замовлення невчасно, неякісні, приїхали забруднені меблі. Менеджери туплять. Основний принцип " відпустить ситуацію, все якось само вирішиться".
Достоинства:
  1. Нема.
Недостатки:
  1. Персонал не професійний. Робота не налагоджена. Вважаю що потрібно більш ретельно добирати представників в регіоні, якщо компанія переживає за власний імідж.

Немає 4 місяці дівана?кропивницький

Oksana Oksana 24 апреля, 2025 год
Не зрозуміло чому досі немає замовлення минуло 4 місяці.100 процентів оплата.що відбувається ?нікому не раджу цю шарашкіну контору.розчарування це нічого не сказати.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. На зараз 24.04.2925 року всє в мінус
Доброго дня, Оксано!
Просимо вибачення за затримку у виготовленні вашого замовлення. Зараз замовлення повністю готове та має бути доставлене Вам найближчими днями. Ми розуміємо, що очікування було тривалим, і сподіваємося, що якість та комфорт меблів Blest™ перевершать ваші сподівання і згладять неприємні враження від затримки.
Показать 1 ответ

Не рекомендую

Гость Гость 25 января, 2024 год
Не рекомендую!
Купили диван Аванті . Чекали більше двох місяців на доставку .
Приїхав з порваним сидінням та забрудненими подушками рожевою фарбою або помадою !
З такими дефектами не хотіли приймати , але гроші категорично не захотіли повертати , бо , мабуть , маржинальність 200%-300 % .
Обіцяють замінити . Термінів та конкретики ніяких не можуть озвучити .
Ще... Читать отзыв
Не рекомендую!
Купили диван Аванті . Чекали більше двох місяців на доставку .
Приїхав з порваним сидінням та забрудненими подушками рожевою фарбою або помадою !
З такими дефектами не хотіли приймати , але гроші категорично не захотіли повертати , бо , мабуть , маржинальність 200%-300 % .
Обіцяють замінити . Термінів та конкретики ніяких не можуть озвучити .
Ще в період очікування просили донести до авансу 30 %сплаченого при замовлені , ще 20% ! Немаєте що робити - будете возити їм кошти .
Думайте !

Дуже розчарована!

Софія Софія 12 декабря, 2023 год
Замовляли два ліжка, диван та два матраци. Консультант в магазині все супер. Виготовили та доставили вчасно, упаковка меблів дуже якісна ( це важливо). Але так як ремонт ще був на стадії завершення, меблі не розпаковували ( хлопці з доставки показали що упаковки цілі, моя помилка( потрібно було розкрити). Коли розпакували меблі, то з ліжками все добре, а в дивані дуже... Читать отзыв Замовляли два ліжка, диван та два матраци. Консультант в магазині все супер. Виготовили та доставили вчасно, упаковка меблів дуже якісна ( це важливо). Але так як ремонт ще був на стадії завершення, меблі не розпаковували ( хлопці з доставки показали що упаковки цілі, моя помилка( потрібно було розкрити). Коли розпакували меблі, то з ліжками все добре, а в дивані дуже пошкоджена задня стінка, у відділі якості сказали робіть за свій рахунок. Розумію що 14 днів для повернення вже вийшли, розумію що помилилась не відкривши одразу меблі, але я запропонувала відділу якості викликати експерта, так як навіть зберегла упаковку, щоб вони змогли https://www.youtube.com/watch?v=undefined https://www.youtube.com/watch?v=undefined побачити що вона не пошкоджена і виходить що диван таким і запакули, на що одна відповідь: " Ремонтуйте за власний кошт, або не сильно користуйтесь тоді далі не порветься!". Нажаль далі мабуть не будемо користуватись цим магазином. Є відео на якому чітко видно проколи та порізи і склейку в 3 місцях.
Достоинства:
  1. Консультанти в магазинах.
Недостатки:
  1. Відділ контролю якості.

не советую

днепр днепр 16 октября, 2023 год
покупал диван у этой фирмы Blest/ в 2020 году в Караване Днепр.в цвете Реклайн 27, темная слива. Внешне диван симпатичный. но при эксплуатации с первых месяцев, на ткани быстро появились заласненности и продавлености, с морщинами ткани. мало того ткань жутко линяет, достаточно посидеть пару часов в белой футболке как она становится розовой. мои обои на которые опирались подушки, порозовели... Читать отзыв покупал диван у этой фирмы Blest/ в 2020 году в Караване Днепр.в цвете Реклайн 27, темная слива. Внешне диван симпатичный. но при эксплуатации с первых месяцев, на ткани быстро появились заласненности и продавлености, с морщинами ткани. мало того ткань жутко линяет, достаточно посидеть пару часов в белой футболке как она становится розовой. мои обои на которые опирались подушки, порозовели так что не отмываются даже растворителем. Когда обратился в магазин , сначала сказали позвонят на производство, потом оказалось что гарантия моя уже Мебельная фабрика Blest - не советую Мебельная фабрика Blest - не советую закончилась. в итоге мне сказали что такие темные ткани имеют свойство линять. Скажите у вас разве нет технолога который проверяет ткань на то что линяет она или нет перед запуском в производство??? НЕ СОВЕТУЮ
Достоинства:
  1. внешне красива . если не эксплуатируете
Недостатки:
  1. жутко линяет. продавливается подушка очень быстро и ткань заласнится

Тутти угловой

Сергій Сергій 11 октября, 2023 год
Не рекомендую дивани цієї фірми блест. Начинка неякісним поролоном який просідає дуже швидко. Перший раз з великим тиском і скаргами добився перетяжки в їхній так званий гарантійний термін. Зараз це чудо(тутті),горбате і просівше. Незнаю що з ним робити.
Достоинства:
  1. Диван сподобався
Недостатки:
  1. Бистро провалюється

Негатив!!!

Чеканов В.П. Чеканов В.П. 1 августа, 2023 год
Замовили диван у м. Лубни у ФОП Дузькрятченко Н.М. Чекали на товар три місяці. Практично не був у користуванні. Через три місяці з'явився прогиб. Звернулись знову до реалізатора з дефектом. Забрали на фабрику виправити дефект. Знову чекали місяць. Привезли. Через тиждень дефект знову виявився. Несерйозна фірма.Неякісний товар. Щоб не виникало у Вас таких проблем, не звертайтесь в цю фірму.

Чекаємо замовлення більше 3 місяців

Гость Гость 19 мая, 2023 год
Я,замовила диван BL 002 18.02.23 в місті Біла Церква по 100% передоплаті.
В договорі зазначено термін виробництва 2 місяці.Скільки ще місяців чи років чекати замовлення?
Хочу зазначити що зі мною не звʼязувався менеджер по продажу про затримку товару.

Обслуговування

Світ Світ 24 марта, 2023 год
Тут дуже працюють неадекватні
водителі і грузчики які дуже хамлять людям і відносяться дуже зверхно
Я рахую це від вседозволеність від фірми

Откровенный ХЛАМ!!

falinopsis72@gmail.com [email protected] 31 января, 2023 год
Заказала диван Блест Римини заказ #22/09/06.С.Стоимость 88712грн(2250долларов).Я просто в шоке от этого ширпотреба!!Диван,который я рассматривала в магазине и который привезли ко мне домой-это совершенно разные по качеству изготовления изделия.В магазине этот диван идеальный,мне привезли УЖАС!!!швы на подголовнике перетянуты,на боковинах дивана,вообще халтура-ткань не натянута,не ложится,как надо "заломы,перетянуто-перекрючено,как будто эту оббивку растянули,а потом пришили,как смогли.Это ,не боковина дивана,а кусок ткани,которая сама по... Читать отзыв Заказала диван Блест Римини заказ #22/09/06.С.Стоимость 88712грн(2250долларов).Я просто в шоке от этого ширпотреба!!Диван,который я рассматривала в магазине и который привезли ко мне домой-это совершенно разные по качеству изготовления изделия.В магазине этот диван идеальный,мне привезли УЖАС!!!швы на подголовнике перетянуты,на боковинах дивана,вообще халтура-ткань не натянута,не ложится,как надо "заломы,перетянуто-перекрючено,как будто эту оббивку растянули,а потом пришили,как смогли.Это ,не боковина дивана,а кусок ткани,которая сама по себе.Обратилась к продавцу,попросила сделать новую оббивку на боковинах,за которые я же ещё и готова была заплатить.В ответ ,категоричный отказ.А,аргументация,что лучше все равно не получится,это оказывается ткань не выкладывается.Главное на остальных деталях дивана ткань выкладывается,а на боковинах будет как есть.Это ответ фабрики.Гарантия 18месяцев-просто кусок бумажки.Никаких прав у меня,как у заказчика нет.Что дали,то и бери.Меня обхаживали,пока я не заплатила полную стоимость дивана((доставку без этого они не делают).Теперь я понимаю причину,клиенты просто отказывались бы от такого ,,,мусора".
Совет -не связывайтесь:дорого,не качественно,нет сервиса,нет гарантии,нет уважительного отношения к клиенту.
Достоинства:
  1. Спать на диване можно
Недостатки:
  1. Диван сделан очень ,,топорно'.Диван за 88712грн не должен выглядеть ,как секонд хенд

Низкое качество

Ник Ник 17 февраля, 2021 год
В 2016 году купил в 4room в Киеве диван Сицилия и два кресла Асти Q.
Через 3 месяца эксплуатации перекосило подушки на одном из кресел. После нескольких напряженных разговоров сервис забрал подушки на замену. Спустя 1,5 месяца тупого отмораживания со стороны блэст и ряда угроз с моей стороны, с нарушением всех оговоренных сроков, привезли подушки. Прямо скажем не в идеальной... Читать отзыв
В 2016 году купил в 4room в Киеве диван Сицилия и два кресла Асти Q.

Через 3 месяца эксплуатации перекосило подушки на одном из кресел. После нескольких напряженных разговоров сервис забрал подушки на замену. Спустя 1,5 месяца тупого отмораживания со стороны блэст и ряда угроз с моей стороны, с нарушением всех оговоренных сроков, привезли подушки. Прямо скажем не в идеальной форме, но лучше, чем было. Пока оба кресла форму не потеряли.

НО! За 4 года эскплуатации диван превратился в мешок. Весь паралон потерял форму, вместо прямоугольной формы у спинки теперь форма полукруга. И это при том, что диван эксплуатируется как место для просмотра телевизора семьей из 3 человек.

Вывод такой: не рекомендую.

Не ведитесь на наличие большого количества магазинов.
Качество мебели на уровне гаражного производства, сервис отсутствует вообще.
Достоинства:
  1. Дизайн
Недостатки:
  1. Качество
Добрий день!
Дякуємо за відгук, просимо відправити лист на наш е-mail: [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних (або номером замовлення), та докласти фото виробу. Ми розберемося в причині виникнення цієї неприємної ситуації з диваном, і спробуємо знайти рішення.
З повагою, компанія Blest™
обманутый заказчик обманутый заказчик 8 апреля, 2019 год
Есть сведения, что представитель ТМ Blest (мягкая мебель) -ЧП Хотимченко Евгений Александрович (в частности торговая точка -в Караване г. Днепра) является МОШЕННИКОМ. Заказы не выполняются под разными предлогами: "не было ткани", "материал застрял на таможне", "ваш заказ не внесли вовремя в 1С и т п. Авансовые оплаты за мебель не возвращаются. Предлагается повторное переоформлением заказа с предоставлением большей скидки, за... Читать отзыв Есть сведения, что представитель ТМ Blest (мягкая мебель) -ЧП Хотимченко Евгений Александрович (в частности торговая точка -в Караване г. Днепра) является МОШЕННИКОМ. Заказы не выполняются под разными предлогами: "не было ткани", "материал застрял на таможне", "ваш заказ не внесли вовремя в 1С и т п. Авансовые оплаты за мебель не возвращаются. Предлагается повторное переоформлением заказа с предоставлением большей скидки, за меньший срок. Но заказы все равно не выполняются! Все телефоны, с которых узнавали о состоянии заказа, после 2-го звонка блокируются. Выйти на связь невозможно. Продавец-консультант меняется постоянно. Офис находится в Киеве. Мой совет -НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ с указанным ЧП. Сохраните и деньги и нервы.
Мебельная фабрика Blest
Мебельная фабрика Blest
Рейтинг 4.3 из 5 на основании 16 отзывов

Мебель
amebli.com.ua
amebli.com.ua

Рейтинг: 3.3
32 отзыва
Интернет-магазин Mebel-Trade
Интернет-магазин Mebel-Trade

Рейтинг: 4.9
53 отзыва
Интернет-магазин Itis
Интернет-магазин Itis

Рейтинг: 1.1
750 отзывов
Интернет-магазин Світ Матраців
Интернет-магазин Світ Матраців

Рейтинг: 3.3
72 отзыва
Фабрика Дверей РОДОС
Фабрика Дверей РОДОС

Рейтинг: 2
132 отзыва
Интернет-магазин мебели AMF
Интернет-магазин мебели AMF

Рейтинг: 3.5
278 отзывов
mebli-zakaz.kiev.ua интернет-магазин
mebli-zakaz.kiev.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.1
122 отзыва
​Фабрика Frankof
​Фабрика Frankof

Рейтинг: 4.5
33 отзыва
Васильковская Мягкая Мебель
Васильковская Мягкая Мебель

Рейтинг: 4.6
78 отзывов
Интернет магазин holz.ua
Интернет магазин holz.ua

Рейтинг: 4.8
356 отзывов