Маудау зі своєю відсутністю сервісу вже просто пробиває дно. В цей раз ситуація була наступна. Замовлення мали відправити 26 лютого. В цей день моє замовлення не відправляється. Мені приходить повідомлення про відсутність одного з товарів. Далі після цього, пізніше, приходить повідомлення що моє замовлення затримується і відправлено не буде. Мені навіть ніхто не подзвонив і зі мною ніхто не погодив заміну товару якого не було чи щось ще. Коли я до них додзвонилася, мені сказали що заміна товару неможлива і в це замовлення вже додати теж нічого неможливо. На моє питання чому - я тільки почула відповідь, що тому що замовлення вже зібране запаковане і так далі. Наступне питання - чому якщо моє замовлення вже запаковане, без того товару, мені його не відправили? Відповіді вже не було. На моє прохання відправити іншим перевізником - теж відмовили, бо для цього типу треба скасовувати це замовлення і робити нове???? Далі залишається претензія і зі мною зв'язуються з відділу контролю якості. З оператором з цього відділу ще поговорили більш-менш, вона мені пообіцяла що моє замовлення знаходиться в пріоритетних і завтра обов'язково воно буде відправлено. Сьогодні його, типу, вже не зможуть відправити, бо перевізник забирає відправлення 1 раз на добу. Наступає 27 лютого, моє замовлення знову не відправляється. Додзвонююсь до них годин близько чотирьох. Питаю у одного оператора - відповіді нема, прошу надати мені інформацію якомога швидше, бо це важливо. Тиша. Через деякий час дзвоню і те саме пояснюю другому оператору, так само обіцяють зворотній зв'язок. Відповіді нема. У результаті - за дві години і розмови з трьома операторами мені жоден не надав відповіді на моє питання, чому замовлення не відправлене. І жоден не дав зворотнього зв'язку. Кожного з них я просила зафіксувати звернення, щоб зі мною зв'язались з відділу контролю якості. Після шостої години зі мною таки зв'язуються, але чоловік з цього відділу (дуже не приємний, до речі) розказував повністю зворотнє, від того, що я чула день назад. З його слів - моє замовлення не зібране, воно на збірці. Що в них затримки (що мене як клієнта взагалі не хвилює, чому у них проблеми і що в них не виходить). Далі взагалі неймовірний комент "чому ви думаєте, що ваше замовлення сьогодні не буде відправлено?" Серйозно? Маудау, хто з ваших операторів не володіє інформацією? Той, хто каже в 16:00, що відправки не буде бо перевізник забирає відправлення 1 раз на добу. Чи той, хто в 19:00 мене питає "чому ви думаєте, що ваше замовлення сьогодні не буде відправлено?". Терміни доставки зазначені на сайті, то несіть відповідальність за свої косяки! Я пояснювала, що мені замовлення потрібно терміново бо там важливий для мене зоопрепарат. Я просила або відправити мені на таксі, або відправити своєю кур'єрською доставкою. Але реакції 0 і цей кадр мені сказав що вони не зможуть це зробити. Далі він мені запропонував відправку іншим перевізником(але згадуємо, що день назад це було неможливим)але ця історія була актуальна день назад. Зараз вже ні, бо це розтягнеться ще на кілька днів, і я не отримаю своє замовлення в потрібний мені термін. Я вже вийшла з себе. Я йому аргументувала всю ситуацію - людина не чула. У подальшій розмові вже не було сенсу. Наступним дзвінком на гарячу лінію, я лишила претензію щоб зі мною зв'язався хтось більш компетентний, і бажано з керівництва, і пояснив, хто ж з їх операторів відділу якості мені бреше і з якою ціллю. А найголовніше - щоб вирішив проблему!Відповіді наразі немає. В підсумку, що ви будете мати замовляя у маудау? Будете мати купу витрачених нервів, купу витраченого часу і не будете мати свого замовлення.
Такого жаху більше ніде немає! - Отзывы о MAUDAU
В цей раз ситуація була наступна. Замовлення мали відправити 26 лютого. В цей день моє замовлення не відправляється. Мені приходить повідомлення про відсутність одного з товарів. Далі після цього, пізніше, приходить повідомлення що моє замовлення затримується і відправлено не буде. Мені навіть ніхто не подзвонив і зі мною ніхто не погодив заміну товару якого не було чи щось ще. Коли я до них додзвонилася, мені сказали що заміна товару неможлива і в це замовлення вже додати теж нічого неможливо. На моє питання чому - я тільки почула відповідь, що тому що замовлення вже зібране запаковане і так далі. Наступне питання - чому якщо моє замовлення вже запаковане, без того товару, мені його не відправили? Відповіді вже не було. На моє прохання відправити іншим перевізником - теж відмовили, бо для цього типу треба скасовувати це замовлення і робити нове???? Далі залишається претензія і зі мною зв'язуються з відділу контролю якості. З оператором з цього відділу ще поговорили більш-менш, вона мені пообіцяла що моє замовлення знаходиться в пріоритетних і завтра обов'язково воно буде відправлено. Сьогодні його, типу, вже не зможуть відправити, бо перевізник забирає відправлення 1 раз на добу. Наступає 27 лютого, моє замовлення знову не відправляється. Додзвонююсь до них годин близько чотирьох. Питаю у одного оператора - відповіді нема, прошу надати мені інформацію якомога швидше, бо це важливо. Тиша. Через деякий час дзвоню і те саме пояснюю другому оператору, так само обіцяють зворотній зв'язок. Відповіді нема. У результаті - за дві години і розмови з трьома операторами мені жоден не надав відповіді на моє питання, чому замовлення не відправлене. І жоден не дав зворотнього зв'язку. Кожного з них я просила зафіксувати звернення, щоб зі мною зв'язались з відділу контролю якості. Після шостої години зі мною таки зв'язуються, але чоловік з цього відділу (дуже не приємний, до речі) розказував повністю зворотнє, від того, що я чула день назад. З його слів - моє замовлення не зібране, воно на збірці. Що в них затримки (що мене як клієнта взагалі не хвилює, чому у них проблеми і що в них не виходить). Далі взагалі неймовірний комент "чому ви думаєте, що ваше замовлення сьогодні не буде відправлено?" Серйозно? Маудау, хто з ваших операторів не володіє інформацією? Той, хто каже в 16:00, що відправки не буде бо перевізник забирає відправлення 1 раз на добу. Чи той, хто в 19:00 мене питає "чому ви думаєте, що ваше замовлення сьогодні не буде відправлено?". Терміни доставки зазначені на сайті, то несіть відповідальність за свої косяки!
Я пояснювала, що мені замовлення потрібно терміново бо там важливий для мене зоопрепарат. Я просила або відправити мені на таксі, або відправити своєю кур'єрською доставкою. Але реакції 0 і цей кадр мені сказав що вони не зможуть це зробити. Далі він мені запропонував відправку іншим перевізником(але згадуємо, що день назад це було неможливим)але ця історія була актуальна день назад. Зараз вже ні, бо це розтягнеться ще на кілька днів, і я не отримаю своє замовлення в потрібний мені термін. Я вже вийшла з себе. Я йому аргументувала всю ситуацію - людина не чула. У подальшій розмові вже не було сенсу. Наступним дзвінком на гарячу лінію, я лишила претензію щоб зі мною зв'язався хтось більш компетентний, і бажано з керівництва, і пояснив, хто ж з їх операторів відділу якості мені бреше і з якою ціллю. А найголовніше - щоб вирішив проблему!Відповіді наразі немає.
В підсумку, що ви будете мати замовляя у маудау? Будете мати купу витрачених нервів, купу витраченого часу і не будете мати свого замовлення.
отзыв
Комментарии к отзыву