Люксоптика отзывы клиентов

Люксоптика отзывы клиентов
Люксоптика
1.4 5
262 отзыва / 75560 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Люксоптика та ТОВ Інтероко! Продавці лайна

Dolce Gabanna Dolce Gabanna воскресенье, 14 сентября
 Отзыв о Люксоптика по адресу Київ, пр-т. Оболонский, 21Б Якщо ви купуєте товар зі знижкою це однозначно пошкоджений товар ( подряпини, брак тощо! Дійсно не раджу мати з цією мережею будь яку справу!

Обман и обман

Ирина Ирина 27 августа, 2025 год
Резко поменяла мнение о Люксоптике в этом году. Поломала очки, которые заказывала в 2022 году. Пришла попросила сделать такие же. В результате - оправа тоже синяя, но меньше (обманули при заказе, сказали, что будет такая же), качество изображения отвратительное. Я просила Такие Же. Обман, еще раз обман. Выброшенные деньги. Заказывала Киев Гетьмана 6 оба раза. Не рекомендую

Договорились о покупку линз и они без разрешение родители накрутили не

Гость Гость 8 августа, 2025 год
Позвонила в люкс оптику на Булварно Кудрявцева . Сказала что мне нужна линзы -0.75 ! Узнала цену и сказала что ребенок 16 летний переходит и еще нужна просто диагностика ( осмотре врача ) и в конце концов они на месте мой заказ что с ними была уговорено , раскрутили ребенку на дорогие очки ! Забирали у него 9550 и он... Читать отзыв Позвонила в люкс оптику на Булварно Кудрявцева . Сказала что мне нужна линзы -0.75 ! Узнала цену и сказала что ребенок 16 летний переходит и еще нужна просто диагностика ( осмотре врача ) и в конце концов они на месте мой заказ что с ними была уговорено , раскрутили ребенку на дорогие очки ! Забирали у него 9550 и он еще им должен 8040 грн . Без разрешение родители накрутили ребенку ! Не продавали то что договорились !
При этом они видят что за последние 4 года мы используем только линз и очки нам не нужна . Как они имеют права несовершенные ребенку накрутит на то что хотят продавать , а не продавать то что за ранее была уговорено . . Я и. Уже ночью написала на Вайбер что аннулироваться заказ . Завтра иду разбираться ! Без предел !
Недостатки:
  1. Без предел ! Раскрутили несовершеннолетнюю

непрофесійно та жахливо

Гость Гость 5 августа, 2025 год
 Отзыв о Люксоптика по адресу Дніпро, бул. Звёздный, 1 (Дафи) перший контакт у 2018 році, замовив окуляри на четвер, приїхав з Харкова у чеивер - вони не готові. до цього ж попереджав, що я не з дніпра. ніхто не зателефонував. два тижні тому зайшов замовити нові лінзи, сказали що лікаря ще немає, заходбте пізніше. зайшов через 2 години - сказали що у лікаря все розписано на сьогодні. більше в... Читать отзыв перший контакт у 2018 році, замовив окуляри на четвер, приїхав з Харкова у чеивер - вони не готові. до цього ж попереджав, що я не з дніпра. ніхто не зателефонував. два тижні тому зайшов замовити нові лінзи, сказали що лікаря ще немає, заходбте пізніше. зайшов через 2 години - сказали що у лікаря все розписано на сьогодні. більше в люксоптику не піду, марнування часу

Люксоптика- непорядна і непрофесійна оптика

Гость Гость 15 июля, 2025 год
Оцінка "0"
Неправильно підібрав їх лікар окуляри. Маю рецепт з іншої клініки. Люксоптика свою провину не признає і сказали,що їх це не хвилює і це мої проблеми( оскільки окуляри я оплатила і забрала.
Гроші навіть за оправу повертати відмовляються. Проблему вирішувати теж не мають бажання.
Ну і сьогодні працівниця ресепшину відверто по-хамськи поводилася

Обслуговування - жах!

Юлія Юлія 6 июля, 2025 год
Якість обслуговування наближається до нуля! Вчора тричі телефонувала на гарячу лінію дізнатись чи готові моі окуляри, які я надавала в ремонт. Мені повідомили, що ремонт буде до тижня, пройшло вже два тижні, вияснити це питання виявилось вкрай складним!!! Вчора після 3х двінків і безліч переключень на інших фахівців я почула у відповідь на моє питання чи готові окуляри , що... Читать отзыв Якість обслуговування наближається до нуля! Вчора тричі телефонувала на гарячу лінію дізнатись чи готові моі окуляри, які я надавала в ремонт. Мені повідомили, що ремонт буде до тижня, пройшло вже два тижні, вияснити це питання виявилось вкрай складним!!! Вчора після 3х двінків і безліч переключень на інших фахівців я почула у відповідь на моє питання чи готові окуляри , що не готові по причині « постійних обстрілів» та « майстер був у відпустці». Мережа Люксоптики, ви серйозно? Це причина на вашу думку? Я проживаю в тому ж місті , де здавала в ремонт, і знаю як часто обстріли і що вони по ночам, а не 24/7! А мене повинен турбувати графік відпустом ваших спеціалістів?! І знову ж таки, попросила уточнити коли будуть готові і мені зателефонувати - і знову абсолютне ігнорування з боку фахівців вашоі мережі!
Шкода…раніше ваша мережа була взірцем обслуговування, а зараз просто дно!

в себе на сайті відгуки чесні не дають додати - позорище

Гость Гость 4 июля, 2025 год
 Отзыв о Люксоптика по адресу Київ, бульвар Лесі Українки, 24 Я купував у цьому магазині окуляри з дорогою японською лінзою. Після трьох місяців використання на внутрішньому боці лінзи з’явилася подряпина. При цьому я чистив окуляри лише фірмовою серветкою та спеціальним засобом для миття, який придбав у цьому ж магазині.
З часом ця подряпина почала збільшуватися і перетворилася на велику пляму. Я повернувся до магазину. Спочатку мені сказали, що це гарантійний... Читать отзыв
Я купував у цьому магазині окуляри з дорогою японською лінзою. Після трьох місяців використання на внутрішньому боці лінзи з’явилася подряпина. При цьому я чистив окуляри лише фірмовою серветкою та спеціальним засобом для миття, який придбав у цьому ж магазині.

З часом ця подряпина почала збільшуватися і перетворилася на велику пляму. Я повернувся до магазину. Спочатку мені сказали, що це гарантійний випадок, але згодом відмовили в гарантії, оскільки гарантійний термін уже минув — я звернувся через понад шість місяців після покупки.

Мене ще й звинуватили в тому, що я сам подряпав лінзи. Я не розумію, як дорогі японські лінзи могли так легко пошкодитися. Я вважаю що це просто якась китайська підробка по ціні японських лінз... не збираюся більше нічого тут купувати і комусь радити цей магазин!

Жахливе ставлення до людей

Клієнт магазину Клієнт магазину 1 июля, 2025 год
 Отзыв о Люксоптика по адресу Київ, бульвар Лесі Українки, 24 Замовив лінзи в окуляри, повідомили, що доставлять на протязі 10 діб, через два тижні пішов дізнатись, коли можу забрати замовлення, повідомили, що необхідно зачекати. Пішов другий місяць, ні грошей, ні лінз немає. Схоже, що це ШАХРАЇ!!!!

Сервісом розчарована

АН АН 30 июня, 2025 год
Здійснила замовлення з доставкою на поштомат. Магазин сам викликав кур'єра, щоб доставити товар до Нової пошти, але витрати переклав на мене. Компенсацію відмовились надати, аргументуючи "логістичним ланцюгом". Для мене, як клієнта, це неприйнятно — я не зобов'язана платити за внутрішні організаційні процеси магазину. Абсолютно Здійснила замовлення з доставкою на поштомат. Магазин сам викликав кур'єра, щоб доставити товар до Нової пошти,... Читать отзыв Здійснила замовлення з доставкою на поштомат. Магазин сам викликав кур'єра, щоб доставити товар до Нової пошти, але витрати переклав на мене. Компенсацію відмовились надати, аргументуючи "логістичним ланцюгом". Для мене, як клієнта, це неприйнятно — я не зобов'язана платити за внутрішні організаційні процеси магазину. Абсолютно Здійснила замовлення з доставкою на поштомат. Магазин сам викликав кур'єра, щоб доставити товар до Нової пошти, але витрати переклав на мене. Компенсацію відмовились надати, аргументуючи "логістичним ланцюгом". Для мене, як клієнта, це неприйнятно — я не зобов'язана платити за внутрішні організаційні процеси магазину. Абсолютно неклієнтоорієнтований сервіс..

неякісно зібрана конструкція окуляр

Юлія Юлія 24 июня, 2025 год
Придбавла солнцезахисні окуляри в магазині Люксоптика в м.Харків й залишилася дуже незадоволена. Після 2х місяців носіння виявила серйозний брак — ніби неякісно зібрана конструкція. Зняла окуляри, поклала у футляр, а коли знову достала з футляра, дужки не було, вона раптом відпала (я з 6 років ношу окуляри, це для мене несподівано), верталась через дві лінії метро, не знайшла дужки. Я... Читать отзыв Придбавла солнцезахисні окуляри в магазині Люксоптика в м.Харків й залишилася дуже незадоволена. Після 2х місяців носіння виявила серйозний брак — ніби неякісно зібрана конструкція. Зняла окуляри, поклала у футляр, а коли знову достала з футляра, дужки не було, вона раптом відпала (я з 6 років ношу окуляри, це для мене несподівано), верталась через дві лінії метро, не знайшла дужки. Я користувалася дуже обережно, зберігала тільки у футлярі. Звернулася в Люксоптику, підтримка не визнає брак, але мені в цей же день запропонували два варіанти дужок котрі, на жаль, помітно відрізняються по формі та текстурі і потрібно платити ще 500 грн. До речі, окуляри з терміном користування 68 днів коштували мені 4049грн. Окуляри такої ж фірми, але куплені за кордоном 12 років тому ношу по цей час (вони бачили гори, сплави на байдарках, щоденне використання), і ні чого зненацька не відпало. Дуже розчарована якістю товару Люксоптики. Не рекомендую. Люксоптика - неякісно зібрана конструкція окуляр Люксоптика - неякісно зібрана конструкція окуляр
Достоинства:
  1. ввічливий персонал, гарне обслуговування у підборі форми окуляр
Недостатки:
  1. неякісно зібрана конструкція окуляр, висока ціна заказу оригінальних дужок - дешевше буде купити нові окуляри

Не рекомендую

Гость Гость 18 июня, 2025 год
Обслуживание консультантов , Днепр, ужасно! Качество линз в очки так же ужасно! Цены космос, но товар не соответствует этой цене. Не ромендую!

"чудові" акційні пропозиції

Гость Гость 9 июня, 2025 год
Замовив лінзи. На момент замовлення була акційна пропозиція (3+1 комплект)
Чекав місяць. Тоді прийшов, та забрав гроші

Дуже погано

Гость Гость 8 июня, 2025 год
Нікому не раджу звертатися до люксоптики, окуляри перероблюють, не можуть зробити все з першого разу… оправи дешеві, які продають в10 раз дорожче… дуже дуже погано

Люксоптика

Олена Олена 14 мая, 2025 год
Замовляла лінзи на сайті по акції 3+1, прислали 3 лінзи, без акційної. Пояснили це ти, що на складі не було потрібної, а в умовах акції зазначено "в разі наявносі". На питання чому не передзвонили і не повідомили, сказали, мовляв у вас стояла галочка не передзвонювати.
1 согласен

Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ!

Гость Гость 7 мая, 2025 год
13 квітня 2025 звернулися до магазину Люксоптика м. Київ вул П Мирного 14 відносто встановити в НОВУ ОПРАВУ відповідні лінзи. Пообіцяли що на протязі тижні все зроблять.Відразу напишу - ніхто не повідомив і не дав ознаомитися з ЖОДНИМ ДОКУМЕНТОМ ! Що зазначена Люксоптика не несе відповідальности за оправу , зласають , зіпсують тощо! Отже 17 квітня 2025 заталефонував менеджер магазину... Читать отзыв 13 квітня 2025 звернулися до магазину Люксоптика м. Київ вул П Мирного 14 відносто встановити в НОВУ ОПРАВУ відповідні лінзи. Пообіцяли що на протязі тижні все зроблять.Відразу напишу - ніхто не повідомив і не дав ознаомитися з ЖОДНИМ ДОКУМЕНТОМ ! Що зазначена Люксоптика не несе відповідальности за оправу , зласають , зіпсують тощо! Отже 17 квітня 2025 заталефонував менеджер магазину і сказав що треба якісь втулки буцімто для встановлення лінз недостатньо тихщо в оправі , +400 грн ну ОК. Далі цікавіше - через декілька днів той же менеджер магазину повідомив мовляв майстер розібрав встановлив дефект ( відламано !!! одне кріплення для лінзи і нічого він становлювати не буде і повертає вмагазин ). На фото зроблені в магазині видно что оправа має механічне пошкоджння. Відповідно я написав на імя директора ТОВ "ІНТЕРОКО" ( вони ж Люксоптика ) претензію, відповідь на яку сьогодні отримав від.....начальника відділу продаж! До чого тут начальник відділу продажів коли я нічого не купував ?? Чому ваш майстер так довго тягнув коли встановили буцімто дефект??? Має факт що недбалим відношенням зламали оправу а потім намагалися виправити але не вийшло ! Фото оправи , заяви , відповіді , чеків готови надати! Звертаю увагу що ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ підписаного з мого боку як замовника про те що ЛЮКСОПТИКА не несе відповідальності НЕ БУЛО І НЕ МАЄ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! Люксоптика - Проходьте стороною ту ЛЮКСОПТИКУ! frown
Недостатки:
  1. безвідповідальні шахраі та вруни !
1 согласен

Коли ніякої відповідальності за помилки!!!!

Гость Гость 13 апреля, 2025 год
Зайшла купити оправу для окулярів, але консультант пояснила за акцію яка діє і погодилася перевірити зір. Вирішила заодно замовити окуляри. Лікар Курохта Ганна, подивилась яку лінзу носила до і порадила взяти асфечні, я погодилась. Але наголосила не один раз, що хочу звичайні. Коли отримала замовлення, виявилося, що там є додаткове покриття для комп'ютера, яке дає зеленуватий відтінок лінзі і не... Читать отзыв Зайшла купити оправу для окулярів, але консультант пояснила за акцію яка діє і погодилася перевірити зір. Вирішила заодно замовити окуляри. Лікар Курохта Ганна, подивилась яку лінзу носила до і порадила взяти асфечні, я погодилась. Але наголосила не один раз, що хочу звичайні. Коли отримала замовлення, виявилося, що там є додаткове покриття для комп'ютера, яке дає зеленуватий відтінок лінзі і не дуже комфортно для очей при постійному носінні. Звернувшись в магазин в Авенірі в Бучі, де робила окуляри, сказали що вони всі такі і мають подобатись. Повернення і обміну нема. Але у випадку "косяків" персоналу має бути вихід... А не за рахунок клієнта вирішувати ці питання. Під час консультації ніхто не попередив про цей нюанс, тим більше не було показано ніяких зразків як це виглядає і чим відрізняється попередня і теперішня лінза. Третій день нема ніякого вирішення питання. На гарячій лінії було озвучено, що покриття більш для комп'ютерів і захисту від екрану. В магазині адміністратор теж запитував чи окуляри для комп'ютера. Але я замовляла окуляри для постійного носіння без додаткових цих штук. Лікар вказала свою "рекомендацію" тільки в листі для майстра. В роздруківках моїх, ні в одній не вказано цей момент... І я про нього дізналася тільки коли забирала. Персонал запевняє, що так буде краще для мене, але те що перше не подобається вигляд, і друге не комфортно в носінні, нікого не цікавить. І головне, що я цього не просила!!!! Магазин працює по повній передоплаті і відповідальності за якісь моменти що не влаштовують клієнтів нема абсолютно.
1 согласен

На жаль!! Терміни не відповідають дійсності

Ольга Ольга 5 марта, 2025 год
Так, лікарі хороші. На жаль не пам’ятаю в кого я була. Але лікар дійсно класний. Але на оптику я випушена написати поганий відгук. Я довго чекала, але на жаль… В неділю я здала свої старі окуляри на заміну лінз. Обіцяли зробити протягом 5 робочих днів. Після 5 робочих днів відповіді не було. Ну думаю часи зараз не кращі різне буває,... Читать отзыв Так, лікарі хороші. На жаль не пам’ятаю в кого я була. Але лікар дійсно класний. Але на оптику я випушена написати поганий відгук. Я довго чекала, але на жаль… В неділю я здала свої старі окуляри на заміну лінз. Обіцяли зробити протягом 5 робочих днів. Після 5 робочих днів відповіді не було. Ну думаю часи зараз не кращі різне буває, дам ще час. Але вже пройшло 8 робочих днів( не враховуємо суботу та неділю). І окуляри я так і не отримала. Кожного дня оптика обіцяє завтра, завтра. Але все ніяк…
На жаль більше звертатись не буду!
Буча, Героїв Майдану,9
Достоинства:
  1. Лікарі
Недостатки:
  1. Терміни виготовлення

Присылают Безостановочный рекламный мусор на телефон

Гость Гость 3 марта, 2025 год
Люксоптика - Как саранча, если уж знают номер мобильного телефона, - ждите горы мусорной рекламы. Два года прошу , чтобы Люксоптика прекратила мне присылать на почту свой мусор в виде их рекламы.
1 согласен

Це просто жах, ціна не відповідає якості!!!!

Гость Гость 25 февраля, 2025 год
Повністю розчарувалась в цій оптиці. Півтора року назад купляла тут окуляри, після 4 місяців експлуатації окулярів, почала злазити фарба на дужках і в мене почалася алергія на той метал, що був під фарбою. Оправа була не дешева, я була в шоці, що вона такої низької якості за такі гроші! Нажаль, не було змоги звернутися одразу в люксоптику, але зараз коли... Читать отзыв Повністю розчарувалась в цій оптиці. Півтора року назад купляла тут окуляри, після 4 місяців експлуатації окулярів, почала злазити фарба на дужках і в мене почалася алергія на той метал, що був під фарбою. Оправа була не дешева, я була в шоці, що вона такої низької якості за такі гроші! Нажаль, не було змоги звернутися одразу в люксоптику, але зараз коли прийшла до них і хотіла, щоб вони допомогли мені вирішити це питання, бо в мене почалися проблеми зі здоров'ям, після постійного носіння цієї оправи, вони мені сказали, що в них немає майстра котрий може замінити вушка на окулярах і такої оправи також вже немає в них у продажу. І порадили звернутися до іншої оптики для вирішення цієї проблеми!
Тому нікому не раджу купляти тут окуляри, бо якщо після покупки окулярів у вас виникнуть якісь проблеми з ними, вас пошлють в іншу оптику! Краще одразу обходьте їх стороною!!!!
1 согласен

Окуляри по УБД

Гость Гость 29 января, 2025 год
Думав в Запоріжжі візьму окуляри по УБД, але сказали тільки легкі випадки, розчарувався і пішов, думав хоть десь щось отримаю

Не задоволена

Гость Гость 13 января, 2025 год
Рік тому купувала оправу лінзи (не дешеві). Користуюсь охайно, не падали не бились. До пів року користування вилетіла лінза з оправи прямо надітих на мене окуляр, на щастя не впала на підлогу не розбилась. Лінза кріпиться на гвинтиках, ремонт оплачувала, думаю що зробили не якісно попередньо. Оправа де згинаються дужки вириває волосся, якщо воно туди потрапляє, це трапляться постійно(оправа не... Читать отзыв Рік тому купувала оправу лінзи (не дешеві). Користуюсь охайно, не падали не бились. До пів року користування вилетіла лінза з оправи прямо надітих на мене окуляр, на щастя не впала на підлогу не розбилась. Лінза кріпиться на гвинтиках, ремонт оплачувала, думаю що зробили не якісно попередньо. Оправа де згинаються дужки вириває волосся, якщо воно туди потрапляє, це трапляться постійно(оправа не дешева). Гвинтики на дужках розкручуються сам по соб за цей ремонт треба заплатити 150 грн (щоб просто докрутити гвинтик!). Замовляла прогресивні лінзи, протягом року користування, зір погіршився, лінзи підбирав лікар в люкс-оптиці. Обслуговування на 2+.
1 не согласен

Акция магазин и онлайн (маркетологи начудили)

Виктор Григорович Науменко Виктор Григорович Науменко 8 января, 2025 год
Есть акция 1099 грн оправа люкс@птика.
Итак первая итерация:
- Поход в оптику. В оптике оправ бренда минимум
Обращайтесь на горячую линию
Вторая итерация:
- звонок на линию.
На линии могут доставить со склада . Но они не акционные. Не знают какип акционные и ТД.
Какие выводы от человека который 4 года не может по этим... Читать отзыв
Есть акция 1099 грн оправа люкс@птика.
Итак первая итерация:
- Поход в оптику. В оптике оправ бренда минимум
Обращайтесь на горячую линию

Вторая итерация:
- звонок на линию.
На линии могут доставить со склада . Но они не акционные. Не знают какип акционные и ТД.

Какие выводы от человека который 4 года не может по этим акциям ничего вменяемого получать

1. Нет ba которые пропишут грамотно процесс.
2. Нет HR который подьерет маркетологов и нет таких маркетологов которые акцию сделают грамотно.
3. Нет отдела обучения и не тестится обращение клиентов. Тоесть там полный рассинхрон.
4. Точно нет грамотного Операционного директора который читает отзывы.

Такие дела.
Понятно что и комменты они читать не будут, зачем.
Достоинства:
  1. Отсутствие акции по которой можно купить
Недостатки:
  1. Hr которые вовремя не наняли тучу персонала грамотного и теперь беда клметов. Которые тыкаются в службы, Кирове друг на друга переводят
  2. Hr
  3. Маркетинг
  4. Ba
  5. Операционный директор
  6. Все нужно менять.

Лінзи кошмар

Гость Гость 5 января, 2025 год
Купувала лінзи СooperVisioуn в осени, якісь жахлива. На другий день носіння лінза лопнула, поміняла. Вдягнула нові, через півтора тижні знову лінза лопнула. Око червоне, болить, відчуття з не приємних. Дргий раз лінза взагалі розсипалася на 4 шматки, прийшлося виймати дуже довго. Не рекомендую лінзи від СooperVisioуn
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. не якісна продукція
  2. продажа тільки упаковками, не поштучно
  3. висока ціна

Хуже наперсточников из 90-х

Олег Олег 27 декабря, 2024 год
В конце ноября заказал очки. Купил умеренно дорогую оправу и,естественно, мне начали впаривать не самые дешевые "офисные" линзы. Я не знаю как они правильно называются - бифокальные? варифокальные? Когда получил очки, оказалось, что изображение в них дрожит, расплывается, у меня болели глаза и голова вплоть до тошноты. После нескольких попыток исправить ситуацию мне сказали, что дело в недостоверной информации от... Читать отзыв В конце ноября заказал очки. Купил умеренно дорогую оправу и,естественно, мне начали впаривать не самые дешевые "офисные" линзы. Я не знаю как они правильно называются - бифокальные? варифокальные? Когда получил очки, оказалось, что изображение в них дрожит, расплывается, у меня болели глаза и голова вплоть до тошноты. После нескольких попыток исправить ситуацию мне сказали, что дело в недостоверной информации от производителя линз и если доплатить еще 1000 грн, тогда уж сделают точно по моим параметрам. Еще после недели ожидания я получил очки, в которых я НЕ ВИДЕЛ АБСОЛЮТНО НИЧЕГО! На требование вернуть деньги мне сообщили, что это медицинский товар и возврат денег не предусмотрен! И вообще, к очкам надо привыкнуть!
Достоинства:
  1. Хороший выбор оправ, на распродаже и цены бывают неплохие.
Недостатки:
  1. - Персонал вежливый, но абсолютно не квалифицированный. Очки Вам скорее всего нормально не подберут.
  2. - Будут впаривать самые дорогие варианты.
  3. - Если не сумеют нормально сделать - денег не вернут.

Все починалося добре…

Гость Гость 22 декабря, 2024 год
В повсякденному житті я не ношу окуляри, тож для далини вони мені не потрібні, а мої старі окуляри були «достатніми» і для роботии за монітором, і для читання. 5 років користуюся одними окулярами, але відчула, що зір впав. Оскільки працюю за комп’ютером вирішила замовити 2 пари: з ефективним захистом для роботи і ще одні зі звичайними лінзами домашні, виключно для... Читать отзыв В повсякденному житті я не ношу окуляри, тож для далини вони мені не потрібні, а мої старі окуляри були «достатніми» і для роботии за монітором, і для читання. 5 років користуюся одними окулярами, але відчула, що зір впав. Оскільки працюю за комп’ютером вирішила замовити 2 пари: з ефективним захистом для роботи і ще одні зі звичайними лінзами домашні, виключно для читання. Вибрала 2 сучасні франц. оправи MOREL, які придбала в «Люксоптиці» (7 листопада і 12 листопада). Там же, як і в попередній раз, пройшла діагностику зору (6 листопада). Це зручно, оскільки зберігається історія діагностики/покупок.
Діагностику проходила саме з таким запитом на 2 пари: окремо для роботи, окремо для читання. Як виявилося «Люксоптика» не використовує лінзи ZEISS, тому виготовляла окуляри в іншій оптиці. Як ви розумієте повторно зір не перевіряла. Оскільки покладалася на компетентність фахівців «Люксоптики» та й з моменту діагностики прошло менше 2-х тижнів.
Коли отримала готові окуляри, для читання – все гаразд, для роботи – не придатні: мало того, що мені потрібно присунутися майже впритул до монітору, так мені ще й видно лише центральну частину монітору.
11 грудня залишила через кол-центр звернення в «Люксоптиці». Мені швидко перетелефонували. Розпитали про ситуацію. Запитали чи комфортно мені було в тестових лінзах коли я читала з листка і коли я читала з монітору. Попросили підійти в магазин, де я проходила діагностику зору до того ж лікаря. Все ввічливо.
14 грудня я ще раз прийшла в «Люксоптику». Тут виявилося, що якщо для читання мені потрібні +1,75, то тестові лінзи для роботи за комп’ютером показали, що мені достатньо +1,25, щоб було зручно з великим монітором (в момент 1-ї перевірки лікар мене просила встановити монітор на комфортну для мене відстань, але після перевірки зору перевірила лінзи на читання, а для роботи з монітором не перевірила). По суті вона це визнала, хоча і не відразу. Мій рецепт вона доповнила. Мене попросили залишити там письмове звернення і запевнили, що його розгляд займе 1-2 робочі дні. Я сподівалася, що цей неприємний інцедент скоро залагодиться з огляду на репутацію «Люксоптики». Але скажу відверто, що спочатку і продавець, і лікар доволі агресивно наполягали, що відповідальність на тій оптиці, яка робила мені окуляри.
В середу 18 грудня я зателефонувала в кол-центр, щоб дізнатися, коли мені повернуть кошти за лінзи і роботу, щоб я вже за правильним рецептом замовила окуляри для роботи. Мені повідомили, що юристи працюють над моїм зверненням. Згодом мені перетелефонувала така собі Олена з відділу скарг і пропозицій. Тут розмова вже пішла в іншому руслі і мене прямо звинуватили, що це виключно моя вина. Після почутого в магазині і по телефону від Олени допускаю, що або звинуватять моїх батьків в тому, що ті не навчили мене «офтальмологічній грамотності», або «Люксоптика» нарешті вибачиться і поверне мені кошти витрачені на лінзи та виготовлення окулярів, щоб я нарешті змогла отримати окуляри, які відповідають моїм потребам. Ціна питання без вартості оправи 4570,5грн.
P.S.: Я прекрасно розумію, що таке людський фактор. В нас війна і цілком вірогідно, що за інших обставин лікар «Люксоптики» зробила б свою роботу належним чином. Але звинувачувати клієнтку в тому, що вона не орієнтується що очі потребують окулярів з різними діоптріями в той час, коли лікар не виконала свою роботу до кінця – це повне дно. Сподіваюся, що Свистун О.М., який є гендиректором «Люксоптики» ( ТОВ «Інтероко») цінує репутацію компаніїї і не поділяє методів роботи деяких своїх підлеглих.
Буду тримати вас в курсі…

Сайт люксоптики - еталон того, як змусити покупця піти до конкурентів

Дмитро Дмитро 22 декабря, 2024 год

Вже другий раз купую товар у конкурентів (до цього були лінзи). До фізичних магазинів притензій не було, але ті бонуси, які мені впали на акаунт через регулярні покупки офлайн, просто неможливо використати онлайн.
Сайт постійно відпадає, щоб потрапити на потрібну сторінку - треба робити декілька спроб.
Додав окуляри в кошик, почекав секунд 10,... Читать отзыв
Люксоптика - Сайт люксоптики - еталон того, як змусити покупця піти до конкурентів Люксоптика - Сайт люксоптики - еталон того, як змусити покупця піти до конкурентів

Вже другий раз купую товар у конкурентів (до цього були лінзи). До фізичних магазинів притензій не було, але ті бонуси, які мені впали на акаунт через регулярні покупки офлайн, просто неможливо використати онлайн.

Сайт постійно відпадає, щоб потрапити на потрібну сторінку - треба робити декілька спроб.
Додав окуляри в кошик, почекав секунд 10, нічого не відбулось, спробував ще раз - те саме... Потім ще раз - зʼявилось 3 позиції одних і тих же окулярів.
Видалив 2, залишав 1, але ціна залишилась як за 3. Під час розрахунку історія та сама.

Минулого разу замовляв лінзи. Так само відпадав сайт. І останньою краплею було те, коли він відпав на етапі оплати, яка звісно не відбулась, довелось робити замовлення знову (вводити всі дані для доставки з нуля) і сайт знов відпав на етапі оплати.

Доречі, після поверхневих досліджень, можна легко зʼясувати, що ця "система для перенаправлення клієнтів до конкурентів" працює на російському Бітрікс... Сподіваюсь, що хоча б на зломаному і за ліцензію ніхто не платить...

Висновок: Бажання робити онлайн замовлення немає взагалі. В майбутньому, навіть не планую заходити на сайт щось обирати, бо це дико довго і глючно.
Достоинства:
  1. До офлайн магазинів питань нема
Недостатки:
  1. Сайт створений для знущання для клієнтами з метою надати максимально негативний досвід

Лохотрон - девіз компанії!

Сергій Сергій 19 декабря, 2024 год
В 2023 році, в листопаді придбав в "Люксоптиці" очки в металевій оправі. Користувався 13 місяців. До самих очок нарікань не було. Але після цього періоду сталося так, що один гвинт, який тримає лінзу, випав з невідомих причин і незамітно для мене, як для користувача. Звісно, загубилася і лінза. З приводу ремонту звернувся в той самий магазин, в якому я... Читать отзыв В 2023 році, в листопаді придбав в "Люксоптиці" очки в металевій оправі. Користувався 13 місяців. До самих очок нарікань не було. Але після цього періоду сталося так, що один гвинт, який тримає лінзу, випав з невідомих причин і незамітно для мене, як для користувача. Звісно, загубилася і лінза. З приводу ремонту звернувся в той самий магазин, в якому я купував дані очки. Всі документи про купівлю очок я надав. В магазині мені пояснили, що це не гарантійний випадок, так як гарантія діє лише 6 місяців. Звісно, що у мене на це заперечень не було і я погодився на платний ремонт очок, сума була озвучена і узгоджена. А далі почалося дивне! Мені повідомили, що магазин не гарантує цілісність оправи в процесі ремонту і, можливо, мені доведеться купити ще й нову оправу! Замічу, що оправа очок ціла, а лінза загублена в наслідок того, що гвинт, який її утримавав, випав з нез'ясованих причин. Тобто, є підстави говорити про неякісний товар, в даному випадку конструктив оправи очок. Обурює те, що замість того, щоб взяти відповідальність на себе за низьку якість товару, який реалізовується в магазинах "Люксоптика" і спокійно усунути несправність і відновити очки (нагадаю, що я погодився на платний ремонт), персонал магазину мені нав'язував умови, по яким я, по суті, купував би в магазині нові очки, що привело б до здорожчення ремонту вдвічі. Лохотрон, вибачте мене за мій французький, але по інакшому не скажеш.
Достоинства:
  1. Серйозно?!
Недостатки:
  1. Абсолютна невідповідальність за проданий товар. Реалізована продукція не вважається об'єктом сервісного обслуговування компанії. Відношення до клієнтів негативне. Намагаються обдурити та виставити на необгрунтовані кошти.
1 не согласен Показать 1 ответ

Безвідповідальне ставлення!

Гость Гость 10 декабря, 2024 год
На жаль, через неуважність, під час формування онлайн-замовлення, я отримала на Новій Пошті зовсім не ту модель окулярів, яку замовила, а це був подарунок на Святого Миколая... Дуже засмучена і розчарована... :(
Р.с.: зі мною зв'язалися і повідомили, що уточнили інформацію щодо замовлених окулярів і що дійсно, на сайті показана некоректна фотографія моделі, запевнили, що фото буде виправлено. Але коли... Читать отзыв
На жаль, через неуважність, під час формування онлайн-замовлення, я отримала на Новій Пошті зовсім не ту модель окулярів, яку замовила, а це був подарунок на Святого Миколая... Дуже засмучена і розчарована... :(
Р.с.: зі мною зв'язалися і повідомили, що уточнили інформацію щодо замовлених окулярів і що дійсно, на сайті показана некоректна фотографія моделі, запевнили, що фото буде виправлено. Але коли я знову зайшла на сайт, то побачила все ті ж фото цих окулярів, без змін... Як то кажуть: «No Comments".
І ще: Шановна Люксоптико, викладайте на своєму сайті не тільки позитивні відгуки, а й негативні теж, бо у маєте купу проблем і зауважень, над якими слід працювати...


(Люксоптика - Безвідповідальне ставлення!

Інтернетмагазин - жах

Артем Артем 3 декабря, 2024 год
Оформив замовлення оправи за акційною ціною 30.11.2024 о 10:15. Того ж дня отримав повідомлення у Viber о 15:21 про підготовку замовлення. На підставі цього перевірив зір та замовив лінзи до відповідної оправи.
01.12.2024 перетелефонував на гарячу лінію та запитав, чи все ок - відповіли, що кошти отримано, очікуйте замовлення.
03.12.2024 станом на 15:00 жодної інформації про відправлення посилки немає. Я... Читать отзыв
Оформив замовлення оправи за акційною ціною 30.11.2024 о 10:15. Того ж дня отримав повідомлення у Viber о 15:21 про підготовку замовлення. На підставі цього перевірив зір та замовив лінзи до відповідної оправи.

01.12.2024 перетелефонував на гарячу лінію та запитав, чи все ок - відповіли, що кошти отримано, очікуйте замовлення.

03.12.2024 станом на 15:00 жодної інформації про відправлення посилки немає. Я телефоную на гарячу лінію, де мені повідомляють, що оправи немає в наявності. І це на четвертий день після замовлення і лише тому, що я сам зателефонував. Оправи немає, аналогічну запропонувати не можуть, лише повернення коштів. Але станом на сьогодні акційних цін вже немає, і оправи схожих моделей коштують більше ніж удвічі дорожче.

Жахливо організована робота інтернет-магазину.

Люксоптика в ТРЦ Лавіна

Тетяна Тетяна 5 ноября, 2024 год
 Отзыв о Люксоптика по адресу Київ, бульвар Лесі Українки, 24 Завітала на діагностику зору в Люксоптику в ТЦ Лавіна, де мене приймала лікар Чепіль Тетяна Вікторівна. Це надзвичайно професійний спеціаліст.
Дуже кмітливо і скрупульозно проводила діагностику зору, за що я їй дуже вдячна)
Адміністратор-асистент ввічлива і приємна дівчинка. Дякую вам за такий теплий прийом. Буду Вас рекомендувати)
Люксоптика
«Люксоптика» — это:
- профессиональные услуги лучших врачей-офтальмологов;
- огромное товарное и ценовое разнообразие оптических оправ и солнцезащитных очков;
- большой ассортимент мягких контактных линз ведущих мировых производителей;
- большой выбор аксессуаров и средств по уходу за линзами;
- комфортная обстановка и чуткое отношение к покупателям;
- единые стандарты обслуживания... подробнее

Рейтинг 1.4 из 5 на основании 262 отзывов
Оптика
Kievlinza
Kievlinza

Рейтинг: 4.7
207 отзывов
Оптика Fielmann
Оптика Fielmann

Рейтинг: 3.1
29 отзывов
Народная Оптика
Народная Оптика

Рейтинг: 2.2
27 отзывов
​Lumioptics
​Lumioptics

Рейтинг: 4
4 отзыва
L'Оптика Краматорск
L'Оптика Краматорск

Рейтинг: 5
11 отзывов
l-opika.com
l-opika.com

Рейтинг: 5
1 отзыв
Интернет-магазин "Швидка лінза"
Интернет-магазин "Швидка лінза"

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
МЕГАОПТИКА
МЕГАОПТИКА

Рейтинг: 5
3 отзыва
Оптика на Васильковской
Оптика на Васильковской

Рейтинг: 4
4 отзыва