Микола Отзыв написан 19 августа, 2025 год1 просмотр
Матрац Blest Foam New 120x200 виробником було доставлено 28.04.2025 р. Проте, через його ядовитий (токсичний) запах так і не змогли ним користуватись. Пролежав згаданий матрац більше 100 (ста) днів у провітрюваній кімнаті, у тому числі без чохла, але запах зовсім так не вивітрився. Незважаючи на достатньо високу вартість матрацу Blest Foam New, за рекомендацією дизайнера, 18.08.2025 р. вимушено викинули його на смітник.
Дякуємо за Ваш відгук і шкодуємо, що у Вас склалося таке враження від користування матрацом.
Хочемо зазначити, що наш менеджер був із Вами на зв’язку з першого дня звернення та пропонував кілька варіантів вирішення ситуації. Зокрема, ми пропонували безкоштовний виїзд сервісної бригади для діагностики, надавали рекомендації щодо прискореного вивітрювання запаху.
12.08.2025 р., за погодженням із Вами, був оформлений рекламаційний акт на вивіз виробу для проведення експертизи на виробництві. Це дало б змогу нашому відділу контролю якості перевірити стан матрацу й провести відповідні роботи для усунення проблеми в максимально короткі терміни.
Вивіз був запланований на 20.08, однак 19.08 ми отримали від Вас інформацію, що матрац вже було утилізовано. На жаль, це позбавило нас можливості виконати перевірку та допомогти Вам у вирішенні ситуації.
Ми завжди відкриті до діалогу й готові виконувати свої зобов’язання перед нашими замовниками.
Про якість матрацу Blest Foam New 120x200 - Отзывы о Мебельная фабрика Blest
Пролежав згаданий матрац більше 100 (ста) днів у провітрюваній кімнаті, у тому числі без чохла, але запах зовсім так не вивітрився.
Незважаючи на достатньо високу вартість матрацу Blest Foam New, за рекомендацією дизайнера, 18.08.2025 р. вимушено викинули його на смітник.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук і шкодуємо, що у Вас склалося таке враження від користування матрацом.
Хочемо зазначити, що наш менеджер був із Вами на зв’язку з першого дня звернення та пропонував кілька варіантів вирішення ситуації. Зокрема, ми пропонували безкоштовний виїзд сервісної бригади для діагностики, надавали рекомендації щодо прискореного вивітрювання запаху.
12.08.2025 р., за погодженням із Вами, був оформлений рекламаційний акт на вивіз виробу для проведення експертизи на виробництві. Це дало б змогу нашому відділу контролю якості перевірити стан матрацу й провести відповідні роботи для усунення проблеми в максимально короткі терміни.
Вивіз був запланований на 20.08, однак 19.08 ми отримали від Вас інформацію, що матрац вже було утилізовано. На жаль, це позбавило нас можливості виконати перевірку та допомогти Вам у вирішенні ситуації.
Ми завжди відкриті до діалогу й готові виконувати свої зобов’язання перед нашими замовниками.