Любимое такси (373)
Любимое такси (373) позаботится о том, чтобы каждый клиент, воспользовавшийся их услугами был полностью доволен. Опытные водители, вежливые диспетчера помогут вам в кротчайшие сроки добраться в любую точку города Киева. Телефон службы такси 373 (с мобильного бесплатно), 455-99-66, (067) 209-99-66, (095) 811-99-66, (093) 004-99-66, (068) 355-99-66.
Службы такси
тепер я знаю як виглядає ДНО - Отзывы о Любимое такси (373)
1. реєстрація виявилася платною (більше в жодній службі такого немає – 100грн), ще на 100грн поповнив рахунок та 8грн за поповнення!!!
2. замовлення зловити неможливо, оскільки вони з'являються і пропадають ще до того, як прочитаєш, відповідь оператора " у Вас поганий інтернет" - 4g, смартфон (ціна якого 9800), я був у місті (Харків) а не в лісі.
3. принцип розподілу засекречений тому що 2 різних оператора не змогли їх пояснити, а один з них навіть не могла зрозуміти що я в неї запитую (відповідала заготовленим текстом який не стосувався мого питання) після слів "якщо Вас не влаштовує відповідь нічого не можу вдіяти" кинула слухавку. Причина зацікавленістю принципом розподілу стало замовлення яке було в місці де я стояв але чомусь не міг взяти (ні особисто ні автозахватом), декілька разів воно з'являлось і зникало.
4. Якщо ви зателефонуєте оператору то краще добре підготуватись тому що вони на Вас витратять не більше 5 хвилин (такий регламент - єдине розумне слово яке я від них почув), якщо ви не вирішили питання то телефонуєте ще раз і пробуєте ще раз з іншим оператором. Пояснюють це тим що вони не можуть витрачати багато часу на вирішення питань однієї людини.
5. Компетентність операторів!!! якби я розмовляв лише з одним то вирішив би що людина працює перший день, коли я попрохав допомогти із застосунком мені називали такі речі яких там немає або вони відповідають за інші функції (в електронній підтримці теж не було пояснень), але як вони кажуть - 5 хвилин, не зрозуміли відповідь то ваша проблема, часто замість слухати пояснення перебивають або розмовляють в цей час. Особливо сподобалось коли дівчина-оператор погрожувала що починати співпрацю з вираження незадоволенням погано і звинуваченням що замість того щоб працювати я телефоную їм і заважаю працювати)))
6. Під час розмови з оператором застосунок сам прийняв замовлення (я не підтверджував взяття замовлення) а через деякий час сам його зняв.
7. Під час реєстрації теж виникали проблеми - зникали завантажені фото або заново доводилось заповнювати цілий розділ.
Результат - витрачено купу часу на реєстрацію, витрачено 208грн, за 4 години 0 замовлень (так як це було взимку то доводилось прогрівати авто -бензин).
Якщо так відносяться до водіїв не думаю що до пасажирів в них краще відношення та й у водія до пасажира буде таке ж.
отзыв
Комментарии к отзыву