Все починалося добре… - Отзывы о Люксоптика

Люксоптика
Отзыв написан 22 декабря, 2024 год 39 просмотров
В повсякденному житті я не ношу окуляри, тож для далини вони мені не потрібні, а мої старі окуляри були «достатніми» і для роботии за монітором, і для читання. 5 років користуюся одними окулярами, але відчула, що зір впав. Оскільки працюю за комп’ютером вирішила замовити 2 пари: з ефективним захистом для роботи і ще одні зі звичайними лінзами домашні, виключно для читання. Вибрала 2 сучасні франц. оправи MOREL, які придбала в «Люксоптиці» (7 листопада і 12 листопада). Там же, як і в попередній раз, пройшла діагностику зору (6 листопада). Це зручно, оскільки зберігається історія діагностики/покупок.
Діагностику проходила саме з таким запитом на 2 пари: окремо для роботи, окремо для читання. Як виявилося «Люксоптика» не використовує лінзи ZEISS, тому виготовляла окуляри в іншій оптиці. Як ви розумієте повторно зір не перевіряла. Оскільки покладалася на компетентність фахівців «Люксоптики» та й з моменту діагностики прошло менше 2-х тижнів.
Коли отримала готові окуляри, для читання – все гаразд, для роботи – не придатні: мало того, що мені потрібно присунутися майже впритул до монітору, так мені ще й видно лише центральну частину монітору.
11 грудня залишила через кол-центр звернення в «Люксоптиці». Мені швидко перетелефонували. Розпитали про ситуацію. Запитали чи комфортно мені було в тестових лінзах коли я читала з листка і коли я читала з монітору. Попросили підійти в магазин, де я проходила діагностику зору до того ж лікаря. Все ввічливо.
14 грудня я ще раз прийшла в «Люксоптику». Тут виявилося, що якщо для читання мені потрібні +1,75, то тестові лінзи для роботи за комп’ютером показали, що мені достатньо +1,25, щоб було зручно з великим монітором (в момент 1-ї перевірки лікар мене просила встановити монітор на комфортну для мене відстань, але після перевірки зору перевірила лінзи на читання, а для роботи з монітором не перевірила). По суті вона це визнала, хоча і не відразу. Мій рецепт вона доповнила. Мене попросили залишити там письмове звернення і запевнили, що його розгляд займе 1-2 робочі дні. Я сподівалася, що цей неприємний інцедент скоро залагодиться з огляду на репутацію «Люксоптики». Але скажу відверто, що спочатку і продавець, і лікар доволі агресивно наполягали, що відповідальність на тій оптиці, яка робила мені окуляри.
В середу 18 грудня я зателефонувала в кол-центр, щоб дізнатися, коли мені повернуть кошти за лінзи і роботу, щоб я вже за правильним рецептом замовила окуляри для роботи. Мені повідомили, що юристи працюють над моїм зверненням. Згодом мені перетелефонувала така собі Олена з відділу скарг і пропозицій. Тут розмова вже пішла в іншому руслі і мене прямо звинуватили, що це виключно моя вина. Після почутого в магазині і по телефону від Олени допускаю, що або звинуватять моїх батьків в тому, що ті не навчили мене «офтальмологічній грамотності», або «Люксоптика» нарешті вибачиться і поверне мені кошти витрачені на лінзи та виготовлення окулярів, щоб я нарешті змогла отримати окуляри, які відповідають моїм потребам. Ціна питання без вартості оправи 4570,5грн.
P.S.: Я прекрасно розумію, що таке людський фактор. В нас війна і цілком вірогідно, що за інших обставин лікар «Люксоптики» зробила б свою роботу належним чином. Але звинувачувати клієнтку в тому, що вона не орієнтується що очі потребують окулярів з різними діоптріями в той час, коли лікар не виконала свою роботу до кінця – це повне дно. Сподіваюся, що Свистун О.М., який є гендиректором «Люксоптики» ( ТОВ «Інтероко») цінує репутацію компаніїї і не поділяє методів роботи деяких своїх підлеглих.
Буду тримати вас в курсі…





Комментарии к отзыву

Гость 14 января, 2025 год
Нарешті сьогодні, 14.01.2025 отримала офіційну відповідь компанії (за підписом перун н.г.). Виявляється, у мене не було запиту на окуляри для роботи. Але в анамнезі люксоптики чітко записано, що окуляри для БЛИЗУ і для РОБОТИ. Ну що тут скажеш. Я так розумію, що доведеться витратити кошти на судове звернення, але це єдиний спосіб повернути свої кошти через їх некомпетентність та непорядність.
evelin 8 апреля, 2025 год
Розкажіть, як проблему вирішили?


Люксоптика
Все отзывы

1.4 5
264 отзыва / 75563 просмотра
Люксоптика
«Люксоптика» — это:
- профессиональные услуги лучших врачей-офтальмологов;
- огромное товарное и ценовое разнообразие оптических оправ и солнцезащитных очков;
- большой ассортимент мягких контактных линз ведущих мировых производителей;
- большой выбор аксессуаров и средств по уходу за линзами;
- комфортная обстановка и чуткое отношение к покупателям;
- единые стандарты обслуживания... подробнее

Оптика
Kievlinza
Kievlinza

Рейтинг: 4.7
207 отзывов
Оптика Fielmann
Оптика Fielmann

Рейтинг: 3.1
29 отзывов
Народная Оптика
Народная Оптика

Рейтинг: 2.2
27 отзывов
​Lumioptics
​Lumioptics

Рейтинг: 4
4 отзыва
L'Оптика Краматорск
L'Оптика Краматорск

Рейтинг: 5
11 отзывов
l-opika.com
l-opika.com

Рейтинг: 5
1 отзыв
Интернет-магазин "Швидка лінза"
Интернет-магазин "Швидка лінза"

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
МЕГАОПТИКА
МЕГАОПТИКА

Рейтинг: 5
3 отзыва
Оптика на Васильковской
Оптика на Васильковской

Рейтинг: 4
4 отзыва