Виктория Отзыв написан 12 мая, 2025 год2 просмотра
Зробила замовлення #07376239. Прислали 28.04.2025 зовсім не те, що замовляла. Я отримала, відкрила конверт, а там замість Чохла та скла на Samsung A34 був для Xiomi. Повернула Укрпоштою 28.04.2025. На відділенні отримувача було 30.04.2025. Забрали 07.05.2025 і то бо я дзвонила через кожні 2-3 дні. То спочатку не трекалось, то неправильно записали номер ттн. Зараз 12.05.2025, а моє замовлення до сих пір не відправлене! Однозначно не рекомендую цей магазин до співпраці. Таке враження що я попала в СССР, бо ніхто нічого не знає, сервіс ніякий. Зовсім не зацікавлені, щоб клієнт повернувся ще.
Дякуємо за ваш відгук та щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ми розуміємо ваше розчарування й повністю визнаємо, що в даному випадку з нашого боку була допущена помилка — вам було відправлено товар, який не відповідав замовленню.
Ваше повернення ми отримали 7 травня, і затримка з його обробкою виникла через внутрішню логістичну помилку, яку вже проаналізовано. Ми вдячні вам за наполегливість та приділений час для вирішення цього питання.
У понеділок, 13.05, ваше правильне замовлення було відправлене й наразі вже прямує до вас. Також ми підготували для вас компенсацію у якості вибачення за завдані незручності.
Щиро сподіваємося, що зможемо відновити вашу довіру та виправити враження про наш сервіс.
Замовлення до сих пір не надіслали - Отзывы о Магазин Вчехле
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук та щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ми розуміємо ваше розчарування й повністю визнаємо, що в даному випадку з нашого боку була допущена помилка — вам було відправлено товар, який не відповідав замовленню.
Ваше повернення ми отримали 7 травня, і затримка з його обробкою виникла через внутрішню логістичну помилку, яку вже проаналізовано. Ми вдячні вам за наполегливість та приділений час для вирішення цього питання.
У понеділок, 13.05, ваше правильне замовлення було відправлене й наразі вже прямує до вас. Також ми підготували для вас компенсацію у якості вибачення за завдані незручності.
Щиро сподіваємося, що зможемо відновити вашу довіру та виправити враження про наш сервіс.