Замовила чохол для мобільного телефону Самсунг,26 грудня.Замовлення оплатила.Зателефонував менеджер,сказав відправка через 2-3дні.Сьогодні вже 4.01,і ніякої інформації,щодо того було відправлення чи ні,досі немає. Телефоную до оператора компанії,але всі зайняті,обіцянки зателефонувати пізніше,так і залишаються обіцянками!Написала на вайбер, ніякої реакції!Чекаю на зворотній зв'язок!!!
Добрий день,Леся! Дякуємо за приділену увагу та можливість діалогу. Завдяки вам ми стаємо краще. Нам дуже шкода що виникла така ситуація.Просимо вибачення за доставлені незручності. Для уточнення ситуації надішліть номер замовлення у коментарі до відгуку та наш менеджер зв'яжеться з вами, або зверніться, будь ласка, до нас зручним способом - ми допоможемо. Наш вайбер (+380966254619), телеграм (https://t.me/vchehle_support), або можете зателефонувати за номером (044) 228 30 10. Гарного дня!
Заказал чехол и 2 стекла. Перезвонили и сказали, что таких стекол нету в наличии есть такая же замена, но с ними не идут салфетки для протирки экрана перед поклейкой - поэтому пообещали отдельно положить их. Посылка пришла - и никаких салфеток внутри не было
Добрий день, Олег! Приносимо свої щирі вибачення за ситуацію, що склалась, ми хочемо це виправити. Напишіть нам, будь ласка, номер замовлення у Viber на номер: +380966254619 чи телеграм: https://t.me/vchehle_support, або зателефонуйте за номером (044) 228 30 10
Важко сказати
Телефоную до оператора компанії,але всі зайняті,обіцянки зателефонувати пізніше,так і залишаються обіцянками!Написала на вайбер, ніякої реакції!Чекаю на зворотній зв'язок!!!
Забыли положить салфетки для протирки экрана